Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1423
Posted 27 April 2018 - 13:35
Matt6, on 22 aprilie 2018 - 15:25, said:
Salutare. Am un abonament Telekom care expiră luna aceasta și m-am gândit să mă mut cu toate la UPC (nu am Digi în zonă). Problema este că am TV prin satelit și nu știu ce se întâmplă cu antena după reziliere. Pentru cei ce au mai reziliat la Telekom un abonament ce include TV prin satelit, cei dr la Telekom iau și antena cu suport, doar antena și lasă suportul sau doar echipamentele lor? Am uitat să specific, stau la casă. Stau la casa si am reziliat cu telekom in 2015. In cazul meu nu mi-au cerut antena ci doar echipamentele de receptie si router-ul. Tu de ce reziliezi? Ai avut probleme cu semnalul? Mie imi placea telekom deoarece aveam canalele de sport dar am reziliat deoarece iarna cind ningea nu aveam semnal deloc si nu aveam cum sa ma sui pe casa sa vad daca e zapada pe lnb. Plus viteza de kkt la internet. Si inca ceva: culmea e ca desi eu le predasem la un sediu echipamentele, la vreo doua zile a venit unul de la ei sa le ridice nestiind ca eu le-am predat. Si sigur era de la ei ca era acelasi nene care venise cu citeva luni inainte sa-mi schimbe un receiver care nu mai functiona. Edited by obionekenobi, 27 April 2018 - 13:36. |
#1424
Posted 27 April 2018 - 14:15
obionekenobi, on 27 aprilie 2018 - 13:35, said: Stau la casa si am reziliat cu telekom in 2015. In cazul meu nu mi-au cerut antena ci doar echipamentele de receptie si router-ul. Tu de ce reziliezi? Ai avut probleme cu semnalul? Mie imi placea telekom deoarece aveam canalele de sport dar am reziliat deoarece iarna cind ningea nu aveam semnal deloc si nu aveam cum sa ma sui pe casa sa vad daca e zapada pe lnb. Plus viteza de kkt la internet. |
#1425
Posted 04 May 2018 - 14:28
Dacă s-a schimbat contractul Telekom de la 1 mai, se poate rezilia?
|
#1426
Posted 04 May 2018 - 14:35
Nu s-a schimbat contractul, s-au adaugat doar niste conditii si termeni noi cu privire la vitezele de conectare si cum poti atinge vitezele maxime, medii si minime.
Toti operatorii au obligatia sa anunte aceste modificari. Edited by MembruAnonim, 04 May 2018 - 14:35. |
#1427
Posted 04 May 2018 - 20:42
Ieri am primit scrisoarea de la protectia consumatorului : telekom renunta la taxa de reziliere.
|
#1428
Posted 14 May 2018 - 07:16
Am primit si factura cu minus pentru suma ceruta pentru reziliere.
P.S.la prelungirea abonamentului telekom e OBLIGATA sa ofere si perioada contractuala de un an.Operatorii de la call center va mint cu nerusinare cand afirma ca perioada contractuala minima e doi ani. |
#1429
Posted 14 May 2018 - 08:41
Telekom din pacate cred ca e singurul care la toate ofertele te forteaza la 2ani.
|
#1430
Posted 22 June 2018 - 11:25
Intrebare pentru cei cunoscatori , daca am un abonament m prin adsl incheiat acum 1 an pe o perioada de 24 luni la care am primit un router de la ei gratuit pot renunta oricand la serviciile lor ? Internetul e de toata jena prin adsl si a venit akta in zona care ofera ceva mai bun.
|
#1431
Posted 23 June 2018 - 03:59
HouseFreak, on 22 iunie 2018 - 11:25, said:
Intrebare pentru cei cunoscatori , daca am un abonament m prin adsl incheiat acum 1 an pe o perioada de 24 luni la care am primit un router de la ei gratuit pot renunta oricand la serviciile lor ? Internetul e de toata jena prin adsl si a venit akta in zona care ofera ceva mai bun. |
#1432
Posted 23 June 2018 - 06:42
Nu trebuie sa plateasca nimic 'pana la sfarsitul contractului' intrucat nimeni nu poate fi obligat sa plateasca servicii care nu au fost prestate. Cred ca va trebui insa sa plateasca valoarea routerului primit gratuit de la furnizor.
|
|
#1433
Posted 23 June 2018 - 07:07
Au inceput rezilerile in urma schimbarii grilei de programe tv de la 1 iulie 2018? Stiam ca in 30 de zile se poate rezilia fara despagubiri.
|
#1434
Posted 24 June 2018 - 02:58
biogood, on 23 iunie 2018 - 06:42, said:
Nu trebuie sa plateasca nimic 'pana la sfarsitul contractului' intrucat nimeni nu poate fi obligat sa plateasca servicii care nu au fost prestate. Cred ca va trebui insa sa plateasca valoarea routerului primit gratuit de la furnizor. Trebuie sa inceapa cu o plangere la ANPC si apoi rezilierea! Astia de la Telekom,pana nu le pui "teava-n tampla" nu se lasa si nu te lasa! |
#1435
Posted 24 June 2018 - 21:06
1. cerere de reziliere depusa
2. asteptat factura de valoare mare , de obicei, pentru toata perioada contractuala ramasa. 3. plangere la ANPC 4. deplasare comisari ANPC la Telekom 5. proces verbal ANPC - Telekom 6. reziliere cu taxe sau fara taxe, in functie, de ce scrie in proces verbal de la pasul 5. e de durata procedura. Edited by Iaro, 24 June 2018 - 21:07. |
#1436
Posted 25 June 2018 - 15:35
Am reziliat, cu scandal.. oferta mincinoasa opc etc...
Cand dracu vin dupa antena, receptor, carduri, router, telefon... am pe email o scrisoare in care ei, spun ca vin in max. 5 zile... Au trecut 10... Edited by avumit, 25 June 2018 - 15:36. |
#1437
Posted 27 June 2018 - 01:22
avumit, on 25 iunie 2018 - 15:35, said:
Am reziliat, cu scandal.. oferta mincinoasa opc etc... Cand dracu vin dupa antena, receptor, carduri, router, telefon... am pe email o scrisoare in care ei, spun ca vin in max. 5 zile... Au trecut 10... |
|
#1438
Posted 27 June 2018 - 05:56
Eu inteleg ca voi ati predat... Eu email de la rezilieri ca vin in 5 zile... au trecut 11..
|
#1440
Posted 31 July 2018 - 10:53
am facut sesezare in data de 21.07,2018 ca nu am internet si telefonie si mau sunat pe data de 23.07,2018 ca vin sa vada care este problema pana in ora 12,am fost sunat in jurul orei 20 si programat pentru data de 25,07.2018,au venit vazut plecat(au scurtat doua fire),in data de 27 am facut din nou sesizare si am fost programat pentru data de 30.07.2018 intre orele 16-18,bineinteles ca nu au venit,azi in jurul orei 9 am depus reclamatie ca nu a venit echipa la defectiune. termenul de 72 ore nu afost respectat nici a doua oara,mai am contact pana in Ianuarie,pot rezilia contractul fara penalitati tinand cont ca serviciile nu functioneaza si nu au respectat termeni din contract
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users