Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Facebook Comment box

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
adryan17

adryan17

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 17.07.2014
Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod? Vreau sa pun acea casuta de mesaje facebook intr-un site, unde lumea sa lase un comment, iar acel comment sa fie postat si la ei pe facebook. Inca sunt incepator si nu stiu foarte bine sa lucrez cu Facebook API. Am nevoie si de o baza de date pentru comentarii?

#2
pasarea_penix

pasarea_penix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 10.05.2007
nu iti trebuie nimic. dai get code pe pagina https://developers.f...lugins/comments (recomand solutia de la html5, desi nu e pentru browsere mai vechi)

bineinteles, poti sa modifici codul pe care il primesti, si e simplu de editat, ai explicatii mai jos pe acceasi pagina.

daca mai ai intrebari, daca mai trec pe aici, o sa incerc sa te ajut

#3
adryan17

adryan17

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 17.07.2014

View Postpasarea_penix, on 09 septembrie 2014 - 17:01, said:

nu iti trebuie nimic. dai get code pe pagina https://developers.f...lugins/comments (recomand solutia de la html5, desi nu e pentru browsere mai vechi)

bineinteles, poti sa modifici codul pe care il primesti, si e simplu de editat, ai explicatii mai jos pe acceasi pagina.