Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Alegere facultati de la profil stiinte sociale - Maaaari Dileme ! Nevoie urgenta de pareri si sfaturi

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
bubble_trouble

bubble_trouble

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 31.07.2009
Hello! Sunt eleva in cls a XII-a la profil stiinte sociale. Am inceput sa fac cercetari in ceea ce priveste factultatea si ce vreau sa fac in viitorul apropiat. Problema mea este insa ca nu sunt foarte sigura in niciuna din cercetarile mele. Mai precis, ce facultati pot urma de la ss si in urma facultatilor, ce ies, ce pot lucra? Avand in vedere profilul, este clar ca nu imi plac materiile de real (fizica, chimie, nici mate prea multa) si ca ma indrept spre socio-umane. Am asteptat acea brosura/ziar/ghid intitulata Admiterea la Facultate 2014 in care erau prezentate toate facultatile cu tot ce te interesa si pe care o puteai achizitiona de la orice punct de presa, insa fix anul acesta am inteles ca nu s-a mai publicat. Astfel am inceput sa rup internetul in doua cautand ceva potrivit mie. Vreau sa va cer parerea in legatura cu urmatoarele facultati (ma intereseaza absolut orice detaliu, ce se studiaza in fac - materii, ca ce te poti angaja dupa facultate, in ce poti face cariera, orice despre joburi, daca este sau nu greu, orice):

1. Universitatea Bucuresti:
- Facultatea de Litere: specializarea Studii Europene