Sistem de navigatie portabil PNI L807 7 inch, 800 MHz, 256M DDR, 8GB memorie interna, FM transmitter
Last Updated: Feb 08 2019 15:23, Started by
suport_PNI
, Sep 05 2014 09:01
·
0
#19
Posted 06 October 2014 - 10:24
Ca si consideratii generale privitor la senzorul de lumina:
Nu discutam rolul acestuia noaptea (oricum se poate dezactiva usor), ziua insa trecerile de la lumina puternica a soarelui la lumina difuza pe un cer innorat sau ploaie cred ca ar impune un astfel de senzor. Cu conditia sa fie bine implementat. Stiu si eu o groaza de dispozitive la care acest senzor mai mult incurca, asta nu dovedeste inutilitatea sa. Pe un diplay cu luminozitate si contrast proaste, incepe sa devina inutil dar nu GPS-ul ar trebui sa fie acest dispozitiv. |
#20
Posted 16 October 2014 - 08:21
Vreau sa imi cumpar acest GPS PNI L807, o parere de la ce-i care il au, ce spuneti se merita?
|
#22
Posted 24 October 2014 - 10:09
mobo, on 05 octombrie 2014 - 09:40, said:
L807 review Premise: - Produs din gama low cost - Raport calitate / pret cat mai bun - Produs fiabil Constructie si dotari: - Bazat pe un CPU chinezesc low cost, MSTAR 2531 dar tactat la 800 MHz, - RAM: 256 MB, destul de mult pentru un GPS, - Memorie interna: 8 GB, din nou o valoare peste specificatiile pietei si ca un plus posibilitatea extinderii datorita slotului micr SD, - Ca software, WIN CE 6.0, arhicunoscut si folosit de majoritatea producatorilor. Trebuie sa observam ca la capitolul hardware, produsul puncteaza foarte bine. Carcasa este din plastic, cu un capac lucios si deloc potrivit pentru difuzorul relativ puternic, la volum maxim rezoneaza intrun mod neplacut. Display-ul este unul generos ca dimensiuni (7”), cu o rezolutie de 800x480 ceea ce inseamna un dpi mai bun decat al ecranului de 5” si 480x270. Sensibilitatea la atingere buna. Partea mai putin placuta este vizibilitatea foarte scazuta in lumina soarelui, la limita utilizabilului, si nu prezinta nici macar un senzor de lumina pentru controlul automat al luminozitatii. Bateria este una generoasa, 2400mA si tine aproximativ 2ore si 20 min. pana scade la 40% si incepe avertizarea de “baterie descarcata” ce se repeta din 30 in 30 de secunde. Dupa inca 40 min. se opreste complet. Foarte sacaitoare aceasta avertizare, de neinteles nivelul de la care incepe si mai ales periodicitatea cu care se repeta. Tot un punct minus si faptul ca incarcarea nu se opreste automat la atingerea capacitatii maxime. Stylus-ul (creionul) este o caricatura, mai bine lipsea. Nu ma opresc asupra celorlalte functii nespecifice unui GPS, decat foarte putin: - Redare muzica: la volum maxim capacul spate vibreaza, frecventele inalte lipsesc - Redare video: si mai inutila, la rezolutia si dpi-ul descrise nu putem spera sa vedem ceva acceptabil. Pur si simplu nu are rost. Acelasi lucru si in cazul redarii fotografiilor. Exista alte dispozitive care se descurca mult mai onorabil cu astfel de activitati. Nu este un repros la adresa PNI, toti producatorii adauga astfel de functii inutile. Despre fiabilitate vom putea vorbi mai tarziu. Cea mai importanta functie a unui GPS aste navigatia, iar sintagma “Gata de drum” mi se pare exagerata atat timp cat exact software-ul de navigatie lipseste. Detin un GoClever 5040 de 5” (480x270), tot cu un processor MStar dar la 460 MHz si cu doar 64 MB RAM. Mireo 3.1 si IGO 2.0. Am mai folosit, comparativ, si telefonul meu HTC Desire HD cu Android KitKat 4.4.4. Primul aspect testat a fost receptia satelitilor: A. In regim stationar (la geamul camerei de apartament sau birou) GoClever; HTC DHD; PNI L807 zi: 3 3 2-3 noapte: 3 9 4 (6-8) De remarcat la L807 doua lucruri: - Primii 3-4 sateliti ii vede foarte repede (cca 16 sec.) iar urmatorii putin dupa 60 sec. - Numarul de sateliti vazuti nu este constant, chiar daca pozitia aparatului nu se modifica B. In traseu GoClever; HTC DHD; PNI L807 vazuti: 6-12 6-9 6-11 conectati: 5-12 6-9 6-11 De remarcat rapiditatea cu care L807 receptioneaza si se conecteaza la sateliti. Acest lucru este foarte important la recalcularea traseului. Comportamentul in traseu: Pentru asta am instalat pe L807 IGO 2.4 in doua versiuni, cu hartile Here RO, una Q3 2013 iar cealalta Q1 2014. Mi-am luat si Go Clever-ul cu IGO 2.0 Here Q3 2013 si am pornit la drum: - Mai intai in judetul meu (atat drumuri de tara cat si de oras) si am testat un singur lucru, abaterea de la traseu si posibilitatile de recalculare a traseului avand ca reper destinatia finala. Trebuie sa constat ca aici L807 si-a facut treaba cu brio, 5-6 secunde pentru reconfigurarea rutei, adica un timp destul de scurt pentru a nu rata drumul. Comparativ, am obtinut acelasi lucru si cu GoClever dar recalcularea dura cca 30 de secunde, suficient sa ratezi multe intersectii sau giratorii. Timpul de reconectare dupa o oprire (hot start) este de cca 2 sec. Foarte bun. Am repetat zile intregi acest test pentru ca mi se pare foarte important pentru cineva care se descurca mai greu fara copilot si, dealtfel este unul din motivele pentru care iti doresti un GPS. Intervin aici hartile, acuratetea lor, si faptul ca sunt vechi, chiar si de cateva luni constituie o problema. Am experimentat asta la Popesti Leordeni. Categoric, sistemele cu A-GPS sau Glonasul rusilor reprezinta avantaje incontestabile, dar vorbim despre alte aparate. Rutele alternative sunt calculate destul de rapid de catre L807 iar solutiile alternative “in mers” prezentate in timp real. Toate aceste aspect pozitive se datoreaza frecventei de lucru mari a procesorului cat si RAM-ului foarte mare pentru un astfel de dispozitiv. - Si acum traseul: Tg. Jiu – Rm. Valcea – Pitesti – Bucuresti – Popesti Leordeni si retur. Nu este mare lucru de spus, totul a mers ca la carte, fara pierderea satelitilor, fara probleme. Multe lucrari si circulatie pe un singur sens intre Valcea si Pitesti. Aici sistemul TMC ar fi fost de mare ajutor dar din cate stiu in Romania nu functioneaza (poate ma insel). Deci, si aici L807 s-a dovedit un bun copilot. Ca un aspect, oarecum inexplicabil, mi s-a intamplat (de 3 ori) ca dupa oprirea masinii si cu cablul de incarcare conectat sa ma trezesc cu un “black screen” la urmatoarea pornire (dupa minute sau zeci de minute) sau chiar cu o pornire dar cu blocarea aplicatiei de navigatie in primele 2-3 secunde. Singurul remediu a fost oprirea aparatului si repornirea lui, un cold restart. In concluzie notez ca avantaje: - ecranul mare si daca pui alaturi un 5” vei vedea diferenta, - sunetul suficient de puternic si fara distorsiuni pe partea de voce, - bateria de capacitate mare care, cel putin initial, duce pana la 2 ore si jumatate, chiar 3, - conectarea foarte rapida la sistemul de sateliti, - recalcularea foarte rapida a pozitiei si reconfigurarea traseului intrun timp foarte scurt, - touch screen-ul sensibil, - prezenta unui slot micro SD. si ca minusuri: - vizibilitatea ecranului in lumina soarelui foarte proasta, - unghiurile de vizualizare destul de mici, - lipsa software-ului de navigatie, problema pentru foarte multi, - capacul spate rezoneaza la volum maxim, materialul folosit de proasta calitate, - blocari aleatorii la pornirea din sleep, - neoprirea incarcarii bateriei, - lipsa unui senzor de lumina pentru controlul automat al luminozitatii ecranului. La final, nota mea pentru acest dispozitiv este 6,7 si un produs acceptabil pentru pretul avut. Daca vrei un GPS si apreciezi calitatea de copilot, PNI L807 este de luat in seama avand in vedere si pretul foarte bun. Am repostat pentru ca am facut o greseala si imi cer scuze: este vorba de PNI si nu PNY cum aparea in postul #17. |
#23
Posted 27 October 2014 - 10:33
Tinem cont de review-ul dumneavoastra, si luam in considerare sugestiile facute pentru a veni in sprijinul utilizatorilor in viitor.
Este foarte greu de obtinut un raport calitate / pret / performante / dotari in acest segment, si am cautat sa le oferim clientilor cele mai importante cerinte care nu mai pot fi modificate: - procesor puternic - memorie RAM si ROM - display generos Optiuni precum harta sunt sigur ca se pot rezolva de catre utilizator intr-un fel sau altul, internetul fiind plin de solutii. Noi recomandam achizitionarea unei harti de la producatorii oficiali. |
#24
Posted 05 November 2014 - 15:27
Salut!
Ca rugaminte... acum dupa ce mi-am cumparat un PNI L807! Cum instalez IGO8 pentru ca am avut programul cumparat cu un Serioux NaviMate 43S si nu vrea deloc! Trebuiesc ceva setari facute prin sys.txt sau...? |
#25
Posted 24 September 2015 - 18:58
Am cumparat un PNI L 807,am instalat kit PRIMO pe "flash disk" si functioneaza foarte bine dar am o mare rugaminte,as dori sa instalez un IGO 8.3....Am mai multe versiuni care au functionat perfect pe MIO C520.MOOV,l-am instalat pe PNI pe un microSD apoi pe flash disck ,am instalat DAta.ZIP si branding zip care sa aiba resolutia necesara 800X480,am folosit sys.txt cu multe instructiuni si fara nici un fel,am ales calea corecta catre IGO.exe dar nu se deschide de nici un fel si nici nu da nici un fel de mesaj.Uneori imi opreste complet aparatul si sunt obligat sa-l restartez din buton pentru a-l porni.
Poate cineva cu mai multa experienta imi poate da un sfat. La acest GPS am constatat o problema: nu se poate incarca acumulatorul decat de la masina,am incercat tot felul de alimentatoare care aveau caracteristicile necesare dar fara folos. Multumesc mult pentru orice sfat. O seara buna tuturor! |
#26
Posted 26 September 2015 - 20:19
Revin cu niste informatii legate de postul anterior:
Cu ajutor de pe GPSforum.biz am reusit sa instalez in conditii foarte bune IGO 8.3.5.192519. Incarcator :este necesar unul care sa furnizeze 5 v la 2 A. Am folosit unul de la Samsung si se incarca bine. in prezent am IGO Primo pe Flash disk so IGO 8 pe card-ambele merg foarte bine. O seara buna tuturor! |
#27
Posted 22 December 2015 - 18:23
Hmm, deci de la usb-ul de la PC(USB 2) nu se incarca?
Am comandat si eu unul pentru un prieten. Revin cu pareri dupa ce ii pun softul si da o tura. |
#28
Posted 06 February 2016 - 21:06
suport_PNI, on 05 septembrie 2014 - 09:01, said: Am lansat un nou produs pe piata: Sistem de navigatie portabil PNI L807 7 inch, 800 MHz, 256M DDR, 8GB memorie interna, FM transmitter [ http://download.mo.ro/products/7747_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Descriere Produs: Display generos Ecranul de 7 inch permite o vizualizare mult mai precisa si detaliata a traseului/hartii fiind extrem de sensibil si precis la atingere. Stiloul inclus in colet ofera un control si o navigare prin meniuri mult mai precisa fata de utilizarea cu degetele. Rezolutia ecranului este foarte buna, afisand imaginile si hartile la o calitate superioara. FM Transmitter Sistemul de navigatie portabil, PNI L807, este echipat cu FM transmitter. Acesta permite transmiterea melodiilor, stocate in memoria interna/externa a navigatiei, pe radioul FM din masina. Procesor puternic Memoria interna a navigatiei este de 8GB, ceea ce inseamna ca se pot integra 2 harti complexe( una de camion, una de turism) sau se pot adauga fisiere multimedia suplimentare. Receptia si afisarea pozitiei GPS pe harta se face instantaneu, datorita noului procesor mai puternic MSTAR2531 cu viteza de 800 Mhz si memoriei RAM de 256 MB. Conectica Conectica navigatiei PNI 807 este formata dintr-un port miniUSB, un slot MicroSD, pentru harti suplimentare sau fisiere multimedia si o mufa jack pentru casti. Player multimedia Unitatea GPS are trei functii importante: player video, player audio si player foto. Suporta fisiere video precum: AVI, WMV, MP4, s.a. si fisiere audio: MP3 si WAV. De asemenea, suporta formate JPG, BMP si PNG. Gata de drum Produsul este "Gata de drum" datorita accesoriilor din pachet care ii permit un montaj imediat pe parbriz si la mufa de bricheta. Imediat ce porniti aparatul puteti pleca la drum fara nici o problema pe traseul dorit. Detalii tehnice: Culoare produs Negru Sistem de operare Windows CE 6.0 Ecran LCD Dimensiune ecran 7 inch Touchscreen Da Rezoluție ecran 800 x 480 pixeli Aspect ecran 16:9 Dimmer (luminozitate ecran) Da Navigație GPS Chipset GPS MSTAR2531 Frecvență procesor 800 MHz Memorie DDRAM 256 MB Memorie interna 8 GB Slot card SD/MMC Da Card SD/MMC maxim 32GB Bluetooth incorporat Nu FM transmitter DA Player Formate video suportate WMV, MPEG, MPG, MP4, 3GP, ASF si AVI Formate audio suportate WMA, MP3 și WAV Formate foto suportate JPG,GIF,BMP și PNG Formate e-book suportate TXT Alte detalii Limbă meniu Română, Engleză Alimentare 5V Acumulator incorporat Da, 2400mAh Pachetul conține Navigatie portabila Da Alimentator auto cu mufa de brichetă 12 V c.c. Da Cablu USB Da Suport de parbriz Da Manual de utilizare Da Rugam colegii de pe forum sa-l ceara pe privat pentru teste pentru 2 saptamani GRATUIT. Cine doreste sa-l pastreze are o reducere de 50% din pretul de pe site: http://s9.ro/azl + 10 lei transport. |
|
#29
Posted 03 March 2016 - 10:03
Salutare,
Va intreb si eu...ce pot face ca sa schimb softul GPS=uluii PNI L807 deoarece nu imi arata atunci cand acumulatorul se incarca maxim...plus ca aparatul se incalzeste foarte tare..exista un update de soft? Va multumesc. |
#32
Posted 03 March 2016 - 11:15
Momentan nu exista update de soft. Cel curent functioneaza bine ( din teste el noastre si din feddback-ul primit de la clienti), si nu s-a pus problema unui update. Ganditi-va ca update-ul se poate reflecta in pret, lucru ce este destul de greu de acceptat de clienti.
Despre problema cu acumulatorul postata mai sus: In general toti acumulatorii utilizati pe piata electronicelor au o durata de viata limitata ( garantie 6 luni, si durata de viata ce poate varia intre 1 si 2-3 ani in functie de ciclurile de incarcare/descarcare) aspect ce duce intimp la incarcari partiale ale acestuia ( nu va mai aparea incarcare completa). Incalzirea aparatului, mai exact a acumulatorului este normala, disiparea de caldura facandu-se prin carcasa. Totusi daca se constata deformari usoare ale carcasei in timp, este posibil ca acumulatorul sa fi ajuns la capatul perioadei de viata, si trebuie inlocuit, sau deconectat. Pentru aceste operatiuni exista service-ul nostru, si procedura de trimitere in service : rma.mo.ro |
#33
Posted 03 March 2016 - 15:45
Totusi este absolut necesar dupa parerea mea sa realizati un update de soft pentru a inaltura anomalia lipsei averizarii incarcarii complete a acumulatorului...in ideea de a se inaltura uzura prematura acestuia prin conectarea permanenta la tensiune.
|
|
#35
Posted 12 June 2016 - 04:03
O altă "mică" problemă ar fi că după ce l-am conectat și deconectat de vreo 10 ori la PC, acum nu-l mai pot accesa prin portul USB. Dispozitivul arată că se încarcă, am încercat portul USB cu un mouse și acela funcționează normal dar atunci când introduc PNI-ul în portul USB nu pornește Plug&Play-ul ca să mi-l recunoască ca mass storage. PNI-ul e setat pe mass storage nu pe active sync, am închis laptop-ul complet, am resetat și PNI-ul dar tot nimic....vreo idee? În afara de beleaua asta eu unul mă înțeleg de minune cu mașinăria și chiar mi-e simpatică rău având în vedere prețul și câte știe să facă. Totuși, poate cineva are vreo idee căci m-am săturat de scos MicroSD card-ul din aparat, de băgat în adaptor și apoi în PC.
PS. L-am introdus și în alt port USB ce pare să funcționeze și tot nimic, am schimbat cablul și tot nik....să schimb navigatorul oare ? |
#36
Posted 07 July 2016 - 23:09
Buna seara,
Ma intereseaza sa testez si eu modelul L805. Am avut un Mio P350 si acum detin un Mio C720b cu soft IGO 8.3, care si-a cam dat obstescul sfarsit dupa 7 ani de functionare intensa (in sensul ca s-a dus mufa de la incarcator si nu mai am nervi sa caut alt incarcator). Sunt foarte interesat sa testez acest produs deoarece saptamana viitoare am un drum lung de 3.000 km si as avea unde sa il testez + ca mai detin o statie HP 8000 si HP 9001 de care sunt extrem de multumit si le-am recomandat tuturor prietenilor mei aceste statii, unul chiar va face comanda azi sau maine de un HP 9001. Astept un raspuns cat mai urgent. Multumesc anticipat! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users