Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sistem de navigatie portabil PNI L807 7 inch, 800 MHz, 256M DDR, 8GB memorie interna, FM transmitter
Last Updated: Feb 08 2019 15:23, Started by
suport_PNI
, Sep 05 2014 09:01
·
0
#1
Posted 05 September 2014 - 09:01
Am lansat un nou produs pe piata:
Sistem de navigatie portabil PNI L807 7 inch, 800 MHz, 256M DDR, 8GB memorie interna, FM transmitter [ http://download.mo.ro/products/7747_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Descriere Produs: Display generos Ecranul de 7 inch permite o vizualizare mult mai precisa si detaliata a traseului/hartii fiind extrem de sensibil si precis la atingere. Stiloul inclus in colet ofera un control si o navigare prin meniuri mult mai precisa fata de utilizarea cu degetele. Rezolutia ecranului este foarte buna, afisand imaginile si hartile la o calitate superioara. FM Transmitter Sistemul de navigatie portabil, PNI L807, este echipat cu FM transmitter. Acesta permite transmiterea melodiilor, stocate in memoria interna/externa a navigatiei, pe radioul FM din masina. Procesor puternic Memoria interna a navigatiei este de 8GB, ceea ce inseamna ca se pot integra 2 harti complexe( una de camion, una de turism) sau se pot adauga fisiere multimedia suplimentare. Receptia si afisarea pozitiei GPS pe harta se face instantaneu, datorita noului procesor mai puternic MSTAR2531 cu viteza de 800 Mhz si memoriei RAM de 256 MB. Conectica Conectica navigatiei PNI 807 este formata dintr-un port miniUSB, un slot MicroSD, pentru harti suplimentare sau fisiere multimedia si o mufa jack pentru casti. Player multimedia Unitatea GPS are trei functii importante: player video, player audio si player foto. Suporta fisiere video precum: AVI, WMV, MP4, s.a. si fisiere audio: MP3 si WAV. De asemenea, suporta formate JPG, BMP si PNG. Gata de drum Produsul este "Gata de drum" datorita accesoriilor din pachet care ii permit un montaj imediat pe parbriz si la mufa de bricheta. Imediat ce porniti aparatul puteti pleca la drum fara nici o problema pe traseul dorit. Detalii tehnice: Culoare produs Negru Sistem de operare Windows CE 6.0 Ecran LCD Dimensiune ecran 7 inch Touchscreen Da Rezoluţie ecran 800 x 480 pixeli Aspect ecran 16:9 Dimmer (luminozitate ecran) Da Navigaţie GPS Chipset GPS MSTAR2531 Frecvenţă procesor 800 MHz Memorie DDRAM 256 MB Memorie interna 8 GB Slot card SD/MMC Da Card SD/MMC maxim 32GB Bluetooth incorporat Nu FM transmitter DA Player Formate video suportate WMV, MPEG, MPG, MP4, 3GP, ASF si AVI Formate audio suportate WMA, MP3 şi WAV Formate foto suportate JPG,GIF,BMP şi PNG Formate e-book suportate TXT Alte detalii Limbă meniu Română, Engleză Alimentare 5V Acumulator incorporat Da, 2400mAh Pachetul conţine Navigatie portabila Da Alimentator auto cu mufa de brichetă 12 V c.c. Da Cablu USB Da Suport de parbriz Da Manual de utilizare Da Rugam colegii de pe forum sa-l ceara pe privat pentru teste pentru 2 saptamani GRATUIT. Cine doreste sa-l pastreze are o reducere de 50% din pretul de pe site: http://s9.ro/azl + 10 lei transport. Edited by suport_PNI, 05 September 2014 - 09:03. |
#2
Posted 05 September 2014 - 09:55
Aceeasi oferta si pentru urmatorul produs proaspat introdus in gama:
Sistem de navigatie portabil PNI L800 ecran 5 inch, 800 MHz, 128M DDR3, 4GB memorie interna, FM transmitter [ http://download.mo.ro/products/5001_smsn.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Prezentare produs: Display generos Ecranul de 5 inch este extrem de sensibil si precis la atingere. Stylus-ul inclus in colet ofera un control si o navigare prin meniuri mult mai precisa, fata de utilizarea cu degetele. FM transmitter Sistemul de navigatie portabil, PNI L800, este echipat cu FM transmitter. Acesta permite transmiterea melodiilor, stocate in memoria interna/externa a navigatiei, pe radioul FM din masina. Memorie interna Memoria interna a navigatiei este de 4GB, ceea ce inseamna ca se pot integra harti complexe sau adauga fisiere multimedia suplimentare. Procesor puternic Receptia si afisarea pozitiei GPS pe harta se face instantaneu, datorita noului procesor mai puternic MSTAR MSB2531 cu viteza de 800 Mhz si memoriei RAM de 128 MB. Conectica Conectica navigatiei PNI L800 este formata dintr-un port miniUSB, un slot MicroSD, pentru harti suplimentare sau fisiere multimedia si o mufa jack pentru casti. Player multimedia Unitatea GPS are trei functii importante: player video, player audio si player foto. Suporta fisiere video precum: AVI, WMV, MP4, s.a. si fisiere audio: MP3 si WAV. De asemenea, suporta formate JPG, BMP si PNG. Gata de drum Produsul este "Gata de drum" datorita accesoriilor din pachet care ii permit un montaj imediat pe parbriz si la mufa de bricheta. Imediat ce porniti aparatul puteti pleca la drum fara nici o problema pe traseul dorit. Caracteristici tehnice: Culoare produs Negru Sistem de operare Windows CE 6.0 Ecran LCD Dimensiune ecran 5 inch Touchscreen Da Rezoluţie ecran 480 x 272 pixeli Aspect ecran 16:9 Dimmer (luminozitate ecran) Da Navigaţie GPS Chipset GPS MSTAR MSB2531 Frecvenţă procesor 800 MHz Memorie DDRAM 128 MB Memorie interna 4 GB Slot card SD/MMC Da Card SD/MMC maxim 32GB FM transmitter DA Player Formate video suportate WMV, MPEG, MPG, MP4, 3GP, ASF si AVI Formate audio suportate WMA, MP3 şi WAV Formate foto suportate JPG,GIF,BMP şi PNG Formate e-book suportate TXT Alte detalii Limbă meniu Română, Engleză Alimentare 5V Dimensiuni (L x H x G) 85x135x12mm Pachetul conţine Navigatie portabila Da Alimentator auto cu mufa de brichetă 12 V c.c. Da Alimentator 220 V Nu Cablu USB Da Suport de parbriz Da Manual de utilizare Da Rugam colegii de pe forum sa-l ceara pe privat pentru teste pentru 2 saptamani GRATUIT. Cine doreste sa-l pastreze are o reducere de 50% din pretul de pe site: http://s9.ro/azo + 10 lei transport. Singura conditie de testare a produsului este ca utilizatorul sa posteze ulterior un review obiectiv pe acest topic. |
#3
Posted 05 September 2014 - 10:20
Care-i diferenta intre un sistem de navigatie portabil si unul neportabil?
|
#4
Posted 05 September 2014 - 10:21
Cred ca ar trebui sa spuneti si:
- ce soft de navigatie foloseste - ce tip de harti merg (fbl?) - daca poate fi unlocked (ptr a pune iGo primo) |
#5
Posted 05 September 2014 - 10:35
Din moment ce nu se specifica, inseamna ca vine fara harti si poti sa-i pui ce program doresti pe el.
Exista chiar si opensource pt. Windows CE, cu harta de la OSM. rumegus, on 05 septembrie 2014 - 10:20, said:
Care-i diferenta intre un sistem de navigatie portabil si unul neportabil? |
#6
Posted 05 September 2014 - 11:00
#7
Posted 05 September 2014 - 11:34
Se pot pune toate hartile compatibile cu windows CE:
TEstat cu igo , igo primo Putem instala la cerere o harta demo pentru doritori. |
#9
Posted 15 September 2014 - 19:25
Am trimis si eu un PM pentru testarea celui de 7 inch. Pfff. Nu am mai fost demult pe aria asta.
@gumball3000: Esti inca pe baricade? Edited by badmania98, 15 September 2014 - 19:27. |
#10
Posted 15 September 2014 - 20:27
Nop, n-am fost interesat sa testez modelul, din pacate nu prea mai am timp sa scriu review-uri. Ultimul mi-a luat mai mult timp sa-l scriu decat ma asteptam.
L-as fi luat cel mult ca sa-mi fac singur o impresie. Oricum, pare interesant din specificatii, iar cu reducerea de 50% chiar ar fi meritat, |
|
#12
Posted 27 September 2014 - 12:18
A sosit momentul pentru review. Vreau doar să precizez, înainte de a începe, că nu am nicio legătură cu userul sau firma care mi-a pus la dispoziție acest aparat. Totodată, din anul 2006 de când am avut contact pentru prima dată cu un PDA cu GPS (Mio P350), mi-au trecut prin mână (probat, configurat, etc) câteva sute de aparate de diferite tipuri și mărci.
Începem: 1.Aparatul a sosit, în condiții foarte bune , prin curier. Cutia conține tot ceea ce este precizat în primul post. Manualul de utilizare este în limba română. 01.jpg 193.83K 70 downloads 02.jpg 197.16K 63 downloads 2. Meniul aparatului , la deschidere, este în limba română dar poate fi schimbată. Pe ecran se afla o folie de protecție transparentă ce nu este destinată folosirii . 3.jpg 132.15K 103 downloads 3. Aparatul a fost încărcat cu Igo8 și Igo Primo. Spațiul de stocare fiind generos, am pus toate fișiere posibile ( dem, ftr, etc). Încărcarea acestora pe aparat s-a făcut la o viteză foarte bună. 4.jpg 261.02K 179 downloads 4. Prima probă: în geam și în cameră. Poziția geamului: vedere spre vest. Alte aparate folosit în testul comparativ: - telefon Samsung Galaxy S5 duos G900FD; - tabletă Lenovo Yoga 8” 3G B6000; - PDA Mio P360. 5.jpg 209.44K 193 downloads Toate aparatele au funcționat pe acumulatorul propriu. În geam am probat atât pe lumină cât și la lăsarea întunericului. Pe lumină PNI-ul a fost folosit cu acumulatorul încărcat așa cum a sosit. Pe întuneric avea acumulatorul încărcat complet. Se observă din fotografii că PNI L807 a fost la nivelul tabletei, sub nivelul telefonului și peste nivelul PDA-ului. Asta dacă considerăm numărul de sateliți la care s-a conectat. Și să nu uit: conectarea inițială (care durează cel mai mult) s-a făcut sub un minut. 6.jpg 172.26K 174 downloads 7.jpg 171.99K 99 downloads 8.jpg 208.39K 97 downloads 9.jpg 196.12K 90 downloads 10.jpg 187.59K 86 downloads 11.jpg 208.47K 75 downloads 12.jpg 158.95K 71 downloads 13.jpg 199.61K 69 downloads 14.jpg 165.43K 67 downloads 15.jpg 116.93K 60 downloads 16.jpg 255.8K 61 downloads 17.jpg 238.54K 96 downloads 5. Proba pe traseu. Traseul ales a fost București-Pitești-Râmnicu Vâlcea-Sibiu-Alba Iulia și retur. De data această a funcționat în paralel cu un telefon Lenovo P780 cunoscut ca având o baterie 4000mAh. Am pornit cu aparatul având bateria încărcată complet și nealimentat la încărcătorul auto. Am urmărit timpul de funcționare în aceste condiții, iar rezultatul a fost foarte bun: 3 ore până la primul semnal de necesitate de conectare la sursă de curent. De precizat că acest semnal a apărut la un nivel de încărcare a bateriei de 40% cu specificația că dacă se insistă în folosirea lui fără alimentare , în timp relativ scurt se va afișa 20% (mai jos, poza făcută cu aparatul în geam, nu pe traseu). 18.jpg 119.23K 140 downloads Conectarea l-a sateliți s-a făcut în câteva secunde și am pornit la drum. Am ieșit de pe traseul indicat pentru a vedea modul/timpul de recalculare a traseului. Recalcularea se face foarte repede, în câteva secunde, și nu influențează sub nicio formă deplasare autovehiculului ( la alte aparate, datorită recalculării greoaie a traseului, distrage atenția șoferului care nu mai primește informații în timp scurt). Pe tot traseul nu a pierdut conexiunea cu sateliții nici măcar o dată. Poziționarea pe hartă comparativ cu poziționarea în teren a mașinii a coincis tot timpul , neexistând întârzieri de genul mașina s-a oprit dar pe aparat încă mă aflu în mișcare. Ambele aparate din acest test au funcționat la unison. Cum spuneam la 40% am primit mesajul că trebuie alimentat, lucru ce s-a și întâmplat. Acum verificam dacă încărcătorul auto are posibilitatea de încărcare a aparatului în timp ce funcționează. Rezultatul: încărcătorul auto nu doar întreține funcționarea aparatului, ci îl și încarcă în timp ce funcționează. Singura problemă identificată a fost cea legată de vizibilitate a ecranului în cazul în care bate soarele în el, situație în care se vede slab. Se poate atenua dacă aplicați o folie de protecție mată pe ecran sau folosiți un parasolar. 19.jpg 169.23K 136 downloads 20.jpg 193.15K 116 downloads 6. Altele a. Player video. Puteți pune filme pe el sau pe un card , dar dimensiunea fișierului nu trebuie să depășească 4 gibaiti. Nu suportă subtitrări. În funcție de codecul folosit la encodarea fișierului, filmul poate sacada la redare. b. Transmițătorul FM. Plaja de frecvențe selectabile: 76.0-108.0 MHz. Activarea acestuia implică dezactivarea difuzorului PNA-ului. După utilizare să nu-l uitați activat căci nu veți mai auzi nimic în difuzor și vă poate crea impresia că aparatul este defect. c. Player audio. Puteți asculta muzică concomitent cu utilizarea softului de navigație. CONCLUZII Pro: 1. Ecran mare ce răspunde rapid comenzilor. 2. Spațiu de stocare foarte mare*, ce se poate extinde cu un card microSD. 3. Memorie ram foarte mare*. 4. Conectare rapidă la sateliți. 5. Nu pierde ușor conectarea cu sateliții. Pe traseu nu a pierdut deloc contactul cu sateliții. 6. Recalculare foarte rapidă* a traseului. 7. Acumulatorul ține cel puțin 3 ore în funcționare pe traseu. 8. Calcularea unui traseu lung (>3000 km) rapid. Cele scurte sunt calculate foarte rapid*. 9. Încărcătorul auto încarcă acumulatorul aparatului în timpul funcționării pe traseu. *Comparativ cu PNA-urile de pe piață. Contra: 1. Ecran foarte puțin vizibil dacă bate soarele în el. 2. Lipsa unei huse de protecție în pachet. 3. Lipsa unui încărcător de cameră. Edited by badmania98, 27 September 2014 - 12:25. |
#13
Posted 27 September 2014 - 15:30
Punctele 2 si 3 de la Contra nu se intalnesc nici macar la modelele noi de Mio sau Garmin.
Poti instala aplicatia atasata ca sa vedem si cati MB RAM sunt disponibili din cei 128? Difuzorul distorsioneaza la volum maxim? Attached Files |
#14
Posted 27 September 2014 - 18:14
Ramul este de 256. Nu pot instala neavând unlock la el.
De distorsionat, după auzul meu, nu distorsionează deloc. Edited by badmania98, 27 September 2014 - 18:43. |
#15
Posted 28 September 2014 - 12:43
Doar pui fisierul pe memoria interna si ii dai din setari calea catre el, la fel ca si la iGO.
|
|
#16
Posted 28 September 2014 - 14:50
#17
Posted 05 October 2014 - 09:40
L807 review
Premise: - Produs din gama low cost - Raport calitate / pret cat mai bun - Produs fiabil Constructie si dotari: - Bazat pe un CPU chinezesc low cost, MSTAR 2531 dar tactat la 800 MHz, - RAM: 256 MB, destul de mult pentru un GPS, - Memorie interna: 8 GB, din nou o valoare peste specificatiile pietei si ca un plus posibilitatea extinderii datorita slotului micr SD, - Ca software, WIN CE 6.0, arhicunoscut si folosit de majoritatea producatorilor. Trebuie sa observam ca la capitolul hardware, produsul puncteaza foarte bine. Carcasa este din plastic, cu un capac lucios si deloc potrivit pentru difuzorul relativ puternic, la volum maxim rezoneaza intrun mod neplacut. Display-ul este unul generos ca dimensiuni (7”), cu o rezolutie de 800x480 ceea ce inseamna un dpi mai bun decat al ecranului de 5” si 480x270. Sensibilitatea la atingere buna. Partea mai putin placuta este vizibilitatea foarte scazuta in lumina soarelui, la limita utilizabilului, si nu prezinta nici macar un senzor de lumina pentru controlul automat al luminozitatii. Bateria este una generoasa, 2400mA si tine aproximativ 2ore si 20 min. pana scade la 40% si incepe avertizarea de “baterie descarcata” ce se repeta din 30 in 30 de secunde. Dupa inca 40 min. se opreste complet. Foarte sacaitoare aceasta avertizare, de neinteles nivelul de la care incepe si mai ales periodicitatea cu care se repeta. Tot un punct minus si faptul ca incarcarea nu se opreste automat la atingerea capacitatii maxime. Stylus-ul (creionul) este o caricatura, mai bine lipsea. Nu ma opresc asupra celorlalte functii nespecifice unui GPS, decat foarte putin: - Redare muzica: la volum maxim capacul spate vibreaza, frecventele inalte lipsesc - Redare video: si mai inutila, la rezolutia si dpi-ul descrise nu putem spera sa vedem ceva acceptabil. Pur si simplu nu are rost. Acelasi lucru si in cazul redarii fotografiilor. Exista alte dispozitive care se descurca mult mai onorabil cu astfel de activitati. Nu este un repros la adresa PNY, toti producatorii adauga astfel de functii inutile. Despre fiabilitate vom putea vorbi mai tarziu. Cea mai importanta functie a unui GPS aste navigatia, iar sintagma “Gata de drum” mi se pare exagerata atat timp cat exact software-ul de navigatie lipseste. Detin un GoClever 5040 de 5” (480x270), tot cu un processor MStar dar la 460 MHz si cu doar 64 MB RAM. Mireo 3.1 si IGO 2.0. Am mai folosit, comparativ, si telefonul meu HTC Desire HD cu Android KitKat 4.4.4. Primul aspect testat a fost receptia satelitilor: A. In regim stationar (la geamul camerei de apartament sau birou) GoClever; HTC DHD; PNY L807 zi: 3 3 2-3 noapte: 3 9 4 (6-8) De remarcat la L807 doua lucruri: - Primii 3-4 sateliti ii vede foarte repede (cca 16 sec.) iar urmatorii putin dupa 60 sec. - Numarul de sateliti vazuti nu este constant, chiar daca pozitia aparatului nu se modifica B. In traseu GoClever; HTC DHD; PNY L807 vazuti: 6-12 6-9 6-11 conectati: 5-12 6-9 6-11 De remarcat rapiditatea cu care L807 receptioneaza si se conecteaza la sateliti. Acest lucru este foarte important la recalcularea traseului. Comportamentul in traseu: Pentru asta am instalat pe L807 IGO 2.4 in doua versiuni, cu hartile Here RO, una Q3 2013 iar cealalta Q1 2014. Mi-am luat si Go Clever-ul cu IGO 2.0 Here Q3 2013 si am pornit la drum: - Mai intai in judetul meu (atat drumuri de tara cat si de oras) si am testat un singur lucru, abaterea de la traseu si posibilitatile de recalculare a traseului avand ca reper destinatia finala. Trebuie sa constat ca aici L807 si-a facut treaba cu brio, 5-6 secunde pentru reconfigurarea rutei, adica un timp destul de scurt pentru a nu rata drumul. Comparativ, am obtinut acelasi lucru si cu GoClever dar recalcularea dura cca 30 de secunde, suficient sa ratezi multe intersectii sau giratorii. Timpul de reconectare dupa o oprire (hot start) este de cca 2 sec. Foarte bun. Am repetat zile intregi acest test pentru ca mi se pare foarte important pentru cineva care se descurca mai greu fara copilot si, dealtfel este unul din motivele pentru care iti doresti un GPS. Intervin aici hartile, acuratetea lor, si faptul ca sunt vechi, chiar si de cateva luni constituie o problema. Am experimentat asta la Popesti Leordeni. Categoric, sistemele cu A-GPS sau Glonasul rusilor reprezinta avantaje incontestabile, dar vorbim despre alte aparate. Rutele alternative sunt calculate destul de rapid de catre L807 iar solutiile alternative “in mers” prezentate in timp real. Toate aceste aspect pozitive se datoreaza frecventei de lucru mari a procesorului cat si RAM-ului foarte mare pentru un astfel de dispozitiv. - Si acum traseul: Tg. Jiu – Rm. Valcea – Pitesti – Bucuresti – Popesti Leordeni si retur. Nu este mare lucru de spus, totul a mers ca la carte, fara pierderea satelitilor, fara probleme. Multe lucrari si circulatie pe un singur sens intre Valcea si Pitesti. Aici sistemul TMC ar fi fost de mare ajutor dar din cate stiu in Romania nu functioneaza (poate ma insel). Deci, si aici L807 s-a dovedit un bun copilot. Ca un aspect, oarecum inexplicabil, mi s-a intamplat (de 3 ori) ca dupa oprirea masinii si cu cablul de incarcare conectat sa ma trezesc cu un “black screen” la urmatoarea pornire (dupa minute sau zeci de minute) sau chiar cu o pornire dar cu blocarea aplicatiei de navigatie in primele 2-3 secunde. Singurul remediu a fost oprirea aparatului si repornirea lui, un cold restart. In concluzie notez ca avantaje: - ecranul mare si daca pui alaturi un 5” vei vedea diferenta, - sunetul suficient de puternic si fara distorsiuni pe partea de voce, - bateria de capacitate mare care, cel putin initial, duce pana la 2 ore si jumatate, chiar 3, - conectarea foarte rapida la sistemul de sateliti, - recalcularea foarte rapida a pozitiei si reconfigurarea traseului intrun timp foarte scurt, - touch screen-ul sensibil, - prezenta unui slot micro SD. si ca minusuri: - vizibilitatea ecranului in lumina soarelui foarte proasta, - unghiurile de vizualizare destul de mici, - lipsa software-ului de navigatie, problema pentru foarte multi, - capacul spate rezoneaza la volum maxim, materialul folosit de proasta calitate, - blocari aleatorii la pornirea din sleep, - neoprirea incarcarii bateriei, - lipsa unui senzor de lumina pentru controlul automat al luminozitatii ecranului. La final, nota mea pentru acest dispozitiv este 6,7 si un produs acceptabil pentru pretul avut. Daca vrei un GPS si apreciezi calitatea de copilot, PNY L807 este de luat in seama avand in vedere si pretul foarte bun. |
#18
Posted 05 October 2014 - 12:28
Quote
Ca un aspect, oarecum inexplicabil, mi s-a intamplat (de 3 ori) ca dupa oprirea masinii si cu cablul de incarcare conectat sa ma trezesc cu un “black screen” la urmatoarea pornire (dupa minute sau zeci de minute) sau chiar cu o pornire dar cu blocarea aplicatiei de navigatie in primele 2-3 secunde. Singurul remediu a fost oprirea aparatului si repornirea lui, un cold restart. Quote - blocari aleatorii la pornirea din sleep, Stiu 100%, ca la fel imi facea si mie cu un alt aparat, pana l-am setat corespunzator. Daca lasi GPS-ul in meniul lui iti zic eu ca nu o sa-ti dea niciun black screen (asta asa ca idee sa vezi ca nu e problema de la aparat ci de la ce ai instalat tu acolo). Quote - lipsa unui senzor de lumina pentru controlul automat al luminozitatii ecranului. Chiar si la GPS-urile cu senzor de lumina, personal mi s-a parut inutil si chiar deranjant. Noaptea daca iti bate un far in el, isi regleaza aiurea luminozitatea la maximum. Iar ziua daca il lasam in compartimentul pentru bricheta statea cu luminozitatea la minim. Quote Multe lucrari si circulatie pe un singur sens intre Valcea si Pitesti. Aici sistemul TMC ar fi fost de mare ajutor dar din cate stiu in Romania nu functioneaza (poate ma insel). Quote
Bateria este una generoasa, 2400mA si tine aproximativ 2ore si 20 min. pana scade la 40% si incepe avertizarea de “baterie descarcata” ce se repeta din 30 in 30 de secunde. Dupa inca 40 min. se opreste complet. Foarte sacaitoare aceasta avertizare, de neinteles nivelul de la care incepe si mai ales periodicitatea cu care se repeta. Tot un punct minus si faptul ca incarcarea nu se opreste automat la atingerea capacitatii maxime. Se poate pacali insa prin oprirea fortata a procesului care ruleaza meniul principal ce activeaza automat acel mesaj (sunt 3 linii de cod mortscript ce pot elimina problema asta). Oricum, nu e la indemana oricarui utilizator sa stea sa scrie linii de cod. Aici iti dau dreptate. Edited by gumball3000, 05 October 2014 - 12:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users