Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie troler Lamonza
Last Updated: Oct 17 2017 12:13, Started by
chaosss
, Sep 03 2014 18:10
·
0
#1
Posted 03 September 2014 - 18:10
Am cumparat in vara trecuta un troler Lamonza din Cora Bacau. Dupa prima calatorie rotile s-au uzat si trebuie schimbate.
Vara asta am fost in Romania si am intrebat in magazinul de unde l-am cumparat despre garantie, daca ei il pot trimite la firma producatoare sau imi pot recomanda vreun centru autorizat care sa il repara dar nu m-au putut ajuta cu nicio informatie. M-ar interesa daca a apelat cineva la garantia celor de la Lamonza si cum au procedat ? Daca esti din provincie trebuie sa trimiti geanta la Bucuresti ? Merci Edited by chaosss, 03 September 2014 - 18:11. |
#2
Posted 03 September 2014 - 18:27
cum adica nu te-au putut ajuta cu nicio informatie? treci si pe la anpc, sa vezi cum o sa se bata angajatii intre ei, care sa te-ajute primul...
|
#3
Posted 03 September 2014 - 18:34
Cand ai cumparat trolerul nu ti-au dat si un certificat de garantie? Pe el, sau impreuna cu el, ar trebui sa vina si o lista cu puncte de service.
|
#4
Posted 03 September 2014 - 19:12
chaosss, on 03 septembrie 2014 - 18:10, said:
Dupa prima calatorie rotile s-au uzat si trebuie schimbate. Nu a mai incaput in portbagaj si l-ai legat de bara masinii ? S-ar putea sa nu fie acoperit de garantie. Rotile daca sunt din acelea de silicon pot fi considerate consumabile. Daca era o cusatura, un fermoar , manerul telescopic... Intereseaza-te totusi. Edited by mihai!, 03 September 2014 - 19:42. |
#5
Posted 03 September 2014 - 20:46
born2lose, on 03 septembrie 2014 - 18:27, said:
cum adica nu te-au putut ajuta cu nicio informatie? treci si pe la anpc, sa vezi cum o sa se bata angajatii intre ei, care sa te-ajute primul... Pai am intrebat o angajata de la Cora cum pot sa beneficiez de garantia de 24 de luni, si-a sunat un coleg si apoi a ridicat din umeri. AlexEn, on 03 septembrie 2014 - 18:34, said:
Cand ai cumparat trolerul nu ti-au dat si un certificat de garantie? Pe el, sau impreuna cu el, ar trebui sa vina si o lista cu puncte de service. Acolo cer si bonul care face dovada achizitiei, dar nu cred ca il mai am. mihai!, on 03 septembrie 2014 - 19:12, said: Nu a mai incaput in portbagaj si l-ai legat de bara masinii ? S-ar putea sa nu fie acoperit de garantie. Rotile daca sunt din acelea de silicon pot fi considerate consumabile. Daca era o cusatura, un fermoar , manerul telescopic... Intereseaza-te totusi. Am cumparat-o vara trecuta si masina mi-am luat in octombrie anul trecut. Acuma o pun in masina. La prima calatorie cu ea am pus destula greutate si o roata s-a rost de la asfalt, iar cealalta s-a strambat. S-ar putea sa nu imi intre in garantie, de aia nici nu prea m-am agitat, deschizand topicul asta mai mult de curiozitate, sa vad cum au beneficiat altii de garantia de la Lamonza. M-am interesat in tara unde locuiesc si pot sa o repar aici, dar nu in garantie, deci contra cost. In rest e intacta, nu are nimic defect. Edited by chaosss, 03 September 2014 - 20:47. |
#6
Posted 04 September 2014 - 08:48
Pai daca la garantie ti se cere bonul si nu-l mai ai nu cred ca ti se poate repara gratis oricum.
|
#7
Posted 17 October 2017 - 06:16
Nu iti trebuie nici un bon, este suficient sa duci trolerul la service.
|
#8
Posted 17 October 2017 - 12:13
larus, on 17 octombrie 2017 - 06:16, said: Nu iti trebuie nici un bon, este suficient sa duci trolerul la service. Nu e ca si cum ar fi un telefon sa verifice data la care a fost activat.. Edited by N4S, 17 October 2017 - 12:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users