RCS & RDS reduce la 4 euro prețul abonamentului Digi Mobil Optim Nelimitat
#37
Posted 04 September 2014 - 08:09
tassadar, on 03 septembrie 2014 - 23:14, said:
Crezi ca mai gaseste GigiMobil in Europa fraieri sa le ia bani pe call drops si network busy? http://forum.softped...r/page__st__486 |
#38
Posted 04 September 2014 - 08:18
danzi23, on 03 septembrie 2014 - 21:10, said:
Poate la Orange ii reteaua ocupata Am sunat in seara asta cateva numere (Digi) si mi-a mers din prima. aris86, on 04 septembrie 2014 - 07:39, said:
@orange_helper: ce naiba se intampla cu semnalul H/H+ in Bucuresti de am ajuns sa am network busy frecvent. Ieri am sunat pe mama, abia la a 4 incercare am reusit. Aseara la 19:00, zona Liberty mall, am sunat sotia, nerwork busy de 3x, abia la a 4 incercare. Numai vorbesc de semnal, care de cateva zile numai am H+ acasa, doar H, desu la metrou e H+. Sa inteleg ca au venit abonatii digi/vodafone/cosmote la voi si numai faceti fata. Astept un raspuns. Se pare ca am avut dreptate |
#39
Posted 04 September 2014 - 18:16
#40
Posted 04 September 2014 - 18:46
#41
Posted 04 September 2014 - 19:55
Eu tot stau si imi pun semne de intrebare, de fiecare data cand se fac astfel de reduceri, de unde naiba mai au bani sa densifice reteaua , sa cumpere echipamente, sa plateasca traficul (de voce) catre celelalte retele si sa acopere si costurile de intretinere si ratele prin banci ?!?!?!?!?!?
|
#42
Posted 04 September 2014 - 19:57
Din servicii fixe. Oricum reducerea asta se aplica doar celor care au TV + net de la RDS
|
#43
Posted 04 September 2014 - 20:11
vasilemadalincristian, on 04 septembrie 2014 - 19:55, said: sa plateasca traficul (de voce) catre celelalte retele Pai cu cat se porteaza mai multa lume in Digi, cu atat vor fi mai multe apeluri... in retea. De asemenea, va creste si numarul apelurilor dinspre celelalte retele spre Digi, care vor anula (o mare parte din) taxa de interconectare pentru cele din Digi spre restul. Presupunand ca se porteaza aproape toti prietenii tai in Digi pentru oferta de "nelimitat la 4 euro", ati vorbi practic aproape numai in retea Edited by TurboHamster, 04 September 2014 - 20:11. |
#44
Posted 04 September 2014 - 21:35
De acord , dar nu prea...
Sunt inca multi care nu isi fac abonament la DIGI din diverse motive (care nu mai are sens sa le enumar) Numarul de minute nationale consumate pe luna poate varia destul de mult , ajungand pana la 5000 in unele cazuri (vezi topicul Consum real la sfarsit de luna la abonamentele Optim ) - personal consum cam 600 - 900 min / luna Partea cu apelurile primite, iar e cu dus si intors. Eu, de exemplu, resping apelurile (persoanelor care le cunosc) si apelez eu - si ca mine mai sunt destule persoane, sunt sigur. Desigur, sunt destui care nu vorbesc prea mult la telefon si nu resping apelurile . Nu mi se pare suficient incat RDS sa "riste" sa scada atat de mult abonamentele |
#45
Posted 04 September 2014 - 23:39
@vasilemadalincristian ai grija, ce faci tu intra in categoria frauda, conform contractului semnat, nu caut dar ideea e ca tu ai mult mai multe apeluri initiate decat primite, ceea ce nu e bine.
|
#46
Posted 05 September 2014 - 01:22
easy90rider, on 04 septembrie 2014 - 23:39, said:
@vasilemadalincristian ai grija, ce faci tu intra in categoria frauda, conform contractului semnat, nu caut dar ideea e ca tu ai mult mai multe apeluri initiate decat primite, ceea ce nu e bine. La "reteaua poporului" GigiMobil utilizatorul platitor este pasibil de frauda daca nu face un anume mix intre apelurile primite si cele initiate? Edited by tassadar, 05 September 2014 - 01:24. |
|
#47
Posted 05 September 2014 - 03:03
tassadar, on 05 septembrie 2014 - 01:22, said: La "reteaua poporului" GigiMobil utilizatorul platitor este pasibil de frauda daca nu face un anume mix intre apelurile primite si cele initiate? App eu relatez acest lucru din experienta proprie, nu ca altii din auzite, nu dau nume ca s-ar putea sa te superi! |
#48
Posted 05 September 2014 - 06:56
#49
Posted 05 September 2014 - 08:18
vasilemadalincristian, on 04 septembrie 2014 - 21:35, said:
Nu mi se pare suficient incat RDS sa "riste" sa scada atat de mult abonamentele Tu faci asa, insa alte contacte ale lor s-ar putea sa nu. Iar daca se vor porta si ei, devine irelevant pentru Digi ca-i suni tu pe ei sau ei pe tine. Faptul ca Digi a scazut pretul nelimitatului, ma face sa cred ca asta e strategia lor: cat mai multi clienti astfel incat majoritatea traficului sa fie in retea. La fel si la internetul prin cablu, faptul ca au o gramada de clienti tine grosul traficului (mai mult ca sigur reprezentat de torente) in retea, ceea ce e ieftin ca braga pentru ei, spre deosebire de traficul international. tassadar, on 05 septembrie 2014 - 01:22, said: utilizatorul platitor este pasibil de frauda daca nu face un anume mix Stai relaxat deoarece "nelimitatul" de la Digi permite mai multe minute decat "nelimitatul" de la Orange sau Vodafone. Fara niciun misto Edited by TurboHamster, 05 September 2014 - 08:20. |
#50
Posted 05 September 2014 - 09:25
#51
Posted 05 September 2014 - 10:12
easy90rider, on 04 septembrie 2014 - 23:39, said:
@vasilemadalincristian ai grija, ce faci tu intra in categoria frauda, conform contractului semnat, nu caut dar ideea e ca tu ai mult mai multe apeluri initiate decat primite, ceea ce nu e bine. Nu o consider frauda. E un numar rezonabil (zic eu ) de minute consumate lunar - vezi exemplul celui care a consumat peste 5000 de minute si nu s-a considerat frauda. In plus, 90% din persoanele cu care vorbesc eu sunt pe prepay - stim cu totii cat de des sunt incarcate cartelele si ce oferte au. Un alt exemplu elocvent, il consider, folosirea aplicatiei DIGI.Oriunde in roaming , in loc sa folosesti roamingul pentru a apela - aplicatie/solutie lansata CHIAR de RDS , fix cu acest scop. tassadar, on 05 septembrie 2014 - 01:22, said:
La "reteaua poporului" GigiMobil utilizatorul platitor este pasibil de frauda daca nu face un anume mix intre apelurile primite si cele initiate? Stii ceva , dar nu bine, e vorba de a efectuarea SAU primirea a minim 1 apel pe luna sau la nush cate luni (ceva de genu) si era valabil pentru abonamentele gratuite/ asociate ca sa nu fie dezactivate Daca ceea ce fac eu se cheama frauda , ar fi trebuit sa imi inchida abonamentele cu multi ani in urma, deci.... @generalmotors And your point is? |
|
#52
Posted 05 September 2014 - 10:15
Quote 4.1 Frauda Cu titlu exemplificativ, criteriile utilizate de catre RDS in baza carora un apel poate fi identificat drept apel fraudulos, sunt urmatoarele: 1) - apeluri distribuite constant in intervale de timo 2) - apeluri efectuate in mod constant in intervalul 00-07. 3) - numar redus al apelurilor receptionate sau lipsa apelurilor de intrare(receptionate) 4) - existenta unui numar foarte mare de apeluri numai catre anumite destinatii sau numai catre destinatii distincte 5)- durata medie a apelurilor |
#53
Posted 05 September 2014 - 10:35
Clar nu sunt singurul, datorita discrepantei dintre ofera DIGI si a celorlalti operatori.
1) nu e cazul 2) nu e cazul 3) imposibil de respectat , din motivul amintit mai sus 4 & 5) normal ca apelez mai mult anumite destinatii (familie, colegi, prieteni) insa nu (foarte) des si ca durata fie apeluri scurte de 5 - 6 minute fie maxim aproape 1 ora |
#54
Posted 05 September 2014 - 10:39
Cred ca acele puncte trebuie rescrse. Sunt imposibil de respectat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users