Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Anulare contract vanzare cumparar...

scoala postliceala sanitara si hi...

Copiere 2 sau mai multe valuri cu...
 La multi ani @AlexFCSB4!

La multi ani @silcar!

La multi ani @Cipry7!

Intretinere F30 vs Audi A4 vs Mer...
 drept de autor pentru o poezie

Inlocuire lichid cooler procesor ...

Baterie atv

Proroblema cu centre de greutate
 Gasire cheie in iarba

Contract nou cablu/internet fix

aparat auditiv

Casa marcat pentru PFA
 

BCR - Uite banii de pe card, uite nu sunt banii

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006
Nu e prima data cand ma lovesc de BCR si de internet banking-ul lor. Am la ei un card Visa Electron atasat la cont curent, card pe care-l folosesc pentru salariu, plati online utilitati, comenzi de pe internet si altele. M-am lovit in trecut de ei cand dispareau bani din sold pur si simplu fara sa apara in istoricul de tranzactii.

I-am sunat sa-i intreb de ce au disparut banii din soldul contului curent, si au zis ca unii comercianti ''dubleaza'' plata, sau mai pe intelesul nostru factureaza de doua ori. Prima data cand se confirma comanda si primesti si-n e-mail ca tranzactia a avut loc si a fost reusita, tu primesti produsul pentru care ai platit si toata lumea e ok.

La BCR se intampla ca aluia care iti trage banii o data de pe card la prima confirmare, sa se trezeasca de fapt ca el mai vrea banii o data, si pac, mai face tranzactia inca o data. Banii dispar din contul tau, din sold, si ... daca esti pe faza si vezi, suni la banca, daca nu esti pe faza, e posibil sa platesti de doua ori acelasi produs deja cumparat.

O intreb pe duduia de la suportul tehnic de la BCR, cum de permit asa ceva, adica sa permita o libertate asa mare ca un magazin sau un angajat al magazinului tampit sa poata sa-ti blocheze banii de doua ori, la care raspunsul ei m-a frapat: zice ... acest proces se face automat, fara ca noi sa intervenim intr-un fel. Eu mirat ii zic, normal ca nu ati intervenit, pleaca banii din cont si nu faceti nimic pentru clientii vostri, trebuie sa sune omul sa va spuna ca-i dispar banii din cont ca sa dispuneti o ancheta si sa-i returnati banii. In cazul meu sumele au fost aceleasi, insa banii au iesit din sold pe care puteam sa-l folosesc si s-au redirectionat la sume blocate, cel mai probabil din cauza vreunui angajat prea prost al magazinului de unde am cumparat. M-am uitat la sume blocate, si erau sume blocate de-acum o luna fara ca banca sa faca nimic in aceasta privinta.

Cireasa de pe tort a venit in seara asta, cand, stiindu-ma cu 0 lei in cont, ma duc la un smart atm sa alimentez 100 RON ca sa-mi platesc RDS-ul, si ajung acasa, stupoare ... 0 lei sold disponibil. Ma uit in istoric, tranzactia de depunere apare ca ultima tranzactie efectuate in cont, dar banii nu sunt. Au disparut.

O sun pe duduie, fiind ora tarzie, numai la linia verde BCR puteam sa intru in contact cu cineva, duduia si ea nelamurita, incearca sa-mi explice ca banii s-au dus in nu stiu ce sume blocate. I-am explicat, ca fiecare tranzactie a fost efectuata cu verificarea soldului disponibil in prealabil, altfel n-ar mai fi fost finalizate cu succes si n-as mai fi primit produsele, la care a inceput iar ca BCR-ul nu intervine in aceste tranzactii si am luat discutia de la capat ca nu isi protejeaza clientii.

Pe langa faptul ca banii dispar si nu stii pe unde s-au dus, ii cauti (de obicei comisioanele si le trag ei singuri automat din contul tau si aia e) nici nu stii unde sunt. Concluzia, nu am putut plati factura de la RDS ca banii depusi ... nu mai erau. Am mai citit eu o poveste din asta cu BCR si Visa Electron ( http://www.b365.ro/u...tie_200261.html ), dar nu ma gandeam ca o sa traiesc si eu pe pielea mea. Nu mai rezist cu astia de la BCR, in primul rand sistemul lor nu e transparent, ma enerveaza ca trebuie sa caut eu solutia in problemele lor de porc. In extrasul de cont se vede clar ca la o anumita data au fost trasi banii iar apoi din nou blocati, mai ales ca datele nu coincid, ci doar sumele.Orice ar fi, m-am saturat de ei.

[ http://s25.postimg.org/hdqsb3vij/000789.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://s25.postimg.org/jxmf57j2j/000794.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Power211

Power211

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 20.10.2011
Bine de stiut ... deci concluzia ocoliti BCR

#3
myke58

myke58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 13.03.2012
Alege Banca Transilvania.De vreo 7-8 ani n-am avut lipsa niciun cent sau vreo chestie dubioasa cu eiPosted Image

#4
Jericho77

Jericho77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,435
  • Înscris: 10.05.2014
La orice banca se poate intampla asta, nu doar la BCR.

Tehnica mai da si ea gres, de aia trebuie sa-ti supraveghezi soldul si tranzactiile facute.

Problema e la POS-uri cand se face plata cu cardul, sau la aia de la care cumperi de pe net. E posibil ca din motive ..obscure..sa se inregistreze ca si cum ai cumpara produsul ala de 2 sau mai multe ori.

Banca ta n-are ce face, ea nu poate decat sa plateasca banii care i se cer sa fie platiti, de la banca care detine POS-ul ala. N-are de unde sa stie BCR ca tu n-ai comandat de doua ori acelasi produs, n-ai cumparat de doua ori aceeasi chestie din magazin ,etc.

Nu e ca si cum sunt niste omuleti acolo la BCR care se uita si analizeaza fiecare tranzactie facuta de tine cu cardul, totul e automatizat, informatizat.

Eu, pe viitor, odata cu avansul tehnologiei, ma astept inca la mai multe nasoale.

SI, ca un sfat prietenesc, nu fa plati cu cardul sau pe net de pe cardul de salariu. Mai fa-ti un card special pentru asa ceva, pe care sa-l alimentezi cu bani din contul de salariu. Daca se intampla sa ai o problema, cardul sa fie clonat, sa fii victima unei fraude cu carduri pe net etc, you're fucked. Te golesc aia.

#5
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006

 myke58, on 28 august 2014 - 05:24, said:

Alege Banca Transilvania.De vreo 7-8 ani n-am avut lipsa niciun cent sau vreo chestie dubioasa cu eiPosted Image

Am mai avut cont la BT, dar nu mai facusem nicio tranzactie in decurs de cel putin un an fiind plecat din tara. Cand m-am intors, am gasit contul inchis automat in lipsa activitatii, mai lasasem 50 de lei prin el ca sa-si traga comisioanele de administrare. Asta se intampla acum 4-5 ani. Dar n-am avut probleme legate de bani niciodata, si cred ca tot la ei voi apela la un Mastercard pt net.

 Jericho77, on 28 august 2014 - 05:37, said:

La orice banca se poate intampla asta, nu doar la BCR.

Tehnica mai da si ea gres, de aia trebuie sa-ti supraveghezi soldul si tranzactiile facute.

Problema e la POS-uri cand se face plata cu cardul, sau la aia de la care cumperi de pe net. E posibil ca din motive ..obscure..sa se inregistreze ca si cum ai cumpara produsul ala de 2 sau mai multe ori.

Banca ta n-are ce face, ea nu poate decat sa plateasca banii care i se cer sa fie platiti, de la banca care detine POS-ul ala. N-are de unde sa stie BCR ca tu n-ai comandat de doua ori acelasi produs, n-ai cumparat de doua ori aceeasi chestie din magazin ,etc.

Nu e ca si cum sunt niste omuleti acolo la BCR care se uita si analizeaza fiecare tranzactie facuta de tine cu cardul, totul e automatizat, informatizat.

Eu, pe viitor, odata cu avansul tehnologiei, ma astept inca la mai multe nasoale.

SI, ca un sfat prietenesc, nu fa plati cu cardul sau pe net de pe cardul de salariu. Mai fa-ti un card special pentru asa ceva, pe care sa-l alimentezi cu bani din contul de salariu. Daca se intampla sa ai o problema, cardul sa fie clonat, sa fii victima unei fraude cu carduri pe net etc, you're fucked. Te golesc aia.

Eh, tehnica avansata e buna daca e si ea aplicata corespunzator. Din experienta mea cu cei de la BCR, voi ocoli tranzactiile prin ei pe viitor si imi voi face un card separat, la alta banca. Fiind un card de salariu si venind de la firma unde lucrez, voi scoate banii de pe el, si il voi tine ca backup. O sa vad in ce conditii pot renunta la el si sa transfer salarizarea la alta banca. Daca s-a ocupat societatea unde lucrez de aspectul asta, va trebui sa alerg eu acum sa schimb situatia.

Edited by puiulnoptii, 28 August 2014 - 06:04.


#6
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,083
  • Înscris: 24.01.2008
Mai bun numerarul.   ;)

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,931
  • Înscris: 01.12.2001
Ai descoperire de card. Ai folosit banii imprumutati de la banca. Cum ai alimentat, au si plecat pt plata descoperirii.
De vreo 15 ani am comt la bcr si nu am avut astfel de probleme. Chiar vreo 5 ani scoteam bani de la orice atm fara niciun comision. Nu au putut sa explice aceasta eroare de sistem.

Edited by dorin_2k, 28 August 2014 - 07:23.


#8
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Asta cu inchis contul din motive de inactivitate e extrem de enervanta (si mi se pare ca nu-s unici). Iau comisionul, sa se bucure. Mai erau niste timpiti care iti blocau cardul cind iti expira buletinul, de parca contractul nu e cu omul ci cu buletinul.

Dar cu charge-urile duble chiar nu au ce sa faca, nu au de unde sa stie ca n-ai comandat tu a doua oara acelasi lucru. Normal trebuie sa contesti (preferabil in scris sa nu moara plingerea ta odata cu incheierea convobirii telefonice) orice charge extra, asa trebuie sa faca toata lumea, magazinul pierde (mai mult decit banii pe care incerca sa ti-i fure) la fiecare de-asta (asta daca nu-i taie direct contractul).

#9
onisoru

onisoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 551
  • Înscris: 28.03.2012
Din ce ai postat, nu am priceput nimic! Sumele nu se repeta,cel care a primit banii este altul, mai vrem ceva dovezi! Extras de cont?
Edit. La overdraft este cu totul alta kalimera decat la un card normal!

Edited by onisoru, 28 August 2014 - 07:28.


#10
AlexxTM

AlexxTM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 26.08.2014
Si unii tipa in gura mare sa dispara cash-ul si toate platile sa se faca electronic Posted Image

#11
iuli09

iuli09

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 26.03.2007
eu primesc sms dupa fiecare tranzactie, cu indicatia sa sun la "Relatii Clienti" daca nu recunosc acea plata . Unicredit Tiriac Bank...

#12
ascee_ro

ascee_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 15.02.2005
Cand patesti chestii de astea (aceeasi suma si in sume blocate, si in extras de cont), suni frumos la numarul de pe card, le zici "am o problema cu o decontare, aceeasi suma a fost trasa din cont, dar apare si in sume blocate" si le explici ca are acelasi nr de referinta (chestia aia cu Ref 011947027203), aceeasi data si aceeasi valoare.  De obicei, se rezolva in aceeasi zi sau cel tarziu ziua urmatoare.

Problema e asta, parerea mea: procesatorul/banca unde trebuie sa ajunga banii primeste semnal ca s-a efectuat plata (suma s-a tras din contul tau), dar cineva "uita" sa trimita semnal sa si deblocheze suma.  Sunt mai mari sanse sa fie de la procesatorul de card-uri prin care s-a facut plata/banca destinatie, decat de la BCR.

Cum au zis si ceilalti: cand stii ca faci plati pe net, mai bine folosesti un card separat, urmaresti tranzactiile si semnalizezi orice neconcordanta imediat la BCR.

#13
inginerule

inginerule

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,353
  • Înscris: 19.09.2013
din ce am observat, dupa ce alimentez contul, merg acasa sa ma uit pe 24banking cati bani sunt dar acestia nu apar, insa pe card sunt.
acum cateva saptamani am primit niste bani prin paypal. i-am transferat pe card si vreo 4 zile am verificat intruna pe 24banking daca au intrat banii si nu apareau. m-am dus la bancomat cu cardu sa verific si banii erau :) aiurea

#14
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013
Am avut o data credit la BCR, si daca le dadeam banii mai tarziu cu o zi trebuia sa pun 50 de bani ca sa nu fie rata incompleta, daca puneam banii mai drevreme la fel imi spuneau sa pun 1 ron in plus, ca ei nu imi extrag rata pana in ziua scadentei, si banii stau in cont si acel leu reprezinta administrarea contului, niste dobitoci.

#15
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
Eu vad acolo ca in 19.08 ti-au procesat o tranzactie din data de 12.08, de 476,28 lei . 7 zile ?! au trimis porumbeii calatori cu banii ?

#16
puiulnoptii

puiulnoptii

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,137
  • Înscris: 06.01.2006

 dorin_2k, on 28 august 2014 - 07:22, said:

Ai descoperire de card. Ai folosit banii imprumutati de la banca. Cum ai alimentat, au si plecat pt plata descoperirii.
De vreo 15 ani am comt la bcr si nu am avut astfel de probleme. Chiar vreo 5 ani scoteam bani de la orice atm fara niciun comision. Nu au putut sa explice aceasta eroare de sistem.

Da, am o descoperire de card, dar niciodata nu sunt anuntat cand imi sunt luati bani pentru a acoperi aceasta descoperire. Trebuie sa fiu eu geana pe ei si sa deduc asta.

 onisoru, on 28 august 2014 - 07:26, said:

Din ce ai postat, nu am priceput nimic! Sumele nu se repeta,cel care a primit banii este altul, mai vrem ceva dovezi! Extras de cont?
Edit. La overdraft este cu totul alta kalimera decat la un card normal!

Se repeta. In poza mica, la suma blocata, apare 476,28 suma blocata la data de 13.08.2014  iar in extrasul de cont mai apare suma încă o dată trasă din cont la data de 19.08.2014. La fel s-a intamplat si cu cealalta tranzactie blocata in valoare de 179,78 lei din data 17.07.2014, apare si pe extrasul de cont inca o data trasă la distanta de cateva zile. Dar nu este vizibil in screenshot pentru ca nu a incaput tot istoricul pana-n iulie.

 ascee_ro, on 28 august 2014 - 07:50, said:

Cand patesti chestii de astea (aceeasi suma si in sume blocate, si in extras de cont), suni frumos la numarul de pe card, le zici "am o problema cu o decontare, aceeasi suma a fost trasa din cont, dar apare si in sume blocate" si le explici ca are acelasi nr de referinta (chestia aia cu Ref 011947027203), aceeasi data si aceeasi valoare.  De obicei, se rezolva in aceeasi zi sau cel tarziu ziua urmatoare.

Problema e asta, parerea mea: procesatorul/banca unde trebuie sa ajunga banii primeste semnal ca s-a efectuat plata (suma s-a tras din contul tau), dar cineva "uita" sa trimita semnal sa si deblocheze suma.  Sunt mai mari sanse sa fie de la procesatorul de card-uri prin care s-a facut plata/banca destinatie, decat de la BCR.

Cum au zis si ceilalti: cand stii ca faci plati pe net, mai bine folosesti un card separat, urmaresti tranzactiile si semnalizezi orice neconcordanta imediat la BCR.

Am sunat azi noapte, azi m-au sunat si de la banca, si mi-au virat o parte din bani, dar a fost o suma partiala. Banuiesc ca restul de bani s-au dus la descoperitul de cont. De obicei plecau in jur de 100-150 lei pe luna la descoperitul de cont pana se completa suma in totalitate.

Azi dupa ce-am fost sunat de cineva la banca, suma de 476,28 a disparut din Sume Blocate, iar soldul contului era 231,69. Posted Image Domnisoara ma intreaba daca apare milionul vechi depus aseara, si eu ii zic ca apare o suma care nu stiu cum s-a calculat de a ajuns in soldul disponibil, si anume 231,69. I-am zis ca au mai ramas sume blocate, trase de doua ori (aceea de 179,78) si inca una mica ... a ramas ca ma mai suna ea o data. Posted Image

 inginerule, on 28 august 2014 - 07:53, said:

din ce am observat, dupa ce alimentez contul, merg acasa sa ma uit pe 24banking cati bani sunt dar acestia nu apar, insa pe card sunt.
acum cateva saptamani am primit niste bani prin paypal. i-am transferat pe card si vreo 4 zile am verificat intruna pe 24banking daca au intrat banii si nu apareau. m-am dus la bancomat cu cardu sa verific si banii erau Posted Image aiurea

Eu am mai facut drumul asta la BCR, si la ei s-a actualizat instant. De-aia am ai sarit in sus, nu e normal sa dispara cascavalul din cont din cauza unor ciumpalaci de la nush ce magazine care dorm pe ei. Suma aia blocata din iulie, banuiesc ca putea fi deblocata daca cineva era atent la tranzactiile dublate ... nu stiam ca eu trebuia sa fiu persoana aceea. Mai ales ca la BCR sectiunea de Sume Blocate este si ascunsa intr-un fel ... nici nu stiam ca exista pana acum ceva timp cand am observat ca dispareau bani din sold.

 opop, on 28 august 2014 - 09:39, said:

Eu vad acolo ca in 19.08 ti-au procesat o tranzactie din data de 13.08, de 476,28 lei . 7 zile ?! au trimis porumbeii calatori cu banii ?

Da. Tranzactia originala a fost realizata pe 13.08, eu mi-am primit binemersi comanda, dupa care pe 19.08 au mai tras banii o data. Sau cel putin asa presupun ca s-a intamplat. Ca altfel nu mai primeam eu ce-am comandat daca nu intrau banii din prima la magazin si primeam eroare de fonduri insuficiente, cum mi s-a intamplat de atatea ori la alte magazine.

Edited by puiulnoptii, 28 August 2014 - 09:49.


#17
rinser

rinser

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 03.11.2010

 puiulnoptii, on 28 august 2014 - 04:40, said:

BUIE MCR!!!

De ce ar vrea cineva sa fie client BCR, cu multitudinea de banci existente, ramane un mister pt mine!

#18
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013

 rinser, on 28 august 2014 - 10:18, said:


De ce ar vrea cineva sa fie client BCR, cu multitudinea de banci existente, ramane un mister pt mine!
De obicei BCR dadeau banii cel mai usor si fara multe intrebari.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate