New Kuga Titanium ... Black Panther
Last Updated: Dec 02 2023 02:44, Started by
Tyby
, Aug 27 2014 17:07
·
3
#415
Posted 15 August 2017 - 12:25
Am lasat statia pornita in masina vreo 4 zile si ceva (fara sa pornesc masina in perioada asta). Ieri dupa amiaza am vrut sa iau ceva in masina, fara succes imediat insa, usile nu se deschideau nici la atingere, nici din telecomanda. Testat cu ambele chei, nada. Deschis cu metalul din cheie, nimic functional in masina (ma rog, camera si detectorul la contact fortat - exista procedura despre asa ceva in manual, dar ambele cu probleme de tensiune). Masurat tensiunea la baterie, in gol: 6 V Nu opresc mai niciodata statia in masina cand sunt plecat, insa e drept ca nici nu am lasat-o nepornita niciodata pana acum mai mult de 24 - 30 de ore. Am pornit-o cu ajutorul unui prieten, care avea cabluri competente, dupa ce am lasat-o vreo 5 minute la dospit. Dat o tura mai generoasa pentru restabilire incarcare baterie, dupa aia nu am mai avut probleme. Cu ocazia asta am aflat si ca statia mea consuma o medie de 0.5 A in stand-by. De retinut. In rest nimic nou sub soare. Cum se pregateste de o tura rapida dus-intors de aproape 3.000 km, cred ca va vedea rotunda majora urmatoare mai repede decat anticipasem. Edited by Tyby, 19 August 2017 - 17:06. |
#416
Posted 15 August 2017 - 13:01
Daca lasi statia ponita tot timpul, nu risti sa o arzi la fiecare pornire/oprire a motorului? Eu mai tot timpul o opresc inainte de oprirea motorului.
Am plecat si eu in vacanta, planuisem vreo 3500 de km, dar depaseam cu mult intervalul de revizie si pierdeam garantia. Asa ca am lasat Kuga acasa si am plecat cu Edge. Mi.ar fi placut mai mult sa vad cum se comporta Kuga la drum si la consum, pe toti km astia, dar poate la urmatorul concediu 😁 |
#417
Posted 15 August 2017 - 17:42
Avand in vedere experienta cu agregatele, cum crezi ca ar face fata ecobustul de 150cp pentru deplasari cotidiene 5-10 km birou-acasa, 15-20mii km pe an! Fara pretentii de sportivitate sau altceva! Merci!
|
#418
Posted 19 August 2017 - 01:18
Nu, in mai bine de 5 ani de cand o am, sta pornita mai tot timpul atunci cand sunt plecat. Acum a stat prea mult!
De ce nu ai facut revizia mai repede? Farausername: consuma mult. De facut face fata, dar inghite. MULT. Mai ales la traseu gen acasa - birou (majoritar urban). In Galati imi spunea cineva ca se apropie fara jena de 15% la un astfel de regim. In rest, motorul se comporta ok daca il calci cat trebuie. Dar si calcatul asta are un neajuns (vezi mai sus). Mai mult, cred ca nu gresesc daca spun ca pe motorizarile benzina nu e Powershift, e automata clasica (torque converter). |
#419
Posted 19 August 2017 - 15:10
99.000 km
Fost plecat "o fuga" la Pireu in ultimele 3 zile, cu treaba. Statistici mai jos (preluate din topicul cu masina spre Grecia) - 2522 km din fata casei in fata casei - 29 ore timp de drum - 88 km/h viteza medie totala - 8.6 l/100 km consum in bord, 8.615 l/100 km consum la pompa (pe 2500 km) - 215.39 l motorina (ma rog, media e calculata in functie de alimentari plin plecare, plin intoarcere, de-aia nu se pupa perfect numerele, dar sunt corecte). - la dus: 1250 km, 15 ore total, viteza medie 92 km/h, 13h 35 minute condus efectiv (inclusiv pauzele fara oprire motor). - la intoarcere: 1250km, 14 ore total, plus 30 minute pierdute prin statiuni, alimentare & shit. Vreo 13 h condus efectiv (inclusiv pauze fara oprire motor). Motorina de la Shell (normala) nu mi-a placut, am trecut inapoi pe BP extra si Shell V-Power. S-a simtit. M-am convins iarasi: Waze face rutarile cam aiurea, se blocheaza, interfata e destul de obositoare si oarecum limitata. Nu se compara cu cea OEM (nu mai zic de iGo). L-am tinut pentru alerte si backup, in mare am mers pe cea a masinii. |
#420
Posted 19 August 2017 - 17:03
#421
Posted 19 August 2017 - 17:11
12.8 in gol, conform mufei OBDII / Torque, de la primul drum de dupa pornirea "la cabluri". A fost pornit motorul non-stop cam o ora imediat dupa (incluzand un traseu de vreo 30 km), dupa care am avut prima incercare oprire / pornire motor (undeva in civilizatie de data asta, jump-start-ul l-am facut intr-o padure ), fara probleme.
Nu am mai masurat la borne de-atunci, insa am avut ceva porniri in perioada asta (3.000 km). Nu mi-a dat nici un semn ca ar fi ceva in neregula. Ford are "incarcare regenerativa a bateriei" PS: chiar sper sa trec si iarna asta fara probleme de baterie pe masina! La anul mai vedem! |
#422
Posted 19 August 2017 - 18:36
Nu am facut revizia mai inainte, pentru ca trebuie sa imi vopseasca un bandou, sa imi schimbe un simering la cutia de transfer si burduful de la planetara, care s.a taiat putin. Pentru ultimele doua, inca nu se stie un termen de livrare(uneori ma intreb daca nu am luat o masina clasica ci nu una din 2017) si nu as fi vrut sa plec cu ea asa. Ieri m.am intors si eu din Grecia, cu 3100 km in plus la Edge. Am consumul putin mai mare, dar i.am dat putin cam tare. Sper ca nu au radare fixe pe undeva
Attached Files |
#423
Posted 19 August 2017 - 18:40
'nteles!
Sper ca check-engine-ul ala e aprins cum trebuie! PS: pe cand un jurnal de Edge?! |
#424
Posted 20 August 2017 - 18:52
Era doar contactul pus. Se stinge cand e pornit motorul. Nu stiu daca fac un jurnal pentru Edge, ca nu e masina cu care merg zi de zi. Merge altcineva cu ea, desi i.am facut cativa kilometri. Ce pot spune despre ea, e ca azi cand m.am urcat in Kuga, mi s.a parut ca merg cu o masina sportiva, la modul in care reactiona la accelerare, franare. Si Edge-ul e o masina foarte stabila si impunatoare, fiinde model Sport, dar mai mult imi place cum se conduce si cum se simte Kuga
|
|
#425
Posted 28 August 2017 - 20:05
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hU7x9E9Elsc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
foarte reusit AWD-ul de la Kuga, si banuiesc ca pe tot ce inseamna SUV de la Ford. Sunt multe firme asa zise premium si la preturi duble sau triple fata de Kuga, care se descurca mult mai greu la acest test. Le vedeti si voi in coloana din dreapta si trageti concluziile |
#426
Posted 31 August 2017 - 19:06
100.100 km
Ieri: Cam asta scriam acum FIX 3 ani, cand am ridicat-o din curtea dealerului SF Tex Galati, in urma cu FIX 100.000 km. 2017-08-30 16.54.12.jpg 512.27K 60 downloads Astazi: revizie 100.000 km la Tiriac Auto Baneasa. Schimbat placute frana fata / spate si lichid de frana. Placutele mai duceau probabil o revizie, dar incepusera sa cam "tremure" la frane la viteze mari, si cum urmatoarea revizie e cu schimbat ulei cutie, am decis sa uniformizez un pic costurile. In plus, masina se apropie cu pasi repezi de schimbarea profilului de utilizare, si am dorit sa o las in forma maxima noii utilizatoare (ma rog, vorba vine noua ). Total rotund: 2.000 RON (1.985 RON mai precis), din care doar placute, schimb, lichid frana, stand frane sar putin peste 1.000 RON. Restul - revizie completa normala - filtre, ulei, inspectie, IDS etc. De la ultima revizie (ian. 2017) pretul uleiului Castrol Magnatec Pro aproape s-a dublat (de la 35 la 56 RON / l) Nu am intrebat de ce, am vazut mai devreme, cand am ajuns la birou si am platit factura. Per total este - pana acum - cea mai fiabila masina pe care am avut-o, cu zero interventii de service (exceptand exclusiv reviziile) si zero probleme pana la 100.000 km. Si celelalte Ford-uri s-au apropiat mult de zona asta, insa au mai avut una-alta (la Mk1 am schimbat senzorul DPF pe garantie pe la 85.000, pe Fusion am schimbat electromotorul si display-ul central tot pe garantie, pe la 35.000, si un claxon pe la 90.000 ). La mai mare! Edited by Tyby, 31 August 2017 - 19:08. |
#427
Posted 01 September 2017 - 05:39
Tyby, on 31 august 2017 - 19:06, said:
Cam asta scriam acum FIX 3 ani, cand am ridicat-o din curtea dealerului SF Tex Galati, in urma cu FIX 100.000 km. Dar daca nu ma iinsel, parca io am udat-o, cu Zagorka... Iti mai aduci aminte cum incercat sa testam lane assist-ul pe uliţele alea din satele de pe langa capiitala europeana? |
#429
Posted 01 September 2017 - 12:03
Pai nu prea multe, pentru oras cam acolo sta media. Am prins ceva autostrada la viteze marisoare (10.5 consum dupa primii 60 km, dupa care am iesit, devenise riscant ). Dupa aia trafic lejer, dar mers destul de hotarat. Dupa care ... Bucuresti si Centura Bucurestiului. La fel de aglomerate ambele.
PS: probabil si numarul mare la pantof are ceva de-a face cu asta! |
|
#430
Posted 01 September 2017 - 13:37
Mie pe autostrada mai mult de 9.8 nu mi.a luat. Dar in Bucuresti, am avut si eu consumnul in jur de 9. Acum ma laud cu consum de 7.5 la mine in oras
|
#431
Posted 01 September 2017 - 14:22
daca mergi peste 150 constant, sare de 10. La 170-178 ... mai pui ceva.
Pe de alta parte, nevasta-mea tocmai a scos 5.8 consum pe Bucuresti - Craiova (am pus poza in topicul de Mk1). |
#432
Posted 01 September 2017 - 14:37
Mie la un drum Br-Buc, mers cu 150 in afara si 80-100 in sate si cu pilot pe A2 la 150, imi ia 7.9-8.2. Aproape de 10 mi.a scos cand am tinut.o 150-180 toata autostrada.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users