Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Focus 2, 1.6 benzina!
Last Updated: May 19 2019 13:27, Started by
djhappy89
, Aug 26 2014 13:13
·
0
#1
Posted 26 August 2014 - 13:13
Salutare tuturor. Detin un Ford focus din 2007, si am intampinat o problema la care nu gasesc rezolvare. Atunci cand virez dreapta sau stanga (cursa lunga a volanului) se aude un poc, o troznitura, care se simte in volan.. Aceasta se aude in timpul mersului, sau cand trebuie sa intru si sa ies cand ies din parcare ... De la ce poate fi ? A mai trecut cineva prin asta?
Mentionez ca singurul lucru pe care l-au gasit mecanicii este o bucsa brat suspensie ( vezi poza). Eu stiu ca fara aceasta bucsa cam trancane masina dar nu cred ca are legatura cu problema mea voi ce spuneti? Attached Files |
#2
Posted 26 August 2014 - 13:17
poate fi si o spira rupta de la arcul de suspensie sau flansa pe care sta arcul.
O parchezi des pe o bordura inalta ? Edited by Mihai_3, 26 August 2014 - 13:19. |
#3
Posted 26 August 2014 - 13:21
multumesc, eu nu ma pricep asa la mecanica.. dar spira si flansa nu se pot verifica cand ridica masina? sau trebuie ceva demontat?
|
#4
Posted 26 August 2014 - 13:22
daca se simte in volan poate fi o bieleta de directie (cel mai bun caz) sau caseta de directie...
|
#5
Posted 26 August 2014 - 13:29
caseta de directie...insa roaga-te sa nu fie asta
Da clar, masina trebuie ridicata pe elevator, macar cativa cm buni si cu motorul pornit luat maxim stanga si dreapta Cred ca primul lucru este identificarea zonei stanga/dreapta de unde se aude....apoi mers mai departe. Nu ? Edited by Mihai_3, 26 August 2014 - 13:31. |
#6
Posted 26 August 2014 - 13:55
La roti s-au uitat 2 mecanici diferiti nu au gasit nimic, deci nu cred ca este de la bieleta, au zis ca e tun masina la roti cu exceptia acelei bucse ...
Niciodata nu am parcat masina pe bordura. Sti care este treaba? ca stai cu masina ridicata si 2 ore cu motorul pornit pentru ca nu trozneste mereu , are toane...acu trozneste acu nu trozneste.. Pai si daca este caseta de directie cum se poate verifica asta? |
#7
Posted 26 August 2014 - 13:55
Mihai_3, on 26 august 2014 - 13:17, said:
poate fi si o spira rupta de la arcul de suspensie sau (rulmentul din) flansa pe care sta arcul. (...) |
#8
Posted 26 August 2014 - 14:01
crislacor, on 26 august 2014 - 13:55, said:
Asta am avut eu, pe stânga față. Manifestarea a fost aceeași, iar descoperirea rupturii a fost făcută la o verificare foarte atentă cu mașina ridicată pe elevator (ruptura era în spatele telescopului, la chiar prima spiră de sus). Ford Focus 1 (2002). Si aveai aceleasi simptome descrise de mine ??? cand parcai sau ieseai din parcare? |
#10
Posted 26 August 2014 - 14:27
Chiar acum am fost jos sa mut masina mai aproape de bloc, si iar a troznit . Si cat te-a costat sa o faci?
|
|
#11
Posted 26 August 2014 - 14:47
Un arc cumpărat de la dezmembrări, parcă vreo 90 de lei am dat pe el. Schimbarea am făcut-o eu, doar am împrumutat o presă pentru arcuri de la un prieten.
|
#12
Posted 26 August 2014 - 14:50
este recomandat sa schimbi arcurile decat impreuna deoarece cel nou va sta mai sus decat cel uzat....restul iti poti imagina ce si cum.
Unul de de la dezmembrări poate ca este mai OK in cazul tau. Totusi tot trebuie sa duci masina la un elevator sau sa o pui pe doua capre cu puntea fata suspendata. Edited by Mihai_3, 26 August 2014 - 14:53. |
#13
Posted 26 August 2014 - 14:53
am inteles! Dar daca ar fi vorba de caseta de directie aceasta cum se poate verifica? Trebuie demontat ceva? sau se vede cu ochiul liber daca are ceva? Mentionez ca la reprezentanta au zis ca daca nu curge ulei nu are nimic caseta ... si nu imi curge ...
|
#14
Posted 26 August 2014 - 14:59
Mihai_3, on 26 august 2014 - 14:50, said:
este recomandat sa schimbi arcurile decat impreuna deoarece cel nou va sta mai sus decat cel uzat....restul iti poti imagina ce si cum. Unul de de la dezmembrări poate ca este mai OK in cazul tau. Totusi tot trebuie sa duci masina la un elevator sau sa o pui pe doua capre cu puntea fata suspendata. djhappy89, on 26 august 2014 - 14:53, said:
am inteles! Dar daca ar fi vorba de caseta de directie aceasta cum se poate verifica? Trebuie demontat ceva? sau se vede cu ochiul liber daca are ceva? Mentionez ca la reprezentanta au zis ca daca nu curge ulei nu are nimic caseta ... si nu imi curge ... Edited by crislacor, 26 August 2014 - 15:01. |
#15
Posted 26 August 2014 - 15:09
Bun! sfatuieste-ma si pe mine cand merg la o statie ITP ce trebuie sa spun..Ca eu nu vreau sa imi faca ITP-ul ... si daca ai cumva idee aceasta operatiune cu ITp-ul cat ar costa.
Am observat ca atunci cand pun frana la 10 km/h fuge volanul cateodata spre stanga, cateodata spre dreapta. nu foarte rau, dar se observa! Ma gandesc ca acest lucru poate si din cauza drumului, adica daca drumul este mai lasat pe stanga , masina sa traga stanga, nu? Edited by djhappy89, 26 August 2014 - 15:11. |
|
#16
Posted 26 August 2014 - 15:32
Nu trebuie să-ți facă ITP-ul, vorbești și tu cu nenea de acolo... Dar totuși, nu știu de ce te cramponezi așa de tare pe ideea asta cu caseta...cel puțin la modul teoretic, e una din ultimele chestii care se pot strica...
Cât despre fugitul volanului la frânare, dacă nu ți se întâmplă asta la o frânare cu ABS (deci violentă) la 60-80 km/h, nu văd de ce ți-ai face probleme...poate ai prins o pietricică la roată și de-aia a fugit volanul, cine știe... P.S. Ia cricul din portbagaj, ridică mașina pe față (mai întâi o parte, apoi cealaltă) și sprijin-o pe ceva bucăți de lemn sau capre, apoi cheamă un prieten să stea în mașină și să facă de volan stânga maxim-dreapta maxim, iar tu, cu o lanternă bună, aruncă un ochi atent la tot ce înseamnă direcție. Ți-am spus mai sus, la mine a fost rupt undeva în spatele telescopului, practic a fost un noroc (și un șoc, e adevărat) că am văzut ruptura... |
#17
Posted 26 August 2014 - 22:15
Despre fugitul volanului, nu am prins nicio pietricica, tare bine mai era daca prindeam:)) asa face am observat si astazi la viteze mici da sa traga stanga mai mult... Acum la viteze mai mari cum ai spus tu nu am incercat i imi este frica sa incerc, dar totusi cred ca are un pic de fugit...Din ce stiu eu o masina cand pui frana si daca iei mainile de pe volan trebuie sa stea drept volanul , la mine nu sta...
Da, tu ai dreptate , ai observat caci chiar sunt"obsedat" ed chestia cu caseta de directie. Sa iti spun si de ce: pentru ca nu mai suport acel troznit cand merg cu masina, practic m-a exasperat sa o aud troznind. Si doi la mana la ma nenoroceste faptul ca nu ii gasesc buba... |
#18
Posted 28 August 2014 - 00:40
Salut , am fost sa imi puna bucsa la roata , am inlocuit-o si pe cea de pe stanga. NU am avut timp sa merg mai mult cu masina sa imi dau seama daca s-a schimat ceva...am remarcat doar ca acum merge un pic mai greu volanul cand iau viraje, parca ese mai rigid...probabil de la noile bucse. Maine ma duc la itp!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users