Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie
 Monitor cu consum URIAS

Topul rușinii la nivelul PE

probleme domeniu sau configuratie...

Se poate vedea on-line filmul ...
 Mazda 3 IV Sedan 2.0 e-SkyActiv-G...

NATO - Articolul 5

Recomandare pentru un acoperis di...

Schimbare DVR/NVR Sistem de supra...
 Suspensie sa bicicleta (fatbike)

Recomandare masina de facut cubur...

Racirea camerei

Incident in trafic

Aplicatie de rezolvat operatii cu matrice

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

Galca3

Galca3

New Member

• Grup: Members
Am pierdut ceva timp cu aceasta aplicatie,avand in vedere ca sunt incepator, si parerea mea este ca a iesit ok.Oricum as dorii sa aflu si alte pareri mai competente . Trebuie sa recunosc ca nu am testat prea mult aplicatia si este posibil sa aiba ceva bug-uri mici.Astept pareri,sfaturi,critici.Este cat de cat bine sau ar trebui sa renunt la acest hobby?

Attached File  MATRICE.rar   2.1MB   15 downloads

Edited by Galca3, 18 August 2014 - 14:41.

potae

potae

Sorosist frumos si liber

• Grup: Senior Members
E nice. Singurul sfat pe care pot sa ti-l dau e sa fii un picut mai atent la ortografie. De exemplu la Help > Developer ai facut praf virgulele alea, spatiu se las doar dupa ea nu si inainte. Ai uitat si titlu ca inca scrie "Message" pe fereastra.

Operation Info > Operatii Cunoscute > si restu' aparent nu fac nimic. In rest... la o matrice de 2x2 a calculat determinantu' corect. Ai mai putea sa te uiti si cum se face "tab order" astfel incat atunci cand bagi cifrele in matrice sa dai tab, sa folosesti doar tastatura fara sa mai fie nevoie sa dai click in fiecare casuta.

sorin147

sorin147

Senior Member

• Grup: Senior Members
Nu renunta!
Si acum: