Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Traseu Suceava-Olanda
Last Updated: Aug 07 2014 22:39, Started by
itidada
, Jul 28 2014 19:49
·
0
#19
Posted 02 August 2014 - 22:55
Iti sugerez si eu sa eviti in special Koln in perioada asta.Sunt lucrari si sunt ambuteiaje destul de mari.
Mi-a luat ieri vreo ora si ceva sa trec de zona, in masura in care am iesit de pe autostrada si am mers pe nationale, care s-au dovedit si ele foarte aglomerate. A mai si inceput perioada concediilor in Germania si ca atare e ceva mai aglomerat traficul ca de obicei... Oricum, ca ieri nu am vazut pana acum, 14 km de coada pe A3 dinspre Frankfurt spre Koln, accidente garla, dar garla si aglomeratie de nu aveai pe unde sa scapi.Spre Olanda se mai anunta un blocaj de de 10 km, asa ca varianta prin Osnabruck nu e rea deloc ca alternativa. Drum bun! |
#20
Posted 03 August 2014 - 20:40
moki, on 02 august 2014 - 22:55, said:
Iti sugerez si eu sa eviti in special Koln in perioada asta.Sunt lucrari si sunt ambuteiaje destul de mari. Mi-a luat ieri vreo ora si ceva sa trec de zona, in masura in care am iesit de pe autostrada si am mers pe nationale, care s-au dovedit si ele foarte aglomerate. A mai si inceput perioada concediilor in Germania si ca atare e ceva mai aglomerat traficul ca de obicei... Oricum, ca ieri nu am vazut pana acum, 14 km de coada pe A3 dinspre Frankfurt spre Koln, accidente garla, dar garla si aglomeratie de nu aveai pe unde sa scapi.Spre Olanda se mai anunta un blocaj de de 10 km, asa ca varianta prin Osnabruck nu e rea deloc ca alternativa. Drum bun! ieri a inceput concediul se vor linisti intr-o zi, doua |
#21
Posted 06 August 2014 - 17:16
Plec vineri noapte din Romania ... Sper sa nu fie extraordinar de aglomerat sambata si duminica
|
#22
Posted 07 August 2014 - 07:35
s-au linistit si pe varianta vest si pe varianta grecia
drumurile-s parfum, mai ales in weekend |
#23
Posted 07 August 2014 - 10:57
Eu am venit in tara in weekend si in Germania am mers foarte bine pe autostrazi exceptand doua zone: Kassel si Regensburg unde erau blocaje de 10-15 km. Le-am evitat elegant cu ajutorul GPS-ului care mi-a zis din timp ca urmeaza blocaj si am luat-o pe drumurile nationale, respectiv prin orase. Am pierdut la fiecare deviere maxim 10 minute fata de estimarea initiala a GPS-ului, deci nu e chiar asa rau.
In Austria si Ungaria s-a mers foarte bine, constant, cu viteza maxima legala. In Romania, desi era duminica, am mers din Arad pana la Brasov doar in coloana, cu mici exceptii. Coloana mergea cu 60-80, deci nu ingrozitor, dar nici optim. Eu nu m-am stresat sa depasesc in coloana, dar erau destui agitati. La intrarea in tara la Nadlac am stat aprox. 10-15 minute. Era ceva coada, dar mergea f. repede. Mai mult am stat sa-mi iau vigneta de Romania. Recomandarea mea este sa ai un GPS care stie sa preia si sa prelucreze informatiile de trafic si sa te redirectioneze daca vede ca-s blocaje in fata. Daca ai unul, vezi sa ai functia respectiva activata. Te scuteste de multi nervi in caz de blocaje. |
#24
Posted 07 August 2014 - 13:19
adipelcz, on 07 august 2014 - 10:57, said:
Eu am venit in tara in weekend si in Germania am mers foarte bine pe autostrazi exceptand doua zone: Kassel si Regensburg unde erau blocaje de 10-15 km. Le-am evitat elegant cu ajutorul GPS-ului care mi-a zis din timp ca urmeaza blocaj si am luat-o pe drumurile nationale, respectiv prin orase. Am pierdut la fiecare deviere maxim 10 minute fata de estimarea initiala a GPS-ului, deci nu e chiar asa rau. In Austria si Ungaria s-a mers foarte bine, constant, cu viteza maxima legala. In Romania, desi era duminica, am mers din Arad pana la Brasov doar in coloana, cu mici exceptii. Coloana mergea cu 60-80, deci nu ingrozitor, dar nici optim. Eu nu m-am stresat sa depasesc in coloana, dar erau destui agitati. La intrarea in tara la Nadlac am stat aprox. 10-15 minute. Era ceva coada, dar mergea f. repede. Mai mult am stat sa-mi iau vigneta de Romania. Recomandarea mea este sa ai un GPS care stie sa preia si sa prelucreze informatiile de trafic si sa te redirectioneze daca vede ca-s blocaje in fata. Daca ai unul, vezi sa ai functia respectiva activata. Te scuteste de multi nervi in caz de blocaje. cateodata sa stii ca GPS-ul te induce in eroare mi s-a intamplat de 3 ori sa ma anunte de "traffic jam ahead!" si "ahead" nu era nimic, asa ca iti recomand sa incerci sa nu-l mai asculti mereu. mai bune sunt stirile daca te descurci in germana. eu sunt bata la capitolul asta |
#25
Posted 07 August 2014 - 18:31
Ce sa asculti la "radio stau" ? .La 5 dimineata cand auzeam de stauri decuplam traficul de pe radio...Oricum multi sunt din categoria "nu stiu daca vin sau plec" si "habar nu am unde is",nu au ce sa inteleaga dintr-o insiruire de numere.
Si eu mi-am luat teapa de multe ori cu traficul lor Live.E o chestie de noroc si de inspiratie.Cel putin pe lucrari,daca se circula sau se inchide o banda din 3 nu merita iesit.Intr-o zi se inghesuia toata lumea pe prima iesire,eu am ramas si in 50m s-a terminat staul .Totusi exista o intarziere intre situatia din teren si cea transmisa de servere. Am facut intr-o zi de mahmureala vreo 3 iesiri intre Munchen si Salzburg si dupa ce intram inapoi pe autostrada depaseam aceleasi rulote cate mergeau cu max 90... Sau cand incepe sa iasa jumatate de autostrada pe un national cu o banda si plin de semafoare e pierdere curata. De multe ori am fost nevoit sa tranzitez Parisul pe la 17-18,uneori il treceam si de 6-7 ori pe saptamana,sunt min 5 variante intre A10 si A1,ma uitam doar sa vad daca e undeva accident iar ruta o alegeam eu.Chiar si panourile de informare cu timpii de tranzit minteau,eu zic ca intentionat! Cand alegeam alta ruta imi luam repere cateva camioane si turisme care sareau in ochi apoi uneori le vedeam blocate ,alteori le vedeam cum ma depasesc dupa vreo ora sau nu le mai intalneam deloc. Oricum eu nu ies de pe ruta mea fara sa apuc sa dau previzualizare si zoom pe harta.Daca ascult doar de gps fara sa arujc o privire asupra traseului parca sunt legat la ochi si nu am niciun reper.Am cativa ani cu gps in geam si am vazut destule erori din senin sau din cauza hartii iar cand sunt cu "tiru'" nu prea am loc de intors oriunde. Edited by bolo, 07 August 2014 - 18:33. |
#26
Posted 07 August 2014 - 21:37
bolo, on 07 august 2014 - 18:31, said:
Ce sa asculti la "radio stau" ? .La 5 dimineata cand auzeam de stauri decuplam traficul de pe radio...Oricum multi sunt din categoria "nu stiu daca vin sau plec" si "habar nu am unde is",nu au ce sa inteleaga dintr-o insiruire de numere. Si eu mi-am luat teapa de multe ori cu traficul lor Live.E o chestie de noroc si de inspiratie.Cel putin pe lucrari,daca se circula sau se inchide o banda din 3 nu merita iesit.Intr-o zi se inghesuia toata lumea pe prima iesire,eu am ramas si in 50m s-a terminat staul .Totusi exista o intarziere intre situatia din teren si cea transmisa de servere. Am facut intr-o zi de mahmureala vreo 3 iesiri intre Munchen si Salzburg si dupa ce intram inapoi pe autostrada depaseam aceleasi rulote cate mergeau cu max 90... Sau cand incepe sa iasa jumatate de autostrada pe un national cu o banda si plin de semafoare e pierdere curata. De multe ori am fost nevoit sa tranzitez Parisul pe la 17-18,uneori il treceam si de 6-7 ori pe saptamana,sunt min 5 variante intre A10 si A1,ma uitam doar sa vad daca e undeva accident iar ruta o alegeam eu.Chiar si panourile de informare cu timpii de tranzit minteau,eu zic ca intentionat! Cand alegeam alta ruta imi luam repere cateva camioane si turisme care sareau in ochi apoi uneori le vedeam blocate ,alteori le vedeam cum ma depasesc dupa vreo ora sau nu le mai intalneam deloc. Oricum eu nu ies de pe ruta mea fara sa apuc sa dau previzualizare si zoom pe harta.Daca ascult doar de gps fara sa arujc o privire asupra traseului parca sunt legat la ochi si nu am niciun reper.Am cativa ani cu gps in geam si am vazut destule erori din senin sau din cauza hartii iar cand sunt cu "tiru'" nu prea am loc de intors oriunde. yeah, you the man! asa e in germania nu iau in cnsderare gps-ul e asa cum spui si tu, se inchide o line si declara "traffic jam" oricum a devenit obositoare germania la cat se lucreaza la autostrazi... mai prost e ca anul asta au inceput si in franta (de regula merg pe a4 / a11) si e mai nasol ca in germania ca nu au atatea locuri sa aduca vehiculele de pe contrasens, iar aglomeratia de la toll-boots, pur si simplu ma seaca la inima, primitivi mai sunt!!!! bine ca scap de europa intr-o luna... |
#27
Posted 07 August 2014 - 22:39
Germania a ramas un pic in urma cu autostrazile,probabil au investit banii in altceva,Spania a mers pe constructii si s-a cam dus in cap..Totusi autoturismele nu platesc nimic(inca) iar camioanele platesc mai putin decat in I,F,E,A.
In D reteaua de transport e bazata pe autostrazi,nu prea ai alternative sa tranzitezi pe nationale pe cand in F,I,E ai "drumurile vechi" care nu se platesc. Eu prefer autostrazile din F in fata celorlalte nu prea am stat cu orele in buchoane,se pune accent pe siguranta,parcari dese,chiar si pe lucrari au limita de 90km/h.Casele de plata le urasc desi le folosesc pe cele rezervate telepeage,multe sunt in proces de modernizare si se va putea trece prin ele cu 30km/h,mai placut e sistemul Gobox din Austria,Cehia si Polonia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users