Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Elefant.ro - Pareri/sugestii/reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
114 replies to this topic

#91
Mr.Cod

Mr.Cod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 06.05.2007

 Mihaela_je, on 22 decembrie 2016 - 18:46, said:

Returul din cate tin minte se face din cont - intri in comanda respectiva, alegi produsul si selectezi retur; trimit ei curierul dupa produs, in general intr-un timp f scurt de 1-2 zile. Eu nu am returnat decat vreo 2 sau 3 produse si nu au fost probleme, nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp.
Cat despre parfumuri, eu am cumparat un singur parfum (deci experienta f limitata) si sunt sigura in proportie de 99% ca e original. Acum conteaza si ce parfum se cumpara, pt ca un parfum de 30-50 de lei de brand ieftin are toate sansele sa fie o chestie ieftina, ca doar n-o sa fie calitate de Chanel la pret derizoriu. sper sa iti recuperezi banii. PS: daca aveti posibilitatea ridicati produsele de la pick-up point-uri, caci se poate si verifica coletul.

Vorbesti aiurea in tramvai. Returul e o chestie aparte si se face cand ai primit un produs pe care nu il mai doresti. Vanzatorul este obligat sa accepte produsul inapoi, fara nici o explicatie sau motiv. Returul se face in anumite conditii, in functie de tipul obiectului.
Aici era vorba despre produse false vandute ca si produse originale sau despre produse desigilate vandute ca si noi.
Si pentru linistea ta sufleteasca: eu ma referam la parfum > 300 Ron si la ceas > 1000 Ron.
Sa te vad eu cand dai 2-300 euro pe un ceas cu gandul ca vrei sa-l faci cadou de Craciun cuiva si iti vine desigilat + defect de la marele www.elefant.ro!
Cu ce te ajuta returul daca primesit banii peste 2-3 saptamani? Mai cumperi un ceas ca sa le faci lor jocul mizerabil?

#92
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,955
  • Înscris: 14.08.2006
Sunt praf astia de la Elefant. In 15 Iulie am vazut un parfum pe aoro cu 130 lei, era si la elefant acelasi parfum, acelasi pret. Vazand ca elefantul are punct de ridicare la mine in oras, am zis sa-l iau de la ei ca nu mai platesc transportul. Mi-am facut cont, am achitat cu, cardul, astazi in 20 Iulie primesc urmatorul mesaj:
Buna ziua,
In primul rand, am dori sa ne prezentam scuze pentru problemele si intarzierile intampinate in cadrul acestei comenzi si sa va asiguram, totodata, de faptul ca facem tot ce ne sta in putinta pentru a le solutiona si pentru a le impiedica sa mai pericliteze situatia colaborarii noastre.
Din pacate, produsul "Apa de toaleta The Dreamer, 100 ml, pentru barbati", achizitionat in cadrul comenzii din subiect nu va mai putea fi livrat, deoarece furnizorul ne-a comunicat faptul ca a intampinat anumite probleme cu produsele din acest stoc.
Contul, din care s-a efectuat plata comenzii, a fost creditat cu 129,99 Lei, iar in maximum doua zile lucratoare, aceasta suma va fi vizibila in cont.
In speranta unei viitoare colaborari fara cusur, va multumim pentru intelegerea si rabdarea cu care ati abordat aceasta situatie neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca astfel de incidente sa nu se mai repete.
Pentru orice alte informatii va stam la dispozitie cu cea mai mare placere.
O zi cat mai frumoasa in continuare!
In ziua de azi nu pot sa accept asemena practici: pui produsul pe site, incasezi banii, apoi zici ca nu-l mai are furnizorul...mai bine-l luam de la aoro si plateam transportul..dar na, asa platesti cand vrei sa optimizezi costuri.

Elefantu' are brandu frumos, dar cam atat, sunt dezamagit.

#93
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 05.01.2007
Vreau sa-mi iau doua poerechi de ochelari de soare din care voi pastra una , le pot da retur in magazinul de prezentare sau sa-mi fie livrate acolo sa le tot incerc si sa-i dau retur la una ?
M,s.

#94
mariachi'

mariachi'

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 02.07.2007
Am comandat de la ei in special carti, si vreo 2 jocuri. Cu livrare in pick-up point. In total 11 comenzi in decurs de vreo 6 luni. N-am avut probleme niciodata.

Dar acum si-au dat site-ul peste cap: wishlist-ul aproape ca nu mai functioneaza, au schimbat categoriile produselor... sper sa schimbe schimbarea, ca asa mai ca nu-mi vine sa mai comand ceva... :(

#95
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,353
  • Înscris: 06.02.2008

 Lucaciu, on 22 iulie 2017 - 13:15, said:

Vreau sa-mi iau doua poerechi de ochelari de soare din care voi pastra una , le pot da retur in magazinul de prezentare sau sa-mi fie livrate acolo sa le tot incerc si sa-i dau retur la una ?
M,s.
Da. Eu mi-am luat niște Ray Ban de la ei. I-am verificat in pick-up point, probat. Totul ok, apoi am fãcut plata cash. Dacã erau fake sau nu-mi veneau bine nu plãteam nimic.

#96
BlueEyes93

BlueEyes93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 544
  • Înscris: 01.09.2014
Ce pareri mai aveti despre ''elefanti''?Sunt in regula produsele pentru ingrijire de la ei sau tot ca la aoro?

#97
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
tot ca la aia. sunt practic aceleasi produse, probabil au acelasi furnizor.
in principiu nu cred ca sunt fake, pur si simplu sunt produse pentru piete ieftine.

pana la urma produsele chiar sunt ieftine, pana si in shop in vama sunt mai scumpe parfumurile, nu mai zic in parfumeriile serioase.

relatiile cu clientii sunt o.k. la elefant, dar incurcate sunt caile domnului.
am primit saptamana trecuta un colet, carti plus o cana gradata, ca era 2 lei. aparea pe stoc.
mi-au trimis cartile, nu am verificat coletul la livrare, 6 carti erau trimise gresit.
au reactionat repede, la cateva minute dupa ce le-am trimis mail au sunat.
a venit curierul 2 cu 4 carti, voiau 4 la retur. le-am trimis toate 6 era absurd sa mai plece de la mine alt curier cu 2 carti.
deci curierul 3 a plecat cu returul, azi a venit curierul 4 sa-mi aduca amarata aia de cana care de fapt nu era pe stoc si au cerut-o la furnizor.
mai am de primit 2 carti. deci o sa vina si curierul 5... sincer, cred ca curierii romani chiar au cum face profituri babane.

#98
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,941
  • Înscris: 24.04.2013
Va functioneaza plata comenzilor online cu cardul? Daca da, cu ce browser si pe ce os?

Un coleg se chinuie de cateva zile sa plaseze o comanda de ebook-uri care nu poate fi achitata decat online cu cardul. Cand sa dea ‘Finalizare comanda’ fie ii da direct ‘Plata esuata’ (fara a cere datele cardului, nimic), fie dupa o lunga asteptare trece la ‘Sumar comanda’ (pasul 3) fara sa poate plati. Aici la acest ‘Sumar comanda’ eu am observat o linie pe care scrie ‘Plata numerar, ramburs’, ceea ce nu are sens, nu asa a selectat, si de fapt nici nu avea o astfel de alegere. A incercat pe mai multe PC-uri cu tot felul de browsere (IE, Chrome si mai nou si mai vechi, Opera si nou si foarte vechi, Safari), si pe un smarfon cu Chrome/Android, si nu vrea nici in ruptul capului. Clear cache/ clear cookies nu a schimbat nimic. Elefanta de la telefon nu a fost de nici un ajutor, cica le-ar merge impecabil…

#99
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,941
  • Înscris: 24.04.2013
Revin (nu mai pot edita mesajul anterior), clar e un bug la ei in aplicatia de pe site si nu are treaba cu browserul. Am dat si peste o metoda de a-l evita.

Problema, pare a fi dupa cum urmeaza:
  • Particularitatea comenzii este ca nu include decat ebook-uri.
  • Prin urmare, nu este nevoie de a alege vreo adresa/metoda de livrare si ei sar peste aceasta etapa. OK pana aici.
  • Se vede ca nealegerea unei metode de livrare, sau poate pur si simplu faptul ca aplicatia sare peste un pas, face ca mai tarziu sa incurce borcanele si sa zica direct ‘Plata esuata’. Poate ramane ceva neinitializat, nu am de unde sa stiu.
Metoda de evitare a bug-ului (o scriu aici ca poate mai are si altcineva nevoie pana cand elefantii isi repara site-ul):
  • Adaugati in cos, provizoriu, un produs fizic.
  • Parcurgeti toate etapele de plasare a comenzii pana la, EXCLUSIV, plata propriu-zisa pe payu.ro (acolo unde cere datele cardului). Pe parcurs cere, fiindca aveti si un produs fizic, si alegeti un punct de livrare. Nu stiu daca e musai sa avansati pana la plata sau e suficient se confirmati modalitatea de livrare; atat eu in comanda simulata cat si colegul cu comanda reala am mers pana la cererea datelor cardului dar poate nu e nevoie.
  • In browser dati back, apoi clic pe cos sa luati plasarea comenzii de la capat.
  • Stergeti din cos produsul (fizic) de care de fapt nu aveati nevoie.
  • Continuati in mod normal cu plasarea comenzii. De aceasta data dupa ‘Finalizeaza comanda’ ajunge sa ceara (corect) datele cardului si comanda reuseste.


#100
Zo-haN

Zo-haN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 10.11.2009

 meanman, on 20 iulie 2017 - 20:18, said:

Sunt praf astia de la Elefant. In 15 Iulie am vazut un parfum pe aoro cu 130 lei, era si la elefant acelasi parfum, acelasi pret. Vazand ca elefantul are punct de ridicare la mine in oras, am zis sa-l iau de la ei ca nu mai platesc transportul. Mi-am facut cont, am achitat cu, cardul, astazi in 20 Iulie primesc urmatorul mesaj:
Buna ziua,
In primul rand, am dori sa ne prezentam scuze pentru problemele si intarzierile intampinate in cadrul acestei comenzi si sa va asiguram, totodata, de faptul ca facem tot ce ne sta in putinta pentru a le solutiona si pentru a le impiedica sa mai pericliteze situatia colaborarii noastre.
Din pacate, produsul "Apa de toaleta The Dreamer, 100 ml, pentru barbati", achizitionat in cadrul comenzii din subiect nu va mai putea fi livrat, deoarece furnizorul ne-a comunicat faptul ca a intampinat anumite probleme cu produsele din acest stoc.
Contul, din care s-a efectuat plata comenzii, a fost creditat cu 129,99 Lei, iar in maximum doua zile lucratoare, aceasta suma va fi vizibila in cont.
In speranta unei viitoare colaborari fara cusur, va multumim pentru intelegerea si rabdarea cu care ati abordat aceasta situatie neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca astfel de incidente sa nu se mai repete.
Pentru orice alte informatii va stam la dispozitie cu cea mai mare placere.
O zi cat mai frumoasa in continuare!
In ziua de azi nu pot sa accept asemena practici: pui produsul pe site, incasezi banii, apoi zici ca nu-l mai are furnizorul...mai bine-l luam de la aoro si plateam transportul..dar na, asa platesti cand vrei sa optimizezi costuri.

Elefantu' are brandu frumos, dar cam atat, sunt dezamagit.
Aceeasi situatie am patit-o si eu, cu un ceas de vreo 300 ron, evident aflat la reducere. Era cadou, cu bani stransi de la mai multe persoane, am platit ceasul online. Dupa vreo 3 zile de asteptat fara nici un semn/mesaj pentru ridicarea coletului, sun la call center si duduia imi spune ca ceasul nu mai este in stoc la distribuitor....cum naiba ca eu cand l-am platit era in stoc, altfel nu-l puteam plati.
A 2-a zi primesc si eu pe mail mesajul de mai sus....bla bla.
Situatia s-a rezolvat dupa ce am facut reclamatie la ANPC, cu livrarea produsului, insa abia peste 2 saptamani.....
Acum ma tot roaga sa-mi retrag reclamatia de la ANPC.... penibili...
Nu recomand elefant.ro!

#101
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,456
  • Înscris: 30.07.2009
Am dat comanda de un ceas, pe 26 septembrie, achitat online. Termenul de livrare era setat pe 4 octombrie (cam tarziu) dar astazi l-a livrat Fan Courier-ul.

La mine istoricul elefant e ok pana acum.

#102
leontyn

leontyn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.08.2008
Total dezamagit , nu sfatuesc pe nimeni sa comande pri elefant , in urma cu ceva timp am comandat 3 parfumuri si  2  deodorante , probabil ceva nu a fost in regula cu preturile afisate incat mi-au anulat comanda cu scuzele de rigoare si un vaucer de 50 de lei , o firma care se respecta onoreaza comenzile chiar daca au gresit .va scriu acum pt ca se apropie black friday si ar fi pacat sa va faceti iluzii sau sa aveti iluzii pierdute ( Balzac)

#103
mariusssss

mariusssss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 12.07.2006
Rar am intalnit un comerciant online atat de haotic precum elefant.ro. Am comandat produse care au ajuns in punctul de livrare si apoi au fost trimise retur la depozit, intrucat nu am fost anuntat ca sunt disponibile pentru ridicare. Am comandat e-book-uri pentru care nu am primit link-ul de descarcare decat dupa 2-3 telefoane la serviciul de relatii cu clientii. Am comandat produse care nu apar in contul meu in lista produselor comandate. Uneori intarzierile in livrare sunt de 2-3 saptamani, mai mari decat pe Alibaba China. Cel mai bun sfat este sa nu platiti niciodata cu cardul, pentru ca va veti pierde timpul pentru a va recupera paguba.

#104
Matthaus

Matthaus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 02.11.2010
Hai salut,baieti !

Am cumparat 2 parfumuri de pe elefant si ambele sunt cu probleme:

1) Versace Eros - dupa cateva minute s au sters batch codul si cu scrisul de pe fundul sticlei ( miroase ca originalul,cred)
2) Montblanc individuel - Nu persista si nici nu are proiectie cum zic astia pe youtube (unde este pe primele locuri). Deasemenea furtunasul este foarte scurt si nu ajunge pana la fundul sticlei.Am cautat pe google si din vreo 100 de poze toate sticlele aveau furtunas pe diagonala pana lafundul sticlei,Al meu e vertical si acopera doar vreo 75% din sticla.
Nu stiu daca e fake sau original ca n am gasit undeva sa-l compar.


Or fi teapa ????

#105
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Cam asa se pare.

#106
raoulalex88

raoulalex88

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 26.08.2018
Am comandat de pe acest site o carte tehnica despre autoturismul Jeep Willys care are ca termen de livrare perioada 25.11.-3.12.2019.
Si nu pot sa inteleg de ce are acest termen.
Cartea am comandato pe 11.11.2019 si am platito cu cardul.
Firma de toata Posted Image

#107
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,541
  • Înscris: 10.04.2009
[ https://images2.imgbox.com/32/eb/60J75J3l_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

i-am aranjat pe băieți... data viitoare să onoreze "erorile de preț"

nu mai merge vrăjeala!

#108
leusteanul

leusteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,544
  • Înscris: 09.09.2017
Despre ce erori de pret e vorba?
In orice caz, mai nou ti se cere comanda minima de 299 lei ptr transport gratuit (inclusiv la carti, inainte comanda minima era de 99 lei)
Si vad ca baga din ce in ce mai rar reduceri care sa merite o comanda.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate