Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Elefant.ro - Pareri/sugestii/reclamatii
Last Updated: Sep 16 2022 01:04, Started by
vimann
, Jul 24 2014 21:36
·
0
#37
Posted 08 June 2015 - 10:43
Parfumuri a comandat cineva ? Am văzut prețuri foarte mici la ele (gen CK One 200ml undeva pe la 100 de lei) și sunt aproape sigur ca nu sunt originale , iar din ce pățanii văd pe aici nu prea mai am încredere să comand ceva de la ei .
|
#38
Posted 16 June 2015 - 20:58
salutare
am comandat niste carti acum seara. Comanda apare ca termen de livrare data de 18. Poate sa ajunga intr-adevar pe 18, azi fiind 16 seara? Mi se pare un timp cam scurt. |
#39
Posted 16 June 2015 - 21:00
Daca dadeai comanda pina in ora 16 cred ca erau sanse sa ajunga chiar maine.
|
#40
Posted 17 June 2015 - 12:43
Am comandat și eu, a venit de pe-o zi pe alta, cărți și un aparat de radio.
|
#41
Posted 18 June 2015 - 20:07
Numai ce am primit ceasul pe care l-am comandat alaltaieri. Dar a venit intr-un ambalaj zis original insa fara nicio urma de sigiliu, nimic-nimic. Iar cutia aia de plastic transparent in care sta ceasul e lejer crapata in 2 locuri. Banuiesc eu ca pur si simplu mi-au trimis un ceas de la un retur.
Retur am sa le fac si eu .... |
#42
Posted 18 June 2015 - 20:14
Fix asa sa faci cum ai spus!
Acum ca elefantelul are si sustinere pe fata din partea unui cetatean bine-cunoscut sa vezi flux de comenzi si retururi. Edited by radudd, 18 June 2015 - 20:18. |
#43
Posted 19 June 2015 - 13:01
Astia livreaza cu porumbei voiajori?
Am comandat ieri 2 ceasuri si se livreaza pe 22 iunie... |
#44
Posted 20 June 2015 - 09:25
Eu am comandat de mai multe ori si am fost foarte multumita.Am comandat si ceasuri si carti si lenjerie de pat....
|
#46
Posted 21 June 2015 - 15:38
Ai platit cu cardul?
Edited by don_dannielo, 21 June 2015 - 15:39. |
|
#47
Posted 21 June 2015 - 15:39
Nu, ar trebui sa platesc ramburs asta daca o sa primesc ceva...
Am asteptat 10 min la telefon ca sa-mi spuna robotul ca trec printr-o perioada aglomerata si sa mi se inchida apelul. Mi-au facut o prima impresie foarte "buna". Edited by Dragosh2008, 21 June 2015 - 15:44. |
#48
Posted 23 June 2015 - 08:55
A ajuns ieri coletul, a fost totul ok.
Desteptii de la elefant mi-au trimis mail duminica spunand ca o sa primesc astazi coletul dar l-am primit ieri... Edited by Dragosh2008, 23 June 2015 - 08:55. |
#50
Posted 10 August 2015 - 12:49
nu doresc la nimeni sa experimenteze cu cei de la elefant .ro ce am patit cu o comanda la un telefon comandat la ei pe site ,iar cand a sosit coletul sa constat ca factura era pe ce comandasem eu,iar produsul era cu totul alceva.le-am trimis produsul retur iar nici dupa douazeci de zile nu am primit nimic de la ei cu toate ca i-am sunat si vb cu ei pe chat aproape zilnic .numai scuze ndin partea lor si ca se va rezolva ca imi vor trimite banii inapoi etc ,cu toate ca ar fii trebuit sa le fac o plangere la opc si poate asa aveam de castigat .
|
#51
Posted 23 August 2015 - 08:38
sorin522, on 27 mai 2015 - 19:58, said:
am comandat un ceas si am primit o cutie goala. momentan aștept feedback de la ei.. Am incercat sa rezolv problema amiabil dar m-au tot amanat. Cand ii sunam ziceau ca revin ei cu un telefon. Inititial au zis ca revin in 2 ore, nu au revenit pana urmatoarea zi, urmatoarea zis am sunat tot eu si au zis la fel tot 2-3 ore, nu au revenit cu un telefon nici dupa 5 ore. Dupa cele 3 amanari m-am hotarat sa depun plangere la politie (pentru ca era vorba de un furt) si la opc. Am sunat din nou si i am informat ca doresc datele societatii pentru a depune cele 2 plangeri/sesizari si instant am primit alt ceas si o reducere de 20-30 de lei. Nu recomand, aganajatii din call center au dat dovada de o lipsa totala de profesionalism. Daca rezolvau problema de la primul telefon nu mai pierdeam nici eu nici ei cam 2 ore. Cutia nu a fost sigilata. |
|
#52
Posted 25 August 2015 - 23:41
Eu cred ca angajatii curierului au furat produsul. Asa se intampla de obicei.
|
#54
Posted 27 August 2015 - 00:12
Cunosc domeniul serviciilor de curierat rapid, am lucrat vreo 3 ani la diverse firme si in fiecare saptamana se furau din colete. In centrele de sortare erau marile probleme, dar se dadeau 'jafuri' chiar si la o oprire pe traseu a masinilor, mai ales cand era vorba de drumuri lungi prin tara. Aici si soferii aveau contributia lor. Chiar daca de la un moment dat depozitele unde se sortau coletele au fost impanzite de camere de filmat, tot existau "pierderi". Ulterior coletele valoroase au inceput sa aiba alt regim, de ele se ocupau mai putini oameni, cei de incredere, si asa s-au mai stopat pierderile. Dar inca nu exista un sistem perfect.
Edited by bethlen, 27 August 2015 - 00:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users