Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren
 Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 

Elefant.ro - Pareri/sugestii/reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
114 replies to this topic

#19
Celest

Celest

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 30.07.2014

 SfPetru, on 01 august 2014 - 13:12, said:

Am facut Miercuri o comanda si abia acum am primit mail cum ca a fost expediata. Am multe comenzi la elefant dar e prima oara cand au asa intarziere, de fiecare data venea coletul in 1-2 zile, acum probabil va veni Luni.
Banuiesc ca tine nitel de ce ai scris mai sus! Au inceput sa promoveze pagina(bine de tot) si banuiesc ca au ramas in urma cu partea de personal.
Cat despre pagina: Am folosit doar Zona E-books: Acuma aflai si eu ca este un fel de Mall Online pentru orice.

#20
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,818
  • Înscris: 10.12.2006
Pentru ca centralizeaza cat de cat carti de la mai multe edituri si te scapa de cautat.
Insa as fi preferat sa devina mai buni pe partea de carti si sa nu inceapa sa vanda haine si cosmetice, ca la ABC. Sigur nu e nicio legatura intre ei si okazii? Ca ambele au urmat o strategie similar de proasta de extindere.

Ca idee de extindere pe carti, ar fi putut introduce carti si in alte limbi, pentru ca foarte putine carti recente sunt traduse in romana, sau dureaza mult pana sa ajunga traduse. Eu cumpar in engleza de pe bookdepository.com pentru ca au preturi foarte bune si ajung relativ rapid cartile (si gratis), dar daca ar exista posibilitatea de a le cumpara din romania, de ce nu? Elefant in schimb s-a gandit ca pe langa carti e o idee buna sa vanda parfumuri.

Edited by SfPetru, 03 August 2014 - 17:19.


#21
stormlord

stormlord

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,869
  • Înscris: 20.07.2006
Topicul a fost deschis pe 24 iulie, cand, intr-adevar, elefant a avut reduceri de 50% la carti( nu zic de fictiune/beletristica)
De-a lungul timpului am facut 12 comenzi pe elefant, numai de carti, in valoare medie de 250 lei/comanda si numai in perioadele de reduceri mari (de regula 50 %).
Am avut doua probleme similare cu doua comenzi diferite, cand mi-a fost livrat numai vol I, nu si vol II al cate unei carti, dar ambele probleme s-au rezolvat eficient, chiar a doua zi.
Deci, atentie cand cumparati carti in mai multe volume cu pret unitar, sa nu va impacientati prea tare cand vedeti ca lipseste un vol sau mai multe. Sunati si se rezolva a doua zi.
Nu am platit niciodata online, ci numai la sosirea coletului.
Un inconvenient ar fi acela ca poti comanda carte si sa te trezesti ca nu mai e in stoc.
Cu toate aceste mici probleme, trebuie avut in vedere ca elefant are periodic, la 2-3 luni, uneori mai des, cele mai mari reduceri la carti dintre toate magazinele online.

#22
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,818
  • Înscris: 10.12.2006
Daca tot suntem la subiectul asta vreau sa recomand un site http://www.targulcartii.ro/ care desi nu are aceeasi diversitate de carti, are carti foarte ieftine. Am luat recent vreo zece carti SF de la ei cu 40 de lei, iar unele au venit in folie, deci nici nu fusesera citite. Primisem un mail cu reduceri mari la ei, iar sa dai 3,5 lei pe un roman de 500 de pagini zic eu ca renteaza.

#23
stormlord

stormlord

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,869
  • Înscris: 20.07.2006

 SfPetru, on 04 august 2014 - 11:56, said:

Daca tot suntem la subiectul asta vreau sa recomand un site http://www.targulcartii.ro/ care desi nu are aceeasi diversitate de carti, are carti foarte ieftine.
targulcartii e un magazin de carte ok.
Dar cartile vandute nu sunt f ieftine. Cartile cu adevarat serioase sunt la preturile de pe piata.
Politica magazinului este probabil aceea de a scapa cat mai repede de cartile aflate in cantitati mari pe piata, de beletristica si in cazul carora profitul se obtine prin vanzarea cantitativa. Cei care vand sunt cunoscatori in materie, cu siguranta vor vinde pt a obtine cel mai mare profit.

#24
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,818
  • Înscris: 10.12.2006
Prinsesem ceva promotie si toate cartiele din lista aia erau 3-4 lei, eu am luat doar din sectiunea SF ca aia ma intereseaza.

Revenind la elefant, comanda facuta miercuri a ajuns luni cu o singura carte in loc de trei. Le-am dat mail si m-a sunat o domnisoara azi sa-si ceara scuze si sa-mi zica ca nu mai aveau in depozit decat cate un exemplar din cele doua carti, si erau alterate. Deci de aia nu le-au trimis atunci. Intre timp se pare ca una din cele doua carti a aparut (sau mi-o trimite pe aia alterata, haha) si m-a intrebat daca vreau sa-mi trimita cartea asta cu refund pentru cealalta sau daca sa dea refund pe ambele. Deoarece platisem in avans. A zis ca tocmai isi muta depozitul si mai lucreaza la site ca sa arate stocul in timp real, de asta au aparut probleme.
Eu inteleg problemele astea, dar nu era normal sa ma sune inainte sa-mi trimita 1 din 3 carti? De ce asteapta sa-i contactez eu primul?

#25
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
N-am sa stau sa citesc ce probleme ati avut voi cu ei, insa va pot spune ce am patit eu acu aprox 2 ani, chiar dupa ce s-au lansat parca, stiu ca am prins un voucher.

Am cumparat o carte, parca n-am dat mai mult de 25 RON, insa ce conteaza este ca am primit-o folosita, la modul "stat cu coperta in soare cateva luni pe o taraba".
Coperta era jalnica, in rest era ok. In concluzie, bani pierduti, caci trebuia sa o fac cadou, iar in starea respectiva n-am putut sa o fac.
Le-am dat un mail, mi s-a spus ca voi primi o alta, dar mi-au dat prin gura.

#26
newgirl

newgirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.06.2009
Eu pana acum nu am avut niciodata probleme cu ei, cartile vin cam in 2-3 zile si întotdeauna ce am primit in mailul de confirmare am primit si in pachet.

#27
danbooks23

danbooks23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 07.06.2012
am comandat un ebook de la ei nu totul a decurs fara probleme!

#28
eustache_80

eustache_80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.10.2014
Legat de acest subiet am o experieta care intrece orice reclamatie si inca nu sa rezolvat. Situatia dureaza de pe 4 Octombrie.
Mail catre Elefant:Am comandat de la dumneavoastra un ceas CASIO (conform print screen). Am o nedumerire privind Etanseitate: 30ATM; Etanseitate: 30ATM;etanseitatea acestui ceas, pe site scrie ca este rezistent la 30 ATM iar pe actele cu care a venit insotit ceasul nu este mentionat pe nici o pagina aceasta informatie. Nu doresc sa il stric, doar pentru faptul ca am uitat sa-l dau jos de la mana cand spal vasele. Pe ceas scrie doar ca este rezistent la apa nu si la cate atmosfere (poate nu este necesar). Mai am un ceas de la FOSIL pe care este inscriptionat si faptul ca este rezistent la apa si 10 ATM. Doresc sa-mi specificati unde este scris pe actele respective ca este rezistent la 30 ATM la fel ca pe site.
Raspuns:Din pacate nu cred ca este specificat acest lucru in actele primite de dvs. , dar doresc sa va mentionez ca toate specificatiile din pagina produsului sunt venite direct de la furnizorii cu care elefant.ro se afla in regim de colaborare
Mail catre Elefant:Daca dumneavoastra afisati informatii primite de la furnizor, doresc sa stiu cum pot lua legatura eu cu acestia pentru ai intreba direct pe dansi. Garantie am, dar in baza a ce? Stiu ca ceasurile cu etanseitate 30 ATM pot fi folosit in dus sau la mare, eu doresc aceasta confirmare pentru garantie, sa nu ma trezesc peste 2 saptamani ca nu mai functioneaza ceasul doar pentru ca am spalat vasele sau l-am stopit.
Raspuns:In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, insa am asteptat un raspuns din partea furnizorului, cat si a departamentul Fashion privind sesizarea dvs.
In urma verificarilor, din pacate informatia primita de la furnizor, privind etanseitatea de 30 ATM a fost eronata, acest ceas avand o etanseitate de doar 3 ATM.
Acesta nu este rezistent sub apa, insa rezista la stropiri minore, deci, ideal ar fi ca acesta sa nu fie purtat in timpul dusului sau in momentul spalarii vaselor.
Mail catre Elefant:Eroarea de pe site ati modificat-o, dar trebuie sa v-o asumati pentru ca nu producatorul a afisat informatia ci elefant.ro, si banuiesc, ca nu de la furnizor a fost problema, ci de la cei care sunt responsabili cu adaugarea produselor pe site. Daca eu nu va ceream informatii suplimentare, dumneavoastra afisati in continuare aceleasi detalii (in concluzie daca mai cumpara si alte persoane si ele erau INSELATE).
Dumneavoastra sustineti in continuare ca are etanseitate 3 ATM dar pe ceas nu este inscriptionata aceasta informatie ( nu cred ca este un produs original), deci in concluzie nu este rezistent la apa (mici stopiri). Am mai vorbit si cu alti prieteni care au ceasuri rezistente la apa dar pe acelea sunt trecute numarul de atmosfere.
Politica de retur o inteleg, dar, nu sunt de acord cu partea cu voucher-ul, ca eu sa primesc voucher-ul si dupa ce il primesc sa fac comanda de alt produs de valoarea aceluia.
Raspuns:Chiar si in cazul in care, greseala apartine unui angajat elefant,ro, pentru astfel de situatii si greseli, elefant.ro ofera solutii clientului , pe care acesta le accepta sau nu, cum ar fi returul si primirea banilor.
In acest sens, din cauza faptului ca ceasul comandat de catre dvs. nu a corespuns descrierii din site. v-am propus returnarea acestuia si primirea unui voucher pentru a il inlocui.
Am inteles de la dvs. ca nu doriti sa asteptati generarea acestui voucher, insa, din pacate, politica site-ului si fluxul aferent returului nu ne permite scaderea sumei de returnat dintr-o comanda, inainte ca fluxul de retur sa fie finalizat

Raspuns:In urma discutiei telefonice, returul il puteti efectua din contul de utilizator, in sectiunea "Comenzile mele", accesand comanda din care doriti returnarea unui produs si folosind butonul portocaliu din dreapta sus "Returneaza".
Pentru ca scuzele noastre sa imbrace o forma mai concreta, va oferim un cod cu reducere de 50 RON pe care sa il folositi la urmatoarea comanda inregistrata pe site-ul nostru, cu produse din categoria "Fashion".
Cuponul a fost generat pe adresa de e-mail indicata in comanda nr.xxx
Firma de curierat a venit si a luat ceasul dar nici pana azi nu am primit bani si la statusul RETUR este mentionat: Retur partial refuzat.
Cui sa ma mai adresez?

#29
pari

pari

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.11.2014
Am aflat relativ de curand de elefant.ro; am comandat un produs si dupa 24 de ore ...raspunsul a fost:
in depozit acestea sunt deteriorate si nu au putut fi incluse in comanda
Am comandat alt produs, am primit, SURPRIZA , raspuns dupa 48 de ore cu mesajul:
in depozit acestea sunt deteriorate si nu au putut fi incluse in comanda
Concluzia:  un site de mare valoare!  Posted Image

#30
edy12345

edy12345

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 01.08.2012

 eustache_80, on 26 octombrie 2014 - 19:30, said:

Legat de acest subiet am o experieta care intrece orice reclamatie si inca nu sa rezolvat. Situatia dureaza de pe 4 Octombrie.
Mail catre Elefant:Am comandat de la dumneavoastra un ceas CASIO (conform print screen). Am o nedumerire privind Etanseitate: 30ATM; Etanseitate: 30ATM;etanseitatea acestui ceas, pe site scrie ca este rezistent la 30 ATM iar pe actele cu care a venit insotit ceasul nu este mentionat pe nici o pagina aceasta informatie. Nu doresc sa il stric, doar pentru faptul ca am uitat sa-l dau jos de la mana cand spal vasele. Pe ceas scrie doar ca este rezistent la apa nu si la cate atmosfere (poate nu este necesar). Mai am un ceas de la FOSIL pe care este inscriptionat si faptul ca este rezistent la apa si 10 ATM. Doresc sa-mi specificati unde este scris pe actele respective ca este rezistent la 30 ATM la fel ca pe site.
Raspuns:Din pacate nu cred ca este specificat acest lucru in actele primite de dvs. , dar doresc sa va mentionez ca toate specificatiile din pagina produsului sunt venite direct de la furnizorii cu care elefant.ro se afla in regim de colaborare
Mail catre Elefant:Daca dumneavoastra afisati informatii primite de la furnizor, doresc sa stiu cum pot lua legatura eu cu acestia pentru ai intreba direct pe dansi. Garantie am, dar in baza a ce? Stiu ca ceasurile cu etanseitate 30 ATM pot fi folosit in dus sau la mare, eu doresc aceasta confirmare pentru garantie, sa nu ma trezesc peste 2 saptamani ca nu mai functioneaza ceasul doar pentru ca am spalat vasele sau l-am stopit.
Raspuns:In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, insa am asteptat un raspuns din partea furnizorului, cat si a departamentul Fashion privind sesizarea dvs.
In urma verificarilor, din pacate informatia primita de la furnizor, privind etanseitatea de 30 ATM a fost eronata, acest ceas avand o etanseitate de doar 3 ATM.
Acesta nu este rezistent sub apa, insa rezista la stropiri minore, deci, ideal ar fi ca acesta sa nu fie purtat in timpul dusului sau in momentul spalarii vaselor.
Mail catre Elefant:Eroarea de pe site ati modificat-o, dar trebuie sa v-o asumati pentru ca nu producatorul a afisat informatia ci elefant.ro, si banuiesc, ca nu de la furnizor a fost problema, ci de la cei care sunt responsabili cu adaugarea produselor pe site. Daca eu nu va ceream informatii suplimentare, dumneavoastra afisati in continuare aceleasi detalii (in concluzie daca mai cumpara si alte persoane si ele erau INSELATE).
Dumneavoastra sustineti in continuare ca are etanseitate 3 ATM dar pe ceas nu este inscriptionata aceasta informatie ( nu cred ca este un produs original), deci in concluzie nu este rezistent la apa (mici stopiri). Am mai vorbit si cu alti prieteni care au ceasuri rezistente la apa dar pe acelea sunt trecute numarul de atmosfere.
Politica de retur o inteleg, dar, nu sunt de acord cu partea cu voucher-ul, ca eu sa primesc voucher-ul si dupa ce il primesc sa fac comanda de alt produs de valoarea aceluia.
Raspuns:Chiar si in cazul in care, greseala apartine unui angajat elefant,ro, pentru astfel de situatii si greseli, elefant.ro ofera solutii clientului , pe care acesta le accepta sau nu, cum ar fi returul si primirea banilor.
In acest sens, din cauza faptului ca ceasul comandat de catre dvs. nu a corespuns descrierii din site. v-am propus returnarea acestuia si primirea unui voucher pentru a il inlocui.
Am inteles de la dvs. ca nu doriti sa asteptati generarea acestui voucher, insa, din pacate, politica site-ului si fluxul aferent returului nu ne permite scaderea sumei de returnat dintr-o comanda, inainte ca fluxul de retur sa fie finalizat

Raspuns:In urma discutiei telefonice, returul il puteti efectua din contul de utilizator, in sectiunea "Comenzile mele", accesand comanda din care doriti returnarea unui produs si folosind butonul portocaliu din dreapta sus "Returneaza".
Pentru ca scuzele noastre sa imbrace o forma mai concreta, va oferim un cod cu reducere de 50 RON pe care sa il folositi la urmatoarea comanda inregistrata pe site-ul nostru, cu produse din categoria "Fashion".
Cuponul a fost generat pe adresa de e-mail indicata in comanda nr.xxx
Firma de curierat a venit si a luat ceasul dar nici pana azi nu am primit bani si la statusul RETUR este mentionat: Retur partial refuzat.
Cui sa ma mai adresez?
opc

#31
danbooks23

danbooks23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 07.06.2012
am remarcat ca in ultima vreme isi fac reclama la tot felul de produse la preturi foarte mici, insa nu le au pe stoc...

#32
Dares

Dares

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,920
  • Înscris: 04.07.2010
La carti au preturi bune, dar la alte categorii e jaf. Uitati la ce pret vand ei hainele de pe sportsdirect.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   56.68K   45 downloads
  • Attached File  2.jpg   57.88K   45 downloads
  • Attached File  3.jpg   48.97K   44 downloads
  • Attached File  4.jpg   56.37K   39 downloads


#33
ionionica

ionionica

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.04.2012
pot confirma, sunt niste TEPARI. am comandat acum o luna 2 produse, un parfum si un tablou, parfumul avea termen de livrare 22 noiembrie, iar tabloul 11-22 decembrie. fiindca erau o singura comanda, am inteles ca vor fi trimise impreuna, la al doilea termen. surpriza insa, mi-au trimis tabloul pe 18 decembrie, dar nici urma de parfum. cand i-am intrebat daca n-au uitat sa trimita ceva, mi-au trimis un raspuns in 2 peri cum ca produsele sunt de la 2 furnizori diferiti si ca parfumul va fi trimis de catre furnizor, candva, probabil la pastele cailor. bineinteles, ca asteptand sa trimita ei comanda, am pierdut alte oferte. EVITATI-I !!!!!

#34
radudum

radudum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 17.05.2006
Din păcate nu pot decât sa ma număr printre cei dezamagiti de acești amatori. Un magazin serios ar trebui sa aibă si o rubrica de review-uri

Data comanda 22.11.2014, valoare totala peste 900 ron, livrare partiala pana in 25.12, plătit transport cu toate ca in comanda era specificat ca fiind 0 RON !!!!!!
In urma sesizării mele primesc răspuns:
JAN 05, 2015  |  10:42AM EET
Cristina a răspuns:
Buna ziua,

In urma verificarilor, produsele .....     nu s-au putut livra din cauza stocului furnizorului cu care ne aflam in regim de colaborare.

Conform informatiilor primite din partea colaboratorului nostru, aceste produse prezentau urme de deteriorare si din acesta cauza livrarea a fost sistata.

Inca o data ne cerem scuze pentru disconfortul creat si pentru faptul ca nu v-am putut onora toata comanda plasata.

Speram totodata ca astfel de probleme sa fie remediate si sa nu mai fie intampinate pe viitor de niciun alt client al site-ului nostru.

In ceea ce va priveste va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a va demonstra faptul ca elefant.ro este un site pe care va puteti baza.

O zi frumoasa si va multumim pentru rabdare!

Le amintesc ca in răspuns era omis si un alt produs si primesc răspuns:

JAN 06, 2015  |  09:19AM EET
Cristina a răspuns:
Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru ca s-a omis acest produs, din pacate este aceeasi situatie si nu se va putea livra.

Va multumim pentru intelegere,

O zi frumoasa!

#35
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,818
  • Înscris: 10.12.2006
Aha, deci asta e scuza generala, ca in urma cu trei luni tot ceva similar mi-au zis, era ultimul produs in depozit si era deteriorat, de aia nu l-au trimis.

#36
sorin522

sorin522

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 02.09.2011
am comandat un ceas si am primit o cutie goala. momentan aștept feedback de la ei..

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate