Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Vodafone se delimiteaza de balbele de comunicare si marketing ale RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Blender33

Blender33

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,323
  • Înscris: 01.09.2012
http://www.zf.ro/bus...ii-sai-12954427


Vodafone: RCS&RDS, “în întregime responsabil” de strategia comercială și de comunicare către clienții săi


Vodafone nu are nicio legătură cu strategia comercială, tehnică, de relații cu clienții și de comunicare adoptată de grupul RCS&RDS în legătură cu acordul de roaming național semnat între cele două companii în luna aprilie, operatorul de cablu fiind “în întregime responsabil” de relația cu clienții săi, au declarat pentru ZF oficiali ai companiei de comunicații mobile.

“RCS&RDS este în întregime responsabil pentru ceea ce comunică și este datoria fiecărui operator să își respecte promisiunea față de utilizatori”, au spus oficialii Vodafone.

Acordul semnat de RCS&RDS și Vodafone le permite utilizatorilor Digi Mobil - serviciul de telefonie mobilă al companiei de cablu - să aibă acces la rețeaua Vodafone în zonele în care rețeaua proprie nu are acoperire. Rețeaua Digi Mobil acoperă circa 70% din populația României, în timp ce rețeaua Vodafone acoperă circa 99% din populație.

Dacă inițial RCS&RDS nu a comunicat utilizatorilor că accesul la serviciile de telefonie mobilă va fi limitat când acestea sunt furnizate prin rețeaua Vodafone, înafara ariei de acoperire a Digi Mobil, în ultimele săptămâni compania de cablu a început să le transmită utilizatorilor, prin SMS, informări privind impunerea unei limite lunare de 100 MB în utilizarea serviciilor de date, și a avertizat pe pagina web că restricții s-ar putea impune și pentru cele de voce.

Felul în care RCS&RDS a ales să comunice cu clienții săi, limitele de utilizare impuse clienților când se află în roaming și strategia comercială aparțin în întregime companiei de cablu și nu pot fi imputate Vodafone, care doar oferă acces la rețeaua sa, susțin oficialii companiei de telefonie mobilă.

“RCS&RDS, ca și orice alt operator, este exclusiv responsabil de clienții săi, de relațiile cu aceștia, de politica tarifară, planul de marketing și politica de utilizare a serviciilor sale. De asemenea, RCS&RDS, ca și orice operator în parte, are responsabilitatea exclusivă de a comunica cu utilizatorii săi și are autoritatea exclusivă de a stabili nivelul de utilizare corectă sau abuzivă a serviciilor sale”, au precizat oficialii Vodafone.

“Acordul de roaming național wholesale semnat de Vodafone România și RCS&RDS reprezintă o practică comercială uzuală în industria telecomunicațiilor între două entități independente și nu implică o asociere sau un parteneriat. Orice legătură, fie operațională sau de altă natură între cele două entități, este nefondată. RCS&RDS este în întregime responsabil pentru ceea ce comunică și este datoria fiecărui operator să își respecte promisiunea față de utilizatori. Rolul Vodafone România este de a furniza servicii de calitate și de încredere utilizatorilor, și suntem dedicați îndeplinirii acestui rol”.

RCS&RDS a publicat luni, pe pagina web proprie, noi informații despre condițiile în care clienții serviciilor sale de telefonie mobilă pot avea acces la rețeaua Vodafone în zonele în care rețeaua Digi Mobil nu are acoperire, pe fondul solicitărilor clienților de a clarifica pentru ce servicii plătesc.

Informațiile de pe pagina web a RCS&RDS confirmă oficial existența unei limite de 100 MB pe lună în utilizarea serviciilor de net mobil furnizate înafara rețelei Digi Mobil, prin intermediul infrastructurii Vodafone, despre care compania afirmă acum că ar fi oferit în mod suplimentar față de traficul inclus în abonamentul sau extraopțiunea clienților Digi Mobil.

Clienții Digi Mobil au reclamat în ultimele zile impunere acestor limite. Inițial, RCS&RDS nu a precizat decât că din iulie clienții vor avea acces și la serviciile de date în roaming (prin rețeaua Vodafone) fără a informa asupra unor eventuale limite sau necesitatea de a plăti pentru a folosi internetul în roaming.

Noile informații publicate de RCS&RDS lasă însă în continuare întrebări fără răspuns: va fi limitată și utilizarea serviciilor de voce în roaming - și dacă da după ce criterii? Ce se întâmplă din octombrie cu serviciile de date - vor mai fi accesibile în roaming - gratuit sau contra cost?




#2
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Sigur ca trebuia sa faci tu, un topic nou...se cunoaste deja acest articol pe toata aria Digi...e grele.

#3
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Hmm... a dat RDS-ul vreun comunicat prin care dadea vina pe Vodafone ca-i limiteaza? Ori n-am gasit eu asa ceva, tre' sa recunosc ca nici nu prea am insistat cautand, nici nu ma intereseaza, de fapt nu ma afecteaza.
Limitarile impuse de RDS sunt datorita faptului, cel mai probabil, ca plateste celor de la Vodafone pentru traficul facut prin reteaua lor. Celor de la RDS nu le-o fi convenit cat au de plata de pe urma celor ce au stat legati doar de reteaua celor de la Vodafone.

Edited by Ciubex, 22 July 2014 - 14:17.


#4
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Plateste sigur...."wholesale"...nu cred ca este 1 cuvant random Posted Image

LE - normal, acum trebuie sa vina si un raspuns de la RDS...e chestie de imagine, in primul rand.

Edited by pustiux, 22 July 2014 - 14:12.


#5
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013
Omorati trolul.
Blender33 ai ciuda pe noua oferta DIGI?
Nu poti vinde mai multe contracte ca lumea fuge din magazin la DIGI?
Ai inceput sa pierzi bonusul din vanzari?
Imi pare rau, dar sa vorbesc aproape 2000 minute pe luna pe mobil in strainatate, cu 5 euro / luna, nu imi ofera nimeni in RO in afara de DIGI.

Edited by Tiby84, 22 July 2014 - 14:20.


#6
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Si pe cine ar incalzi 2000 minute international pe luna...?
Cata lume sa cunosti si sa ai in strainatate si cat poti vorbi de mult, odata, sau zilnic?
Sa fim totusi seriosi...

#7
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
deci abia s-a sters tampenia a ai de topic cu nelimitatul si deja te roade alta prostie...
daca aberezi despre vodafone sau RDS dă surse oficiale ca are si vodafone site si RDS... da linkuri pe siteuri oficiale nu bârfe auzite pe la WC
mai ia o pauza... si nu mai pune borul la orice abureala gasita pe net

Edited by Nero-d, 22 July 2014 - 14:35.


#8
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013

 colombo2003, on 22 iulie 2014 - 14:29, said:

Si pe cine ar incalzi 2000 minute international pe luna...?
Cata lume sa cunosti si sa ai in strainatate si cat poti vorbi de mult, odata, sau zilnic?
Sa fim totusi seriosi...
Esti logic in gandire?
Este nelimitat oriunde, faptul ca eu am nevoie de minute internationale, pe mine ma ajuta.
Nu am limita in a vorbi aproape oriunde si asta cu 5 euro, ce este asa greu de gandit.
Tu nu conosti oferta DIGI?
EU am spus ca am vorbit aproape 2000 de minute international pe mobil cu 5* euro pe luna, si nimeni din ceilalti nu imi ofera posibilitate asta.
Sa vorbesc cat vreau exact unde am nevoie.

#9
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,729
  • Înscris: 10.11.2013
Ai de capul meu, pana acum erau "Stans" android, samsung, mai nou au aparut si cei DIGI. Daca cumva critici compania sigur ai vreun interes ascuns..cat despre ce scrie in articol este ceva tipic RDS si companiilor din romania in general, anunta asemenea chestii cu litere de-o schioapa si dupa te trezesti ca dai banii pe abonament degeaba. Acel nelimitat la 5 euro nu e deloc nelimitat si deloc in regula pentru multii utilizatori din afara ariei DIGI.
Mi se pare normal ca Vodafona sa faca aceste precizari, pana la urma multi "stans" din astia incep sa-njure Vodafone pentru ca vezi Doamne nu mai are rds-ul totul moca si se tem de concurenta.
Chiar asa, am zis-o dar o mai repet, cand isi plateste RDS datoriile uriase pe care le are? De cumparat si de facut oferte sunt numa buni, de intretinut serviciile pe care le au si de platit datoriile pauza.

Edited by n-amname, 22 July 2014 - 14:50.


#10
zildjian

zildjian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,644
  • Înscris: 21.03.2008
Tipic pentru RDS!
RDS a vandut servicii unde nu are acoperire, iar acum acei clienti sunt de fapt un balastru pentru companie.
Pentru mine, cel mai bun serviciu oferit de RDS este  DHCPul. :D

#11
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Nu deviati de la subiect.
Subiectul e: Vodafone dezmite ceva ce nu a anuntat RDS-ul. Atat. Restul e cancan.

#12
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,514
  • Înscris: 20.10.2006
Corect. Asta dovedeste multe despre RDS, eu din articol inteleg ca Digi a stiut de la bun inceput ca vor fi necesare limitari in roaming national, dar nu a anuntat clientii despre asta.

#13
Tiby84

Tiby84

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 06.06.2013

 LunaCrystal, on 22 iulie 2014 - 15:59, said:

Corect. Asta dovedeste multe despre RDS, eu din articol inteleg ca Digi a stiut de la bun inceput ca vor fi necesare limitari in roaming national, dar nu a anuntat clientii despre asta.
E vorba de limitare la net, nu la apeluri.

#14
Blender33

Blender33

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,323
  • Înscris: 01.09.2012
Si scuipatul ala de 100mb cica e gratuit pana in septembrie.

Cat poate sa ceara rds pe o flegma din octombrie?

#15
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010

 Ciubex, on 22 iulie 2014 - 15:04, said:

Nu deviati de la subiect.
Subiectul e: Vodafone dezmite ceva ce nu a anuntat RDS-ul. Atat. Restul e cancan.

In conditiile in care majoritatea dau vina pe Vodafone cand sunt restrictionati (in lipsa semnalului Digi), eu cred ca e binevenita declaratia celor de la Vodafone.
Catalinman ii facea zgarciti pe cei de la Vodafone pt cei 100 mb restrictionati de Digi (ca mesajul il primesti de la Digi, nu de la VF) desi cred ca ar oferi mai mult daca doreste si plateste RDS.


Felul în care RCS&RDS a ales să comunice cu clienţii săi, limitele de utilizare impuse clienţilor când se află în roaming şi strategia comercială aparţin în întregime companiei de cablu şi nu pot fi imputate Vodafone, care doar oferă acces la reţeaua sa, susţin oficialii companiei de telefonie mobilă.

RCS&RDS, ca şi orice alt operator, este exclusiv responsabil de clienţii săi, de relaţiile cu aceştia, de politica tarifară, planul de marketing şi politica de utilizare a serviciilor sale. De asemenea, RCS&RDS, ca şi orice operator în parte, are responsabilitatea exclusivă de a comunica cu utilizatorii săi şi are autoritatea exclusivă de a stabili nivelul de utilizare corectă sau abuzivă a serviciilor sale”, au precizat oficialii Vodafone.

#16
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Pai da, Vodafoame e infometat si cere bani multi pe MB. Dar parca tot vodafone s-a plans la ANCOM ca, cilentii Digi folosesc prea mult RN 2G.

#17
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Detalii...din punctul lor de vedere ei sunt "sfinti" si ajuta. Da bine imaginii vdf acel articol? Da! Asta conteaza!

#18
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010

 easy90rider, on 22 iulie 2014 - 18:14, said:

Pai da, Vodafoame e infometat si cere bani multi pe MB.
E dreptul lor. Si eu as cere cat mai mult daca as fi in locul celor de la VF si i-as injura din partea Digi. Posted Image
Sa vedem raspunsul celor de la RDS, daca infirma informatiile din articol. In caz contrar problema e intr-o singura parte.

Edited by Corupt, 22 July 2014 - 18:33.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate