Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

FACTURA DIGI-RCS

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006
Propun a se pune aici problemele cu facturile emise.
Sa nu incurcam alte topicuri.
Ar fi usor si pentru Digi_helper sa urmareasca  iar cei care au probleme pot gasi raspunsul aici.

#2
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
mie mi se pare destul de bun topicul asta http://forum.softped...-echipamentele/
1 topic general e mai usor de urmarit decat 10 foarte specifice :)

#3
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014
Majoritatea solicitarilor de acest gen ajung la mine prin mesaje private si va incurajez sa procedati in continuare la fel fiindca anumite date de pe factura sunt confidentiale. Majoritatea situatiilor sunt particularitati si nu se aplica la modul general.
Desigur, veti proceda cum considerati de cuviinta.

Multumesc

#4
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006

 DIGI_Helper, on 21 iulie 2014 - 15:20, said:

Majoritatea solicitarilor de acest gen ajung la mine prin mesaje private si va incurajez sa procedati in continuare la fel fiindca anumite date de pe factura sunt confidentiale. Majoritatea situatiilor sunt particularitati si nu se aplica la modul general.
Desigur, veti proceda cum considerati de cuviinta.

Multumesc
normal ca datele personale nu se  publica. si este indicat sa ti le spuna direct
topicul era strict legat pt facturi...toate topicele sunt  pline de  probleme cu facturi..
si plus iti este mai usor sa urmaresti si tu

#5
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Probleme reale cu facturile sunt foarte putine cazuri. Majoritatea, nu inteleg taxarea cu luna in curs si cea normala :)

#6
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti...
nu vi se pare mai normal si mai firesc asa???
de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca???

#7
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 23.10.2007
Teoretic este cum spui tu,practic situatia este alta. La RC daca suni cu o problema de 10 ori vei primi cel putin 4-5 raspunsuri diferite la problema ta..si am zis 4-5 asa...ca sa fiu gentil. Aici pe softpedia am observat si cred ca nu sunt singurul ca digi_helper este ceva mai informat si la curent cu ce se intzmpla in rds si de cele mai multe ori rezolva pozitiv doleantele userilor,asta cand probabil nu se loveste de vreun cap patrat in interiorul rds.

#8
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013

 Nero-d, on 21 iulie 2014 - 16:23, said:

mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti...
nu vi se pare mai normal si mai firesc asa???
de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca???

uneori primesti raspuns mai rapid pe forum.
ex: cazurile cand cineva contracteaza un serviciu nou si crede ca a tras teapa pentru ca prima factura costul este aproape dublu (se factureaza luna curenta si urmatoarea, cu data scadentei la sfarsitul urmatoarei luni)

Edited by danzi23, 21 July 2014 - 16:47.


#9
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Nero-d, ai dreptate si nu prea :)
Uneori sunt cazuri in care e nevoie de o explicatie mai detaliata, nu-mi vine acum in minte, dar si eu am avut uneori nelamuriri. Eu insa am preferat sa fac sesizare online, fara a scrie pe forum sau sa stau la cozile de la ghisee, care trebuie sa recunoastem ca e o problema permanenta.
Ori poate sunt persoane care nu considera ca datele problemei sunt private si nu sunt deranjate de discutiile publice legate de problemele lor.
Ori poate ei, clienti ce se considera inselati si din dorinta de a scoate in evidenta anumite situatii nedorite, publica problema pe forum.
Oricum, suntem oameni liberi si atata timp cat problemele sunt expuse corect, fara injurii sau tendentioase, nu vad nici o problema.

Edited by Ciubex, 21 July 2014 - 17:49.


#10
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
pai nu cumva vi se pare ca parerile impartite despre orice de pe forum sunt fix nimic? si ca singura parere avizata si singurul punct de vedere oficial e la RC???
ma gandesc ca cu digi aveti voi contract... nu cu softpedia...

#11
dekaru

dekaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 08.11.2007
Eu zic că topicul ăsta are șanse să fie util dacă cel ce l-a deschis își editează prima postare cu informațiile despre facturare pe care le-a pus Digi_Helper recent pe un alt topic (nu mai știu exact care, dar zilele astea).

Sunt o groază de oameni care nu cunosc și nici nu vor să înțeleagă sistemul de facturare al RDS dar pot repede să vină pe forum să strige Țeapă din toți rărunchii. Ei ar putea astfel fi îndreptați spre primul post din acest topic, și poate așa nu ar mai polua toată aria.

#12
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006

 dekaru, on 22 iulie 2014 - 13:33, said:

Eu zic că topicul ăsta are șanse să fie util dacă cel ce l-a deschis își editează prima postare cu informațiile despre facturare pe care le-a pus Digi_Helper recent pe un alt topic (nu mai știu exact care, dar zilele astea).

Sunt o groază de oameni care nu cunosc şi nici nu vor să înțeleagă sistemul de facturare al RDS dar pot repede să vină pe forum să strige Țeapă din toţi rărunchii. Ei ar putea astfel fi îndreptaţi spre primul post din acest topic, şi poate așa nu ar mai polua toată aria.
eu am deschis topicul asta...
sutn client vechi si am inteles sistemul de facturare rds. am deschis pentru cei care nu inteleg si vor  sa ceara informatii suplimentare.
poate ca ar trebui sa pun doar ca sunt nemultumit cu  ultima zi scadenta. ca era ok ca fiind ultima zi calendaristica nu lucratoare. atat:)

#13
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,918
  • Înscris: 11.01.2007
Am o intrebare...aveti idee cat a fost pretul per Mb in luna iunie?
Am fost plecat in Germania pe roaming international, si la 145.25 MB am fost facturat cu suma de 23.24 euro.

#14
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006
16 centi a fost pana in luna iunie (inclusiv).

In concluzie, ai fost tarifat corect.

http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=278

#15
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
Parca 16 centi (+tva)

#16
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,918
  • Înscris: 11.01.2007
Multumesc pt. raspuns.

#17
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014

 Nero-d, on 21 iulie 2014 - 16:23, said:

mai oameni buni dar de ce va e voua lene sa sunati la relatii cu clientii sa va rezolvati problemele de orice fel???... cei care le aveti...
nu vi se pare mai normal si mai firesc asa???
de ce vi se pare voua o solutie buna sa veniti sa plangeti si sa va vaitati pe forum pentru fiecare fleac sau aberatie??? nu cumva aia de la relatii cu clientii pe care-i platiti voi din buzunarul vostru sunt cei mai in masura sa va lamureasca???
Da' din banii cui crezi ca e platit Digi_Helper? :) Nu tot din banii nostri? I-am contactat si pe cei de la RC si pe Digi_Helper. O data Digi_Helper a fost foarte rapid si a fost singurul care mi-a rezolvat problema pe care am avut-o cu un contract care nu fusese bine procesat. In alt caz, cei de la RC au fost foarte prompti pe cand Digi_Helper a fost mult mai lent. Da' tot aici as veni aici prima oara daca as avea o problema, pt ca la RC astepti mai mult.

Si uneori, cand apare ceva care e enervant la Digi, e placut sa le faci putina publicitate pe forum. :)

#18
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
O intrebare: de cand am reinnoit abonamentul la internet (upgrade februarie 2014) si la CATV (digital+HBO Maxpack din aprilie 2014), pe factura emisa imi apare in fiecare luna la pozitia nr. 3 "Servicii telefonie -August 2014 (de ex.) - Ab. Telefonie, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. 8019XXXXXX din 31.01.2014 cu valoare ZERO. Avand in vedere faptul ca serviciile de telefonie fixa apar distinct la pozitia nr. 4 de pe factura lunara, in baza contractului vechi (incheiat in februarie 2008 cu RCS-RDS) -e vorba de abonamentul cu mentenanta lunara de 5 lei ("- Ab. Telefonie Fixa, mentenanta, servicii accesorii si asociate cf. 7019XXXXXXX din 27.02.2008"), nu inteleg de ce in sistem cand mi se emite factura lunara, apare acea pozitie nr. 3 cu valoare 0? Se poate remedia chestiunea aceasta? Nu ca m-ar deranja, dar chiar nu isi are rostul, pentru ca o data cu reinnoirea prin upgrade a abonamentului de internet in baza contractului din ianuarie 2014, serviciile de telefonie fixa au ramas pe vechiul abonament in vigoare la data incheierii contractului vechi, din februarie 2008.
Atasez factura pt exemplificare.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate