DIGI_Helper
Last Updated: Apr 03 2024 09:13, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#7327
Posted 23 October 2017 - 11:59
lexutzu, on 20 octombrie 2017 - 19:43, said:
Telefon compatibil... care sa stie VoLTE sau care este suportat de retea? (ex. Xiaomi Mi6, Samsung S8/+) Ce inseamna utilizat mai multe ore mai exact... Salut. Momentan serviciul VoLTE este disponibil pe terminalele Xiaomi Mi6 si Samsung Galaxy S8 (SM-G955F si SM-G950F), iar activarea SIM-ului se face automat daca este utilizat aproximativ 6-7 ore intr-unul dintre aceste telefoane. alexa32, on 21 octombrie 2017 - 12:14, said:
@Digi Helper Cererile de portare se depun numai la anumite magazine Digi si numai pana in ora 18? Am incercat astazi in auchan militari si mi-au spus ca nu se poate decat in anumite magazine si numai in timpul saptamanii pana la ora 18. Salut. Cererile de portare pot fi depuse in orice sediu Digi unde se fac vanzari, adresa si programul acestora pot fi verificate la link-ul - http://www.rcs-rds.r...cte-de-prezenta |
#7328
Posted 23 October 2017 - 13:51
Salut! Am o mica problema cu conectarea telefonului la Wi-Fi.
TV-ul si laptopul se conecteaza la WiFI, net-ul merge fara probleme, insa pe telefon, daca gaseste reteaua ramane pentru putin timp conectat, dupa care dispare pictograma aceea sau langa ea apare pentru scurt timp un semn al exclamarii, apoi dispare cu totul.Observ ca se deconecteaza si dupa ce ecranul se inchide. Cand il redeschid, iar se conecteaza (apare pictograma aceea). Ieri mergea, insa dupa dezinstalarea unei aplicatii, mi s-a blocat Magazinul Play (daca vroiam sa o deschid pentru a cauta o aplicatie, nu se deschidea). Ca urmare am resetat telefonul la setarile din fabrica si din acest punct am observat problema. Actualizari nu isi face din cauza lipsei conexiunii WiFi. Practic apare pictograma de conectare, insa daca incerc sa caut ceva, sa intru pe un site, oricare...zice ca e offline. Am pornit-repornit routerul, am resetat tel. de mai multe ori. Culmea ca pe laptop si tv, merge net-ul. Nu stiu ce setari sa mai fac?! Nu mi s-a mai intamplat aastfel in 2 ani de cand folosesc telefonul. Este un Huawei P8 Lite, cu Android 6.0. Ce ma sfatuiti sa fac sa rezolv problema? |
#7329
Posted 23 October 2017 - 13:54
@Digi_Helper actualizam si noi pagina asta - https://www.rcs-rds.... ? Nu de alta dar mi se pare normal, compania la care lucrezi a ramas tot pe "in curand" ....
Mai departe intrebarea este "si sunt cat se poate de direct"... Este restrictionat accesul la volte din "centrala" pentru alte modele de telefoane decat cele mai sus mentionate de tine? Multumesc anticipat! B0gdan9, on 23 octombrie 2017 - 13:51, said:
Salut! Am o mica problema cu conectarea telefonului la Wi-Fi. TV-ul si laptopul se conecteaza la WiFI, net-ul merge fara probleme, insa pe telefon, daca gaseste reteaua ramane pentru putin timp conectat, dupa care dispare pictograma aceea sau langa ea apare pentru scurt timp un semn al exclamarii, apoi dispare cu totul.Observ ca se deconecteaza si dupa ce ecranul se inchide. Cand il redeschid, iar se conecteaza (apare pictograma aceea). Ieri mergea, insa dupa dezinstalarea unei aplicatii, mi s-a blocat Magazinul Play (daca vroiam sa o deschid pentru a cauta o aplicatie, nu se deschidea). Ca urmare am resetat telefonul la setarile din fabrica si din acest punct am observat problema. Actualizari nu isi face din cauza lipsei conexiunii WiFi. Practic apare pictograma de conectare, insa daca incerc sa caut ceva, sa intru pe un site, oricare...zice ca e offline. Am pornit-repornit routerul, am resetat tel. de mai multe ori. Culmea ca pe laptop si tv, merge net-ul. Nu stiu ce setari sa mai fac?! Nu mi s-a mai intamplat aastfel in 2 ani de cand folosesc telefonul. Este un Huawei P8 Lite, cu Android 6.0. Ce ma sfatuiti sa fac sa rezolv problema? Nu stiu de ce ai postat aici dar din cate se pare ai o problema cu telefonul! Incearca o resetare generala! PS. Ce marca/model de telefon ai? Edited by porcusoru, 23 October 2017 - 13:56. |
#7330
Posted 23 October 2017 - 14:07
@porcusoru:
Am postat aici pentru ca sunt abonat RDS, iar wi-fi-ul nu merge pe telefon. Am scris marca telefonului - Huawei P8 Lite. Am facut resetare de toate felurile, merci pentru recomandare Nu stiu ce se intampla, n-am avut niciun fel de problema pana acum de niciun fel cu netul pe acest tel sau cu telefonul. |
#7331
Posted 23 October 2017 - 14:17
@B0gdan9 da asa este, imi cer scuze nu am vazut ca ai postat modelul...
Incearca si asa.. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6gUjpBaI8LI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S Vezi ca se sterg toate datele din telefon.. |
#7332
Posted 23 October 2017 - 14:55
porcusoru, on 23 octombrie 2017 - 13:54, said:
@Digi_Helper actualizam si noi pagina asta - https://www.rcs-rds.... ? Nu de alta dar mi se pare normal, compania la care lucrezi a ramas tot pe "in curand" .... Mai departe intrebarea este "si sunt cat se poate de direct"... Este restrictionat accesul la volte din "centrala" pentru alte modele de telefoane decat cele mai sus mentionate de tine? Multumesc anticipat! Salut. Am transmis mai departe situatia si urmeaza sa se modifice pe site informatia. Informatiile cu privire la viitoarele modele de telefoane pe care vom implementa serviciul VoLTE le vom publica si le vom face cunoscute prin diverse mijloace de comunicare. |
#7333
Posted 23 October 2017 - 17:25
DIGI_Helper, on 23 octombrie 2017 - 11:59, said: Salut. Cererile de portare pot fi depuse in orice sediu Digi unde se fac vanzari, adresa si programul acestora pot fi verificate la link-ul - http://www.rcs-rds.r...cte-de-prezenta Ar fi ok, dar realitatea e alta. In auchan militari n-am reusit sambata. |
#7334
Posted 23 October 2017 - 17:38
Apropo de magazine, stiu ca in urma cu ceva timp au inceput reamenajarea casieriilor dupa un nou concept prin care isi aliniaza produsele si serviciile sub brandul Digi.
Quote
Compania va moderniza gradual şi va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenţă proprii existente la nivelul întregii ţări. “Această etapă face parte din procesul de tranziţie a produselor şi serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Pânăîn acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicaţii, precum şi divizia de conţinut TV, respectiv toate televiziunile deţinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi şi la nivelul reţelei sale de magazine. Asta se intampla prin septembrie 2014. De atunci au modernizat progresiv mai multe casierii dar daca ma uit pe site numai in Bucuresti mai sunt vreo 5 casierii nemodernizate. Ce se intampla cu ele si cu restul care au ramas? Vor ramane la fel de mizerabile sau candva vor fi transformate si ele? Edited by danutz1, 23 October 2017 - 17:39. |
#7335
Posted 23 October 2017 - 17:44
@Porcusoru: Am incercat si asa, am sters chiar si memoria cash. Degeaba. Daca se conecteaza, netul wi-fi merge atat de greu! ( Inainte zburda!
Probabil trebuie sa merg cu el in service... |
#7336
Posted 23 October 2017 - 18:17
Ceva porturi blocate în router? Când am pățit ca tine, se blocasera porturi
Edited by aboicu, 23 October 2017 - 18:18. |
|
#7337
Posted 23 October 2017 - 19:36
aboicu, on 23 octombrie 2017 - 18:17, said:
Ceva porturi blocate în router? Când am pățit ca tine, se blocasera porturi Unde am routerul, vin o data la 1-2 luni... deci de ex. acum, am pornit zilele trecute routerul dupa cca 2 luni de pauza. S-a intamplat si anterior sa nu mearga net-ul din cauza routerului, insa cei de la RDS au remediat rapid problema de fiecare data. Nu ma pricep, dar cred ca l-au resetat. Acum vin acasa si vreau wi-fi ... si iata, alta problema. De data asta netul merge pe alte dispozitive, insa pe tel. fie nu se conecteaza, fie daca se conecteaza, merge extrem-extrem de greu! Am incercat resetarea din fabrica de cateva ori, am sters memoria cash... nu mai am nimic pe tel. Degeaba!Problema wi-fi-ului persista. Cum pot verifica daca sunt porturi blocate? |
#7338
Posted 24 October 2017 - 09:59
alexa32, on 23 octombrie 2017 - 17:25, said:
Ar fi ok, dar realitatea e alta. In auchan militari n-am reusit sambata. Te rog sa-mi oferi in privat mai multe detalii cu privire la motivul pentru care ai fost refuzat, iar daca situatia o impune voi trimite situatia mai departe pentru verificare. danutz1, on 23 octombrie 2017 - 17:38, said:
Asta se intampla prin septembrie 2014. De atunci au modernizat progresiv mai multe casierii dar daca ma uit pe site numai in Bucuresti mai sunt vreo 5 casierii nemodernizate. Ce se intampla cu ele si cu restul care au ramas? Vor ramane la fel de mizerabile sau candva vor fi transformate si ele? Salut. Compania noastra are in proiect modernizarea tuturor sediilor Digi si se lucreaza intens la renovarea locatiilor. |
#7339
Posted 24 October 2017 - 11:00
salut!
de ce nu trece telefonul de pe 3G pe 4G atunci cand sunt pe youtube. care e treaba cu faza asta? ma refer ca, atunci cand esti in miscare si intri in zona cu 4G, telefonul nu trece la 4G. |
#7340
Posted 24 October 2017 - 12:11
rich1974, on 24 octombrie 2017 - 11:00, said:
salut! de ce nu trece telefonul de pe 3G pe 4G atunci cand sunt pe youtube. care e treaba cu faza asta? ma refer ca, atunci cand esti in miscare si intri in zona cu 4G, telefonul nu trece la 4G. |
#7341
Posted 24 October 2017 - 16:09
Pe aplicația Digi online canalul National Geografic are numai sonor, imaginea este negra
|
|
#7342
Posted 24 October 2017 - 16:13
#7343
Posted 25 October 2017 - 05:10
#7344
Posted 25 October 2017 - 08:21
De ce nu pot fi sunat in Malta (local și din tara) de către cei cu numere de Telekom, Orange, Vodafone. Doar din Digi pot fi sunat... La număr de pe care sunt apelat (din Digi) imi apare +00000000000 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users