Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15795 replies to this topic

#14779
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,562
  • Înscris: 26.05.2022
Cere acum daca poti.

#14780
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,659
  • Înscris: 21.03.2005
@Digi_Helper - odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone-uri?

Si la colegii tai de la relatii clienti ma gandesc ca s-a transmis deja?

Multumesc!

#14781
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 05.03.2009
Cred că DIGI are o problemă mare pe parte de suport .
Faci sesizare ,te sună cineva să te întrebe ce și cum ,zice că face mai departe sesizare la departamentul aferent după care nu te mai sună absolut nimeni .
Am avut neplăcuta ocazie să am problemă de comportament cu un agent suport tehnic digi la telefon (doar că nu m-a înjurat ) , am făcut sesizare și efectiv nu a mai sunat nimeni .
La Orange nu se putea închide cazul fără aprobarea mea ,îmi trimiteau survey după să vadă ce a fost ok sau nu , la digi se pare că stă cineva acolo și filtrează mesajele la care să răspundă și ,cel mai grav ,cred că-și închid singuri tichetele .

#14782
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone

momentan NU apare 5G , IOS 16.4

Attached Files

  • Attached File  1.JPG   119.04K   74 downloads
  • Attached File  2.JPG   43.69K   56 downloads
  • Attached File  3.JPG   74.5K   56 downloads


#14783
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Ce telefon ai?

#14784
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 sarbulb, on 31 martie 2023 - 09:18, said:

momentan NU apare 5G , IOS 16.4

Cum vrei sa apara daca nu ai un telefon 5G?

Edited by MembruAnonim, 31 March 2023 - 09:37.


#14785
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 kye77, on 31 martie 2023 - 07:39, said:


La Orange nu se putea închide cazul fără aprobarea mea ...
Ce zici tu aici?
Orange te suna 1 secunda, paractic iti da bip, dupa care inchide ticketul pe motiv ca n-ai raspuns. :ciocan:

#14786
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,562
  • Înscris: 26.05.2022
Plus ca vorbesti doar cu roboti. Dar ma rog, detalii...

#14787
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014

 kye77, on 31 martie 2023 - 07:39, said:

Cred că DIGI are o problemă mare pe parte de suport .
Faci sesizare ,te sună cineva să te întrebe ce și cum ,zice că face mai departe sesizare la departamentul aferent după care nu te mai sună absolut nimeni .
Am avut neplăcuta ocazie să am problemă de comportament cu un agent suport tehnic digi la telefon (doar că nu m-a înjurat ) , am făcut sesizare și efectiv nu a mai sunat nimeni .
La Orange nu se putea închide cazul fără aprobarea mea ,îmi trimiteau survey după să vadă ce a fost ok sau nu , la digi se pare că stă cineva acolo și filtrează mesajele la care să răspundă și ,cel mai grav ,cred că-și închid singuri tichetele .

Salut, kye77,

Imi pare rau sa aud ca ai intampinat o situatie neplacuta in momentul in care ai discutat cu colegii mei de la Relatii cu Clientii.
Te asigur ca a fost un eveniment singular si cu siguranta au fost luate toate masurile pentru a se evita astfel de situatii pe viitor.

Inteleg ca ai facut o sesizare in aceasta privinta si nu ai primit niciun raspuns din partea noastra.
Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului (sau numarul sesizarii) ca sa pot verifica.

 sarbulb, on 31 martie 2023 - 09:18, said:

odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone
momentan NU apare 5G , IOS 16.4

Salut, sarbulb,
Ce model de telefon ai?

Edited by DIGI_Helper, 31 March 2023 - 11:57.


#14788
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Salut, sarbulb,
Ce model de telefon ai?

Nu stiu ce model , nu este al meu ci al unui coleg . Eu am SAMSUNG 21 FE 5 G si ala are iconita de 5 G .
Revin.

#14789
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014
Poate ma insel, dar din cate imi dau seama din screenshot este vorba de un iPhone 8 / 8 Plus / SE.
Aceste modele nu suporta 5G din punct de vedere hardware (cu exceptia modelului Iphone SE 2022).

#14790
sailor082

sailor082

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 27.02.2006
Buna Digi_Helper,
Mai exista interes pentru implementarea Wifi-Calling pentru iPhone ?
Sunt sigur ca foarte mulți din clienți DigiMobil folosesc iPhone și aștepta cu nerăbdare și pentru noi/ ei acest serviciu
Chiar nu știm dacă e din cauza financiară ( Apple pretinzând sume mari ) ori doar trebuie “ presați Apple “ cu acel carrier bundle ori acest serviciu pentru iPhone chiar e atâta de special încât necesita alte investiții
Întotdeauna ați fost in domeniul IT in fața și ar fii păcat sa rămână asta chiar in coada .
Orice info cu siguranța ca ar fii de apreciat de către noi toți.
Cu timp in urma aplicația Digi Oriunde era o alternativa pentru cei cu iPhone dar sa retras suportul și pentru aceasta
Mulțumim anticipat

Edited by sailor082, 31 March 2023 - 12:43.


#14791
ro08

ro08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 02.06.2008
@DIGI_Helper, cand se vor putea trimite SMS prin WIFI?

Se confirma renuntarea la serviciul Apel Video? Pe site nu mai apare.

#14792
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,356
  • Înscris: 16.04.2014
Salut,

1. Nu am nici o informare despre o posibila implementare a serviciului de SMS prin WiFi.
2. Pot sa-ti confirm ca serviciul de Apel Video nu mai este disponibil in reteaua Digi.

#14793
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Tocmai am activat un abonament Digi nou și am solicitat prin call center activarea 5G + roaming voce/date. Văd, însă, că s-a activat doar roaming-ul de voce. Roaming-ul de date nu mă lasă să-l activez, iar de 5G nu văd nicio mențiune. Știu că ar trebui să am încă 50 GB de trafic pentru 5G.

LE: acum apare activat Roaming Date, dar 5G tot nu apare.

Attached Files


Edited by scooby2008, 06 April 2023 - 08:16.


#14794
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,562
  • Înscris: 26.05.2022
Optiunea de 30GB (care se activa inainte o data cu optiunea 5G) nu mai e gratis. Trebuie să plătești daca ai nevoie de ea.

Edited by NikoroB, 06 April 2023 - 08:37.


#14795
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Pe site-ul Digi: "Pragul pentru traficul la viteză normală în rețeaua 5G a fost majorat de la 50 GB/lună la 80 GB/lună". Nu e 50, ci 30.

#14796
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,659
  • Înscris: 21.03.2005
Da-le mesaj din aplicatia digi.ro pentru activare 5G. Eu asa am facut si a mers foarte repede.

Nu inteleg, insa, de ce nu activeaza automat 5G tuturor clientilor, din moment ce au activat bulk aproape tuturor clientilor acum cateva luni.

Acum este 5G si pe Android si pe iOS... deci 5G la toata lumea.

Doar ca la Digi momentan 5G e doar in cateva zone, foarte putine si foarte limitate. Merge foarte bine acolo unde este...

@Digi_Helper - inteleg ca roaming poate nu se activeaza initial tuturor, desi este si asta discutabil, daca a doua zi clientul pleaca in SEE, de ce trebuie sa sune la RC pentru activare Roaming? De ce nu ii dati un SMS cu indicatii sa si-l activeze prin USSD (presupunand ca sunt clienti care nu au nevoie de roaming).
Si 5G - de ce nu vine activ by default? Puteti transmite ca sugestie aceste lucruri?

Va mai luati de pe cap niste apeluri sau sesizari cu niste servicii/optiuni care ar merge by default activate... si mai lasati loc pentru sesizari mai deosebite, probleme, etc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users

vasy_2007

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate