![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Sep 22 2023 08:47, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
69

#14780
Posted 28 March 2023 - 15:32

@Digi_Helper - odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone-uri?
Si la colegii tai de la relatii clienti ma gandesc ca s-a transmis deja? Multumesc! |
#14781
Posted 31 March 2023 - 07:39

Cred că DIGI are o problemă mare pe parte de suport .
Faci sesizare ,te sună cineva să te întrebe ce și cum ,zice că face mai departe sesizare la departamentul aferent după care nu te mai sună absolut nimeni . Am avut neplăcuta ocazie să am problemă de comportament cu un agent suport tehnic digi la telefon (doar că nu m-a înjurat ) , am făcut sesizare și efectiv nu a mai sunat nimeni . La Orange nu se putea închide cazul fără aprobarea mea ,îmi trimiteau survey după să vadă ce a fost ok sau nu , la digi se pare că stă cineva acolo și filtrează mesajele la care să răspundă și ,cel mai grav ,cred că-și închid singuri tichetele . |
#14782
Posted 31 March 2023 - 09:18

odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone
momentan NU apare 5G , IOS 16.4 Attached Files |
#14784
Posted 31 March 2023 - 09:35

#14785
Posted 31 March 2023 - 09:45

#14786
Posted 31 March 2023 - 10:00

Plus ca vorbesti doar cu roboti. Dar ma rog, detalii...
|
#14787
Posted 31 March 2023 - 11:54

Cred că DIGI are o problemă mare pe parte de suport . Faci sesizare ,te sună cineva să te întrebe ce și cum ,zice că face mai departe sesizare la departamentul aferent după care nu te mai sună absolut nimeni . Am avut neplăcuta ocazie să am problemă de comportament cu un agent suport tehnic digi la telefon (doar că nu m-a înjurat ) , am făcut sesizare și efectiv nu a mai sunat nimeni . La Orange nu se putea închide cazul fără aprobarea mea ,îmi trimiteau survey după să vadă ce a fost ok sau nu , la digi se pare că stă cineva acolo și filtrează mesajele la care să răspundă și ,cel mai grav ,cred că-și închid singuri tichetele . Salut, kye77, Imi pare rau sa aud ca ai intampinat o situatie neplacuta in momentul in care ai discutat cu colegii mei de la Relatii cu Clientii. Te asigur ca a fost un eveniment singular si cu siguranta au fost luate toate masurile pentru a se evita astfel de situatii pe viitor. Inteleg ca ai facut o sesizare in aceasta privinta si nu ai primit niciun raspuns din partea noastra. Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului (sau numarul sesizarii) ca sa pot verifica.
odata cu iOS 16.4 anunta si Digi oficial suportul 5G pentru iPhone momentan NU apare 5G , IOS 16.4 Salut, sarbulb, Ce model de telefon ai? Edited by DIGI_Helper, 31 March 2023 - 11:57. |
#14788
Posted 31 March 2023 - 12:07

Salut, sarbulb,
Ce model de telefon ai? Nu stiu ce model , nu este al meu ci al unui coleg . Eu am SAMSUNG 21 FE 5 G si ala are iconita de 5 G . Revin. |
|
#14789
Posted 31 March 2023 - 12:12

Poate ma insel, dar din cate imi dau seama din screenshot este vorba de un iPhone 8 / 8 Plus / SE.
Aceste modele nu suporta 5G din punct de vedere hardware (cu exceptia modelului Iphone SE 2022). |
#14790
Posted 31 March 2023 - 12:39

Buna Digi_Helper,
Mai exista interes pentru implementarea Wifi-Calling pentru iPhone ? Sunt sigur ca foarte mulți din clienți DigiMobil folosesc iPhone și aștepta cu nerăbdare și pentru noi/ ei acest serviciu Chiar nu știm dacă e din cauza financiară ( Apple pretinzând sume mari ) ori doar trebuie “ presați Apple “ cu acel carrier bundle ori acest serviciu pentru iPhone chiar e atâta de special încât necesita alte investiții Întotdeauna ați fost in domeniul IT in fața și ar fii păcat sa rămână asta chiar in coada . Orice info cu siguranța ca ar fii de apreciat de către noi toți. Cu timp in urma aplicația Digi Oriunde era o alternativa pentru cei cu iPhone dar sa retras suportul și pentru aceasta Mulțumim anticipat Edited by sailor082, 31 March 2023 - 12:43. |
#14791
Posted 02 April 2023 - 14:50

@DIGI_Helper, cand se vor putea trimite SMS prin WIFI?
Se confirma renuntarea la serviciul Apel Video? Pe site nu mai apare. |
#14792
Posted 03 April 2023 - 16:19

Salut,
1. Nu am nici o informare despre o posibila implementare a serviciului de SMS prin WiFi. 2. Pot sa-ti confirm ca serviciul de Apel Video nu mai este disponibil in reteaua Digi. |
#14793
Posted 06 April 2023 - 08:15

Tocmai am activat un abonament Digi nou și am solicitat prin call center activarea 5G + roaming voce/date. Văd, însă, că s-a activat doar roaming-ul de voce. Roaming-ul de date nu mă lasă să-l activez, iar de 5G nu văd nicio mențiune. Știu că ar trebui să am încă 50 GB de trafic pentru 5G.
LE: acum apare activat Roaming Date, dar 5G tot nu apare. Attached FilesEdited by scooby2008, 06 April 2023 - 08:16. |
|
#14794
Posted 06 April 2023 - 08:25

Optiunea de 30GB (care se activa inainte o data cu optiunea 5G) nu mai e gratis. Trebuie să plătești daca ai nevoie de ea.
Edited by NikoroB, 06 April 2023 - 08:37. |
#14795
Posted 06 April 2023 - 08:27

Pe site-ul Digi: "Pragul pentru traficul la viteză normală în rețeaua 5G a fost majorat de la 50 GB/lună la 80 GB/lună". Nu e 50, ci 30.
|
#14796
Posted 06 April 2023 - 08:38

Da-le mesaj din aplicatia digi.ro pentru activare 5G. Eu asa am facut si a mers foarte repede.
Nu inteleg, insa, de ce nu activeaza automat 5G tuturor clientilor, din moment ce au activat bulk aproape tuturor clientilor acum cateva luni. Acum este 5G si pe Android si pe iOS... deci 5G la toata lumea. Doar ca la Digi momentan 5G e doar in cateva zone, foarte putine si foarte limitate. Merge foarte bine acolo unde este... @Digi_Helper - inteleg ca roaming poate nu se activeaza initial tuturor, desi este si asta discutabil, daca a doua zi clientul pleaca in SEE, de ce trebuie sa sune la RC pentru activare Roaming? De ce nu ii dati un SMS cu indicatii sa si-l activeze prin USSD (presupunand ca sunt clienti care nu au nevoie de roaming). Si 5G - de ce nu vine activ by default? Puteti transmite ca sugestie aceste lucruri? Va mai luati de pe cap niste apeluri sau sesizari cu niste servicii/optiuni care ar merge by default activate... si mai lasati loc pentru sesizari mai deosebite, probleme, etc. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users