![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Jun 08 2023 20:20, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
60

#14762
Posted 15 March 2023 - 21:36

#14763
Posted 16 March 2023 - 13:28

Buna ziua!
Sunt nou portat [2-3 zile]in reteaua digi, celebrul abonament nelimitat. Problemele au aparut din prima zi si anume la initierea apelului. Am un tel samsung a7 din 2017, am incercat cu ajutorul oparatorilor call center sa il setez pe volte, dar se pare ca tel. meu nu are asa ceva. Problemele la initierea apelurilor nu se manifesta tot timpul. Am fost intr-un magazin digi si cand am vrut sa ii demonstrez agentului ca nu merge, chiar nu mai facea probleme. Am schimbat cartela cu un coleg care e tot pe digi si se pare ca problema e la tel. meu. Intrebarea e-nu exista nici o setare sa pot folosi telefonul cu acest abonament digi? |
#14764
Posted 16 March 2023 - 13:39

Pai daca stii că telefonul tău nu-i ok, cu ce ar putea sa te ajute call centerul?
Rezolvarea ar fi să-ți iei un telefon din 2023. |
#14765
Posted 16 March 2023 - 14:05

Pe celelalte retele merge fara probleme. Cand am facut portarea am fost cu telefoanele si am intrebat daca functioneaza in digi. Mi-au spus ca nu ar trebui sa fie probleme. Decat sa schimb telefonul,mai bine renunt la digi si revin pe orange. Nu imi trebuie tel 2023, functioneaza si asta ok,dar nu pe digi. Daca stiu ca sunt probleme, de ce nu informeaza clientul? Daca imi spuneau de la inceput ca telefonul nu este compatibil cu reteaua lor, acum nu mai avea loc aceasta discutie!
Oare toti abonatii digi au telefoane 2023? Edited by gorica1979, 16 March 2023 - 14:14. |
#14766
Posted 16 March 2023 - 14:21

#14767
Posted 16 March 2023 - 16:08

Daca nu iti merge volte asta inseamna ca nu e compatibil telefonul cu reteaua? Asta e, folosesti apel prin 2G, nu dezinforma.
|
#14768
Posted 16 March 2023 - 17:27

Majoritatea apelurilor initiate nu merg din prima. Am folosit telefonul in orange si nu am avut aceasta problema. Cautam o rezolvare sa pot folosi acest terminal ca si pana acum. Dar se pare ca nu o voi gasi. Prefer sa imi pastrez telefonul si sa revin la vechiul operator. Oricum,m-am convins de operatorii digi, inclusv si de cei de pe teren. Duduile(doua la numar) cu care am vorbit ieri mi-a spus sa ma duc sa schimb cartela. Baiatul din magazin imi spune ca degeaba o schimba, problema e la portare. Azi raspunde alt cocosel care imi spune ca ma agit degeaba ca tel meu e prost. Agentul de teren imi spune ca un nr digi ce este pe cartela nu se poate pastra la trecerea pe abonament(bineinteles ca nu a fost cum a zis el).
...si tot asa! Edited by gorica1979, 16 March 2023 - 17:35. |
#14769
Posted 16 March 2023 - 18:10

@DIGI_Helper: Pe pagina Digi, la sectiunea Apel Video se mentioneaza ca pentru a folosi acest serviciu e nevoie sa folosesti un telefon compatibil cu reteaua 3G.
Ce se va intampla cu acest serviciu in viitor? Va functiona pe 4G/5G sau va fi retras din oferta? |
#14770
Posted 16 March 2023 - 18:14

Probabil ești singura persoană interesată de acest serviciu.
![]() |
|
#14772
Posted 16 March 2023 - 18:55

@DIGI_Helper: Pe pagina Digi, la sectiunea Apel Video se mentioneaza ca pentru a folosi acest serviciu e nevoie sa folosesti un telefon compatibil cu reteaua 3G. Ce se va intampla cu acest serviciu in viitor? Va functiona pe 4G/5G sau va fi retras din oferta? Mai folosesti serviciul de apel video? Edited by anndrei86, 16 March 2023 - 18:57. |
#14773
Posted 16 March 2023 - 22:38

Nu folosesc Apelul Video. Acest serviciu, la fel ca si MMS, a fost lansat o data cu 3G. Acum 3G dispare si ma intrebam care va fi viitorul sau comercial.
Daca se va mentine inseamna ca se va implementa un upgrade si astfel Digi la lansa Vilte. Avand in vedere ca nici SMSoIP nu a fost implentat cu atat mai putin cred ca vor investi in Vilte, cel mai bun argument fiind multimea de aplicatii existente. Chiar daca Apelul Video nu se va mai regasi in oferta Digi, tot nu poate fi abandonat. In strainatate Serviciile de Urgenta 112 au inceput sa se modernizeze prin adaugarea de noi componente: apel video si localizare prin satelit. Daca pentru localizare prin satelit e nevoie sa mai asteptam cativa ani, pentru apel video nu cred ca este o problema. Apelul video este initiat de operatorul 112 prin accesarea de catre apelant a unui link trimis prin SMS. Nu este necesara instalarea niciunei aplicatii. https://www.incendiu...lation/?lang=en https://m.youtube.co...ature=emb_title |
#14774
Posted 17 March 2023 - 11:30

Am incercat sa citesc directiva la care se face referire in articol, dar nu am gasit nimic legat de obligativitatea ca serviciile de urgenta sa ofere si partea video.
Din cate vad, exista doar niste recomandari ca acolo unde se ofera si video, acest serviciu sa fie integrat impreuna cu serviciile de sms si voce. https://eur-lex.euro...882&from=DA Iar clipul ala de pe Youtube este o prezentare facuta de o firma care integreaza aceste servicii despre cum s-ar putea implementa. In niciun caz modul de lucru nu este ceva stabilit oficial la nivel European. PS: daca este cazul, poate continuam discutia pe Cafenea. Cred ca deja am o atentionare de la moderatori pentru comentarii in topicul gresit ![]() LE: am vazut acum ca si propunerea celor de la Incendium este o platforma video web-based, nu are legatura cu apelul video clasic https://www.incendiu...nology/?lang=en Edited by anndrei86, 17 March 2023 - 11:40. |
#14775
Posted 17 March 2023 - 14:34

Nu e nevoie sa continuam discutia pe Cafenea. Nu cred ca e cineva interesat de asa ceva.
Posibil sa fi fost o confuzie din partea mea in legatura cu terminologia in engleza folosita. Si nici nu am luat in considerare limitarile tehnice legate de calitatea audio-video prin apelul video nativ. Dar, tot e bine ca exista solutii care nu impun folosirea unor aplicatii suplimentare sau chiar setari din meniul telefonului. Intrebarea initiala ramane valabila: care mai e relevanta unui astfel de serviciu si care este viitorul lui. |
|
#14776
Posted 17 March 2023 - 14:41

#14777
Posted 19 March 2023 - 16:31

Digi_Helper
In zona asta ar fi ultranecesar de pus un site, sunt mai multe sate la rand acoperite slab (Ibănești Pădure - Pârâul Mare -Dulcea -Zimti - Bradatelu). Nu sunt sate mici, iar mai nou, de vreo 2-3 ani s-a dat drumul la construit case de vacante & pensiuni in capăt, pe vale. Attached FilesEdited by KENSINGTON, 19 March 2023 - 16:33. |
#14778
Posted 27 March 2023 - 21:55

Buna seara, am o portare in curs la digi, am primit numarul provizoriu dar am nevoie de esim. Cand sa cer esim? Daca cer pe numarul provizoriu este ok? Sau astept pana se fave portarea si apoi cer esim?
Multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users