DIGI_Helper
Last Updated: Mar 19 2023 16:31, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
58

#14635
Posted 28 January 2023 - 12:06

Salut, Helper,
Este posibila contractarea unui abonament Digi online ? Care este perioada minima contractuala ? Daca este contractat online se aplica regula de renuntare in 14 zile ? Merci, |
#14636
Posted 28 January 2023 - 12:15

Prin ce te referi la Digi online?
Presupun ca ai dorit sa spui Digi Mobil. Da, se poate face si online. Se poate face si online pe site-ul Digi si ai perioada minima contractuala de 1 an. Se poate rezilia in termen de 14 zile pentru ca este contract facut la distanta. |
#14637
Posted 28 January 2023 - 12:49

Merci, ma refeream exact la ceea ce ai inteles, contractare online, tocmai pentru posibilitatea de a rezilia .
Daca se face portare ce se intampla la reziliere ? Se trece pe cartela ? Merci, |
#14638
Posted 28 January 2023 - 15:59

Reformuleaza intrebarea.
Foloseste mai multe propozitii.
2. Ai deja un abonament cu numar ( de la alt operator) si vrei sa-l portezi la DIGI? Vrei in 14 zile sa reziliezi "portarea" si sa ramai la DIGI prepay? 3. De fapt vrei sa scapi de un abonament DE la alt operator, sa pastrezi numarul pentru prepay la DIGI, sau la alt operator? Edited by tioopedi, 28 January 2023 - 16:10. |
#14639
Posted 28 January 2023 - 17:14

1. Vreau sa contractez un abonament online pentru a beneficia de optiunea de reziliere in 14 zile.
2. Detin o cartela prepay la alt operator, ma gandeam sa ma folosesc de ea 3. Dupa cele 14 zile doresc sa pastrez numarul , ma intereseaza daca estr trecut la cartela sau se dezactiveaza pur si simplu. 2 si 3 se pot elimina , nu tin neaparat sa fac portare Ma intereseaza care este procedura de contractare, trimit ei cartela prin posta sau trebuie sa ajung in magazin ? |
#14640
Posted 28 January 2023 - 17:17

1. Ok
2. Pentru ce sa portezi numărul dacă vrei sa îl închizi după? Te legi la cap inutil. La solicitarea ta de reziliere numărul se desființează cu următoarea data de facturare dacă alegi sa notifici Digi în scris online. La magazin se procesează pe loc din câte știu. Acolo poți cere sa fie trecut pe prepay. 3. Totul se face online și cartela vine fie prin curier, fie la easybox. Edited by Olympea, 28 January 2023 - 17:17. |
#14642
Posted 01 February 2023 - 10:42

@DIGI_Helper
vad ca mai nou se dau routere ZTE ZXHN H3601. Daca iau 2 routere pot sa fac legatura cu cablu intre ele sa fie retea mesh? (stiu ca TP-Linkurile se pot "lega" intre ele doar prin wifi) Edited by bluelaser, 01 February 2023 - 10:43. |
#14643
Posted 01 February 2023 - 14:44

Salut,
Da, conectarea intre cele doua routere se poate face si prin cablu UTP. |
#14644
Posted 02 February 2023 - 20:29

Salut! Am facut saptamana trecuta joi(26.01) o portare online de la o cartela prepay orange la un abonament digi nelimitat.
Luni(30.01) mi-a ajuns cartela de la digi cu un alt numar(ma gandesc ca e cel provizoriu), nu cu cel pe care am vrut sa-l portez. Am sunat la ei si mi-au zis ca dureaza maxim 3 zile portarea. Azi e joi(02.02) si inca numarul nu s-a portat, aveti vreo idee de ce? |
#14645
Posted 03 February 2023 - 08:25

Daca e ca la yoxo, trebuie sa alegi data portarii.
|
|
#14646
Posted 03 February 2023 - 08:54

Salut
Ai primit SMS-ul de confirmare a portarii cu intervalul in care se va realiza operatiunea? Il primesti de obicei pe numarul principal al contractului, de obicei al titularului, zicandu-ti asta din experienta proprie, recent avand o portare si eu unde a functionat totul perfect. Da, acel numar de telefon este provizoriu, SIM-ul il poti insera in telefon, el avand beneficiile abonamentului ales, putand fi utilizat fara probleme, observand portarea efectuata cu succes in doua moduri: 1) Direct din aplicatia DIGI unde poti vizualiza toate serviciile inclusiv numerele asociate contractului respectiv, numarul provizoriu aparand acolo si modificandu-se in numarul de telefon indicat cand se finalizeaza procedura de portare. 2) Direct din telefonul mobil daca este un terminal dualsim, unde vei vedea din cele doua cartele active, una respectiv numarul indicat pentru portare va inceta sa mai functioneze, nefiind capabila sa mai afiseze reteaua proprie, semnal etc... Procedura de portare poate dura mai mult si in functie de solicitarea ce este trimisa actualului operator, dar de regula in maxim o saptamana de zile se actualizeaza statusul modificarilor ce le doresti aplicate. Edited by Morphinus, 03 February 2023 - 09:05. |
#14647
Posted 03 February 2023 - 08:58

#14648
Posted 03 February 2023 - 09:20

Acolo e buba, solicitarea de portare inca nu cred ca este procesata de unde si timpii astia de asteptare.
Nu iti face probleme este in curs de executie si aia. Poti utiliza numarul fara probleme, cel provizoriu daca este maxima necesitate dar dupa ce vei primi acel SMS cu data efectuarii portarii totul se va desfasura intocmai cum este mentionat acolo. |
#14649
Posted 03 February 2023 - 10:06

Morphinus, pe 03 februarie 2023 - 09:20, a scris:
Nu iti face probleme este in curs de executie si aia. Poti utiliza numarul fara probleme, cel provizoriu... Tocmai ca isi face probleme... au trecut 8 zile de cand a initiat procesul. Si de ce ar utiliza alt numar pe care nu i-l stie nimeni? Edited by MELODY, 03 February 2023 - 10:08. |
#14650
Posted 03 February 2023 - 10:20

Deci sa fim intelesi nu sunt reprezentant DIGI , zic din postura de client DIGI si din experienta mea, daca este sa va "certati" cu cineva nu cu mine sunt de parere.
Dau si eu un sfat o recomandare nimic mai mult, o mana de ajutor unde este cazul. Mai mult decat ce am zis nu cred ca stiu nici eu, zic doar ca am trecut printr-o situatie similara nefiind la prima portare. Mai multe detalii cred ca se pot afla de la agentul ce a preluat aceasta solicitare sau printr-un tichet fie pe site fie prin call center si cu putina rabdare. Sau aici pe forum de la reprezentanti oficiali, noi ca utilizatori de forum dandu-ne cu parerea neavand acces la baze de date cu situatii si minunatii. 8 zile crede-ma ca este praf in ochi, eu am asteptat saptamani pentru o comanda online si am sfarsit prin anula dupa ce m-am interesat mai bine in call center, avand prieteni cu solicitari de suplimentare a echipamentelor de luni intregi, deci da cel mai ok cand se observa timpi mari de intarziere pistonat in callcenter pentru a afla exact situatia. In scenariul meu de portare am fost nevoit sa utilizez numarul provizoriu pentru a suna pana s-a efectuat portarea, neavand chef pentru cateva zile sa achizitionez iar credit pentru reincarcare. In situatii de maxima necesitate cum am si mentionat il poti utiliza fara probleme, daca nu arde ai rabdare ca altceva nu poti face. Edited by Morphinus, 03 February 2023 - 10:27. |
#14651
Posted 09 February 2023 - 03:26

Legat de eSIM - mesajul din screenshot este de pe aplicatia Digi.ro, de pe telefonul mobil.
Daca vreau sa instalez eSIM pe acelasi telefon pe care am aplicatia, nu pot face asta decat daca fac un screenshot la QR si il trimit pe alt telefon, daca am... Dar daca vreau sa reinstalez eSIM nu se mai poate, desi mesajul atasat este din aplicatia Digi.ro sectiunea "Administreaza eSIM". Pai ce sa administrez, daca mesajul sms este necesar pentru activare pe alt telefon, de exemplu? Imi trebuie sim fizic daca vreau sa reinstalez. E adevarat ca la Yoxo procesul de activare initiala este mult mai simplu decat la Digi, in sensul ca se face direct, fara sa implice existenta unui sim fizic. Iar daca ai de gand sa activezi eSIM nou pe alt telefon, trebuie sa instalezi acolo aplicatia lor si sa incepi acolo procesul de activare eSIM. Tot la fel de adevarat este si faptul ca daca vrei sa reinstalezi eSIM, trebuie sa mergi in Orange shop. Attached FilesEdited by MELODY, 09 February 2023 - 03:29. |
|
#14652
Posted 09 February 2023 - 09:02

@Digi_Helper - activarea eSIM nu se poate proviziona direct din aplicatia Digi.ro pe telefonul pe care este instalata?
iPhone 14 din State sau alte telefoane fara sim fizic... Nu cred ca este o optiune fezabila sa ai "alt telefon" pentru a primi mesajul respectiv. Vezi Yoxo - unde activarea se face direct din aplicatie fara nici un alt sms de confirmare. Edited by MELODY, 09 February 2023 - 09:04. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users