Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 22 2024 19:12, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#13825
Posted 07 January 2022 - 15:15
Nu.
Nu poti schimba numarul cu altul din numerotatia rds, poti doar porta din alta retea si ti se inlocuieste actualul. |
#13826
Posted 08 January 2022 - 05:19
#13827
Posted 08 January 2022 - 15:10
MembruAnonim, on 07 ianuarie 2022 - 15:15, said:
Nu. Nu poti schimba numarul cu altul din numerotatia rds, poti doar porta din alta retea si ti se inlocuieste actualul. Nici măcar nu trebuie activat acel SIM Edited by csachiri, 08 January 2022 - 15:11. |
#13828
Posted 10 January 2022 - 09:59
Varonul, on 07 ianuarie 2022 - 09:09, said:
faceti ceva cu semnalul prin balotesti-caciulati etc ca e jale Si problema nu e de acum Nu poti intra pe net deloc Si prin balotesti sunt zone fara net Salut, Varonul, Te rog sa imi trimiti mai multe informatii intr-un PM pentru a putea verifica. Ovidon, on 07 ianuarie 2022 - 13:23, said:
Digi_helper aș avea o rugăminte. Transmite celor abilitați să introducă EPG pe postul B1Tv HD, așa cum are și cel în format SD. Mulțumesc anticipat Salut, Ovidon, Am transmis sugestia ta catre colegii mei. |
#13829
Posted 10 January 2022 - 12:40
M-am portat în luna iulie 2021 și mi-am activat chiar atunci VoLTE și VoWifi. Cu VoLTE nu prea am avut probleme, când și când mi se spune că nu mă mai aud, sau nu mai aud eu. Dar VoWifi este o catrastofă. Se aude prost, sau nu funcționează deloc. Am un Realme 7Pro, care am înțeles că este între telefoanele agreate de Digi.
|
#13830
Posted 13 January 2022 - 14:44
Sunt ceva probleme cu date mobile în Brașov? Zona tractorul mai exact, activez datele și rămâne în H+, nu am mai întâmpinat chestia asta până azi. Oare se lucrează la ceva? @DigiHelper
paulgbrl, on 13 ianuarie 2022 - 14:30, said:
Sunt ceva probleme cu date mobile în Brașov? Zona tractorul mai exact, activez datele și rămâne în H+, nu am mai întâmpinat chestia asta până azi. Oare se lucrează la ceva? @DigiHelper Și-a revenit de la sine, după vro 10 minute a apărut 4g și volte. Cine știe, poate cum tot pregătesc băieții ce au cumpărat la licitație sa mai cada cate ceva. |
#13831
Posted 13 January 2022 - 15:28
Încearcă un restart la telefon , eu acum am ajuns acasă și INI sta telefonul in B38 , eu primesc semnal de la antena de pe blocul turn de la Cerna din tractorul dacă te ajuta cu ceva .
|
#13832
Posted 13 January 2022 - 16:46
Bvdan2016, on 13 ianuarie 2022 - 15:28, said:
Încearcă un restart la telefon , eu acum am ajuns acasă și INI sta telefonul in B38 , eu primesc semnal de la antena de pe blocul turn de la Cerna din tractorul dacă te ajuta cu ceva . Ms de răspuns, eu sunt cam departe de Cerna, eu stau conectat la antena de pe clădirea grand fitness langa lux divina. Am observat că și-a revenit fara restart, dar a stat ceva in H+. Poate a fost doar ceva temporar |
#13833
Posted 17 January 2022 - 17:06
Am nevoie de o solutie doar de net wifi mobil
Pot face un abonament (de 2,3, 5 euro)a carui cartela sa o pot introduce intr-un modem 5G? ..daca da, ce modem WIFI recomandati? |
#13834
Posted 17 January 2022 - 20:01
Poti sa iti faci chiar abonamentul de 2 euro daca nu te intereseaza partea de voce. La toate abonamentele ai internet nelimitat. 5G-ul e disponibil doar in orasele mari si nu e acoperire completa. De asemenea tot pentru 5G, trebuie sa te asiguri ca esti pe site-ul care e folosit drept ancora, daca esti pe vecin sau ceva e papa 5G, vorbind strict de Digi.
Modem-uri wifi sunt destule, cele mai accesibile sunt cele LTE, vrei portabil sau fix? Modemurile 5G sunt cam piperate la pret, la noi doar portocalii aveau ceva in comercial. |
|
#13835
Posted 18 January 2022 - 03:06
Găsești SH Huawei decodate 4G la 100 lei
Adaugi optim 2 la 2 euro , totuși NU UITA, ai 50GB la viteza maxima, după care viteza scade drastic dar nu vei fi tarifat. Așadar nu recomand stream video... |
#13836
Posted 18 January 2022 - 09:04
Intrebare pentru @digihelper daca mai activeaza. Client vechi doresc contractarea unui nou telefon in 24 de rate. Prin aplicatia online nu am aceasta posibilitate decat cu un nou abonament. Cum pot proceda? Doar la sediu sau se poate si cu un telefon la call center ?
|
#13837
Posted 18 January 2022 - 12:52
Reziliezi ( [portezi ca-i mai rapid ) si faci altul prin reportare ( astia de la Digi au o preferinta asa extrema pentru portari )
|
#13838
Posted 18 January 2022 - 15:50
Primești su în magazin, dar cu credit, doar ce e pe stoc.
Cel mai ok e cum a spus @modoran |
#13839
Posted 19 January 2022 - 08:34
Epidaurus, on 18 ianuarie 2022 - 09:04, said:
Intrebare pentru @digihelper daca mai activeaza. Client vechi doresc contractarea unui nou telefon in 24 de rate. Prin aplicatia online nu am aceasta posibilitate decat cu un nou abonament. Cum pot proceda? Doar la sediu sau se poate si cu un telefon la call center ? Salut, Epidaurus, Te rog sa imi trimiti un PM cu datele de identificare ale contractului pentru a verifica posibilitatea achizitionarii unui telefon mobil. |
|
#13840
Posted 25 January 2022 - 12:49
Buna @DigiHelper! Am o cartela prepay Digi, foloseam doar pt date, si am uitat nr de telefon, acuma nu mai pot incarca. Cum aflu ce nr de telefon are o cartrela prepay de la Digi, daca nu mai am credit ?
Multumesc |
#13841
Posted 25 January 2022 - 12:58
barnik, on 25 ianuarie 2022 - 12:49, said:
Buna @DigiHelper! Am o cartela prepay Digi, foloseam doar pt date, si am uitat nr de telefon, acuma nu mai pot incarca. Cum aflu ce nr de telefon are o cartrela prepay de la Digi, daca nu mai am credit ? Multumesc ,,Poate ti-ai luat cartela prepay de curand de la Digi si ai uitat numarul sau poate ai abonament la ei si pur si simplu nu ai retinut cifrele care formeaza numarul nou pe care il ai si nu l-ai notat nicaieri. Tot ce trebuie sa faci este sa suni la numarul 0314007777 – relatii cu clientii Digi. Trebuie sa fii titularul abonamentului sau cel care a cumparat cartela prepay ca sa primesti aceste informatii importante. Digi nu iti spune numarul tau de mobil daca nu esti posesorul cartelei prepay. Perioada de gratie a unei cartele este de 180 de zile." |
#13842
Posted 25 January 2022 - 13:07
adryano112, on 25 ianuarie 2022 - 12:58, said:
de pe google ,,Poate ti-ai luat cartela prepay de curand de la Digi si ai uitat numarul sau poate ai abonament la ei si pur si simplu nu ai retinut cifrele care formeaza numarul nou pe care il ai si nu l-ai notat nicaieri. Tot ce trebuie sa faci este sa suni la numarul 0314007777 – relatii cu clientii Digi. Trebuie sa fii titularul abonamentului sau cel care a cumparat cartela prepay ca sa primesti aceste informatii importante. Digi nu iti spune numarul tau de mobil daca nu esti posesorul cartelei prepay. Perioada de gratie a unei cartele este de 180 de zile." btw, mersi de raspuns |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users