Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
autoturism electric home made
Last Updated: Nov 17 2020 13:48, Started by
9victor
, Jul 18 2014 22:16
·
0
#163
Posted 31 March 2017 - 08:22
Pentru doritori: anul trecut am reparat un Outlander Phev si luandu-ma dupa diagnoza am comandat un generator nou. La montaj am gasit buba - un cablu tăiat. Asa ca generatorul il dau la jumătate de pret - 600 euro.
|
#165
Posted 31 March 2017 - 20:49
E generatorul legat la motorul termic si la roti, incarca bateria la franare si cand e pornit motorul. Mitsubishi PHEV foloseste exclusiv motoarele electrice pana la 130 km/h
|
#166
Posted 13 February 2019 - 20:01
slaba miscare baieti...
facem si noi ceva sau ? eu sunt hotarat sa iau o electrica second (ca sa-am bataie de cap cu omologari etc) si sa o modific dupa bunul plac. caut ceva facut cu cap (cam greu, stiu, dar nu imposibil) , ceva cu caroserie aluminiu+plastic, un motor de 15-25kw (exclus chinezesc) si cat mai putine brizbrizuri. aveti idee de asa ceva ? pana acum am gasit doar cateva modele demne de bagat in seama (toate iesite din productie): Think city Citroen e-mehari ecocraft astept sugestii dar va rog: cat mai simpla la partea electronica - baterii - cu atat mai usor de adaptat un set nou de baterii (lto evident) multumesc |
#168
Posted 14 February 2019 - 06:21
scuze viorele dar ala e un harb pt mine, o fi motorul bun dar caroseria aia + toata electronica din ea nu ma lasa sa ma desfasor ca sa zic asa
eu nu caut masini ca sa le repar, eu caut sa le transform in ceva simplu, cat mai simplu= mai fiabil, mai usor/repede de depanat. si nu uita sa adaugi 500eur transportul la tot ce vezi in DE |
#169
Posted 14 February 2019 - 07:36
in plus ce sa fac cu un hibrid , sa cheltui bani ca sa-l mentin in stare de functionare pt a trece de ITP ? sa am x10 piese in miscare care se vor uza ? sa fim seriosi, ori trecen pe electric ori ba..
si sa nu aid "argumentul" ala cu autonomia la hibride ca arunc un generator portabil in portbagaj si am hibird cand vrea muschiu' meu deci 100% electric, s-a decis ! |
#170
Posted 14 February 2019 - 10:38
ceva interesant :
https://www.ebay-kle...ent=20181000003 or fi probleme la omologarea RAR Romania ? L.E. am atasat poze cu cartea masinii pt cazul in care va pricepeti sau stiti pe cineva la RAR care se pricepe... Attached FilesEdited by pexic, 14 February 2019 - 10:58. |
#171
Posted 14 February 2019 - 12:19
Eu, am alte principii și toate converg către hibride ! Adică m-aș mulțumi cu o mașină gen Opel Ampera care îmi oferă o autonomie full electric de 60-70Km pentru parcursul meu zilnic, care nu depășește media de 20Km ! Dar de multe ori mai ai nevoie și de o mașină pentru deplasări lungi, faptul că această mașină folosește un motor staționar pe benzină de 1400cmc., care nu este obligat să tracteze 2 tone greutatea mașinii, fac ca acest motor să antreneze un generator în mod foarte eficient care consumă 1- 1.3 litri de benzină pentru un parcurs de 100Km electrici, atenție mașina asta se deplasează doar cu motorul electric de 150CP până pe la vreo 600Km, după care folosești doar motorul termic ca ultimă opțiune de deplasare, este după părerea mea cel mai sănătos principiu hibrid la automobile în acest moment !
Acest model de mașină Opel Ampera sau varianta americană Chevrolet Volt, poate fi o bună opțiune pentru cei care sunt off grid și au nevoie de un generator eficient și silențios ca să încarce acumulatorii pe timp închis, mai ales în lunile de iarnă. Foarte bine poți porni mașina să consumi 1 litru de benzină în regim staționar și să încarci 10kWh energie electrică în acumulatori, asta înseamnă să ai un super generator off grid, ba mai mult poți alimenta motorul cu GPL unde economia este mai mare, ba ar merge și cu biogaz obținut moka în curtea proprie din fermentația anaerobă a biomasei în compostoare special construite !!! Edited by Viorelsolar, 14 February 2019 - 12:22. |
#172
Posted 14 February 2019 - 16:58
Corect, e bun hibridul ala pt anumite conditii, eu unul caut ceva mult mai simplu - si deci mai usor de modificat - si care poate merge putin si in afara asfaltului.
Mai cautam bafta! |
|
#173
Posted 17 February 2019 - 23:01
din ce in ce mai accesibile sh...raman mai multi bani pt baterii noi
https://www.autoscou...53-e350040a8805 |
#174
Posted 17 February 2019 - 23:25
Compari strecurătoarea asta care o să se dezmembreze la prima trecere pe lângă un tir, cu un Prius de la Toyota la același preț ??? Foarte bine, te deranjează motorul pe benzină, poți programa mașina să meargă full electric, au făcut-o mulți, dar nu compara o mașină serioasă fabricată de cel mai mare fabricant de automobile din lume, cu titirișca asta cu două uși de care n-am auzit până astăzi că ar exista marca asta no name !
|
#175
Posted 18 February 2019 - 00:32
hai, la culcare ca e tarziu si ai inceput sa vezi "comparatii" ))
|
#176
Posted 18 February 2019 - 22:01
Sa nu ne fie cu suparare da la cati nebuni sunt pe strazile romaniei lastunul ala in 2 portiere nu prea il vad bine in caz de impact , eu mai bine as merge pe toyota , la care as elimina de tot motorul termic as ramane doar cu puntea spate care are motorul electric , as suplimenta bateria , apoi daca ramane spatiu as monta si pe puntea fata un motor care sa ma ajute in depasiri si in rampa . Spor
|
#177
Posted 22 February 2019 - 18:04
La Prius, motor/generator electric este băgat în carcasa cutiei de viteze, care este de tip CVT.
Nu știu deocamdată la Toyota să aibă motor electric separat și cu atât mai mult, pe puntea spate. P.S. Dețin un Prius și am acces la cataloage OE de piese. |
|
#178
Posted 22 February 2019 - 20:57
Salut vast , din cate stiu rav 4 ultimile editii au puntea spate electrificata nu stiu daca si cele mai vechi ,
|
#179
Posted 05 May 2019 - 13:30
Eu tot pe hibrid as merge , pentru ca se poate modifica pentru a merge full electric in oras si hibrid la drum lung
E un tip din Bals care a modificat un prius 2 , merge 50-55 de km electric ,iar la drum lung are consum de sub 3% GPL Cititi aici http://www.club-toyo...e-Prius-plug-in |
#180
Posted 06 May 2019 - 09:21
"iar la drum lung are consum de sub 3% GPL" si tu l-ai crezut )
e motor de 2l ... dar la romani orice e posibil Edited by pexic, 06 May 2019 - 09:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users