Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

autoturism electric home made

- - - - -
  • Please log in to reply
217 replies to this topic

#163
xenonhost

xenonhost

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 26.05.2009
Pentru doritori: anul trecut am reparat un Outlander Phev si luandu-ma dupa diagnoza am comandat un generator nou. La montaj am gasit buba - un cablu tăiat. Asa ca generatorul il dau la jumătate de pret - 600 euro.

#164
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
Salut, mai exact ce intelegi prin "Generator" ?

#165
xenonhost

xenonhost

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 26.05.2009
E generatorul legat la motorul termic si la roti, incarca bateria la franare si cand e pornit motorul. Mitsubishi PHEV foloseste exclusiv motoarele electrice pana la 130 km/h

#166
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
slaba miscare baieti...
facem si noi ceva sau ?
eu sunt hotarat sa iau o electrica second (ca sa-am bataie de cap cu omologari etc) si sa o modific dupa bunul plac.
caut ceva facut cu cap (cam greu, stiu, dar nu imposibil) , ceva cu caroserie aluminiu+plastic, un motor de 15-25kw (exclus chinezesc) si cat mai putine brizbrizuri.
aveti idee de asa ceva ?

pana acum am gasit doar cateva modele demne de bagat in seama (toate iesite din productie):
Think city
Citroen e-mehari
ecocraft

astept sugestii dar va rog: cat mai simpla la partea electronica - baterii - cu atat mai usor de adaptat un set nou de baterii (lto evident)
multumesc



#167
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Mai ieftină ca ASTA n-ai să găsești să convertești ! 1.500 de parai este pomană la ce valoare are motorul electric și generatorul ! Posted Image

#168
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
scuze viorele dar ala e un harb pt mine, o fi motorul bun dar caroseria aia + toata electronica din ea nu ma lasa sa ma desfasor ca sa zic asa ;)
eu nu caut masini ca sa le repar, eu caut sa le transform in ceva simplu, cat mai simplu= mai fiabil, mai usor/repede de depanat.

si nu uita sa adaugi 500eur transportul la tot ce vezi in DE ;)

#169
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
in plus ce sa fac cu un hibrid , sa cheltui bani ca sa-l mentin in stare de functionare pt a trece de ITP ?  sa am x10 piese in miscare care se vor uza ? sa fim seriosi, ori trecen pe electric ori ba..
si sa nu aid "argumentul" ala  cu autonomia la hibride ca arunc un generator portabil in portbagaj si am hibird cand vrea muschiu' meu :)

deci 100% electric, s-a decis !

#170
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
ceva interesant :  
https://www.ebay-kle...ent=20181000003

or fi probleme la omologarea RAR Romania  ?

L.E. am atasat poze cu cartea masinii pt cazul in care va pricepeti sau stiti pe cineva la RAR care se pricepe...

Attached Files


Edited by pexic, 14 February 2019 - 10:58.


#171
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Eu, am alte principii și toate converg către hibride ! Adică m-aș mulțumi cu o mașină gen Opel Ampera care îmi oferă o autonomie full electric de 60-70Km pentru parcursul meu zilnic, care nu depășește media de 20Km ! Dar de multe ori mai ai nevoie și de o mașină pentru deplasări lungi, faptul că această mașină folosește un motor staționar pe benzină de 1400cmc., care nu este obligat să tracteze 2 tone greutatea mașinii, fac ca acest motor să antreneze un generator în mod foarte eficient care consumă 1- 1.3 litri de benzină pentru un parcurs de 100Km electrici, atenție mașina asta se deplasează doar cu motorul electric de 150CP până pe la vreo 600Km, după care folosești doar motorul termic ca ultimă opțiune de deplasare, este după părerea mea cel mai sănătos principiu hibrid la automobile în acest moment !

Acest model de mașină Opel Ampera sau varianta americană Chevrolet Volt, poate fi o bună opțiune pentru cei care sunt off grid și au nevoie de un generator eficient și silențios ca să încarce acumulatorii pe timp închis, mai ales în lunile de iarnă. Foarte bine poți porni mașina să consumi 1 litru de benzină în regim staționar și să încarci 10kWh energie electrică în acumulatori, asta înseamnă să ai un super generator off grid, ba mai mult poți alimenta motorul cu GPL unde economia este mai mare, ba ar merge și cu biogaz obținut moka în curtea proprie din fermentația anaerobă a biomasei în compostoare special construite !!! Posted Image

Edited by Viorelsolar, 14 February 2019 - 12:22.


#172
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
Corect, e bun hibridul ala pt anumite conditii, eu unul caut ceva mult mai simplu - si deci mai usor de modificat - si care poate merge putin si in afara asfaltului.
Mai cautam  :)
bafta!

#173
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
din ce in ce mai accesibile sh...raman mai multi bani pt baterii noi

https://www.autoscou...53-e350040a8805

#174
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Compari strecurătoarea asta care o să se dezmembreze la prima trecere pe lângă un tir, cu un Prius de la Toyota la același preț ??? Foarte bine, te deranjează motorul pe benzină, poți programa mașina să meargă full electric, au făcut-o mulți, dar nu compara o mașină serioasă fabricată de cel mai mare fabricant de automobile din lume, cu titirișca asta cu două uși de care n-am auzit până astăzi că ar exista marca asta no name ! Posted Image

#175
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
hai, la culcare ca e tarziu si ai inceput sa vezi "comparatii"  :)))

#176
marius_vfp

marius_vfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,130
  • Înscris: 14.07.2008
Sa nu ne fie cu suparare da la cati nebuni sunt pe strazile romaniei lastunul ala in 2 portiere nu prea il vad bine  in caz de impact , eu mai bine as merge pe toyota , la care as elimina de tot  motorul termic as ramane doar cu puntea spate care are motorul electric , as suplimenta bateria , apoi daca ramane spatiu as monta si pe puntea fata un motor care sa ma ajute in depasiri si in rampa . Spor

#177
vast

vast

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,471
  • Înscris: 04.05.2008
La Prius, motor/generator electric este băgat în carcasa cutiei de viteze, care este de tip CVT.
Nu știu deocamdată la Toyota să aibă motor electric separat și cu atât mai mult, pe puntea spate.

P.S.   Dețin un Prius și am acces la cataloage OE de piese.

#178
marius_vfp

marius_vfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,130
  • Înscris: 14.07.2008
Salut vast , din cate stiu rav 4 ultimile editii au puntea spate electrificata   nu stiu daca si cele mai vechi ,

#179
claudiu2006

claudiu2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 28.11.2006
Eu tot pe hibrid as merge , pentru ca se poate modifica pentru a merge full electric in oras si hibrid la drum lung
E un tip din Bals care a modificat un prius 2 , merge 50-55 de km electric ,iar la drum lung are consum de sub 3% GPLPosted Image
Cititi aici http://www.club-toyo...e-Prius-plug-in

#180
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
"iar la drum lung are consum de sub 3% GPL"  si tu l-ai crezut  Posted Image)

e motor de 2l ... dar la romani orice e posibil :)

Edited by pexic, 06 May 2019 - 09:22.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate