Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joy Berceni Biruintei 87

Recomandare suport tableta

Vanzare apartament

Adaptare motor nou la unele elect...
 Sfat achizitie mirrorless Lumix

Romania printre primele poziții d...

Pisica din Iasi care a mers sa na...

PC fara wifi, conectare smart mon...
 Masina cu buget redus

Renovare garsoniera 40 m.p. - ins...

Amorsa

Catel gasit pe strada
 Arhiva tar - descarcare nesigura ...

Racord flexibil gaz in loc de apa

Microsoft Office versiune optima

Dezmenbrare teren - cedare drum l...
 

problema Maya 2014 - smooth

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
t888eddy

t888eddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 18.11.2008
Am o problema in Maya. Am facut un obiect mai complex si când ii dau smooth (apas 3) unele puncte (vertices) stau intr-un loc. Deci parca nu ar fi afectate de smooth. Si când incerc sa modific acel obiect cu extrude in zona acelor puncte si apoi dau smooth, rezultatul este aiurea din cauza lor. In rest obiectul e... neted si curat. Acolo... dezastru. Ce-i de facut?

#2
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Vezi ca nu cumva acei vertexi sa nu fie uniti, sa nu fie dat weld, ramanad in aer, mesh-ul practic este spart in acea zona si nu are cum sa functioneze smooth-ul in acea zona, un print screen ar fi de mare ajutor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate