Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TOP 100 - cele mai frumoase filme Science Fiction (S.F.)...
Last Updated: Jul 29 2023 11:46, Started by
marshall54
, Jul 15 2014 08:11
·
0
#3
Posted 15 July 2014 - 08:35
Cred ca s-o trezit rau azi-dimineata. Il cred, si pe mine m-au trezit traznetele. Se pot inchide topic-urile din partea mea.
|
#5
Posted 15 July 2014 - 08:55
Chiar nu ai auzit de rabdare, de a trebuit sa repeti topicul de asa multe ori ?!!!
1. Once Upon a Time in the West (1968), 2. The Man Who Shot Liberty Valance (1962), 3. Monte Walsh (1970), 4. Lonely Are the Brave (1962), 5. The Gunfighter (1950), 6.The Magnificent Seven (1960), 7. Per qualche dollaro in più (1965), 8. The Alamo (1960), 9. Vera Cruz (1954), 10.Red Sun (1971) Ia de aici, topul celor mai bune 100 westernuri din toate timpurile: http://www.imdb.com/list/ls002124326/ |
#6
Posted 15 July 2014 - 09:02
1. Stargate
2. Star Wars 3. Aliens 4. Avatar 5. Independence day 6. Star Trek 7. 2012 8. Back to the future 9. The matrix 10. Terminator |
#7
Posted 15 July 2014 - 11:37
1. Transformers.
2.Piratii din caraibe. 3. Cowboys and the aliens |
#8
Posted 15 July 2014 - 15:33
1-PREDATOR
2-PREDATOR 2 3-ALIEN 4-THE TERMINATOR 5-INDEPENDENCE DAY 6-SOURCE CODE 7-TERMINATOR 2 : JUDGEMENT DAY 8-AVATAR 9-TERMINATOR 3 : RISE OF THE MACHINES 10-RISE OF THE PLANET OF THE APES |
#9
Posted 02 September 2017 - 16:49
Children of man
Cargo (elvetia) Sunshine Blade runner district 9 |
#10
Posted 14 September 2017 - 22:53
Back to the future 1,2,3
plus: Akira, Ghost in the shell daca iti plac animatiile |
|
#11
Posted 28 March 2019 - 11:49
Pentru mine clar ramane The Lord of the Rings (toate partiile).
|
#12
Posted 29 March 2019 - 18:39
1. seria Alien
2. District 9 3. Contact 4. Close Encounters of the Third Kind 5. The Abyss 6. Avatar 7. War of the Worlds (2015) 8. Blade Runner, Blade Runner 2049 9. 1984 10. Dark CIty |
#13
Posted 14 August 2021 - 20:07
#14
Posted 14 August 2021 - 20:29
Incerc si eu, in ordine aleatorie...
1. Source Code : Nota imdb 7.5 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_0 2. Ex Machina : Nota imdb 7.7 : https://www.imdb.com...ref_=fn_al_tt_1 3. Moon : Nota imdb 7.8 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_7 4. Edge of Tomorrow : Nota imdb 7.9 : https://www.imdb.com...ref_=fn_al_tt_1 5. Her : Nota imdb 8.0 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_0 6. District 9 : Nota imdb 7.9 : https://www.imdb.com...ref_=fn_al_tt_1 7. Alita: Battle Angel : Nota imdb 7.3 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_0 8. Gravity : Nota imdb 7.7 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_3 9. Inception : Nota imdb 8.8 : https://www.imdb.com...ref_=fn_al_tt_1 10. The Matrix : Nota imdb 8.7 : https://www.imdb.com...f_=nv_sr_srsg_0 10 sunt prea putine....am pus cate unul pentru fiecare subgen, cat am putut sa separ si eu.... + Black Mirror, serialul de pe Netflix...parca nu am putut sa uit de el... |
#15
Posted 29 July 2023 - 11:46
1 - Star Wars
2 - Intalnire de gradul 3 3 - ET 4 - Matrix 5 - Inception 6 - A Boy and His Dog 7 - Men in Black 8 - Mad Max (1-2) 9 - Blade Runner 10 - Alien |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users