Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Casa Bucuresti, Regimentului
Last Updated: Mar 09 2017 10:15, Started by
Nordis
, Jul 11 2014 14:50
·
0
#19
Posted 13 July 2014 - 10:27
In momentul asta masina noastra nu sta in garaj, desi am unul la bloc. Ne descurcam, adica vreau sa spun ca suntem constienti de "riscurile" acestei decizii. Dar poate-mi spui tu care sunt neajunsurile care o supara pe sotia ta... in afara de deszapezirea care poate fi evitata cu un carport....sau o husa... Poate spui lucruri la care nu ne-am gandit. Nici nu pot zice ca suntem experti in masini.
|
#20
Posted 13 July 2014 - 10:27
Riper, on 13 iulie 2014 - 02:45, said:
incalzirea de ce nu o faci prin pardoseala. Nu mai sunt diferente mari la bani si te va costa mult mai putin iarna,. viotl, on 13 iulie 2014 - 03:27, said:
Da, gasesti, intra pe orice site cu radiatoare. Unul de 30 intra oricum, cred ca merge si de 40. Bafta, si spor. Multumesc! Nu stiu daca stii, iti trebuie proces verbal de intarusare, eventual de vecinatate, ca sa fii sigur ca nu va veni cineva vreodata sa te puna sa muti gardul. lenny13, on 13 iulie 2014 - 09:42, said:
Garajul este absolut necesar incorporat in casa? Noi am facut greseala asta.... pana ne-am dat seama ca am investit cam multi bani intr-o incapere pentru a adaposti o masina care de fapt va sta in majoritatea timpului afara. Si ca masina e prea ieftina comparativ cu banii investiti in protejarea ei. Noi nu avem pod locuibil si am gasit o destinatie similara incaperii denumite garaj, prin urmare acum la reautorizare vom schimba destinatia sa. Un carport parca nu ar avea nevoie de o fundatie de 1000 de euro, placa deasupra, ziduri nesfarsite in care investesti tencuiala, glet,lavabila...usi chiar. Poate lucrurile acestea pe care nimeni nu ni le-a spus noua cand am facut proiectul va vor face sa reconsiderati putin "garajul". Sau cel putin va vor intari convingerea ca e foarte bine si asa. Voi cum l-ati facut? E la o cota mai joasa fata de restul casei? Edited by Nordis, 13 July 2014 - 10:30. |
#21
Posted 13 July 2014 - 10:36
Nu. E mai sus decat terenul si la acelasi nivel cu restul casei. Dar incaperea va fi folosita mai mult pentru depozitare, la fel ca voi. Insa nu va avea "usa de garaj" si nici masina in ea.
Edited by lenny13, 13 July 2014 - 10:38. |
#22
Posted 13 July 2014 - 10:42
Atasez 2 pdfuri de la arhiect cu sectiuni ale casei. Vi se pare ok treaba? Conform studiului geo, fundatia o sa fie la 1m.
Vad ca placile sunt de 15 la toate nivelurie. N-ar merge mai subtiri la parter si peste etaj? lenny13, on 13 iulie 2014 - 10:36, said:
Nu. E mai sus decat terenul si la acelasi nivel cu restul casei. Dar incaperea va fi folosita mai mult pentru depozitare, la fel ca voi. Insa nu va avea "usa de garaj" si nici masina in ea. Attached Files |
#23
Posted 13 July 2014 - 11:49
Ca plan , cel mai logic si functional , este ca terasa sa fie la bucatarie si pe aceeasi parte cu intrarea in garaj .
|
#24
Posted 13 July 2014 - 12:04
lenny13, on 13 iulie 2014 - 10:27, said:
In momentul asta masina noastra nu sta in garaj, desi am unul la bloc. Ne descurcam, adica vreau sa spun ca suntem constienti de "riscurile" acestei decizii. Dar poate-mi spui tu care sunt neajunsurile care o supara pe sotia ta... in afara de deszapezirea care poate fi evitata cu un carport....sau o husa... Poate spui lucruri la care nu ne-am gandit. Nici nu pot zice ca suntem experti in masini. Pai, e muuult mai simplu sa cobori din casa direct in garaj, si sa fie masina uscata... O sa fie .... carport afara, de fapt garaje usoare, dar cred ca era bine daca faceam garaj, daca tot e demisolul si e si generos. Ma rog, eu n-am avut incotro, a trebuit sa fac demisol datorita terenului. Deci, dezghetarea/deszapezirea iarna e un inconvenient destul de mare, husa iarasi ma discomforteaza. Deci, imi pare rau ca nu am facut garaj in demisol. Si nu te mai plinge de mia aia de euro. Normal ca ti-e greu acum, ati cheltuit o gramada, ne e greu tuturor, dar peste 5 ani o sa uiti, zic eu! Eu unul sper sa uit! Edited by viotl, 13 July 2014 - 12:06. |
#25
Posted 13 July 2014 - 12:18
viotl, on 13 iulie 2014 - 12:04, said:
. Deci, dezghetarea/deszapezirea iarna e un inconvenient destul de mare, husa iarasi ma discomforteaza. Deci, imi pare rau ca nu am facut garaj in demisol.......... Problema este tot la munca manuala si lupte ajungi , sa dai zapada de la casa pina la poarta , de la poarta si eventual pe strada pina la o artera fara zapada . ....sa nu spun ca iarna , in caz de zapada si avertizari , daca folosesti masina zilnic , esti sinucigas daca iti duci masina pina in fata casei ...masina se lasa pe artera sigura , care se va curata . |
#26
Posted 13 July 2014 - 13:32
Dupa mine Masina sta in garaj pentru confortul meu.....si al buzunarului....nu mai dau bani pe clima.
Cum e sa intri in masina, stata la umbra sau cum e sa intri in masina stata la soare si batuta de soare 4 ore??? Sau cu 1m de zapada pe ea??? Eu am bagat deja 5000€, in "garaj", dar e jumatate garaj, si jumatate boiandrie + CT! Bineintales, eu mi-am pus si usa de la garaj cu telecomanda.....tot pentru confort-ul meu + 700€ Dar dupa mine, merita 100% bani bagati intr-un garaj! Usa garajului va fi la limita de proprietate.....deci la strada.....iarna nu va trebui decat sa dau zapada ce mi-o pune plugul in fata usi..... Edited by BodCasa, 13 July 2014 - 13:38. |
#27
Posted 13 July 2014 - 15:07
maximg, on 13 iulie 2014 - 12:18, said:
Iarna dezghetarea masinii este ultima problema si cea mai simpla . Problema este tot la munca manuala si lupte ajungi , sa dai zapada de la casa pina la poarta , de la poarta si eventual pe strada pina la o artera fara zapada . ....sa nu spun ca iarna , in caz de zapada si avertizari , daca folosesti masina zilnic , esti sinucigas daca iti duci masina pina in fata casei ...masina se lasa pe artera sigura , care se va curata . Casa e la .... 65 de metri de poarta..... Si drumul de la casa la poarta e in crivat, am niste poze pe aici pe undeva. Deci, ce e de facut? O masina de zapada. Eu visez...incalzire in pardoseala aleii, sper sa si reusesc.... In oras, unde stau acum... tot cam la artera stau, locul de parcare. Oricum, daca se infunda pe acolo, nu mai scot masina, deci nu e nevoie de degivrare. dar daca nu se infunda, in fiecare dimineata din noiembrie pina in aprilie tre sa cureti gheata, chiciura, poleiul, sau doar roua... si asta ma-nerveaza. Nu pe mine, pe nevasta, ca ea pleaca in fiecare dimineata. Eu de obicei dorm la ora aia. Daca e prea naspa ma scoala si ma "roaga frumos" sa o ajut.... Si ce sa fac, cu gindul la ciorba calda pe care as pierde-o... Ma scobor la masina si o curat. Acu intelegi de ce m-ar fi bucurat garajul in casa? In plus, cind vii de la cumparaturi si ploua... |
#28
Posted 13 July 2014 - 16:19
Vio...
De ce nu iti faci un garaj la limita proprietati chiar dupa podet... Si in cel mai rau caz dai zapada de pe podet.... Altfel.....ramai fara masina dupa prima zapada..... Sau daca nu, alta idee.....iti montezi un troliu pe podet......si orice ar fi....legi masina de troliu, si ti-o scoate in strada.... |
|
#29
Posted 13 July 2014 - 16:45
Daca-ti prevezi un carport inca din faza de proiectare, toate neajunsurile spuse de voi mai sus sunt evitate, pentru ca normal iti prevezi si o usa de intrare in casa din dreptul carportului. Prin urmare nu te ploua, nu te ninge. La asta ma refeream cand spuneam ca e mai bine, nu mai dai atatia bani pe o fundatie, placa, pereti etc si ai parte de aproximativ aceleasi conditii. Nu e vorba doar de o investitie de 1000 de euro intr-un garaj incorporat in casa, mia aceea de euro e echivalentul doar al fundatiei pe care o faci pentru el. (garajul e a cincea parte din suprafata amprentei unei case, fundatia in general costa intre 5000-7000 euro). Adauga restul ... ajungi la cateva mii de euro, unii poate vor sa evite aceasta cheltuiala. Uite, pe bodcasa l-a costat 5700 de euro.
Nu inteleg faza cu faptul ca ti-e casa la 65 de m de poarta, noi vorbim de ideea de a-ti parca masina langa casa , nu la strada. Sub un carport. Cu garaj incorporat in casa sau nu, la o ninsoare tot trebuie sa deszapezesti drumul manual pana la poarta aflata la 65 de m distanta. Stai linistit, vio, ca eu nu plang pentru 1000 de euro, insa pentru unii 5700 de euro reprezinta o cheltuiala indrazneata. Si se pot razgandi din cauza ei, pot face o izolare mai buna la casa, pot lua o gresie mai aspectuoasa. Prioritatile difera de la om la om. Nu spun ca nu e fain sa ai garaj incorporat in casa, ca doar noi de acolo am pornit. Ci atentionez asupra banilor care sunt necesari pentru aceasta comoditate. Ceea ce ma bucura , totusi, este ca din cauza ca am prevazut o incapere a fi garaj, acea incapere este destul de izolata fata de restul casei, intrarea se face din hol si nu sunt nevoita sa o incalzesc in mod excesiv. Eu m-am gandit la o destinatie mai propice pentru ea: o sala de "sport" pentru mine si sotul meu (aparate de sport), dar si un loc unde putem juca ping pong si biliard, pe langa depozit de tot felul. In plus acolo e prevazuta si camera tehnica. E un spatiu generos, de 23 mp. Oricat de mult as fi vrut sa restrang amprenta casei, nu as fi reusit sa scot 3 camere mari la etaj si o baie, plus un dressing spatios, fara sa consider aceasta incapere. O amprenta mai mica (75 mp) ar fi stramtorat totul. Edited by lenny13, 13 July 2014 - 17:06. |
#30
Posted 13 July 2014 - 17:40
lenny13, on 13 iulie 2014 - 16:45, said:
Ceea ce ma bucura , totusi, este ca din cauza ca am prevazut o incapere a fi garaj, acea incapere este destul de izolata fata de restul casei, intrarea se face din hol si nu sunt nevoita sa o incalzesc in mod excesiv. Eu m-am gandit la o destinatie mai propice pentru ea: o sala de "sport" pentru mine si sotul meu (aparate de sport), dar si un loc unde putem juca ping pong si biliard, pe langa depozit de tot felul. In plus acolo e prevazuta si camera tehnica. E un spatiu generos, de 23 mp. Oricat de mult as fi vrut sa restrang amprenta casei, nu as fi reusit sa scot 3 camere mari la etaj si o baie, plus un dressing spatios, fara sa consider aceasta incapere. O amprenta mai mica (75 mp) ar fi stramtorat totul. |
#31
Posted 13 July 2014 - 17:56
Depinde cum orientezi masa de biliard in incapere. "Garajul" meu are 5,2X4,3 m. Eu spun ca incape lejer la noi. La tine nu stiu dimensiunile incaperii.
|
#33
Posted 13 July 2014 - 18:15
Importanta discutiei consta in faptul ca iei decizii in cunostinta de cauza, ca esti multumit si impacat cu alegerile tale. In asta consta construirea unei case: in alegeri si renuntari. In multumirea pe care o ai la final.
|
|
#34
Posted 13 July 2014 - 18:20
Nu mi as face garaj desi am si eu si sotia masina. Locul lor e pe un petic de pavaj inierbat. De banii aia imi echipez livingul cu scule audio/video sau un concediu exotic prin africa sau imi cumpar doua biciclete un mtb si o semicursiera. Oricum nu ma mut la casa cel putin 5 ani de acum incolo
Edited by Sevacon, 13 July 2014 - 18:30. |
#35
Posted 13 July 2014 - 23:45
Si eu spun ca ai dreptate...
Si eu as fi preferat sa imi duc sotia in Australia de bani aia, dar pana ajung acolo.....va voi bucura cand nu voi pierde 20min dimineata sa dau zapada de pe masina, sau sa trebuiasca sa astept 10 min sa se incalzeasca masina....dar na....cum zice Lenny, o casa inseamna sacrificii, si alegeri dificine, dar important este cat de multumit esti de rezultat! |
#36
Posted 14 July 2014 - 09:56
Nici eu nu-nteleg faza cu garajul. Bag 10k euro ca sa tin un Ford Focus de 4200 eur.
Daca-mi protejam un Veyron, se merita. O magazie de lemn la a 10-a parte din pret poate sa-mi tina diversele de prin curte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users