Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problemã voce Digi Mobil !
Last Updated: Jul 13 2014 22:01, Started by
Ilum1natu
, Jul 10 2014 23:42
·
0
#37
Posted 11 July 2014 - 20:39
Decât să dezvoltaţi acum polemici d-astea mai bine rămâneţi la subiect. Oricum ne dăm toţi seama(cred) când cineva este reprezentantul unei părţi .
|
#38
Posted 11 July 2014 - 20:52
Ok, problema cu "nelimitat" e un caz mai special sa zicem...cu toate ca': "convorbiri NELIMITATE in ORICE retea nationala si in retele internationale " da de unde ). Sa zicem ca exista DigiOriunde , sau multe alte aplicatii si sa rezolvat problema ; pe mine ma intereseaza daca se rezolva problema in Romania cu semnalul sau nu? E posibil sa raman fara semnal (roaming national) la telefon daca stau o anumita perioada intr-o zona cu semnal slab la Digi.Mobil ? Daca da de ce nu scrie in contract de la bun inceput, sau in reclama aia mincinoasa cu acoperire extinsa de 99.(9) din suprafata Romaniei, ca pot sa beneficiez de roaming doar 2 h; 2 zile; 2 luni sau 2 ani cat era initial parteneriatul cu Vdf. ?
|
#39
Posted 11 July 2014 - 22:33
Acum întreb și eu,daca am telefon de la digi si merg la tara si nu din vina mea stau pe 2G o săptămână voi primi mesaj pt a folosi telefon compatibil ? Ii strang de gat daca imi blocheaza nr din cauza lor
|
#40
Posted 12 July 2014 - 02:58
Cu siguranță vei primi mesaj, dar nu intr-o săptămână in decurs de cateva ore sau zile depinde cum ai noroc sau mai rau esti blocat direct fara nici un fel de avertisment.
|
#41
Posted 12 July 2014 - 08:49
#43
Posted 12 July 2014 - 10:17
khristy36, on 11 iulie 2014 - 22:33, said:
Acum întreb și eu,daca am telefon de la digi si merg la tara si nu din vina mea stau pe 2G o săptămână voi primi mesaj pt a folosi telefon compatibil ? Ii strang de gat daca imi blocheaza nr din cauza lor Edited by Ilum1natu, 12 July 2014 - 10:24. |
#44
Posted 12 July 2014 - 10:25
Hmm...vdf-ul lu' peste....joaca murdar, dupa cum era de asteptat. "Cea mai tare retea" - cea mai mare minciuna, posibila.
LE - totusi fiti atenti, ca una este restrictionarea si alta dezactivarea aleatorie(teste etc) a RN-ului. Edited by pustiux, 12 July 2014 - 10:26. |
#45
Posted 12 July 2014 - 10:33
Nu m-ar deranja să facă teste la RN, dar să trimită şi ei un mesaj în care să anunţe că nu o să meargă pe o periadă de x zile/luni/ani pentru că fac teste . Dar aşa, mă trezesc că n-am semnal fără ca măcar ei să aibă bunul simţ să trimit un sms . Sunt total dezamăgit de ei !
|
#46
Posted 12 July 2014 - 10:40
Ce te face sa crezi ca problema este la Vodafone ? Faptul ca tu stai doar pe 2G aduce cheltuieli suplimentare celor de la RDS (Digi) care platesc pentru RN .
|
|
#47
Posted 12 July 2014 - 12:21
pustiux, on 12 iulie 2014 - 10:25, said:
Hmm...vdf-ul lu' peste....joaca murdar, dupa cum era de asteptat. "Cea mai tare retea" - cea mai mare minciuna, posibila. Minciuna este in curtea RDS-ului. Tu nu ai semnat contract cu Vodafone. Dar sa arunci pisica in curtea Vodafone este mai usor. RDS trebuie sa-ti asigure serviciile conform contractului. PUNCT. |
#48
Posted 12 July 2014 - 12:30
Nu-ti convine? Fa plangeri, unde doresti si alege alt operator. NU ESTI LEGAT DE MAINI SI DE PICIOARE de catre RDS.
Adevarul ca si problemele clientilor, vdf...tot din cauza digi (de cand cu roaming-ul). Succes! Eu am serviciile conform contractului Nimeni nu vrea sa recunoasca ca s-a aruncat la digi, doar din cauza pretului, fara sa vada daca un abonament digi se potriveste cerintelor, proprii. |
#49
Posted 12 July 2014 - 13:09
pustiux, on 12 iulie 2014 - 12:30, said:
Nu-ti convine? Fa plangeri, unde doresti si alege alt operator. NU ESTI LEGAT DE MAINI SI DE PICIOARE de catre RDS. Adevarul ca si problemele clientilor, vdf...tot din cauza digi (de cand cu roaming-ul). Succes! Eu am serviciile conform contractului Nimeni nu vrea sa recunoasca ca s-a aruncat la digi, doar din cauza pretului, fara sa vada daca un abonament digi se potriveste cerintelor, proprii. Cand am semnat contractul nu mi-a spus nimeni cat timp pot sa stau in roaming national... Ca si cum un prieten iti spune ca poti sa folosesti masina lui si dupa o luna iti spune ca poti sa o iei doar o data pe an. Nu ai niciun contract cu el, dar se vede cat e de serios... |
#51
Posted 12 July 2014 - 13:36
Apropo, cine naiba a pus titlul asta tembel, roaming tranzitoriu?
|
|
#52
Posted 12 July 2014 - 14:12
Salieri, cred că toţi recunosc asta . Şi la momentul semnării contractului, abonamentul digi se potrivea la fix cerinţelor mele .
|
#53
Posted 12 July 2014 - 14:25
Eu arunc pisica...."Vodafone a facut plangere la ANCOM ca abonatii Digi stau doar in RN 2G si trebuie sa-si rezolve aceasta problema, ca intelegerea de RN sa ramana in picioare"
|
#54
Posted 13 July 2014 - 10:50
Ca sa nu intram in polemici de genul esti de la digi, nu sunt, va voi spune din start ca sunt fan digi inca de la inceputurile broadbandu-ului cu 700kb/s.
Stiam inca de la inceput la ce ma inham cu digi optim nelimitat, mai ales ca suna putin ciudat chestia cu roaming national. *** Bunica sta la sat. Satul nu este mai departe de 25km de Bucuresti. Dar datorita faptului ca satul este oarecum intr-o groapa, nu exista nici-un fel de semnal decent mai putin vodafone. Am stat putin pe ganduri inainte sa ii fac abonament Optim Nelimitat in zona respectiva. Intr-un final i-am facut, dupa ce au anuntat parteneriatul cu Vodafone. Deci semnal peste tot. Telefonul dansei nu este unul 3g, tot timpul sta pe 2g Vodafone. Intr-un timp a primit si dansa un mesaj de genul sa isi cumpere un telefon 3g pentru imbunatatirea calitatii etc. Dupa o scurta perioada nu mai mergea telefonul ii disparea de tot semnalul. Aici au inceput oarecum problemele. De ce spun oarecum, pentru ca intr-un final s-au rezolvat (vedem pentru cat tim). Au inceput telefoanele la Serviciul clientii. Nu cred ca poate cineva sa prinda o linie libera. Daca la concurenta dupa 1,2,3 mai prinzi cate un operator care oricum nu stie nimic din ceea ce vrei sa il intrebi la digi nimic. Am fost la punctul de vanzare unde am facut eu abonamentele (e drept un punct mic, iar din punct de vedere informational nu stau mai bine ca cele de la call center). Pe viitor nu intrati in puncte de vanzari si incasari pentru a va rezolva diverse probleme, pt ca nu stiu nimic fetele de le tejghea. Intr-un final problema sa rezolvat mai simplu decat credeam. Sesizare din contul digicare. Este drept ca au trecut 4 zile pana mi s-a raspuns la sesizare. Ulterior a tot ce va scriu aici am achizitionat un telefon ieftin 3g de la o firma romanesca si am rezolvat problemele. Totusi acuma vad ca pe siteul lor au facut un anunt foarte clar cu privire la 2g: "In cazul utilizarii serviciilor de telefonie si date mobile prin selectarea si mentinerea telefonului mobil in reteaua de roaming national si/sau utilizarii exclusive a serviciului de roaming national intr-un singur punct geografic fix, desi serviciile achizitionate sunt prin natura lor servicii mobile de comunicatii electronice si/sau utilizarii exclusive a unei retele mobile de roaming national chiar si atunci cand abonatul se afla in aria de acoperire a retelei Digi Mobil si daca prin aceasta se inregistreaza un consum superior valorilor medii ale consumurilor de servicii de comunicatii electronice, setarile tehnice ale retelei pot conduce automat la restrictionarea serviciului de roaming national." Edited by cristian80stan, 13 July 2014 - 10:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users