Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problemă voce Digi Mobil !
Last Updated: Jul 13 2014 22:01, Started by
Ilum1natu
, Jul 10 2014 23:42
·
0
#19
Posted 11 July 2014 - 19:52
danzi23 , dacă tăceai folozof rămâneai ! Ai avut măcar curiozitatea să citeşti ceea ce scrie în acel link ? (ciştete şi comentariile) Ştii de fapt cum e ? Îţi iei o maşina pe benzină şi domnii de la digi îţi promit că pot să-ţi ofere şi benzină şi motorină , iar pe urmă se sucesc că nu au decât motorină, iar acea motorină pe care o au este disponibilă doar în anumite condiţii .
|
#20
Posted 11 July 2014 - 19:57
Nu stiu de ce am impresia ca Danzi este angajat la Digi.
In alte topice, se spunea ca la Call Center iti raspunde in 3 minute nu in 3- ca la Verzi rosii. Gata, se sparge bula ? |
#21
Posted 11 July 2014 - 20:04
Nu stiu ce impresia am ca astia noi de cateva zile pe forum sunt promoterii blogului lui danutz.
Zici ca a devenit ceva referinta de baza. @960916 cand am vb eu de RC ziceam ca ultima data cand am fost nevoit sa sun la ei a fost mai bine de 1 an si atunci tin minte ca nu am asteptat mai mult de 1 min la telefon Edited by danzi23, 11 July 2014 - 20:04. |
#22
Posted 11 July 2014 - 20:05
Este un print screen de la relatii cu clientii rds acolo Danzi. Mi se rupe de blogul lui Dan, dar Nelimitatul este Nelimitat sau nu?
|
#23
Posted 11 July 2014 - 20:07
Cand n-ai probleme, n-ai nevoie de RC. SImplu si corect! Sunt convins ca 50% din apelurile catre, RC sunt probleme inchipuite si/sau clienti ce vad probleme din orice(din lipsa de informare).
Edited by pustiux, 11 July 2014 - 20:08. |
#24
Posted 11 July 2014 - 20:09
@960916
99% da. Socra lui boy4ever a vorbit 10 000 min in Italia si a fost suspectat de frauda. altul a vb 5000+ min nationale si nu a avut probleme //LE sa stearga cineva link-urile catre blogul lui danut, ca prea isi face publicitate gratuit. Edited by danzi23, 11 July 2014 - 20:11. |
#25
Posted 11 July 2014 - 20:12
#26
Posted 11 July 2014 - 20:15
#27
Posted 11 July 2014 - 20:16
Exact. Si in Italia. Doamne feri sa am o soacra din asta
Edited by danzi23, 11 July 2014 - 20:16. |
#28
Posted 11 July 2014 - 20:17
N-are relevanta atat timp cat este Nelimitat, nu? 42 000 minute lunar ai dreptul ca asa ti-au zis.
Nelimitatul nu mai este Nelimitat daca la 10 000 ti-au taiat craca, correct sau nu? Zi tu Danzi cu mana ta. |
|
#29
Posted 11 July 2014 - 20:18
Nu mai conteaza asta. Io ma intreb cum si ce poate vorbi atata un om.
Mergand pe ideea ca nu-i call center, voice chat... Scuze de off ! Edited by Barboso, 11 July 2014 - 20:19. |
#30
Posted 11 July 2014 - 20:18
danzi23 , ti se pare prost . Eu personal n-am nimic cu blogul respectiv, de fapt nici nu citi articolul in sine de pe blog, ci comentariile . Unui abonat RDS(nelimitat) i-au fost suspendate serviciile pe motiv ca a depasit numarul de minute ? Cum vine asta ?
Cât despre serviciul cu clienţii actual al rds, când sun de pe abonament îmi sună direct ocupat, nu-mi răspunde rototul să zică că nu e nici un operator liber, ci sună direct ocupat . |
#31
Posted 11 July 2014 - 20:18
danzi23 cred ca vrei sa deviezi de la subiect. La un simplu search pe google apar alte zeci, poate sute de probleme legate de Digi Mobil. Daca esti angajat RDS mai bine ai cauta sa rezolvi problemele oamenilor nu sa le ascunzi sub preş.
|
#32
Posted 11 July 2014 - 20:19
Ce pt tine e amuzant, pt mine nu-i. Nu 1 data am vazut ce fel sunt unii clienti, ci de multe ori...de fiecare data m-am amuzat si nu doresc nimanui sa aiba a face cu acel gen de persoane. Cine are probleme reale, exista rezolvare, cine nu...e mai greu. Eu n-am intamplnat probleme in "relatia" mea, cu RDS, de cand sunt client (2007).
|
#33
Posted 11 July 2014 - 20:21
Ii cunoscut faptul ca firmele corporatiste platesc bloggeri sa le faca pubicitate (sau pubicitate negativa concurentei). Commenturile de pe blog nu sunt de incredere. Uita-te aici pe forum la useri cu vechime si postari diverse.
A fost un singur caz de genul, am vb de el mai sus. 10 000 min in Italia. Tipul zice ca ii pe bune, acuma no, ii greu de crezut si suspiciunile de frauda sunt de inteles. Edited by danzi23, 11 July 2014 - 20:22. |
|
#34
Posted 11 July 2014 - 20:24
Danzi, tocmai, userii cu vechime si numar mare de posturi si mai ales daca sunt tot timpul pe o arie sunt banuiti a face parte din staff-ul unei companii.
In cazul tau, unde dai de Digi apari tu, explica-te te rog. Te-am intrebat in spate, Nelimitatul este Nelimitat sau Digi duce campanii mincinoase. Incearca sa-mi oferi un raspuns cu da sau nu si nu intorce vorbele ca un politician care vorbeste mult dar nu spune nimic. |
#35
Posted 11 July 2014 - 20:26
mai sunt si alti useri pe forum...
si ti-am raspuns pe pagina anterioara Quote
Si cu asta ai spus totul. ok :-? ma bucur sa esti lamurit & impacat Edited by danzi23, 11 July 2014 - 20:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users