Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Ford Focus 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#1
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
,,

[ http://www.4tuning.ro/images/noul-ford-focus-2015-reinventarea-hatchback-ului/noul-ford-focus-2015-reinventarea-hatchback-ului-7bd91185dca90e4d22-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Noul Ford Focus 2015: reinventarea hatchback-ului
  • Premiera pentru Europa: sistemul SYNC 2
  • Motorizari cu puteri intre 85 si 180 cp
  • Motoarele 1.5 EcoBoost se vor fabrica la Craiova
Noua generatie de Ford Focus este gata sa se arate publicului larg in standul producatorului de la Geneva. Ford Focus 2015 se prezinta ca fiind o masina inovativa ce va prelua conducerea in segmentul compact.
Cu ocazia deschiderii portilor de la Salonul Auto din Geneva, saptamana viitoare, Ford prezinta noua generatie de Focus, cel mai vandut model din lume. Noul Ford Focus promite sa fie un hatchback cu tehnologie avansata si eficienta imbunatatita la cote maxime.
Designul noului Focus nu este unul surprinzator, acest model urmand identitatea de imagine introdusa odata cu Fiesta. Masina are o grila orizontala remarcabila ce sustine limbajul global al marcii numit One Ford, cu grila generoasa pe care o intalnim pe Mondeo si Fiesta. Masina este disponibila in doua culori exterioare, Deep Impact Blue si Glace Blue, are o postura mai lata si joasa, o capota redesenata, faruri mai subtiri, elemente cromate si stopuri mult mai reduse ca si dimensiuni.

Noul Focus se va vinde atat in varianta de caroserie hatchback, cat si break
Interiorul lui Ford Focus 2015 a fost redesenat, urmand indicatiile clientilor. Mai precis, butoanele au fost pozitionate intuitiv, volanul este cu design nou, consola centrala are mai putine butoane si finisajele sunt negru satin combinat cu crom. Spatiul de depozitare central este mai generos, cotiera este acum glisanta, iar izolarea fonica a fost imbunatatita.Noul Focus se va bucura in premiera pe piata europeana de SYNC 2, sistemul avansat de infotainment al marcii Ford, care include un ecran tactil color de inalta rezolutie si control vocal avansat pentru un acces mai facil la functiile audio, navigare, aer conditionat si la telefoane mobile.

Ford Focus 2015 este primul model Ford la nivel global care ofera noua tehnologie hands-free Perpendicular Parking care ajuta soferii sa parcheze perpendicular cu spatele paralel cu alte masini. Functia imbunatatita Active City Stop functioneaza acum la viteze de pana la 50 km/h si ajuta soferul sa evite accidentele in caz de impact iminent, activand franele automat.
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-93ec9185dcdf03b7fc-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
"Noul Focus ofera o multime de functii si tehnologii noi si de ultima generatie, dar in acelasi timp aceasta generatie a fost rafinata si simplificata", a spus Sherif Marakby, director linie vehicule, Ford of Europe.
Pentru noua generatie de Focus, Ford a pregatit o gama noua de motorizari. Printre acestea se numara si noul benzinar EcoBoost de 1.5 litri, dar si noul propulsor pe motorina TDCi de 1.5 litri. Aceste motoare se vor fabrica la Craiova.
Noul Focus va fi primul model de pe piata europeana care va fi echipat cu noul motor eficient pe benzina EcoBoost de 1,5 litri (150 CP si 180 CP) si cu noul motor diesel TDCi de 1,5 litri (95 CP si 120 CP). Focus va continua sa fie echipat cu motorul pe benzina EcoBoost de 1 litru (100 CP si 125 CP), care a fost cumparat de o treime dintre clientii Focus anul trecut si a fost desemnat Motorul International al Anului in 2012 si 2013. Va exista de asemenea o noua versiune a motorului EcoBoost de 1 litru cu emisii de 99 g/km CO2, primul motor non-hibrid al unei masini de familie de pe piata europeana cu emisii sub 100 g/km CO2.
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-1dec5185dce98d3f4f-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Noul Focus va fi dotat in premiera pentru un model Ford in Europa cu padele de schimbare a treptelor de viteza care vor permite soferilor sa controleze schimbarile de trepte fara a-si lua mana de pe volan. Padelele vor fi disponibile ca optiune impreuna cu toate transmisiile automate PowerShift, atat cele diesel, cat si cele pe benzina.
Ford a lansat prima generatie Focus in 1998 si de atunci au fost vandute peste 12 milioane de unitati in toata lumea, inclusiv 6,9 milioane de unitati in Europa. Actuala generatie Focus a fost confirmata luna trecuta ca fiind cel mai bine vandut model din lume, conform analizei efectuate de Ford asupra datelor cu privire la inmatriculari furnizate de Polk pentru primele noua luni ale anului 2013.

[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-6f38e185dce08a40f6-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-e55c5185dceb8584bb-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-f7091185dcf1008a3f-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-db220185dcfe8cb23f-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-77e49185dd0e88a4c0-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-b9e83185dd070eb5f4-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-efab8185dd03022b6d-308-231-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-a2d5c185dd0601d6fc-308-231-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-38bc1185dd178be2f4-308-231-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-504cb185dd16875779-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-f433d185dd208d0120-465-349-2-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-59a68185dcfc084cd6-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-5ade4185dce3014764-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-3f4b8185dcdc85a92c-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-c7774185dd238dda5d-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-4959d185dd118462f6-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.4tuning.ro/images/ford-focus-2014/ford-focus-2014-34ade185dce1868895-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]




Sursa:
http://www.4tuning.r...ideo-21691.html

Din punctul meu de vedere, designul fantelor de ventilare, aferente instalatiei de incalzire si climatizare, nu sunt bine gandite deoarece nu iti permit sa reglezi jetul de aer cald sau rece spre podea sau plafon.Nu stiu ce volum are portbagajul insa ar fi bine ca acesta sa aiba cel putin 380 l.

Edited by fredy2007, 10 July 2014 - 17:24.


#2
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Da-ne pe spate acum si cu pretul!

#3
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Masina e frumoasa n-am ce zice dar sunt curios de calitatea materialelor folosite.....Ca daca e ca focus 2 (care l-am avut) nici un Logan nu as da pe el!!In plus de asta prea multa electronica si afisaje.O masina simpla nu mai face nimeni????Astea sunt masini comerciale pline de senzori cu care probabil o sa faci mai multe drumuri la service decat la munca!

#4
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007
Seamana cu un Fiat . Focusul si-a pierdut identitatea . Pt impatimitii marcii , mk1 nu are egal . Poate pune si aur pe el sau " padele " ...mare smecherie ...

Attached Files



#5
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010
Botu' parca seamana cu asta:

Attached File  big-mouth-fish.jpg   139.24K   45 downloads

#6
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,406
  • Înscris: 08.12.2006
Mdeah, noul Focus..care de fapt este actualul focus la care s-a aplicat un facelift.
Cum adica "Masina este disponibila in doua culori exterioare, Deep Impact Blue si Glace Blue, are o postura mai lata si joasa, o capota redesenata, faruri mai subtiri, elemente cromate si stopuri mult mai reduse ca si dimensiuni."? Sper ca e o greseala? Ori Ford se intoarce la origini, ca in cazul Model T, unde clientul putea alege orice culoare atat timp cat aceasta era negru?

#7
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 07.08.2011
Just love it !
Sper sa pastreze culoarea ''magenta'' Posted Image

#8
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Interiorul e ok, insa grila radiatorului si capota sunt usor hidoase. grila imi baga in minte pe ultimul Scorpio http://en.wikipedia....nt_20080214.jpg chiar daca acum la Ford e pe teava designul cinetic.

#9
serse

serse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 18.07.2007
E OK ca si aspect, pacat ca in cazul hatch-ului nu au umblat un pic la spate, care din cate se pare ramane la fel de neinspirat.
Ca seamana cu ala, ca nu seamana cu alalalt (ca nu seamana cu MK 1 ?! wtf?) e mai putin important, (care masina nu semana cu alta?) au o linie estetica de succes,  judecand dupa vanzari.
Ca focus 2 care l-a avut, un baiat de mai sus era naspa, denota faptul ca haterii sunt la datorie.

#10
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,546
  • Înscris: 02.10.2009
Modelul 2015 e mai mult un face-lift fata de modelul anterior, scos in 2012 (am avut unul si l-am revandut dupa 3 luni si 5000 km). Grila de Aston Martin si cateva lucruri marunte la interior sunt cam toate noutatile, binevenite de altfel, masca anterioara era de-a dreptul urata, aspect de plastic ieftin. Se zice de cateva reglaje mai bune la suspensie, TC, plus camera spate (oricum obligatorie din 2015). Masina de care am zis ca am avut a fost cea mai manevrabila din cate am condus, plus excelenta vizibilitate.
Pozele de mai sus sunt de la varianta cea mai scumpa a masinii. Motorul de 1 litru e o gluma (nici cel de 2 litri nu era prea viteaz cu masina cu 4-5 persoane la bord) bine macar ca n-au pus automata si la ala, ca era chiar jale. Se pare insa ca se platesc bani in plus pentru "fericirea" de a avea un motor care consuma mai putin (si moare mai repede...), cam 6-700 euro in plus. Tare politica Fordului, mai ales acum cand are de facut fata concurentei puternice din partea Mazda 3.

#11
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
tot nu-mi place fata. de ce e asa inalta fata, pt pietoni?

#12
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,546
  • Înscris: 02.10.2009

 41ex, on 11 iulie 2014 - 17:37, said:

tot nu-mi place fata. de ce e asa inalta fata, pt pietoni?

Da, sa faca asa incat pietonul sa fie lovit mai sus, aruncat in fata si trecut peste el, terci, nu sa zboare peste capota si sa strice parbrizul sau mai rau, sa loveasca soferul !
Ideea e imprumutata de la SUV uri si si camioane. :-(

#13
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Yey! avem un "fes-lift" la o masina simpatica ca design dar plasticoasa mai ceva ca un Hyundai.

Cu automatele cum va fi? ca pentru Romania era o intreaga distractie sa iei Focus automat.

#14
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 Rosebud09, on 11 iulie 2014 - 02:52, said:

Modelul 2015 e mai mult un face-lift fata de modelul anterior, scos in 2012 (am avut unul si l-am revandut dupa 3 luni si 5000 km).
Motorul de 1 litru e o gluma (nici cel de 2 litri nu era prea viteaz cu masina cu 4-5 persoane la bord) bine macar ca n-au pus automata si la ala, ca era chiar jale. Se pare insa ca se platesc bani in plus pentru "fericirea" de a avea un motor care consuma mai putin (si moare mai repede...), cam 6-700 euro in plus. Tare politica Fordului, mai ales acum cand are de facut fata concurentei puternice din partea Mazda 3.
Dupa cum arata, noul Focus este doar o imbunatatire a actualului model.Nu este un model nou, diferit total fata de vechea versiunea.Focusul vandut nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor tale?Ce motorizare avea?
Sunt foarte multi in Europa care ruleaza pe distante scurte, mai ales prin orase si rar in afara localitatilor asa ca 125 de cai putere sunt suficienti.Cine vrea mai multa vlaga sa poata alerga mai tare opteaza pentru motorizarile pe benzina de 1,5 l turbo, in sus, in cazul benzinarilor sau care merge de regula pe distante lungi opteaza pentru motorizari diesel.
Discutam neoficial cu cineva,mecanic la Ford si tipul mi-a spus ca stie pe cineva care are motorizarea de 1,6l turbo, pe benzina, cu care a rulat circa 93.000km si pana in prezent nu sunt deloc probleme.Vom vedea cum stau lucrurile la 300.000 de km rulati.

Edited by fredy2007, 12 July 2014 - 09:10.


#15
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
cei care nu se descurca cu 125 de cai nu stiu sa foloseasca un motor.

din pdvd economic, mi se pare mai bun dieselul in oras, fiindca in afara si benzinarul consuma putin. eu benzinarist fiind, in oras ma dispera costul benzinei, nu in afara. cel mai economic(si sportiv fata de diesel) defapt fiind gpl-ul. focus gpl din fabrica este? eventual si hibirid? :)

#16
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Arata bine fata. Actualul nu prea-mi place.
1.6le de 85 de cai, daca va avea pretul pe masura puterii va fi un entry level interesant printre celelalte entry level din clasa compacta, midlevelurile de clase mica sau varfurile de gama din clasa lowcost.
141Nm la 2500rpm si cutie scurta nu suna la fel de rau ca alte motoare entry de pana in 100 de cai.
Daca va costa cu 200E mai putin decat variantele de +100cai inseamna ca e facut cu dedicatie pt tarile cu fiscalizarea dupa putere si cam atat. Sper sa nu fie cazul totusi.

Edited by undercoverbrother, 12 July 2014 - 14:45.


#17
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Mie îmi place ! În special break-ul !
Or fi rezolvat problema cu caseta de direcție ?

#18
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,546
  • Înscris: 02.10.2009

 fredy2007, on 12 iulie 2014 - 09:06, said:

1. Dupa cum arata, noul Focus este doar o imbunatatire a actualului model.Nu este un model nou, diferit total fata de vechea versiunea.Focusul vandut nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor tale?Ce motorizare avea?
2. Sunt foarte multi in Europa care ruleaza pe distante scurte, mai ales prin orase si rar in afara localitatilor asa ca 125 de cai putere sunt suficienti.Cine vrea mai multa vlaga sa poata alerga mai tare opteaza pentru motorizarile pe benzina de 1,5 l turbo, in sus, in cazul benzinarilor sau care merge de regula pe distante lungi opteaza pentru motorizari diesel.
3. Discutam neoficial cu cineva,mecanic la Ford si tipul mi-a spus ca stie pe cineva care are motorizarea de 1,6l turbo, pe benzina, cu care a rulat circa 93.000km si pana in prezent nu sunt deloc probleme.Vom vedea cum stau lucrurile la 300.000 de km rulati.

1. Masina am cumpoarat-o ca n-am avut de lucru intr-o zi ploioasa, cu gandul sa o dau lui fiica-mea. De reprosat n-am decat ca nu i-a fost prea pe plac... :lol:
Serios, masina, pentru banii dati pe ea avea tot ce-i trebuie, cum am zis o foarte buna manevrabilitate, avand directie electrica si sistem care aplica frana usoara pe stanga sau dreapta fata daca masina nu se inscrie pe traiectoria in curba considerata optima de catre calculator. De asemenea o buna vizibilitate laterala plus urechi de elefant pe post de retrovizoare. Mult plastic, ca un Civic, calitate asa-si asa dar pentru o masina "populara" cu pret relativ mic nici nu pot fi pretentii mari.
Motorizarea 2 litri, aspirat, nu se pune problema aici de motoare mici decat la imigrantii foarte legati inca de amintirile, constrangerile si de conditiile din tara de origine. Dupa scurta vreme le trece cheful de masini si motoare mici, asa cum le trece cheful de transmisie manuala, imediat ce dau de transmisii automate bune. Nu am ce reprosa masinii, poate ca ar fi trebuit sa fie mai dinamica cu 5 persoane, comparativ insa cu ceea ce este in jur. Am avut varianta sedan, considerabil mai ieftina decat cea cu 5 usi, cu vreo 5-6000, nu ma intrebati de ce (probabil din cauza seriei mai mici de masini cu 5 usi, putin cautate pe aici). Alta treaba, cu bordul. Are un sistem in care poti sa inregistrezi o calatorie, ceva Trip 1, Trip 2 , etc si arata kilometri facuti, n-am fost in stare sa schimb calatoria nici cum. Mai are posibilitatea de a face un profil de utilizator, in functie de cheia utilizata, de ex sa limitezi viteza unui utilizator la 100, etc. dar trebuie sa fii atent sa nu incurci cheile...
Consum f. bun (fata de media celorlalte masini de pe pe strada) dar nu am notat cifre. Usoara vibratie la pedala de acceleratie, permanenta, poate ca ceva nu era prea strans fixat de suporturile motorului sau asa era ea, sensibila la fiecare denivelare de pe drum.
Am patit o chestie interesanta: in prima zi in care am fost cu ea la servici, am gasit-o lovita usor in spate, deasupra rotii dreapta. Am reparat-o pe cheltuiala celui care a lovit-o si am avut de ales intre 2 variante: inlocuirea tablei, pana la pilonul A in fata sau indreptarea asa- si asa- pe loc. Prima costa 5500 si nu mai aveam garantia ca cele 2 suduri facute ar putea fi cat de cat apropiate de calitatea celor din fabrica (coroziune in timp). A doua varianta a reusit excelent, nici o urma, la cca 1400.
Oricum, am vandut masina dupa cca 3 luni de la cumparare, cu pierdere de 2500. Prostia se plateste. Am zis ca totusi sa dau fiicei o masina mai sigura (a mea, MB B200, din 2010) iar eu am luat o CX-5.
3. Masinile turbo nu se prea vand, ca nu e impozit in f. de cilindree, in cazul lor sunt multe probleme de fiabilitate, intrziere la raspuns, costuri, intr-un cuvant sunt aici pentru snobi sau cei care vor sa se dea sportivi (sau nu stiu ce inseamna). Diesel sunt raritate extrema, doar VW mai vinde cate ceva, dar s-ar putea sa apara mai multe.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate