Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Freelancer SEO

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Mazzoly

Mazzoly

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.07.2014
Salut, am 18 ani si am aproape 2 ani de cand lucrez ca liber-profesionist pe segmentul de seo. La inceput mi-a mers ok deoarece consider eu ca am avut noroc intrucat am prins clienti care erau de acord sa lucrez fara contract insa de la un timp am tot prins clienti care doar prin contract puteam sa ofer serviciile de seo iar eu neavand macar un PFA si nici 18 ani, nu aveam cum sa accept sa lucrez cu acestia. Astfel am pierdut foarte multe oportunitati intrucat ma contactau firme importante dar eram incompatibil ca spun asa. Am avut sansa chiar sa lucrez cu o prezentatoare de la un post de televiziune renumit in Romania insa nu aveam cum.

Ce vreau eu sa va cer, este o parere. Ce ar trebui sa fac pe viitor ca sa imi mearga pe acest segment, cum credeti ca ar trebui sa procedez? Care sunt urmatorii "pasi" ?

Sa ma apuc sa fac un PFA/SRL? Sa ma ocup doar de SEO? Sa ma ocup si de web design?