Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Pe cine ati alege dintre mxhost, webfactor, hostico ?

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
DaRkVegaN

DaRkVegaN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 10.08.2012
Pe care sa aleg: hostico sau mxhost ? hostico e mai bun raport calitate-pret la gazduire, iar mxhost e mai ieftin la domenii.  Sunt incepator, si vreau sa stiu daca o sa intampin probleme daca o sa iau host pe pe unul si domeniu de pe unul...

#38
Costinmihai

Costinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 14.10.2014
De unde stii ca ca e mai bun Hostico raport calitate-pret daca esti incepator?:) Fura ochii strategia de marketing cu "nelimitat". Personal nu am colaborat cu ei, am gazduire de la Mxhost si ma declar multumit, pana acum n-am avut probleme. Si pe mine parerea multora m-a determinat sa-i aleg. Acuma decizia iti apartine.

#39
DaRkVegaN

DaRkVegaN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 10.08.2012
Hostico mi se pare mai bun la pret la gazduire, si din ce am citit, si la asistenta...

#40
Darth-Claudiu

Darth-Claudiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 19.06.2007
Tocmai ce am implinit 6 luni cu hostico. Nu pot sa spun ca sunt extaziat de serviciile lor, dar nici dezamagit. O singura data i-am solicitat pe partea de asistenta, cand am incarcat aplicatia si nu stiam cum sa gestionez/integrez certificatul SSL pe care il pun la dispozitia clientilor.