Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Scule electrice vs. pneumatice vs. acumulator
Last Updated: Mar 15 2018 09:14, Started by
andreea_27
, Jun 27 2014 23:26
·
0
#19
Posted 30 June 2014 - 21:47
Pai de fapt aici e cheia...dc ai un compresor, bunicel pentru ca oricu iti trebuie, e logic sa mergi mai mult pt aer...dc nu, investitia e prea mare in sursa de aer
|
#20
Posted 04 January 2018 - 17:59
parintele, on 30 iunie 2014 - 17:29, said:
Aerul e ieftin, scula de mana e mica si puternica fata de curent, poti lucra ore intregi in continuu fara sa cari o roaba de motoare si cabluri pe langa tine, lucrezi umed fara niciun risc de electrocutare... Fiecare treaba cu scula ei dar in general in ateliere, unde e volum mare de munca a sculei si exista varianta aer, de multe ori e cea preferata. Edited by arschery, 04 January 2018 - 18:01. |
#21
Posted 05 January 2018 - 06:59
Ha.ha.ha. esti tare .nu trebuie sa "descarci "compresorul, ......,de fapt butelia , presupun ca ai vrut sa zici , doar decuplezi scula de la cupla rapida (toate sau aproape toate furtunele au cupla spre scula (cupla Mama) cu presetupa si nu pierde aer,decat foarte putin la cuplare si decuplare.
Nu se duce dracului nici o scula ca ai purjarea buteliei ptr condens si la scule pneumatice e indicat sa folosesti dispozitiv ptr introducerea vaporilor de ulei an instalatie sau introduci manual cateva picaturi de ulei an scula, uscatorul de aer si recuperatoru de ulei , provenit de la compresor ( compresorul de aer si nu butelia, ca vad ca le confunzi ) se utilizeaza la vopsit sa nu ai ulei si umezeala an vopsea. An utilizare industriala este m-ai sigur pneumatic decat electric , dindiferite motive : nu te poti curenta , ai cuplu constant etc. Cred ca vobesti din pozitia unei persoane care nu a utilizat o scula pneumatica de calitate buna , nu zic de nivel profesional sau industrial. Ci compresoare de brico si scule de lidl m-ai greu calitate , cu toate ca se poate si asa si sunt destui multumiti. |
#22
Posted 07 January 2018 - 17:39
Uleiul este una si condensul este alta, purjarea apei provenita din condens este alta si continutul de vapori de apa din ac este alta chestie, si descarcarea instalatiei se face in cazul in care ai lucrari ocazionale si nu esti SRL . La vulcanizari si in service singurele scule pneumatice sunt pistoalele de desurubat roti. repet in industrie nu se mai folosesc scule pe ac majoritatea masinilor de insurubat care acum 10-15 ani erau pneumatice acum sunt electrice.
spyros, on 05 ianuarie 2018 - 06:59, said:
Ha.ha.ha. esti tare .nu trebuie sa "descarci "compresorul, ......,de fapt butelia , presupun ca ai vrut sa zici , doar decuplezi scula de la cupla rapida (toate sau aproape toate furtunele au cupla spre scula (cupla Mama) cu presetupa si nu pierde aer,decat foarte putin la cuplare si decuplare. Nu se duce dracului nici o scula ca ai purjarea buteliei ptr condens si la scule pneumatice e indicat sa folosesti dispozitiv ptr introducerea vaporilor de ulei an instalatie sau introduci manual cateva picaturi de ulei an scula, uscatorul de aer si recuperatoru de ulei , provenit de la compresor ( compresorul de aer si nu butelia, ca vad ca le confunzi ) se utilizeaza la vopsit sa nu ai ulei si umezeala an vopsea. An utilizare industriala este m-ai sigur pneumatic decat electric , dindiferite motive : nu te poti curenta , ai cuplu constant etc. Cred ca vobesti din pozitia unei persoane care nu a utilizat o scula pneumatica de calitate buna , nu zic de nivel profesional sau industrial. Ci compresoare de brico si scule de lidl m-ai greu calitate , cu toate ca se poate si asa si sunt destui multumiti. Cred ca vorbesti din pozitia unei persoane care nu stie ce vorbeste. Te rog sa-mi dai exemplu de o uzina care foloseste scule pneumatice in Romania ca in tarile civilizate nu se mai folosesc de multa vreme. Spre informatia ta eu vand astfel de echipamante si stiu ce vorbesc. |
#23
Posted 07 January 2018 - 18:18
E simplu unde nu este voie cu flacara deschisa sunt preferate cele pneumatice sau hidraulice pentru ca la cele electrice poate fi un risc. In auto se prefera peneumatice tocmai din acest motiv, periile dau scantei si pot fi vapori de ulei sau combustibil care sa se aprinda. Insa odata cu aparitia sculelelor dotate cu motoare electrice brushless riscul de accidente este mult diminuat. Mai eficiente sculele electrice, dar mai scumpe insa se recupereaza din economia aparuta la exloatare industriala.
|
#24
Posted 07 January 2018 - 23:29
@ arschery , din Ro nu stiu , in Ro ajung odata la citiva ani , pe majoritatea navelor se foloseau scule pneumatice , pana acum aprox 2 ani ( acum nu mai stiu ), pe santierile navale ( nu din tara) se folosesc scule pneumatice , cu toate ca pe corpurile de nava ai si retea electrica ( la 48 v) si sunt destule fabrici care utilizeaza preponderent asa ceva in productie ( oricum chiar daca-ti dau nume nu le cunosti ) , de asta americanii utilizeaza majoritatea sculelor ( freze ,pistoare ptr nituri ,cuie ,pistoale vopsit , demolatoare etc) .
Din intamplare stiu ce spun , dar nu are rost sa ma contrazic cu tine , ca nu vand nimic. P.S. Din contra in service-uri se folosec foarte mult sc. pneumatice ( freze ,pistoale vopsit si pistoale ptr strans / desfacut piulite /suruburi /prezoane ,ciocane depresat pivoti , pistoale desfacut tabla din sudura in tinichigerie , pistoale suflat , slefuitoare orbitale si rotoorbitale ) Edited by spyros, 07 January 2018 - 23:38. |
#25
Posted 10 January 2018 - 18:21
Repet, asa era pana de ceva vreme insa cam de 5 ani vanzarile sunt in picaj la sculele pneumatice, au mai ramas ceva masini de infiletat cu moment reglabil pe la uzina pe la Dacia in fine mult mai putine, iar clientii in general trec pe electric, noile scule sunt eficiente si in plus ai un control mai bun.
Nu vreau sa aprind un flame sau ceva doar ca am vrut sa va împărtășesc din experiența mea, eu daca as avea un atelier as cumpara scule pneumatice oriunde este praf mult, ma refer la slefuire/aschiere restul as merge pe electric. Sa aveti un an nou mult mai bun |
#26
Posted 15 March 2018 - 09:14
Oare merita acesta Mașină de înșurubat cu impact tangențial, electrică la pretul de 199.99lei?
In cel mai rau caz daca nu face fata, il duc inapoi la Lidl si primesc banii inapoi, nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users