Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Fizica sau Politehnica

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#1
MightyAchilles

MightyAchilles

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 26.06.2014
Sunt nehotarat intre Facultatea de Fizica din cadrul UNIBUC si Inginerie mecanica la UPB. Nu mi-ar displacea sa lucrez ca profesor, totusi, nu la asta ma gandesc pe viitor. Mi-ar placea un job in cercetare. Dar ai mei spun ca suna destul de fantasmagoric. La UPB nu pot da la AC sau ETTI pentru ca nu stiu destula matematica, insa la cea de la chestionar ma descurc. Voi ce spuneti?

#2
dan-s

dan-s

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,699
  • Înscris: 02.07.2013
La orice facultate de Politehnică trebuie să le ai cu matematica. Matematica e una din bazele ingineriei. Și la fizică îți va trebui matematică.

#3
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Daca nu ai darul de a preda mai bine lasa-te. Zici ca nu stii matematica, insa eu cred ca la amandoua facultati vei manca matematica pe paine si in special la aia de fizica. Asa ca eu iti recomand Poli.

#4
MightyAchilles

MightyAchilles

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 26.06.2014