clientii Vodafone au prioritate ?
Last Updated: Jun 26 2014 18:37, Started by
viorel1628
, Jun 24 2014 16:37
·
0
#1
Posted 24 June 2014 - 16:37
Recent mi-am exprimat la Orange dorinta ca incepand de luna viitoare sa renunt la abonamentul de 9 euro (cu tva inclus) Orange si sa-mi portez numarul in reteaua RDS (Digi).Rapid am fost contactat de un operator Orange care a inceput sa plusese cu minute suplimentare, insă oferta lor era departe de ceea ce poate oferi Digi pentru un abonament de 2 euro.Atunci operatoarea m-a intrebat daca in zona in care locuiesc am semnal Digi.Eu, ca desteptul, i-am sps ca Digi foloseste mai nou infrastructura Vodafone, insa operatoarea m-a intrebat daca stiu ca abonatii Vodafone au prioritate fata de cei din reteaua Digi, in a efectua convorbiri. Să fie oare adevarat ce spune ?! Sincer nu stiu ce sa fac, de aceea m-am gandit sa scriu acest topic si sa va cer parerea.Va multumesc anticipat pentru raspuns.
|
#2
Posted 24 June 2014 - 16:40
Bullshit. Era disperata tipa. Sunt surprins ca nu ti-a zis "stiti ca Vodafone o sa cumpere RDS ?"
Si puteai sa postezi aici -> http://forum.softped...chipamente-etc/ nu ii necesar ca fiecare sa faca un topic nou pentru fiecare intrebare pe care o are Edited by danzi23, 24 June 2014 - 16:41. |
#3
Posted 24 June 2014 - 16:42
Exista prioritizare in retelele de telefonie mobila. Cel putin neoficial clientii mari au prioritate fata de cei mici si abonamentele fata de cartele.
Oficial nu o sa recunoasca nimeni asta. |
#4
Posted 24 June 2014 - 16:42
manca rahat turcesc cu perje (nu exista asa ceva, nu se prioritizeaza apelurile in functie de retea, sunt speriati si cu pantalonii plini ca le pleaca utilizatorii pe capete)
|
#5
Posted 24 June 2014 - 16:44
bulllshit amice aceelasi lucru l-am auzit ieri la germanos cand m-am dus sa reziliez contractul cu cosmote, din nefericire jegosii de la cosmote nu mi-au aprobat rezilirea decat cu o taxa suplimentara de 100 ron, plus ca mi-au zis ca sa vedeti ca infrastructura este speciala pentru vodafone a incercat sa ma dea cu praf eu nu i-am zis ca am deja 2 abonamente din mai facute la digi mobil, deci..... care mai zice asta e o chestie de ..........
|
#6
Posted 24 June 2014 - 16:45
Ai uitat ca indianu' face oferta la net ....1e - 100 megi/zi
|
#8
Posted 24 June 2014 - 17:40
Prostii, am digi din ianuarie, si de cand s-a dat drumul la RN varzafone apelurile au fost foarte normale.
Citeste aici, sa vezi ce minciuni mi-au turnat mie. http://forum.softped...8#entry15090015 |
#9
Posted 24 June 2014 - 17:49
viorel1628, on 24 iunie 2014 - 16:37, said:
operatoarea m-a intrebat daca stiu ca abonatii Vodafone au prioritate fata de cei din reteaua Digi, in a efectua convorbiri. Să fie oare adevarat ce spune ?! Porteaza linistit si uita de minciuni. |
#10
Posted 24 June 2014 - 18:22
partea cu prioritizarea e perfect adevarata la orange, incercati sa sunati in noaptea de anul nou de pe o cartela pre pay si de pe un abonament business si o sa va convingeti, dar cat timp o sa sunati la relatii cu clientii o sa tot auziti tot felul de aberatii prin care incearca sa va convinga sa ramaneti in retea, vreau sa mai vad ca se lauda orange si anul viitor ca sunt lideri de piata.
|
|
#11
Posted 24 June 2014 - 18:35
Lideri d-astia pe hartie, care te obliga ca la trecerea lunga (aprox. 45-50 zile) si cu mare scandal de la abonament expirat la cartela, sa bagi inainte de rezilierea contractului 5 euro+ tva in cont ca altfel, ADIO numar?! Pai cine se mai intoarce la astfel de lideri? ,,Sulea de la oi,, poate?!
|
#12
Posted 24 June 2014 - 18:41
ando01, on 24 iunie 2014 - 18:22, said:
partea cu prioritizarea e perfect adevarata la orange, incercati sa sunati in noaptea de anul nou de pe o cartela pre pay si de pe un abonament business si o sa va convingeti, dar cat timp o sa sunati la relatii cu clientii o sa tot auziti tot felul de aberatii prin care incearca sa va convinga sa ramaneti in retea, vreau sa mai vad ca se lauda orange si anul viitor ca sunt lideri de piata. lider nelider, servicii ca la ei , la ceilalti ioc ! happy vorbing la digi ! 2 lei dai 2 lei face , mai cititi si voi ceva bloguri |
#13
Posted 24 June 2014 - 18:42
stati linistiti, daca a ajuns orange sa dea abonamente de 10 euro cu minute si mesaje nationale nelimintate, 200 internationale si 2gb de net clar au simtit efectul digi, s-au dus vremurile cand plateam 100 de dolari pe 200 de minute, sa vedem cat mai pot tine din piata ca au acelasi marketing obosit si intesat de ideologii frantuzesti din secolul trecut
|
#14
Posted 24 June 2014 - 18:43
Quote
mai cititi si voi ceva bloguri asta da argumet :-| daca ar fi sa ma iau dupa ce scriu bloggeri platiti de corporatisti as incepe sa cred ca am halucinatii ca imi merg bine mersi servicile mobile din aprilie |
#15
Posted 24 June 2014 - 18:45
virtualx, on 24 iunie 2014 - 18:41, said: lider nelider, servicii ca la ei , la ceilalti ioc ! happy vorbing la digi ! 2 lei dai 2 lei face , mai cititi si voi ceva bloguri pai culmea ca am citit si tot citit si parca mai multi se plang de orange decat de digi, si despre ce servicii vorbim? de operatorii de la bosch care nu stiu nici ofertele si nu pot face nimic ca sunt legati de niste politici invechite sau de infrastructura de care nu ai nevoie decat daca stai permanent in varful muntelui? |
|
#16
Posted 24 June 2014 - 18:47
Au existat si vor exista mereu algoritmi de prioritate.
Imi vine in minte vremea cartelelor alea cu un cent. Eu pe abonament n-aveam probleme iar cei cu cartele preplatite... retea ocupata... |
#17
Posted 26 June 2014 - 09:56
Va trebui sa intervin si aici ca sa clarificam acest aspect, si anume:
In cadrul acordului de roaming national nu exista o prioritizare a clientilor companiei prin care s-a incheiat acordul de roaming. „Titularul de licenţă trebuie să permită accesul la reţea în condiţii obiective, transparente şi nediscriminatorii. În acest sens, acordurile de roaming trebuie să asigure: a) tratarea nediscriminatorie a abonaţilor celor două reţele la iniţierea şi primirea de apeluri; b.) furnizarea tuturor serviciilor disponibile abonaţilor titularului către abonaţii beneficiarului acordului de roaming; c) continuitatea serviciilor la trecerea dintr-o reţea în alta“. * * trecerea se va face automat, fara interventia utilizatorului. Beneficiarul acordului de roaming este compania RCS&RDS. Citat din : CAIET DE SARCINI PENTRU ORGANIZAREA PROCEDURII DE SELECŢIE COMPETITIVE ÎN VEDEREA ACORDĂRII DREPTURILOR DE UTILIZARE A FRECVENŢELOR RADIO ÎN BENZILE DE 800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz şi 2600 MHz, emis de ANACOM Edited by zeus1, 26 June 2014 - 10:01. |
#18
Posted 26 June 2014 - 10:01
Referitor la prioritate mi se pare o prostie. De ce in special Orange nu ofera la PrePay servicii precum conferinta, redirectionare, etc si la abonament le ofera? Nu ar trebui sa faca diferenta intre clienti, oricum si cel cu PrePay le plateste o gramada de bani.
Din fericire Cosmote nu face aceste lucruri si ii trateaza egal si pe abonati dar si pe cei cu Prepaid si foarte bine face! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users