Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14834 replies to this topic

#14473
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014
Din contul de Orange nu se poate schimba adresa de mail. Știe cineva de ce?

#14474
lucian2017

lucian2017

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.06.2017
Am si eu urmatoarea intrebare,o persoana apropiata a fost ieri intr-un sediu orange si a prelungit contractul luandu-si un nou telefon,acum in cont la el apare inca un abonament,adica pe langa abonamentul prelungit mai apare un numar in cont,persoana respectiva nu a primit nici un alt sim fizic si nici nu stie sa-i fi spus reprezentantul orange ca-i face un nou abonament.Am incercat sa il ajut sunand la relatii clienti dar e greu cu Gia ,am scris pe mesenger dar si acolo raspunde peste nu stiu cate zile.Aveti idee cum se poate intra mai repede cu ei telefonic ?

#14475
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Păi nu e mai rapid să meargă înapoi în magazin? Telefonic e cu dus și întors, serviciul e externalizat și consultanții au acces limitat la informațiile din cont...

Edited by crislacor, 16 June 2022 - 09:07.


#14476
lucian2017

lucian2017

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.06.2017

View Postcrislacor, on 16 iunie 2022 - 09:06, said:

Păi nu e mai rapid să meargă înapoi în magazin? Telefonic e cu dus și întors, serviciul e externalizat și consultanții au acces limitat la informațiile din cont...
Asa o sa faca doar ca maine poate ajunge ,ma gandeam ca poate primi ceva lamuriri si la telefon astazi.

#14477
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,392
  • Înscris: 25.10.2008
dar sa mearga in magazin sa intrebe?

#14478
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009

View Postlucian2017, on 16 iunie 2022 - 09:12, said:

Asa o sa faca doar ca maine poate ajunge ,ma gandeam ca poate primi ceva lamuriri si la telefon astazi.
O zi nu face nici o diferență. Dacă e o greșeală, se va modifica fără costuri.

#14479
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

View Postlucian2017, on 16 iunie 2022 - 08:57, said:

Am si eu urmatoarea intrebare,o persoana apropiata a fost ieri intr-un sediu orange si a prelungit contractul luandu-si un nou telefon,acum in cont la el apare inca un abonament,adica pe langa abonamentul prelungit mai apare un numar in cont,persoana respectiva nu a primit nici un alt sim fizic si nici nu stie sa-i fi spus reprezentantul orange ca-i face un nou abonament.Am incercat sa il ajut sunand la relatii clienti dar e greu cu Gia ,am scris pe mesenger dar si acolo raspunde peste nu stiu cate zile.Aveti idee cum se poate intra mai repede cu ei telefonic ?

Aici nu mai intra nimeni de la Orange, mergi la magazin, cere sa vorbesti cu managerul
Si pe mine m-au lucrat asa, pana șa urma am rezolvat cu ANPC. 3 luni a durat, am primit si banii inapoi

Edited by becali, 16 June 2022 - 09:21.


#14480
lucian2017

lucian2017

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.06.2017

View Postbecali, on 16 iunie 2022 - 09:20, said:

Aici nu mai intra nimeni de la Orange, mergi la magazin, cere sa vorbesti cu managerul
Si pe mine m-au lucrat asa, pana șa urma am rezolvat cu ANPC. 3 luni a durat, am primit si banii inapoi
Mi se pare aiurea sa se mai practice astfele de lucruri,eu cand am vazut in contul ca apar 2 numere ,l-am intrebat daca el a mai facut un abonament ,iar el spune nu.Avea un fun 8 euro si acum apare un fun 10 (nr nou) iar vechiul abonament fun 8 cica ar fi redus la 4 si astfel un cost lunar de 14 euro lunar plus un grafic cu ratele pe 24 luni la telefon banuiesc .

#14481
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Mi-e greu să cred că la o prelungire de Fun de 8 euro, pe lîngă reducerea la 4 euro să îți mai dea și telefon!

P.S. Fiind în magazin, a primit și contractul. Ce scrie acolo?

#14482
lucian2017

lucian2017

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.06.2017

View Postcrislacor, on 16 iunie 2022 - 10:08, said:

Mi-e greu să cred că la o prelungire de Fun de 8 euro, pe lîngă reducerea la 4 euro să îți mai dea și telefon!

P.S. Fiind în magazin, a primit și contractul. Ce scrie acolo?
O sa vad maine ce scrie in contract iar telefonul i l-a dat in rate de 30.50 ron pe luna timp de 24 luni ,samsung a13

#14483
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 15.08.2005
am mai povestit pe aici de un vecin caruia am reusit sa ii reduc factura de pe la 390 lei la 130 lei inchizand diverse servicii si resp inchizand 2 abonamente pe care le-a trecut pe cartela.
la sfarsitul anului trecut a ramas cu 2 abonamente (unul de 7 euro si unul de 14 euro) si 2 cartele: una o incarca automat din myorange, una o incarca la cateva luni sa nu piarda numarul.
factura venea in fiecare luna 130-133 lei si erau multumiti

in luna mai anul asta factura a crescut la 143 lei. m-am uitat pe factura si nu au avut nici un cost suplimentar, doar 2 abonamente si o reincarcare de 5 euro.
am intrat pe chat in myorange si dupa mult invartit dupa deget mi-au zis ca a crescut valoarea fiecarui abonament cu cate 1 euro si ca exista notificare pe factura. intr-adevar undeva in partea de jos a primei pagini aparea notificarea ca din mai se mareste fiecare abonament cu cate 1 euro: de la 7 la 8 euro si resp de la 14 la 15 euro.

l-am informat pe vecin si asta a zis fara nici o ezitare sa trec pe cartela si abonamentul mare. am trimis cererea de trecere pe cartela si din iunie abonamentul de 15 euro a trecut pe cartela prepay unde acum plateste 6 euro ca s-a activat automat o optiune, dar de luna viitoare va plati doar 5 euro.
asa ca le va plati optiune prepay de 5 euro in loc de abonament de 14 euro. orange au fost magari, i-au marit abonamentele cu 2 euro, dar primesc cu 9 euro in minus.
de fapt cu 8 euro, ca abonamentul marit de la 7 la 8 euro a ramas inca la 8 euro

Edited by rexx, 27 June 2022 - 01:26.


#14484
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,048
  • Înscris: 19.07.2005
Care mai e numarul si scurtatura la abonament pentru a vorbi cu un operator?

#14485
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,759
  • Înscris: 06.12.2006
401... Ti se răspunde imediat

#14486
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,472
  • Înscris: 14.04.2002
300


#14487
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,820
  • Înscris: 18.12.2007

View Posttdan08, on 28 iunie 2022 - 22:21, said:

401... Ti se răspunde imediat

Si este cu plata.

#14488
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
@Orange_helper

Salut.

Este posibil activarea apelului WiFi pentru un abonament care a fost la Telekom si a fost preluat de Orange?

Telefon iPhone 7, am selectat deja in setari respectiva optiune, dar nu pare ca s-ar activa functional.

Multumesc.

#14489
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.01.2008
Nu sunt helper, dar nu se poate. Au mai incercat si altii...Daca vrei VoLTE si VoWIFI trebuie sa te portezi la Orange. OROC este cenusareasa...

#14490
alinator

alinator

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,872
  • Înscris: 19.08.2006
Helperul..e in concediu nu...??

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate