Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Mar 25 2024 14:16, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
330
#14473
Posted 08 June 2022 - 18:08
Din contul de Orange nu se poate schimba adresa de mail. Știe cineva de ce?
|
#14474
Posted 16 June 2022 - 08:57
Am si eu urmatoarea intrebare,o persoana apropiata a fost ieri intr-un sediu orange si a prelungit contractul luandu-si un nou telefon,acum in cont la el apare inca un abonament,adica pe langa abonamentul prelungit mai apare un numar in cont,persoana respectiva nu a primit nici un alt sim fizic si nici nu stie sa-i fi spus reprezentantul orange ca-i face un nou abonament.Am incercat sa il ajut sunand la relatii clienti dar e greu cu Gia ,am scris pe mesenger dar si acolo raspunde peste nu stiu cate zile.Aveti idee cum se poate intra mai repede cu ei telefonic ?
|
#14475
Posted 16 June 2022 - 09:06
Păi nu e mai rapid să meargă înapoi în magazin? Telefonic e cu dus și întors, serviciul e externalizat și consultanții au acces limitat la informațiile din cont...
Edited by crislacor, 16 June 2022 - 09:07. |
#14476
Posted 16 June 2022 - 09:12
crislacor, on 16 iunie 2022 - 09:06, said:
Păi nu e mai rapid să meargă înapoi în magazin? Telefonic e cu dus și întors, serviciul e externalizat și consultanții au acces limitat la informațiile din cont... |
#14478
Posted 16 June 2022 - 09:16
#14479
Posted 16 June 2022 - 09:20
lucian2017, on 16 iunie 2022 - 08:57, said:
Am si eu urmatoarea intrebare,o persoana apropiata a fost ieri intr-un sediu orange si a prelungit contractul luandu-si un nou telefon,acum in cont la el apare inca un abonament,adica pe langa abonamentul prelungit mai apare un numar in cont,persoana respectiva nu a primit nici un alt sim fizic si nici nu stie sa-i fi spus reprezentantul orange ca-i face un nou abonament.Am incercat sa il ajut sunand la relatii clienti dar e greu cu Gia ,am scris pe mesenger dar si acolo raspunde peste nu stiu cate zile.Aveti idee cum se poate intra mai repede cu ei telefonic ? Aici nu mai intra nimeni de la Orange, mergi la magazin, cere sa vorbesti cu managerul Si pe mine m-au lucrat asa, pana șa urma am rezolvat cu ANPC. 3 luni a durat, am primit si banii inapoi Edited by becali, 16 June 2022 - 09:21. |
#14480
Posted 16 June 2022 - 09:31
becali, on 16 iunie 2022 - 09:20, said:
Aici nu mai intra nimeni de la Orange, mergi la magazin, cere sa vorbesti cu managerul Si pe mine m-au lucrat asa, pana șa urma am rezolvat cu ANPC. 3 luni a durat, am primit si banii inapoi |
#14481
Posted 16 June 2022 - 10:08
Mi-e greu să cred că la o prelungire de Fun de 8 euro, pe lîngă reducerea la 4 euro să îți mai dea și telefon!
P.S. Fiind în magazin, a primit și contractul. Ce scrie acolo? |
#14482
Posted 16 June 2022 - 11:04
crislacor, on 16 iunie 2022 - 10:08, said:
Mi-e greu să cred că la o prelungire de Fun de 8 euro, pe lîngă reducerea la 4 euro să îți mai dea și telefon! P.S. Fiind în magazin, a primit și contractul. Ce scrie acolo? |
|
#14483
Posted 27 June 2022 - 01:23
am mai povestit pe aici de un vecin caruia am reusit sa ii reduc factura de pe la 390 lei la 130 lei inchizand diverse servicii si resp inchizand 2 abonamente pe care le-a trecut pe cartela.
la sfarsitul anului trecut a ramas cu 2 abonamente (unul de 7 euro si unul de 14 euro) si 2 cartele: una o incarca automat din myorange, una o incarca la cateva luni sa nu piarda numarul. factura venea in fiecare luna 130-133 lei si erau multumiti in luna mai anul asta factura a crescut la 143 lei. m-am uitat pe factura si nu au avut nici un cost suplimentar, doar 2 abonamente si o reincarcare de 5 euro. am intrat pe chat in myorange si dupa mult invartit dupa deget mi-au zis ca a crescut valoarea fiecarui abonament cu cate 1 euro si ca exista notificare pe factura. intr-adevar undeva in partea de jos a primei pagini aparea notificarea ca din mai se mareste fiecare abonament cu cate 1 euro: de la 7 la 8 euro si resp de la 14 la 15 euro. l-am informat pe vecin si asta a zis fara nici o ezitare sa trec pe cartela si abonamentul mare. am trimis cererea de trecere pe cartela si din iunie abonamentul de 15 euro a trecut pe cartela prepay unde acum plateste 6 euro ca s-a activat automat o optiune, dar de luna viitoare va plati doar 5 euro. asa ca le va plati optiune prepay de 5 euro in loc de abonament de 14 euro. orange au fost magari, i-au marit abonamentele cu 2 euro, dar primesc cu 9 euro in minus. de fapt cu 8 euro, ca abonamentul marit de la 7 la 8 euro a ramas inca la 8 euro Edited by rexx, 27 June 2022 - 01:26. |
#14484
Posted 28 June 2022 - 20:49
Care mai e numarul si scurtatura la abonament pentru a vorbi cu un operator?
|
#14487
Posted 29 June 2022 - 11:59
#14488
Posted 05 July 2022 - 21:25
@Orange_helper
Salut. Este posibil activarea apelului WiFi pentru un abonament care a fost la Telekom si a fost preluat de Orange? Telefon iPhone 7, am selectat deja in setari respectiva optiune, dar nu pare ca s-ar activa functional. Multumesc. |
#14489
Posted 06 July 2022 - 13:40
Nu sunt helper, dar nu se poate. Au mai incercat si altii...Daca vrei VoLTE si VoWIFI trebuie sa te portezi la Orange. OROC este cenusareasa...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users