Orange_helper
Last Updated: Mar 25 2024 14:16, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
330
#14258
Posted 04 December 2021 - 08:08
Păcat ca nu mai e Helperul.
Am o problema în urma trecerii pe prepay de pe yoxo și la CC toți ma pasează pe mâine și se spala pe mâini de problema. Primul mi-a zis ca se rezolva în 24h, al doilea în 48h, iar când am sunat după mai bine de doua zile zile mi s-a zis ca durează 72 de ore. Ii doare la basca, timpul sa treacă, leafa sa mearga, doar sa nu facă nimic. Probabil dacă sun după o săptămână o sa dau peste unul mai creativ care o sa o imi spună ca în primele luni, e normal sa nu meargă. |
#14260
Posted 04 December 2021 - 14:00
Problema e ca nu merge *100# după trecerea de pe yoxo pe prepay. Toate celelalte (4g, volte etc) s-au activat în doua sau trei ore de la modificare.
|
#14261
Posted 04 December 2021 - 15:06
Partea geniala e ca daca vreau sa sun dinnou, imi cer si bani pe apel, pentru o problema nerezolvata de ei.
|
#14262
Posted 04 December 2021 - 15:53
#14263
Posted 12 December 2021 - 10:04
Salut! Referitor la alocarea a 20 puncte Thank you la reincarcarea prepay cu plata pe factura.
Limita este de 3 reincarcari pe luna. Aici se considera luna de la 1 la 31, ori 30 zile calendaristic ex. de pe 12, pe 12 a lunii viitoare? |
#14265
Posted 14 December 2021 - 11:47
Multumesc. Am strans o gramada de puncte anul asta, reincarcand la prieteni.
Oare cat o mai tine treaba cu 3x valoarea punctelor online? |
#14267
Posted 14 December 2021 - 14:31
#14268
Posted 14 December 2021 - 15:26
am folosit pinata party pana am adunat vreo 1200 puncte. acum vreo 3-4 zile cand am intrat in aplicatie mi-au anulat toate punctele si am luat-o inapoi de la zero
|
#14269
Posted 14 December 2021 - 15:59
Pe 7 Decembrie era ultima zi când se puteau folosi punctele.
N-ai primit mesaj informativ? Screenshot_20211214_155832.jpg 238.25K 32 downloads |
#14270
Posted 14 December 2021 - 22:58
Salut, pe 1.01.2022 îmi expiră un abonament Orange Net 8 (internet mobil) și nu vreau să-l mai păstrez. Se închide singur sau trebuia să fac cerere cu 30 de zile înainte? Mi-l prelungesc cumva forțat cu 24 de luni fără ca eu să cer asta( fără să semnez nimic)?
Edited by Bergibergi, 14 December 2021 - 22:59. |
#14271
Posted 14 December 2021 - 23:02
Nu ti-l prelungește nimeni automat.
Poți sa faci oricând cererea, ea va fi procesata in imediata data de facturare. |
|
#14272
Posted 15 December 2021 - 17:17
Nu ti se inchide automat si nici nu iti pune nimeni vreo perioada contractuala fara permisiunea ta.
Daca vrei sa il inchizi depunde o cerere de rezil. |
#14273
Posted 15 December 2021 - 21:32
Mulțumesc, am crezut că e ca la gaze/curent. Probabil încep să-nnebunesc de la atâtea facturi, contracte, indecși, notificări, etc
|
#14274
Posted 16 December 2021 - 08:28
Grabeste-te cu cererea de reziliere, astia oricum trag de timp cat pot sa te mai prinda o luna in plus.
Desi portarea exact pe 1.1.2022 face minuni Edited by modoran, 16 December 2021 - 08:29. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users