Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14834 replies to this topic

#14257
GreenArrow30

GreenArrow30

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 20.11.2021
Trebuie neaparat tableta

#14258
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Păcat ca nu mai e Helperul.

Am o problema în urma trecerii pe prepay de pe yoxo și la CC toți ma pasează pe mâine și se spala pe mâini de problema.
Primul mi-a zis ca se rezolva în 24h, al doilea în 48h, iar când am sunat după mai bine de doua zile zile mi s-a zis ca durează 72 de ore. Ii doare la basca, timpul sa treacă, leafa sa mearga, doar sa nu facă nimic. Probabil dacă sun după o săptămână o sa dau peste unul mai creativ care o sa o imi spună ca în primele luni, e normal sa nu meargă.


#14259
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.05.2016
Problema, care e problema?

#14260
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Problema e ca nu merge *100# după trecerea de pe yoxo pe prepay. Toate celelalte (4g, volte etc) s-au activat în doua sau trei ore de la modificare.

#14261
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Partea geniala e ca daca vreau sa sun dinnou, imi cer si bani pe apel, pentru o problema nerezolvata de ei.

#14262
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

 broris, on 04 decembrie 2021 - 15:06, said:

Partea geniala e ca
Cauta pe site documentul  "Procedura privind soluționarea reclamațiilor utilizatorilor finali –persoane fizice și juridice" si trimite o reclamatie scrisa la reclamatii[arond]orange.ro
Trebuie sa ia in seama reclamatia si sa rezolve.

#14263
mitica13

mitica13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 05.04.2007
Salut! Referitor la alocarea a 20 puncte Thank you la reincarcarea prepay cu plata pe factura.
Limita este de 3 reincarcari pe luna. Aici se considera luna de la 1 la 31, ori 30 zile calendaristic ex. de pe 12, pe 12 a lunii viitoare?

#14264
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 18.12.2007
Luna de facturare.

#14265
mitica13

mitica13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 05.04.2007
Multumesc. Am strans o gramada de puncte anul asta, reincarcand la prieteni.
Oare cat o mai tine treaba cu 3x valoarea punctelor online?

#14266
GreenArrow30

GreenArrow30

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 20.11.2021
Nu știe nimeni cât o sa țină.

#14267
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 18.12.2007

 mitica13, on 14 decembrie 2021 - 11:47, said:

Oare cat o mai tine treaba cu 3x valoarea punctelor online?

Cat vrea Marketingul :)

#14268
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
am folosit pinata party pana am adunat vreo 1200 puncte. acum vreo 3-4 zile cand am intrat in aplicatie mi-au anulat toate punctele si am luat-o inapoi de la zero

#14269
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,904
  • Înscris: 28.09.2017
Pe 7 Decembrie era ultima zi când se puteau folosi punctele.
N-ai primit mesaj informativ?


Attached File  Screenshot_20211214_155832.jpg   238.25K   32 downloads

#14270
Bergibergi

Bergibergi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 18.04.2007
Salut,   pe 1.01.2022 îmi expiră un abonament Orange Net 8 (internet mobil) și nu vreau să-l mai păstrez. Se închide singur sau trebuia să fac cerere cu 30 de zile înainte? Mi-l prelungesc cumva forțat cu 24 de luni fără ca eu să cer asta( fără să semnez nimic)?

Edited by Bergibergi, 14 December 2021 - 22:59.


#14271
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Nu ti-l prelungește nimeni automat.
Poți sa faci oricând cererea, ea va fi procesata in imediata data de facturare.

#14272
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,819
  • Înscris: 18.12.2007
Nu ti se inchide automat si nici nu iti pune nimeni vreo perioada contractuala fara permisiunea ta.
Daca vrei sa il inchizi depunde o cerere de rezil.

#14273
Bergibergi

Bergibergi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 204
  • Înscris: 18.04.2007
Mulțumesc,   am crezut că e ca la gaze/curent. Probabil încep să-nnebunesc de la atâtea facturi, contracte, indecși, notificări, etcPosted Image

#14274
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,309
  • Înscris: 08.02.2011
Grabeste-te cu cererea de reziliere, astia oricum trag de timp cat pot sa te mai prinda o luna in plus.

Desi portarea exact pe 1.1.2022 face minuni :)

Edited by modoran, 16 December 2021 - 08:29.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate