Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14834 replies to this topic

#10891
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010

 ooslkoo, on 07 iunie 2019 - 13:52, said:

In 2 ore am fost taxat cu 73 de GB , daca vad videoclipuri la 4k , sunt approx. 7GB intr-o ora sa zic ca tiktok nu au videoclipuri comprimate si folosecsc 14 gb pe ora, dar cum motiveaza ei 73 GB de la 4:40 la 6:40? Download fizic nu a fost avand in vedere ca telefonul dispune de 64 GB cu sistem de operare , aplicatii , eu aveam 4 GB liberi oricum.

Cum ai rezolvat pana la urma?

#10892
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Helper, pana cand poate fi activat bonusul cu navigare nelimitata vreme de o luna ?

#10893
crstn

crstn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 05.06.2005

 ooslkoo, on 07 iunie 2019 - 13:52, said:

In 2 ore am fost taxat cu 73 de GB , daca vad videoclipuri la 4k , sunt approx. 7GB intr-o ora sa zic ca tiktok nu au videoclipuri comprimate si folosecsc 14 gb pe ora, dar cum motiveaza ei 73 GB de la 4:40 la 6:40? Download fizic nu a fost avand in vedere ca telefonul dispune de 64 GB cu sistem de operare , aplicatii , eu aveam 4 GB liberi oricum.

Ceva asemanator am patit eu pe 30 Mai, tot cu Tik Tok si tot cu Orange. Pt 4 ore mi-au zis ca am consumat pe un telefon vreo 83GB. Pe listingul de la My orange apare trafic la ora00:00 apoi la 02:00 si la ora 04:00. In total vreo 83GB ( asta mi-au zis ei, ca eu n-am stat sa adun cardul ala imens de numere de la "consum"). Consumul asta s-a inregistrat in timp ce telefonul "se odihnea".
M-a sunat o fatuca dimineata ca s-a inregistrat un trafic neobisnuit si ca pe numarul cu pricina a fost suspendat accesul la internet, ... dar dupa ce facusem trafic de vreo 300 si ceva de euro. Discutii chestii socoteli, eu ca nu-i posibil ea ca ba da, si ca sa verific eu ...

Ma rog, in telefon apare trafic pe tik tok in background tot asa ceva , imens si doar in perioada aia. Nu mai stau sa iau cifrele exacte ca incep sa fac tensiune iar.
Din cauza ca am plecat din tara, le-am scris celor de la Orange, zicandu-le ca e ok, am inteles ca s-a intamplat ceva nebulos din punctul meu de vedere si ca ii rog sa-mi factureze consumul ala imens la un pret pe care l-am luat de la ei, dar dintr-o oferta mai avantajoasa. Eu am mers pe varianta ca daca Orange a inregistrat consumul si mai e inregistrat si pe telefon, probabil or avea dreptate si ca baiul nu-i la ei.
Am primit raspuns ca au analizat situatia si ca imi ofera o reducere de 25% .
Le-am raspuns ca eu solicitam sa imi reduca pana la tariful ala pe care il propusesem eu, care tarif tot al lor este.  Daca nu se poate, imi mut toate abonamentele de la ei cand vin in tara, pastrandu-l doar pe cel care e inca in perioada contractuala pana la inceputul anului viitor, dupa care il mut si pe acela. Le-am si facut socoteala mura in gura si cu cifre bazate pe istoricul de consum, ca daca imi pastrez abonamentele la ei, banii astia pe care ii cer pe consumul asta enorm, ii recupereaza pana la inceputul anului viitor, dupa care mergem cu abonamentele inainte. Daca insista sa le platesc acum, le dau banii cum ii vor si din iulie transfer toate abonamentele la alt operator, mai putin cel in perioada contractuala pe care il transfer la anul.
Ultimul lor raspuns a fost ca "au analizat cu atentie situatia" si ca mai mult decat cei 25% n-au cum sa ofere.
In concluzie incepand din iulie vor avea mai putine abonamente si numere de telefon , iar de la anul un client mai putin.
Si asta tot asa cu client ... de pe vremea Dialog-ului.

Concluzia; paziti-va de Tik Tok!!!

Iar pt Orange Helper, o rugaminte sa intervina pe unde o fi de intervenit ca sa se poata activa o chestie gen cost control la toate abonamentele. Da, stiu ca pre-pay-ul e sfant, dar din punctul de vedere al clientilor, mai sunt si d-astia care vor abonament cu cost control.
Iar a doua chestie, telefonul ala pe care l-am primit cu suspendarea internetului a fost o chestie buna, insa si mai bine era daca aveau limita aia pusa pe la vreo 50 ... hai 100 EUR. Daca nu se poate chestia cu cost control, macar te suna cineva , sau mesaj sa te traga de maneca, dupa care , daca tu chiar vrei sa depasesti , le dai confirmarea ca te doare la basca si ca ai nevoie de internet, "no matter the cost".

Edited by crstn, 19 June 2019 - 23:45.


#10894
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Pe de cealaltă parte, și telefoanele pot fi setate să nu permită un consum mai mare decît cel avut prin abonament. Eu unul așa am, fiecare telefon din familie are setată o limită de date lunară, peste fiind dezactivat accesul la date mobile...Posted Image

#10895
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 SSpantzer, on 19 iunie 2019 - 22:27, said:

Helper, pana cand poate fi activat bonusul cu navigare nelimitata vreme de o luna ?
Salut,

Ultima zi in care poti activa bonusul “Internet la liber” este 3 septembrie 2019.

O zi buna,
Orange Helper

 crstn, on 19 iunie 2019 - 23:41, said:

Ceva asemanator am patit eu pe 30 Mai, tot cu Tik Tok si tot cu Orange. Pt 4 ore mi-au zis ca am consumat pe un telefon vreo 83GB. Pe listingul de la My orange apare trafic la ora00:00 apoi la 02:00 si la ora 04:00. In total vreo 83GB ( asta mi-au zis ei, ca eu n-am stat sa adun cardul ala imens de numere de la "consum"). Consumul asta s-a inregistrat in timp ce telefonul "se odihnea".
M-a sunat o fatuca dimineata ca s-a inregistrat un trafic neobisnuit si ca pe numarul cu pricina a fost suspendat accesul la internet, ... dar dupa ce facusem trafic de vreo 300 si ceva de euro. Discutii chestii socoteli, eu ca nu-i posibil ea ca ba da, si ca sa verific eu ...

Ma rog, in telefon apare trafic pe tik tok in background tot asa ceva , imens si doar in perioada aia. Nu mai stau sa iau cifrele exacte ca incep sa fac tensiune iar.
Din cauza ca am plecat din tara, le-am scris celor de la Orange, zicandu-le ca e ok, am inteles ca s-a intamplat ceva nebulos din punctul meu de vedere si ca ii rog sa-mi factureze consumul ala imens la un pret pe care l-am luat de la ei, dar dintr-o oferta mai avantajoasa. Eu am mers pe varianta ca daca Orange a inregistrat consumul si mai e inregistrat si pe telefon, probabil or avea dreptate si ca baiul nu-i la ei.
Am primit raspuns ca au analizat situatia si ca imi ofera o reducere de 25% .
Le-am raspuns ca eu solicitam sa imi reduca pana la tariful ala pe care il propusesem eu, care tarif tot al lor este.  Daca nu se poate, imi mut toate abonamentele de la ei cand vin in tara, pastrandu-l doar pe cel care e inca in perioada contractuala pana la inceputul anului viitor, dupa care il mut si pe acela. Le-am si facut socoteala mura in gura si cu cifre bazate pe istoricul de consum, ca daca imi pastrez abonamentele la ei, banii astia pe care ii cer pe consumul asta enorm, ii recupereaza pana la inceputul anului viitor, dupa care mergem cu abonamentele inainte. Daca insista sa le platesc acum, le dau banii cum ii vor si din iulie transfer toate abonamentele la alt operator, mai putin cel in perioada contractuala pe care il transfer la anul.
Ultimul lor raspuns a fost ca "au analizat cu atentie situatia" si ca mai mult decat cei 25% n-au cum sa ofere.
In concluzie incepand din iulie vor avea mai putine abonamente si numere de telefon , iar de la anul un client mai putin.
Si asta tot asa cu client ... de pe vremea Dialog-ului.

Concluzia; paziti-va de Tik Tok!!!

Iar pt Orange Helper, o rugaminte sa intervina pe unde o fi de intervenit ca sa se poata activa o chestie gen cost control la toate abonamentele. Da, stiu ca pre-pay-ul e sfant, dar din punctul de vedere al clientilor, mai sunt si d-astia care vor abonament cu cost control.
Iar a doua chestie, telefonul ala pe care l-am primit cu suspendarea internetului a fost o chestie buna, insa si mai bine era daca aveau limita aia pusa pe la vreo 50 ... hai 100 EUR. Daca nu se poate chestia cu cost control, macar te suna cineva , sau mesaj sa te traga de maneca, dupa care , daca tu chiar vrei sa depasesti , le dai confirmarea ca te doare la basca si ca ai nevoie de internet, "no matter the cost".
Salut,

Am trimis feedback-ul tau colegilor nostri. Parerea ta de mai sus ne este de foarte mare ajutor in efortul pe care il depunem pentru a ne optimiza serviciile.

O zi buna,
Orange Helper

#10896
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007
Orange_helper, cum pot decoda telefon Blackberry 9720 blocat in Orange?

#10897
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Nu țin cu Orange, însă trebuie să găsiți o cale de mijloc, nu e nici vina companiei ca aveți aplicații care consuma net garla în 2-3 ore cât alții în 2-3 luni. Desi am net nelimitat, în nicio luna nu am depășit 40-50 Gb, conform măsurătorilor din telefon. Este bine sa va asumați ceea ce ați făcut și poate va fac o reducere sau o limitare la 50 euro, cum este în roaming, conform legislației europene, poate se aplica și pe la noi în țară, câteva articole, trebuie studiata problema.

#10898
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Inclusiv sistemul de operare stie sa opreasca datele mobile cand atinge un anumit prag setat de utilizator, nici macar nu este nevoie de apkicatii de monitorizare trafic suplimentare.
Se poate trece la categoria "Problema clasica de user...."

#10899
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 cris2d2, on 20 iunie 2019 - 10:14, said:

Orange_helper, cum pot decoda telefon Blackberry 9720 blocat in Orange?


Salut,
Poti decoda telefonul tau in orice magazin Orange sau direct din contul My Orange, daca ai un numar adaugat.
Gasesti detalii complete aici https://www.orange.r...z-telefonul-151
O zi buna,
Orange Helper

#10900
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,090
  • Înscris: 13.01.2013
@orange
pe bune voua va place in ce hal se misca orange.ro?
execrabil in caz ca nu ati observat , stai minute intregi ca sa iti faca o afisare a tuturor telefoanelor mobile?
am sunat si la 300 si le am semnalat acest lucru, decat sa tineti un site in bataie de joc il inchideti si gata, o zi doua trei pana revine la un standard aferent anului 2019

#10901
VIGame

VIGame

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,604
  • Înscris: 24.12.2018
Probabil folosesti tu net de la Orange si deaceea se incarca asa greu.
Pe net de la concurenta altfel sta treaba.

#10902
Beavix

Beavix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 984
  • Înscris: 13.10.2003
@Orange_helper în Gura Humorului (SV), în weekenduri, netul 4G de la Orange merge oribil, atât pe telefon cât și pe un router MiFi (ambele cu abonamente). Astăzi am avut ceva de lucru și efectiv nu am putut folosi netul mobil la nimic. Bănuiesc că rețeaua se congestionează din cauza capacității reduse și a numărului mare de turiști care vin în weekend în stațiunea lu’ pește prăjit. Nu se poate face ceva pentru a suplimenta capacitatea rețelei?

PS și Vodafonu’ a fost praf astăzi în zonă.

#10903
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,090
  • Înscris: 13.01.2013

 VIGame, on 23 iunie 2019 - 16:00, said:

Probabil folosesti tu net de la Orange si deaceea se incarca asa greu.
Pe net de la concurenta altfel sta treaba.

am intr adevar dar 1 gbps si pc ul are ssd

#10904
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 Beavix, on 23 iunie 2019 - 18:50, said:

@Orange_helper în Gura Humorului (SV), în weekenduri, netul 4G de la Orange merge oribil, atât pe telefon cât și pe un router MiFi (ambele cu abonamente). Astăzi am avut ceva de lucru și efectiv nu am putut folosi netul mobil la nimic. Bănuiesc că rețeaua se congestionează din cauza capacității reduse și a numărului mare de turiști care vin în weekend în stațiunea lu’ pește prăjit. Nu se poate face ceva pentru a suplimenta capacitatea rețelei?

PS și Vodafonu’ a fost praf astăzi în zonă.

Salut,

Calitatea semnalului este influentata de mai multi factori (congestie retea, nivel de ecranare semnal, structura cladire etc.).
De aceea, semnalul pentru internet mobil este furnizat in regim "best effort" si nu putem garanta o calitate constanta.

O seara buna,
Orange Helper

#10905
trump123

trump123

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 10.04.2019

 Orange_helper, on 23 iunie 2019 - 19:29, said:



Salut,

Calitatea semnalului este influentata de mai multi factori (congestie retea, nivel de ecranare semnal, structura cladire etc.).
De aceea, semnalul pentru internet mobil este furnizat in regim "best effort" si nu putem garanta o calitate constanta.

O seara buna,
Orange Helper
Mai schimbă placa și spune-le șefilor tăi francezi să nu ne ia de proști pe noi romănii și să facă investiții unde rețeaua e congestionată în așa hal că bani știe să ia în plus de la clienți cănd li se.... de pe o zi pe alta.

Edited by trump123, 23 June 2019 - 21:56.


#10906
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Swfu lui e roman bre !
Dar tu poti face o scrisoare catre francez !

#10907
dinamo48

dinamo48

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 13.05.2017
La mine orange merge foarte bine sub 50 mbps nu scade

#10908
Beavix

Beavix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 984
  • Înscris: 13.10.2003

 Orange_helper, on 23 iunie 2019 - 19:29, said:

Salut,

Calitatea semnalului este influentata de mai multi factori (congestie retea, nivel de ecranare semnal, structura cladire etc.).
De aceea, semnalul pentru internet mobil este furnizat in regim "best effort" si nu putem garanta o calitate constanta.

O seara buna,
Orange Helper

Uite un "best effort" de la Orange de astăzi, din Gura Humorului:

Attached File  IMG_4A3CB1BB19FF-1.jpeg   46.82K   16 downloads

Am avut momente când internetul nu a mers DELOC, primeam time-out pe toate siturile. În fiecare weekend e la fel.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate