Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#10153
Posted 22 January 2019 - 16:56
Eu am cumpărat un telefon de la telekom si functioneaza apel wifi de la orange
|
#10154
Posted 22 January 2019 - 17:33
Poți lua telefonul de pe eMAG, orange, Vodafone, telekom sau de oriunde. Dacă ii bagi o cartelă orange și telefonul are opțiunea de wifi calling, atunci va merge wifi calling
|
#10156
Posted 23 January 2019 - 09:32
bag de seama ca Orange nu mai vrea clienti, am vorbit cu o tipa pe chat (vineri), cu Orange Helper (pe 12/01) aici... nimic
nu-i nimic, am portat la VDF (pare ca sunt mai deschisi) 6€ (TVA inclus) pe 12 luni nelimitat national + 6 GB internet (& Social Pass + Video Pass gratuit pe toata durata abonamentului) ma declar multumit |
#10157
Posted 23 January 2019 - 09:43
#10158
Posted 23 January 2019 - 09:57
beavis03, on 23 ianuarie 2019 - 09:32, said:
bag de seama ca Orange nu mai vrea clienti, am vorbit cu o tipa pe chat (vineri), cu Orange Helper (pe 12/01) aici... nimic nu-i nimic, am portat la VDF (pare ca sunt mai deschisi) 6€ (TVA inclus) pe 12 luni nelimitat national + 6 GB internet (& Social Pass + Video Pass gratuit pe toata durata abonamentului) ma declar multumit |
#10159
Posted 23 January 2019 - 10:07
in reprezentanta lor din Craiova... initial am vrut cartela... dar la pretul asta... chiar e rezonabil
|
#10160
Posted 23 January 2019 - 10:12
Dacă îți ajunge ce oferă acest abonament,e bine,dar la cartelă e super ce oferte au! Mai multe putem vb pe aria lor, suntem off!
Edited by Therockstar, 23 January 2019 - 10:16. |
#10161
Posted 23 January 2019 - 15:18
Buna ziua, cum pot contacta serviciul de ofertare/retentie? Mersi.
|
#10162
Posted 23 January 2019 - 15:27
|
#10163
Posted 24 January 2019 - 22:43
Buna seara am si eu o intrebare care mai este oferta de portare de pe abonament cu achizitie de telefon,acele best-deal ?
La ce perioada intra o noua oferta ? Si daca pot opta pentru un abonament mai mic si o diferenta mai mare avans in cazul ofertei cu S9 si ab Me30 ? Multumesc |
#10164
Posted 25 January 2019 - 11:00
SirRaz, on 24 ianuarie 2019 - 22:43, said:
Buna seara am si eu o intrebare care mai este oferta de portare de pe abonament cu achizitie de telefon,acele best-deal ? La ce perioada intra o noua oferta ? Si daca pot opta pentru un abonament mai mic si o diferenta mai mare avans in cazul ofertei cu S9 si ab Me30 ? Multumesc Daca doresti, putem trimite solicitarea ta colegilor nostri de la departamentul Vanzari. Acestia te vor apela, pentru a-ti prezenta toate detaliile ofertei. In acest sens, ne poti transmite un mesaj privat cu un numar de telefon de contact, o adresa de email si sa ne spui in ce oras te afli. De asemenea, te rugam sa ne spui daca doresti activarea pe persoana fizica sau juridica. O zi buna, Orange Helper |
#10165
Posted 25 January 2019 - 12:50
danutz34, on 14 decembrie 2018 - 15:52, said:
Orange_Helper, la partenerii Orange nu se pot depune notificari de reziliere? Desi era in magazin, consultantul a pus omul sa sune la relatii cu clientii. Am o speta noua, astept factura surpriza. Orange_Helper, ca sa nu fiu dur cu tine pentru ca nu esti de vina cu nimic, o sa apelez din nou la tine pentru stornarea taxelor de reziliere. Te rog sa colaborezi si sa nu ceri detalii inutile. Ai deja experienta de data trecuta Multumesc. Si acum povestea. O doamna in varsta a semnat prelungire pe 2 ani cu abonament de Orange Me 7 Senior. Atentie, acesta este o oferta de retentie, nu abonament nou. Ce credeti ca avea inclus in acest abonament? Priviti si va minunati: https://www.orange.r.../oferta-senior/ Femeia a depasit cele 250 de minute nationale si a facut cost suplimentar de 115 euro. A mers la acelasi consultant la care a facut prelungirea desi a asteptat pana s-a eliberat. Vroia sa plateasca in rate dar ca sa rezilieze trebuia sa achite totul la zi. A platit totul cu ochii in lacrimi pentru ca nu avea ce sa faca, a semnat acest contract si a acceptat 0,2 euro/minut cost aditional dupa consumarea minutelor. Din pacate, nici eu n-am avut cum sa o ajut... Consultantul o sfatuia sa nu platesca deloc pentru ca are el un prieten cu rate la banca si nu a patit nimic. Si acum intreb: ca si consultant, cum poti sa-i vinzi un abonament atat de prost unui om care nu stie ce semneaza? Cat de greu era sa-i faca Orange Me7 unde avea nelimitat national? Urat din partea voastra domnilor, sa ajunga un pensionar sa dea ultimul banut la Orange pentru ca un consultant si-a batut joc de el. Sa va fie rusine. Orange_helper, on 14 decembrie 2018 - 17:31, said:
Salut, Am citit mesajul tau si, pentru a identifica ce s-a intamplat, te rugam sa ne spui numarul de telefon sau codul de abonat pentru care soliciti stornarea taxelor de reziliere. O zi buna, Orange Helper danutz34, on 14 decembrie 2018 - 19:57, said:
Multumesc pentru promptitudine. Deocamdata azi s-a facut telefonic notificarea de reziliere. Astept emiterea facturii apoi iti voi trimite datele solicitate. Vad ca taraganati lucrurile si asta nu-mi place. A venit factura dar fara taxa de reziliere pentru ca colegii tai au inregistrat doar notificarea de reziliere pentru abonamentul TV, nu si pentru cel de mobil. Imi pare rau ca nu am stat langa ea ca sa vorbesc eu cu colegii tai cand clientul a sunat sa anunte rezilierea. Bun, trecem peste asta. Dupa ce a venit factura, am sunat eu, am anuntat rezilierea pentru mobil si am cerut numar de inregistrare pe care ti-l comunic aici: 90033340 Doamna cu care am vorbit mi-a spus ca abonatul va fi contactat in 3 zile lucratoare. Am acceptat desi nu trebuia. Am zis ca e doar o formalitate pentru ca doamna oricum e hotarata sa renunte. Azi, la multe zile peste termenul asumat, au sunat si i-au spus ca trebuie sa plateasca 500 de lei ca sa rezilieze, desi nu este emisa nicio factura cu aceasta suma. Rabdarea mea are o limita si a cam fost atinsa. Iti voi trimite numarul de telefon in mesaj privat. Te rog ia masuri si rezolva situatia ca sa nu trebuie sa merg, sa sun din nou si sa ma cert cu colegii tai la telefon. Asadar, astept sa emiteti ultima factura, fara taxe de reziliere. Edited by danutz34, 25 January 2019 - 13:08. |
#10166
Posted 25 January 2019 - 13:04
Am o cartela portata pe orange prepay din digi abonament. Pe aceasta cartela nu functioneaza serviciul volte. Initial am crezut ca e din cauza telefonului dar am incercat cu o cartela noua si serviciul volte functioneaza perfect. Orange_Helper poti te rog sa ma ajuti? Multumesc!
|
#10167
Posted 25 January 2019 - 13:27
Trebuie sa ai optiune cu acces la 4G.
Volte functioneaza exclusiv pe reteaua 4G. |
|
#10168
Posted 25 January 2019 - 13:38
Am un sim nou , si ma aruncă din 4G in 3G , ce sa aibe ?
Edit, am rezolvat , a fost nevoie de 3 4 restart uri la telefon, ciudat.. Edited by Seiren, 25 January 2019 - 14:00. |
#10169
Posted 25 January 2019 - 14:09
aLLLx, on 25 ianuarie 2019 - 13:04, said:
Am o cartela portata pe orange prepay din digi abonament. Pe aceasta cartela nu functioneaza serviciul volte. Initial am crezut ca e din cauza telefonului dar am incercat cu o cartela noua si serviciul volte functioneaza perfect. Orange_Helper poti te rog sa ma ajuti? Multumesc! Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a verifica. O zi buna, Orange Helper danutz34, on 25 ianuarie 2019 - 12:50, said:
Orange_Helper, Vad ca taraganati lucrurile si asta nu-mi place. A venit factura dar fara taxa de reziliere pentru ca colegii tai au inregistrat doar notificarea de reziliere pentru abonamentul TV, nu si pentru cel de mobil. Imi pare rau ca nu am stat langa ea ca sa vorbesc eu cu colegii tai cand clientul a sunat sa anunte rezilierea. Bun, trecem peste asta. Dupa ce a venit factura, am sunat eu, am anuntat rezilierea pentru mobil si am cerut numar de inregistrare pe care ti-l comunic aici: 90033340 Doamna cu care am vorbit mi-a spus ca abonatul va fi contactat in 3 zile lucratoare. Am acceptat desi nu trebuia. Am zis ca e doar o formalitate pentru ca doamna oricum e hotarata sa renunte. Azi, la multe zile peste termenul asumat, au sunat si i-au spus ca trebuie sa plateasca 500 de lei ca sa rezilieze, desi nu este emisa nicio factura cu aceasta suma. Rabdarea mea are o limita si a cam fost atinsa. Iti voi trimite numarul de telefon in mesaj privat. Te rog ia masuri si rezolva situatia ca sa nu trebuie sa merg, sa sun din nou si sa ma cert cu colegii tai la telefon. Asadar, astept sa emiteti ultima factura, fara taxe de reziliere. danutz34, ti-am raspuns prin mesajul privat trimis. |
#10170
Posted 25 January 2019 - 15:54
Screenshot_20190125-155355.png 173.27K
76 downloads Să fie mare cât vreți...dar cu minus bănuiesc!Rusinică!!!
Edited by Therockstar, 25 January 2019 - 15:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users