Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#10153
dinamo48

dinamo48

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 13.05.2017
Eu am cumpărat  un telefon  de la telekom  si functioneaza  apel wifi de la orange

#10154
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,681
  • Înscris: 29.03.2010
Poți lua telefonul de pe eMAG, orange, Vodafone, telekom sau de oriunde. Dacă ii bagi o cartelă orange și telefonul are opțiunea de wifi calling, atunci va merge wifi calling

#10155
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Orange helper ai un PM de la mine!

#10156
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,571
  • Înscris: 10.04.2009
bag de seama ca Orange nu mai vrea clienti, am vorbit cu o tipa pe chat (vineri), cu Orange Helper (pe 12/01) aici... nimic

nu-i nimic, am portat la VDF (pare ca sunt mai deschisi)

6€ (TVA inclus) pe 12 luni

nelimitat national + 6 GB internet (& Social Pass + Video Pass gratuit pe toata durata abonamentului)

ma declar multumit :)

#10157
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostTherockstar, on 23 ianuarie 2019 - 09:14, said:

Orange helper ai un PM de la mine!
Salut,

Ti-am scris in privat.

O zi buna,
Orange Helper

#10158
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016

View Postbeavis03, on 23 ianuarie 2019 - 09:32, said:

bag de seama ca Orange nu mai vrea clienti, am vorbit cu o tipa pe chat (vineri), cu Orange Helper (pe 12/01) aici... nimic

nu-i nimic, am portat la VDF (pare ca sunt mai deschisi)

6€ (TVA inclus) pe 12 luni

nelimitat national + 6 GB internet (& Social Pass + Video Pass gratuit pe toata durata abonamentului)

ma declar multumit Posted Image
Online ai facut sau ai mers in shop?

#10159
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,571
  • Înscris: 10.04.2009
in reprezentanta lor din Craiova... initial am vrut cartela... dar la pretul asta... chiar e rezonabil ;)

#10160
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Dacă îți ajunge ce oferă acest abonament,e bine,dar la cartelă e super ce oferte au! Mai multe putem vb pe aria lor, suntem off!

Edited by Therockstar, 23 January 2019 - 10:16.


#10161
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
Buna ziua, cum pot contacta serviciul de ofertare/retentie? Mersi.

#10162
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postreico, on 23 ianuarie 2019 - 15:18, said:

Buna ziua, cum pot contacta serviciul de ofertare/retentie? Mersi.
Salut,

Te asteptam cu un meaj in privat in care sa ne spui numarul de telefon, pentru a verifica situatia contului tau.

O zi buna,
Orange Helper

#10163
SirRaz

SirRaz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 11.07.2011
Buna seara am si eu o intrebare care mai este oferta de portare de pe abonament cu achizitie de telefon,acele best-deal ?
La ce perioada intra o noua oferta ?
Si daca pot opta pentru un abonament mai mic si o diferenta mai mare avans in cazul ofertei cu S9 si ab Me30 ?
Multumesc

#10164
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostSirRaz, on 24 ianuarie 2019 - 22:43, said:

Buna seara am si eu o intrebare care mai este oferta de portare de pe abonament cu achizitie de telefon,acele best-deal ?
La ce perioada intra o noua oferta ?
Si daca pot opta pentru un abonament mai mic si o diferenta mai mare avans in cazul ofertei cu S9 si ab Me30 ?
Multumesc
Salut,

Daca doresti, putem trimite solicitarea ta colegilor nostri de la departamentul Vanzari. Acestia te vor apela, pentru a-ti prezenta toate detaliile ofertei. In acest sens, ne poti transmite un mesaj privat cu un numar de telefon de contact, o adresa de email si sa ne spui in ce oras te afli. De asemenea, te rugam sa ne spui daca doresti activarea pe persoana fizica sau juridica.

O zi buna,
Orange Helper

#10165
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

View Postdanutz34, on 14 decembrie 2018 - 15:52, said:

Orange_Helper, la partenerii Orange nu se pot depune notificari de reziliere?
Desi era in magazin, consultantul a pus omul sa sune la relatii cu clientii.
Am o speta noua, astept factura surpriza.

Orange_Helper, ca sa nu fiu dur cu tine pentru ca nu esti de vina cu nimic, o sa apelez din nou la tine pentru stornarea taxelor de reziliere.
Te rog sa colaborezi si sa nu ceri detalii inutile. Ai deja experienta de data trecuta Posted Image

Multumesc.

Si acum povestea.

O doamna in varsta a semnat prelungire pe 2 ani cu abonament de Orange Me 7 Senior.
Atentie, acesta este o oferta de retentie, nu abonament nou.
Ce credeti ca avea inclus in acest abonament? Priviti si va minunati:
https://www.orange.r.../oferta-senior/

Femeia a depasit cele 250 de minute nationale si a facut cost suplimentar de 115 euro. A mers la acelasi consultant la care a facut prelungirea desi a asteptat pana s-a eliberat. Vroia sa plateasca in rate dar ca sa rezilieze trebuia sa achite totul la zi. A platit totul cu ochii in lacrimi pentru ca nu avea ce sa faca, a semnat acest contract si a acceptat 0,2 euro/minut cost aditional dupa consumarea minutelor. Din pacate, nici eu n-am avut cum sa o ajut...
Consultantul o sfatuia sa nu platesca deloc pentru ca are el un prieten cu rate la banca si nu a patit nimic.

Si acum intreb: ca si consultant, cum poti sa-i vinzi un abonament atat de prost unui om care nu stie ce semneaza?
Cat de greu era sa-i faca Orange Me7 unde avea nelimitat national?

Urat din partea voastra domnilor, sa ajunga un pensionar sa dea ultimul banut la Orange pentru ca un consultant si-a batut joc de el.
Sa va fie rusine.

View PostOrange_helper, on 14 decembrie 2018 - 17:31, said:

Salut,
Am citit mesajul tau si, pentru a identifica ce s-a intamplat, te rugam sa ne spui numarul de telefon sau codul de abonat pentru care soliciti stornarea taxelor de reziliere.
O zi buna,
Orange Helper

View Postdanutz34, on 14 decembrie 2018 - 19:57, said:

Multumesc pentru promptitudine.
Deocamdata azi s-a facut telefonic notificarea de reziliere.
Astept emiterea facturii apoi iti voi trimite datele solicitate.
Orange_Helper,

Vad ca taraganati lucrurile si asta nu-mi place.
A venit factura dar fara taxa de reziliere pentru ca colegii tai au inregistrat doar notificarea de reziliere pentru abonamentul TV, nu si pentru cel de mobil.
Imi pare rau ca nu am stat langa ea ca sa vorbesc eu cu colegii tai cand clientul a sunat sa anunte rezilierea.

Bun, trecem peste asta.
Dupa ce a venit factura, am sunat eu, am anuntat rezilierea pentru mobil si am cerut numar de inregistrare pe care ti-l comunic aici: 90033340
Doamna cu care am vorbit mi-a spus ca abonatul va fi contactat in 3 zile lucratoare.
Am acceptat desi nu trebuia. Am zis ca e doar o formalitate pentru ca doamna oricum e hotarata sa renunte.
Azi, la multe zile peste termenul asumat, au sunat si i-au spus ca trebuie sa plateasca 500 de lei ca sa rezilieze, desi nu este emisa nicio factura cu aceasta suma.

Rabdarea mea are o limita si a cam fost atinsa. Iti voi trimite numarul de telefon in mesaj privat.
Te rog ia masuri si rezolva situatia ca sa nu trebuie sa merg, sa sun din nou si sa ma cert cu colegii tai la telefon.
Asadar, astept sa emiteti ultima factura, fara taxe de reziliere.

Edited by danutz34, 25 January 2019 - 13:08.


#10166
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006
Am o cartela portata pe orange prepay din digi abonament. Pe aceasta cartela nu functioneaza serviciul volte. Initial am crezut ca e din cauza telefonului dar am incercat cu o cartela noua si serviciul volte functioneaza perfect. Orange_Helper poti te rog sa ma ajuti? Multumesc!

#10167
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,980
  • Înscris: 18.12.2007
Trebuie sa ai optiune cu acces la 4G.
Volte functioneaza exclusiv pe reteaua 4G.

#10168
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am un sim nou , si ma aruncă din 4G in 3G , ce sa aibe ?

Edit, am rezolvat , a fost nevoie de 3 4 restart uri la telefon,  ciudat..

Edited by Seiren, 25 January 2019 - 14:00.


#10169
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostaLLLx, on 25 ianuarie 2019 - 13:04, said:

Am o cartela portata pe orange prepay din digi abonament. Pe aceasta cartela nu functioneaza serviciul volte. Initial am crezut ca e din cauza telefonului dar am incercat cu o cartela noua si serviciul volte functioneaza perfect. Orange_Helper poti te rog sa ma ajuti? Multumesc!
Salut,

Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a verifica.

O zi buna,
Orange Helper

View Postdanutz34, on 25 ianuarie 2019 - 12:50, said:

Orange_Helper,

Vad ca taraganati lucrurile si asta nu-mi place.
A venit factura dar fara taxa de reziliere pentru ca colegii tai au inregistrat doar notificarea de reziliere pentru abonamentul TV, nu si pentru cel de mobil.
Imi pare rau ca nu am stat langa ea ca sa vorbesc eu cu colegii tai cand clientul a sunat sa anunte rezilierea.

Bun, trecem peste asta.
Dupa ce a venit factura, am sunat eu, am anuntat rezilierea pentru mobil si am cerut numar de inregistrare pe care ti-l comunic aici: 90033340
Doamna cu care am vorbit mi-a spus ca abonatul va fi contactat in 3 zile lucratoare.
Am acceptat desi nu trebuia. Am zis ca e doar o formalitate pentru ca doamna oricum e hotarata sa renunte.
Azi, la multe zile peste termenul asumat, au sunat si i-au spus ca trebuie sa plateasca 500 de lei ca sa rezilieze, desi nu este emisa nicio factura cu aceasta suma.

Rabdarea mea are o limita si a cam fost atinsa. Iti voi trimite numarul de telefon in mesaj privat.
Te rog ia masuri si rezolva situatia ca sa nu trebuie sa merg, sa sun din nou si sa ma cert cu colegii tai la telefon.
Asadar, astept sa emiteti ultima factura, fara taxe de reziliere.


danutz34, ti-am raspuns prin mesajul privat trimis.

#10170
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Attached File  Screenshot_20190125-155355.png   173.27K   76 downloads Să fie mare cât vreți...dar cu minus bănuiesc!Rusinică!!!

Edited by Therockstar, 25 January 2019 - 15:56.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate