Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
recuperare pagubă Electrica
Last Updated: Jul 10 2014 16:36, Started by
mberila
, Jun 11 2014 10:58
·
0
#1
Posted 11 June 2014 - 10:58
În decursul nopții între 10 și 11 iunie a avut loc o cadere/variație de tensiune. La o prima evaluare, se pare ca plita vitroceramica Electrolux nu mai pornește.
Are cineva idee care este procedura ce trebuie sa o urmez pentru a-mi recupera paguba, deoarece plita nu se mai afla în perioada de garanție? Plănuiesc sa o duc în cel mai apropiat service autorizat pentru evaluare. P.S. am căutat pe tot forumul un subiect asemănător și nu am găsit nimic. |
#2
Posted 11 June 2014 - 11:02
Sigur s-a defectat din cauza acelei variatii de tensiune?
Greu va fi sa dovedesti asta daca numai plita ta s-a defectat din toti consumatorii legati la postul de transformare respectiv. |
#3
Posted 11 June 2014 - 11:09
#4
Posted 11 June 2014 - 11:11
poi aseară mergea, mi-a gătit nevasta pe ea, pe la ora 3 s-a oprit curentul ce a revenit după câteva minute. dimineață când a încercat să facă micul dejun nu mai răspundea deloc la comenzi. sunt ferm convins că cei de la service-ul autorizat îmi pot da un act de constatare în care să scrie motivul pentru care s-a defectat.
am depus deja o sesizare online din contul meu Electrica, dar încă nu am primit un răspuns și nu pot aștepta fără plită până vor binevoii ei să răspundă. |
#5
Posted 11 June 2014 - 11:30
#6
Posted 11 June 2014 - 11:33
Daca nu e ceva generalizat se despagubeste numai dupa obtinerea unei hotarari judecatoresti in acest sens.
mberila, on 11 iunie 2014 - 11:11, said:
poi aseară mergea, mi-a gătit nevasta pe ea, pe la ora 3 s-a oprit curentul ce a revenit după câteva minute. dimineață când a încercat să facă micul dejun nu mai răspundea deloc la comenzi. sunt ferm convins că cei de la service-ul autorizat îmi pot da un act de constatare în care să scrie motivul pentru care s-a defectat. am depus deja o sesizare online din contul meu Electrica, dar încă nu am primit un răspuns și nu pot aștepta fără plită până vor binevoii ei să răspundă. Iti trebuie memoriu tehnic cu componentele defecte, este bine sa le pastrezi, cat si sa se ajunga al concluzia ca defectarea s-a produs datorita tensiunii. De asemenea, plita in sine trebuie sa fie in perioada de utilizare normata, a nu se confunda cu garantia, orice produs electronic si electrocasnic are o perioada de functionare limitata care este precizata direct in acte sau indirect la omologare, sau in normele europene. La un televizor LED spre exemplu durata normata este de 3 ani, la fel si la un Laptop, in ciuda garantiei de 2 ani. Comparativ, regimul sovietic nu admitea ca un televizor sa se defecteze mai devreme de 5 ani, iar tubul cinescopic mai devreme de 7 ani. Edited by Hedonist, 11 June 2014 - 11:37. |
#7
Posted 11 June 2014 - 11:55
Hedonist, on 11 iunie 2014 - 11:33, said:
Comparativ, regimul sovietic nu admitea ca un televizor sa se defecteze mai devreme de 5 ani, iar tubul cinescopic mai devreme de 7 ani. Tubul alb-negru e infinit mai simplu si rezistent la uzura decit ala color; in plus vorbim de o societate cu maxim citeva ore de program TV si cu citeva (daca nu unul singur si ala purecos) posturi. |
#8
Posted 11 June 2014 - 12:02
mberila, on 11 iunie 2014 - 11:11, said:
poi aseară mergea, mi-a gătit nevasta pe ea, pe la ora 3 s-a oprit curentul ce a revenit după câteva minute. dimineață când a încercat să facă micul dejun nu mai răspundea deloc la comenzi. Succes in demersul tau. Sa ne tii la curent (nu curent electric). |
#9
Posted 11 June 2014 - 12:08
Ar trebui sa aiba o siguranta,verifica intai sa nu fie arsa.
|
#10
Posted 11 June 2014 - 12:12
Hedonist, on 11 iunie 2014 - 11:33, said:
regimul sovietic nu admitea ca un televizor sa se defecteze mai devreme de 5 ani, iar tubul cinescopic mai devreme de 7 ani. Fain era regimul sovietic. f300, on 11 iunie 2014 - 11:55, said: Tubul alb-negru e infinit mai simplu si rezistent la uzura decit ala color; in plus vorbim de o societate cu maxim citeva ore de program TV si cu citeva (daca nu unul singur si ala purecos) posturi. Confunzi URSS-ul cu Romania. |
|
#11
Posted 11 June 2014 - 12:23
#12
Posted 11 June 2014 - 12:37
Ion_de_la_Raion, on 11 iunie 2014 - 12:12, said: Fain era regimul sovietic. Frigiderul era proiectat sa funtioneze minim 20 de ani, multe au atins jumatate de secol in functiune fara oprire. Azi se rup sertarele ca plasticul, se stramba usa ca trebuie foaia de otel mai subtire, se dezlipeste garnitura ca e prea ingusta, se gripeaza rulmentul ca e sub-standard, se arde motorul ca e proiectat la limita, compresorul pierde ulei in freon si merge spre auto-distrugere, pana si becul ala nenorocit nu mai are circuit de soft start, si nici nu mai e subvoltat de dragul "eficientei", tinand juma de an in loc de 10 ani. |
#13
Posted 11 June 2014 - 14:31
#14
Posted 11 June 2014 - 15:13
Hedonist, on 11 iunie 2014 - 12:37, said:
Nu fac apologia comunismului, ci nu pot tolera economia de consum si stricarea programata, sunt inginer ce dracu, e in natura meseriei sa fac lucrurile cat mai performante si durabile cu putinta, si vine un putoi de la Marketing si-mi reduce plasticul cu 2mm in grosime sa scada cu 1 euro costul unui produs de 300 euro, fapt ce imi mai pune inca o componenta ce se poate defecta atat in garantie cat si in post-garantie, si face termeni de functionare de o generatie sa fie azi priviti SF. Frigiderul era proiectat sa funtioneze minim 20 de ani, multe au atins jumatate de secol in functiune fara oprire. Azi se rup sertarele ca plasticul, se stramba usa ca trebuie foaia de otel mai subtire, se dezlipeste garnitura ca e prea ingusta, se gripeaza rulmentul ca e sub-standard, se arde motorul ca e proiectat la limita, compresorul pierde ulei in freon si merge spre auto-distrugere, pana si becul ala nenorocit nu mai are circuit de soft start, si nici nu mai e subvoltat de dragul "eficientei", tinand juma de an in loc de 10 ani. Si bine era. Am si eu o varsta, am prins sculele sovietice, am avut tot felul de electronice de la ei (celebrele Rostov, Majak, etc), plus o gramada de maruntisuri luate de acolo cand am fost de doua ori in excursie inainte de revolutie. Nu degeaba exista expresia "tanc rusesc". |
#15
Posted 11 June 2014 - 19:55
bulan60, on 11 iunie 2014 - 11:09, said: Pana la urma a putut dovedi vreodata cineva ceva si sa fie despagubit de furnizorii de energie electrica? După încă o lună, am primit răspuns că, într-adevăr, contorul era defect. Cu noul contor consumul revenise la normal. Acum urmează cireașa de pe tort: am fost anunțat că mi se va scădea din următoarea factură cantitatea de gaze rezultată în urma calculului eronat. Și mi-au scăzut! Factura a venit cu un minus de... 15 lei |
|
#16
Posted 12 June 2014 - 09:18
am primit răspuns la sesizarea mea on-line în care am întrebat ce pași trebuie să urmez
Quote
Buna ziua! Ca urmare a petitiei dumneavoastra inregistrata la Agentia de Furnizare a Energiei Electrice cu nr. xxxxx din data de 11.06.2014, prin care solicitati informatii privind procedura de despagubiri pentru daunele materiale produse in urma avariei de la locul de consum situat in localitatea x, str. x nr. x ap.x, va comunicam ca pentru a putea inainta petitia dumneavoastra spre analiza si rezolvare, catre Operatorul de Distribuție, Sucursala de Distribuție a Energiei Electrice Cluj, care asigura exploatarea si intretinerea instalatiilor de distributie a energiei electrice, trebuie sa ne transmiteti documentele justificative din care sa rezulte cele reclamate. In conformitate cu HG nr. 1.007/ 2004 pentru aprobarea Regulamentului de furnizare a energiei electrice la consumatori, SECȚIUNEA a 12-a Sesizarea si analiza reclamatiei privind producerea de daune materiale: „ ART. 194 (1) In situatia producerii unei pagube materiale, partea vatamata, operator de retea sau consumator, adreseaza o cerere de despagubire furnizorului, care o transmite partii considerate a fi produs prejudiciul. (2) Termenul de depunere a sesizarii scrise de catre partea vatamata este de 5 zile lucratoare de la data producerii incidentului reclamat sau de la data luarii la cunostinta. (3) Cererea va fi însotita de documente justificative din care sa rezulte cele reclamate, inclusiv o estimare a prejudiciului provocat si, în cazul agentilor economici, modul în care a actionat personalul propriu pentru limitarea incidentului reclamat. ART. 195 Partea reclamata este obligata sa efectueze împreuna cu partea vatamata si cu furnizorul analiza incidentului reclamat, în cel mult 10 zile lucratoare de la primirea sesizarii.” Pentru alte informatii, va stam la dispozitie zilnic, 24 de ore din 24, prin serviciul de Call Center (telefon 0264-929) pentru a se informa asupra soldului facturilor emise sau pentru a obtine orice alta informatie in legatura cu contractarea, facturarea si plata energiei electrice consumate. Regretam neplacerile create si va asiguram de disponibilitatea noastra pentru a solutiona orice alta eventuala problema de furnizare a energiei electrice. În funcție de răspunsul ce îl voi primii azi de la service, voi vedea cum voi putea merge cu acest demers. Interesant e că nu au precizat o listă cu acele documente necesare. |
#17
Posted 19 June 2014 - 17:05
am primit azi răspunsul oficial la sesizarea mea.
răspunsul lor mi se pare cel puțin halucinant. deși recunosc că evenimentul care a dus la defectarea plitei a avut loc, ei consideră că „orice receptor electric echipat cu sistem microprogramat reprezintă un echipament destinat prelucrării informațiilor„ ,deci ei consideră că plita este un pc și conform normativului „echipamentele destinate prelucrării informațiilor vor fi prevăzute cu echipamente de filtrare a interferențelor electromagnetice„ deci pe scurt ei consideră că nevasta îmi gătește pe calculator care eu trebuia să mi-l dotez cu UPS. care ar fi următorul pas? ANPC, avocat? |
#18
Posted 19 June 2014 - 17:26
mberila, on 11 iunie 2014 - 11:11, said: poi aseară mergea, mi-a gătit nevasta pe ea, pe la ora 3 s-a oprit curentul ce a revenit după câteva minute. dimineață când a încercat să facă micul dejun nu mai răspundea deloc la comenzi. sunt ferm convins că cei de la service-ul autorizat îmi pot da un act de constatare în care să scrie motivul pentru care s-a defectat. am depus deja o sesizare online din contul meu Electrica, dar încă nu am primit un răspuns și nu pot aștepta fără plită până vor binevoii ei să răspundă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users