Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Unde sa dau?

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
dude627

dude627

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 29.05.2014
Salut, sunt un elev care tocmai a absolvit 12 clase. Sunt din suceava, oras falticeni, profil stiinte ale naturii.Bacul inca nu l-am luat si ma gandesc dupa aceea sa dau la o facultate.

Scurt istoric
Mie in generala imi placeau mai multe materii economia istoria geografia biologia si poate si romana. La finalul clasei a 8 a eu defapt vrusem sa dau la un liceu la profil economic (ma atrasese foarte mult economia in generala), insa din cauza ca liceul la care vroiam sa dau era rau famat, am fost obligat de parinti sa imi aleg alt profil alt liceu si asa am ajuns la  stiinte ale naturii.

Mate nu-mi placea(defapt uram geometria), romana detestam gramatica(desi o stiam bine , totusi imi placea literatura), chimia nu stiam ce era de ea (in generala fusese pleasca, la fel ca si fizica) , franceza o uram din cauza unei profesoare cretine din generala, iar engleza o stiam bine (din cauza probabil ca am intrat in contact cu ea de la varsta f frageda 5 ani de la filme si mai ales jocuri pc).