Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Oferta Optim și Avantaj cu telefoane - disponibilă NAȚIONAL.

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
13101 replies to this topic

#775
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View Postadrian__78, on 05 iunie 2014 - 20:47, said:

Daca dupa 2 ani nu prelungesc alianta cu Voda...sau nu reusesc sa-si puna la punct reteaua...adio clienti pe voce

Sigur? Am DigiMobil, la 2.48 euro, din 2009, mama din 2008. Acum o luna am renutat la Orange, am portat numerle. De ce? Ca s-a imbunatatit mult semnalul Digi.

#776
theorian

theorian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.01.2008
S3 este varianta dual sau quadcore?

#777
cristi_ct_ro

cristi_ct_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 19.11.2010

View Postoblivio, on 05 iunie 2014 - 21:59, said:

@Digi_Helper am o intrebare am comandat un abonament Complet 3 cu a5duo este vreo varianta sa trec la A6 Quad?
Da se poate s-a mai pus intrebarea asta la pag.39 daca ai fi citit

#778
wolfynwo

wolfynwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,666
  • Înscris: 31.10.2013

View Posttheorian, on 05 iunie 2014 - 22:55, said:

S3 este varianta dual sau quadcore?
quadostyle.

#779
oblivio

oblivio

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 24.07.2005

View Postcristi_ct_ro, on 05 iunie 2014 - 23:12, said:

Da se poate s-a mai pus intrebarea asta la pag.39 daca ai fi citit
Am citit acolo dar era vorba de alt tip de abonament era Optim nu Complet

#780
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,810
  • Înscris: 26.02.2010
Ce va trebuie culoare? Telefonul este bun, oricare ar fi, deoarece este luat de la rds si nu trebuie sa faceti atatea mofturi. Auzi la el, mai vrea si optiuni de culoare. Atat timp cat nu exista stoc, rds va comanda versiunea telefonului mai ieftina, un lot pe culoarea alb, alta data pe culoarea neagra, important este sa se faca economie.

#781
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014
@yahell - voi transmite doleanta ta.

View Postcostables, on 05 iunie 2014 - 18:30, said:

S3-ul e varianta cu 1GB ram si fara LTE?

Acesta e modelul - 16GB

View Postoblivio, on 05 iunie 2014 - 21:59, said:

@Digi_Helper am o intrebare am comandat un abonament Complet 3 cu a5duo este vreo varianta sa trec la A6 Quad?

Sa apelezi la Relatii Clienti si ti se schimba modelul de telefon pe care il doresti.

View Posttheorian, on 05 iunie 2014 - 22:55, said:

S3 este varianta dual sau quadcore?

Acesta e modelul - 16GB

View Postmosulenes, on 06 iunie 2014 - 07:08, said:

Am o intrebare pentru DIGI_Helper,  daca se poate. Am facut o comanda pentru un Huawei G700 pe 30 mai,  am primit sms cu... revenim in 2 zile... As putea sa aflu mai multe detalii despre comanda,  pentru ca nu imi apare in Digicare? De asemenea,  as putea sa optez pentru varianta de culoare alba de telefon? Multumesc anticipat.Trimit in PM cod client.

Vom discuta in PM situatia.
Multumesc

#782
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,810
  • Înscris: 26.02.2010
Ai vazut tu pana acum la rds, vreo o oferta la telefoane/tablete/tv in care se specifica culoarea, eu nu am vazut? Iti tranteste o lista cu modelul si cam atat, evident il cumpara pe cel mai ieftin de la furnizor. Daca te uiti la ofertele magazinelor online, vei observa fluctuatii de pret ale aceeasi versiuni de telefon in functie de culoare. Probabil niciun angajat din RC sau de pe forum nu va stii culoarea dinainte pana nu se vor aduce pe stoc telefoanele.

#783
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
@aris - in general, pe negru e cel mai ieftin, pe alb, ceva mai scump.

#784
Commanderul

Commanderul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 06.06.2014
Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii.

Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda.
Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP :)  

Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel.
Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns".

Va puteti uita si pe site-ul lor:  este oferta publica la vedere? NU ESTE
Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei.

PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt :))



#785
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014
Oferta este publica.
Pe site-ul companiei, pe fiecare pachet de telefonie ai acces la modelele ce se ofera.
In cazul abonamentelor Complet ai direct modelele in tabel, in cazul abonamentelor Optim ai "telefoane cu pret redus ( vezi aici oferta )"; pe "aici" e pus hyperlink catre tabel.

#786
ferarifan

ferarifan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 14.11.2011
Nu cred povestea asta. Cred că echipamentele comandate vin direct împerechiate cu clientul. Și pentru deștepții cărora nu li se pare importantă culoarea, le recomand să se mute în coreea de nord. De exemplu eu nu suport telefoanele albe din simplul motiv că se văd senzorii și camera frontală. În schimb îmi plac femeile mulatre, castraveții murați, varza roșie, etc.

Edited by ferarifan, 06 June 2014 - 09:36.


#787
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,523
  • Înscris: 28.08.2007

View PostCommanderul, on 06 iunie 2014 - 09:23, said:

Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii.

Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda.
Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP Posted Image  

Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel.
Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns".

Va puteti uita si pe site-ul lor:  este oferta publica la vedere? NU ESTE
Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei.

PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt Posted Image)

OFerta de telefoane este aici .


L.E : alt nume mai inspirat ,,commanderul" nu ai gasit?

#788
newspapertimes

newspapertimes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 14.05.2014

View PostCommanderul, on 06 iunie 2014 - 09:23, said:

Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii.

Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda.
Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP Posted Image  

Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel.
Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns".

Va puteti uita si pe site-ul lor:  este oferta publica la vedere? NU ESTE
Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei.

PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt Posted Image)

Punct ochit punct lovit Posted Image

#789
mihu30

mihu30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 09.07.2009
in general pentru CAM-uri am stat intre 2 saptamani si 1 luna, iar pentru tableta cam 2 luni si putin...daca se respecta si cu tel sa fie asteptarea de max 2 luni nu m-ar deranja...

#790
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
La RDS faptul ca se ofera telefoane si se ofera si in RATE pentru clientii mai putini grosi la punga e un feature. Pentru ca la RDS de fapt importanta e oferta de servicii care e spectaculoasa. La telefonie cel putin e revolutionara. Daca nu va convine metoda prin care se distribuie telefoanele puteti alege de la magazinele online ce va doreste sufletul... fita sau buget.
Am mai spus-o... dpmdv nici n-ar trebui sa se complice cu echipamente rds-ul sa stea cu banii blocati in terminale platite in rate de cei care apoi se plang ca parca ar fi vrut alta culoare la telefon...

#791
embedded

embedded

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 04.01.2006

View PostDIGI_Helper, on 05 iunie 2014 - 10:39, said:


Da, se poate.


am fost ieri in oradea POP Madach Imre, baiatul de acolo stia ca nu se poate sa contractezi abonament COMPLET (2 sau 3), daca nu esti abonat RDS; m-a pus in stand-by, a zis ca ma suna azi daca se poate sau nu

#792
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014

View Postembedded, on 06 iunie 2014 - 09:43, said:

am fost ieri in oradea POP Madach Imre, baiatul de acolo stia ca nu se poate sa contractezi abonament COMPLET (2 sau 3), daca nu esti abonat RDS; m-a pus in stand-by, a zis ca ma suna azi daca se poate sau nu

Te rog sa ma contactezi prin PM cu detalii exacte si voi verifica.

Edited by DIGI_Helper, 06 June 2014 - 09:51.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate