Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferta Optim și Avantaj cu telefoane - disponibilă NAȚIONAL.
Last Updated: Dec 10 2018 15:02, Started by
DIGI_Helper
, May 29 2014 11:35
·
0
#775
Posted 05 June 2014 - 22:16
adrian__78, on 05 iunie 2014 - 20:47, said:
Daca dupa 2 ani nu prelungesc alianta cu Voda...sau nu reusesc sa-si puna la punct reteaua...adio clienti pe voce Sigur? Am DigiMobil, la 2.48 euro, din 2009, mama din 2008. Acum o luna am renutat la Orange, am portat numerle. De ce? Ca s-a imbunatatit mult semnalul Digi. |
#777
Posted 05 June 2014 - 23:12
#778
Posted 06 June 2014 - 00:14
#779
Posted 06 June 2014 - 01:19
#780
Posted 06 June 2014 - 08:14
Ce va trebuie culoare? Telefonul este bun, oricare ar fi, deoarece este luat de la rds si nu trebuie sa faceti atatea mofturi. Auzi la el, mai vrea si optiuni de culoare. Atat timp cat nu exista stoc, rds va comanda versiunea telefonului mai ieftina, un lot pe culoarea alb, alta data pe culoarea neagra, important este sa se faca economie.
|
#781
Posted 06 June 2014 - 08:35
@yahell - voi transmite doleanta ta.
costables, on 05 iunie 2014 - 18:30, said:
S3-ul e varianta cu 1GB ram si fara LTE? Acesta e modelul - 16GB oblivio, on 05 iunie 2014 - 21:59, said:
@Digi_Helper am o intrebare am comandat un abonament Complet 3 cu a5duo este vreo varianta sa trec la A6 Quad? Sa apelezi la Relatii Clienti si ti se schimba modelul de telefon pe care il doresti. theorian, on 05 iunie 2014 - 22:55, said:
S3 este varianta dual sau quadcore? Acesta e modelul - 16GB mosulenes, on 06 iunie 2014 - 07:08, said:
Am o intrebare pentru DIGI_Helper, daca se poate. Am facut o comanda pentru un Huawei G700 pe 30 mai, am primit sms cu... revenim in 2 zile... As putea sa aflu mai multe detalii despre comanda, pentru ca nu imi apare in Digicare? De asemenea, as putea sa optez pentru varianta de culoare alba de telefon? Multumesc anticipat.Trimit in PM cod client. Vom discuta in PM situatia. Multumesc |
#782
Posted 06 June 2014 - 08:35
Ai vazut tu pana acum la rds, vreo o oferta la telefoane/tablete/tv in care se specifica culoarea, eu nu am vazut? Iti tranteste o lista cu modelul si cam atat, evident il cumpara pe cel mai ieftin de la furnizor. Daca te uiti la ofertele magazinelor online, vei observa fluctuatii de pret ale aceeasi versiuni de telefon in functie de culoare. Probabil niciun angajat din RC sau de pe forum nu va stii culoarea dinainte pana nu se vor aduce pe stoc telefoanele.
|
#783
Posted 06 June 2014 - 08:46
@aris - in general, pe negru e cel mai ieftin, pe alb, ceva mai scump.
|
#784
Posted 06 June 2014 - 09:23
Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii.
Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda. Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel. Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns". Va puteti uita si pe site-ul lor: este oferta publica la vedere? NU ESTE Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei. PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt ) |
|
#785
Posted 06 June 2014 - 09:33
Oferta este publica.
Pe site-ul companiei, pe fiecare pachet de telefonie ai acces la modelele ce se ofera. In cazul abonamentelor Complet ai direct modelele in tabel, in cazul abonamentelor Optim ai "telefoane cu pret redus ( vezi aici oferta )"; pe "aici" e pus hyperlink catre tabel. |
#786
Posted 06 June 2014 - 09:34
Nu cred povestea asta. Cred că echipamentele comandate vin direct împerechiate cu clientul. Și pentru deștepții cărora nu li se pare importantă culoarea, le recomand să se mute în coreea de nord. De exemplu eu nu suport telefoanele albe din simplul motiv că se văd senzorii și camera frontală. În schimb îmi plac femeile mulatre, castraveții murați, varza roșie, etc.
Edited by ferarifan, 06 June 2014 - 09:36. |
#787
Posted 06 June 2014 - 09:35
Commanderul, on 06 iunie 2014 - 09:23, said:
Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii. Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda. Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel. Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns". Va puteti uita si pe site-ul lor: este oferta publica la vedere? NU ESTE Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei. PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt ) OFerta de telefoane este aici . L.E : alt nume mai inspirat ,,commanderul" nu ai gasit? |
#788
Posted 06 June 2014 - 09:36
Commanderul, on 06 iunie 2014 - 09:23, said:
Am citit acest topic si am ajuns la urmatoarea concluzie: prioritate vor avea intotdeauna angajatii RCS-RDS si nu noi clientii. Cei care au facut comanda de telefon li se v-a inregistra intradevar comanda, o vor putea vedea in DigiCare si vor primi sms/mail cum ca vor fi anuntati din nou in x zile despre status comanda. Ce se intampla practic este ca telefonul ajunge la POP dar este luat de un angajat care are si el o "comanda" pt cineva sau chiar el. Deci asteptati mult si bine fratilor ca nu o sa vedeti prea curand telefoane de la Digi decat la angajatii din POP Dupa ce se proceseaza cererile in "ordinea" in care au fost facute ( yeah riight) trageti si voi speranta la un tel. Cam asta e de zis, altfel nu-mi explic de ce toti cei din POP au deja telefoanele din lista dar imi spun ca momentan "nu sunt pe stoc" si "o sa primiti un raspuns". Va puteti uita si pe site-ul lor: este oferta publica la vedere? NU ESTE Deci sa nu aveti asteptari prea mari, doar e vorba de Digi. Stim noi cum sta treaba practic la ei. PS: sa faceti cereri cat mai multe, ca sa se justifice si aia din POP ca e urgenta treaba sa le ajunga telefonul cat mai repede ca uite cate cereri sunt ) Punct ochit punct lovit |
#789
Posted 06 June 2014 - 09:39
in general pentru CAM-uri am stat intre 2 saptamani si 1 luna, iar pentru tableta cam 2 luni si putin...daca se respecta si cu tel sa fie asteptarea de max 2 luni nu m-ar deranja...
|
|
#790
Posted 06 June 2014 - 09:41
La RDS faptul ca se ofera telefoane si se ofera si in RATE pentru clientii mai putini grosi la punga e un feature. Pentru ca la RDS de fapt importanta e oferta de servicii care e spectaculoasa. La telefonie cel putin e revolutionara. Daca nu va convine metoda prin care se distribuie telefoanele puteti alege de la magazinele online ce va doreste sufletul... fita sau buget.
Am mai spus-o... dpmdv nici n-ar trebui sa se complice cu echipamente rds-ul sa stea cu banii blocati in terminale platite in rate de cei care apoi se plang ca parca ar fi vrut alta culoare la telefon... |
#791
Posted 06 June 2014 - 09:43
#792
Posted 06 June 2014 - 09:50
embedded, on 06 iunie 2014 - 09:43, said:
am fost ieri in oradea POP Madach Imre, baiatul de acolo stia ca nu se poate sa contractezi abonament COMPLET (2 sau 3), daca nu esti abonat RDS; m-a pus in stand-by, a zis ca ma suna azi daca se poate sau nu Te rog sa ma contactezi prin PM cu detalii exacte si voi verifica. Edited by DIGI_Helper, 06 June 2014 - 09:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users