Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 2.2 i-cdti
Last Updated: Jul 23 2022 21:56, Started by
Lowrider
, May 28 2014 20:30
·
0
#19
Posted 16 August 2014 - 14:16
Luni am ramas fara AC. Observasem acum 2-3 sapt ca parea sa faca figuri, asa ca m-am uitat pe net sa vad care ar fi cauza. In majoritatea cazurilor era vorba de releul de AC, cel original, produs de Omron.
Preventiv, l-am comandat pe cel produs de Mitsuba, care a fost folosit incepand din 2009 (pana atunci fusese folosit cu succes pe Acura) si care nu a mai creat probleme. L-am gasit numai in SUA la un pret decent (aprox 32 euro cu tot cu transport) si a sosit numai bine, la 2 zile dupa ce releul original a cedat de tot. Schimbarea dureaza 2 minute: in compartimentul motor, in partea dreapta sus, se afla cutia cu sigurante. Se scoate capacul (sunt 4 clips-uri foarte usor de scos, trebuiesc doar impinse usor inspre capac, nu trebuiesc scule sau forta bruta) si acolo, pe randul de sus se afla releul. E imposibil de ratat, datorita formei specifice. Iese si cu mana, mai greu un pic, dar cu un cleste ar trebui sa iasa imediat (eu am mers pe varianta manuala). Cateva poze pt o localizare mai usoara (sunt facute dupa ce inlocuisem deja releul) 2014-08-14 23.21.32.jpg 104.78K 112 downloads 20140812_181420.jpg 218.29K 123 downloads 2014-08-14 23.23.58.jpg 157.8K 132 downloads Si releul produs de Mitsuba, cod de piesa 39794-SDA-A05: mitsuba.JPG 149.2K 125 downloads |
#21
Posted 16 December 2014 - 19:55
Saptamana viitoare vine revizia de 160.000. Am incercat sa adun oferte de la dealeri Honda de aici si din Romania. Rezultatul:
- in Germania sub 400 de euro lasati la casierie nu scap - in Cluj am primit oferta de 1285 lei - in Brasov cei de la Kampur nu s-au obosit sa-mi raspunda la mesaje - tot in Brasov cei de la Radacini mi-au facut oferta de 1100 lei. In ofertele din Cj si Bv intra schimbul de ulei si filtre si o verificare generala, deci nimic special ce nu as putea face singur. Singura chestie e ca vreau sa am rahatul ala de stampila pe cartea de service macar la fiecare 60.000km, fiindca astia de aici sunt fixati rau de tot pe detaliul asta cand cumpara masina (si o masina cu motor de 2.2 diesel nu cred ca o sa aiba doritori prea multi in Romania, daca taxa ramane neschimbata). Cei care au motorul 2.2 diesel (nu neaparat pe Civic), ati facut vreodata verificarea jocului la supape? Din discutia avuta cu tipul de la Radacini, mi-a spus ca ei nu au prea multa experienta pe marca asta, fiind dealeri Honda de mai putin de 1 an, dar el crede ca nu se face asa ceva pt motorul meu, doar pt motoare pe benzina. Mi-a spus ca se va interesa. In caz ca totusi se face, costul operatiunii se ridica la aprox. 500 lei. M-a cam bagat in ceata si ma gandesc serios daca sa-mi las masina pe mana lor... o replica de genul "nu se face, dar totusi te costa 500 lei" nu ma incanta... |
#22
Posted 25 December 2014 - 12:12
Update dupa revizia de la Radacini.
Schimbul de ulei l-am facut in Germania, inainte sa plec spre Romania. Treceam de 10.000km cu el si sunt convins ca nu ar fi fost probleme, dar better safe than sorry. Per total cei de la Radacini au fost mai mult decat ok; a fost o neintelegere legata programare - nu mi-au mentionat ca Honda nu are service propriu, asa ca la ora 8 cand am ajuns conform programarii, la Honda era pustiu. M-am intors la 9 si abia atunci mi s-a spus ca revizia se face in service Opel, la 10m distanta. Pretul pt revizie (fara schimb de ulei) a fost de 613 lei. Ai o sala de asteptare din care poti sa-ti vezi masina, la preluarea in service iti pun folie pe scaun si volan, la predare gasesti piesele inlocuite in masina (evident le poti lasa acolo, eu asa am facut, dar ti se aduc sa le vezi ca au fost inlocuite). La verificarea generala au gasit o singura problema: joc la bieleta de directie dreapta. Am dat comanda pt reper, dupa revelion facem schimbul. In rest totul ok. La faza cu jocul la supape, se pare ca si in cartea de service e bifat doar la motoarele pe benzina, deci au avut dreptate. Per total o experienta pozitiva cu Radacini Brasov, un mare minus pt cei de la Kampur pt ca n-au binevoit sa raspunda. Probabil o duc extrem de bine si nu au nevoie de clienti care sa se mai si deplaseze pana in afara orasului. |
#23
Posted 22 May 2015 - 23:08
Update 165.500km.
Pt ca azi fac 10 ani de Softpedia, hai sa fac si un update la jurnalul de bord. Am trecut prin iarna fara mari probleme, cu 2 exceptii: - am ramas fara faza scurta pe autostrada, noaptea. Au reusit sa se arda la distanta de 2 ore unul de altul, intai pe dreapta si apoi pe stanga. Pt dreapta aveam un Osram Nightbreaker pe care-l tineam in masina sa fie de rezerva, pt stanga am oprit la benzinarie si am cumparat un no-name la pret de Osram: 12.99€ (deh, preturi de benzinarie). Surpriza a fost sa observ ca diferenta intre Osram si no-name e aproape insesizabila. Sunt curios acum care se arde primul. - m-am trezit fara capacul de la manerul usii pasagerului. Cand am lasat masina in parcarea magazinului, era acolo, cand m-am intors nu mai era. N-am gasit sa cumpar separat, asa ca am cumparat tot mecanismul, o distractie de 50 de euro, pret de Polonia. In Germania am gasit numai cu 140€, pret din dezmembrari. Din fericire am un prieten polonez care mi l-a gasit pe un site de-al lor la pretul asta mai omenesc. Si sa ma dau mare: am urcat cu niste prieteni in munti, la o cabana. La urcare, unul din prieteni l-a fortat pe un tip cu un Suzuki Vitara sa se dea la o parte din fata lui, iar ala saracul a ajuns in sant si nu mai putea sa iasa. Am oprit, am pus sufa si l-am scos, in ciuda faptului ca la inceput tipul mi-a zis ca el nu crede ca reusim. N-a fost treaba de tras efectiv din sant, cat a fost doar sa-l misc pana a prins un pic de aderenta (era zapada, am uitat sa mentionez) iar restul a facut singur, mai ales ca era 4x4. Poze maine si cu manerul fara capac si cu Suzuki-ul scos din sant. |
#24
Posted 23 May 2015 - 23:53
Am inteles de pe forum ca se mai intampla sa cada capacul ala argintiu. De altfel, si mie mi-a cazut,noroc ca un om binevoitor mi-a batut in geam si mi l-a dat.L-am lipit cu UHU si am constatat ca mai fusese o data lipit. Sper sa tine.
|
#25
Posted 25 May 2015 - 13:32
Dupa postarea ta am mai cautat si eu pe net si se pare ca e o problema destul de des intalnita. E posibil sa fi cazut pe drum, noi am observat doar cand ne-am intors la masina. Acasa sigur era, dar acum oricum nu mai conteaza. Am verificat si la usa soferului si se pare ca in partea din fata incepuse sa se desprinda, asa ca i-am aplicat metoda Superglue.
Inlocuirea manerului mi-a luat cam 3 ore cu totul, probabil ca acum stiind ce si cum, in max 20 min e gata. Eu am lucrat cu o surubelnita invelita in banda izolatoare, ca sa nu las zgarieturi pe panou sau pe vopsea, as recomanda metoda asta oricui face reparatii care presupun folosirea surubelnitei in apropierea suprafetelor sensibile. Cam asa arata inainte sa ma apuc de treaba: before.jpg 115.41K 89 downloads Pasi: 1. Se scoate capacelul din spatele clapetei de deschidere din interior si acolo sunt 2 suruburi care trebuiesc scoase panou-interior-1.jpg 218.89K 94 downloads panou interior 1-1.jpg 255.37K 80 downloads Inca un surub se gaseste in maner, sub cauciucul de pe fundul scobiturii unde bagi degetele cand deschizi/inchizi usa panou-interior-2.jpg 96.65K 78 downloads 2. Inainte de a trece la demontarea panoului interior se scoate tweeter-ul de sus din colt. Se trage usor de marginea care e "lipta" de geam spre spatele masinii pana se desprinde primul clips, apoi restul ies f usor. Dupa aceea se trece la demontarea panoului. Se baga surubelnita pe sub panou si se scot clipsurile unul cate unul. Sunt destul de teapan prinse, trebuie lucrat cu grija (as recomanda o surubelnita subtire si lunga, pt ca eu la inceput am lucrat cu una mai scurta si am reusit sa rup 2 suporti de clips pe care a trebuit sa-i lipesc ulterior cu superglue). Locatia clipsurilor e marcata cu galben. Am facut o poza cu clipsurile atat in usa cat si in panou, sa fie mai usor de inteles. interior-usa.jpg 159.18K 66 downloads panou-interior-cu-clipsuri.jpg 172.53K 59 downloads Dupa ce au fost desprinse toate clipsurile, se ridica panoul in sus, ca sa iasa de pe rama usii. Urmatorul pas, decuplarea mufei de la geamurile electrice (are pe centru un clips ce trebuie apasat si se trage de mufa) si a cablurilor de actuare a deschizatorului (cel scurt in poza cu usa) si cel de actuare a blocarii de siguranta (cel lung). Cel lung are un clips mai dubios, trebuie scos cu grija. Trebuie doar observat modul in care trebuie sa se deschida, iar apoi se baga o surubelnita si iese. 3. Demontarea manerului. Aici am uitat sa fac poze, am luat unele gasite pe net. In principiu e destul de simplu: cu o cheie Inbus si o tubulara de 10 se scot cele 3 suruburi care tin manerul pe pozitie. Pe interior e un suport metalic, trebuie avut grija la cum a fost pozitionat, ca sa nu dea cu virgula cand va fi montat la loc. Suruburile se scot in felul urmator: - cel care se desface cu cheia Inbus e in fata, se ajunge f usor la el daca se da la o parte protectia aia alba (se va lipi ulterior la loc, maglavaisul ala negru tine bine) surubul fata.JPG 36.65K 51 downloads - pt cele 2 suruburi pt care trebuie tubulara de 10 trebuie scoase cele 2 dopuri negre din cauciuc (in poza cu usa se vad in dreapta sus, desupra si dedesubtul clipsului, unul mai mare si unul mai mic) si prin gurile de vizitare se introduce tubulara, eventual folosind o tija de prelungire (eu am o cheie cu clichet si prelungitor si a functionat perfect) maner pe interior.JPG 36.78K 71 downloads 4. Se scot manerul si suportul metalic, se inlocuieste manerul vechi cu cel nou, se pozitioneaza la loc si se reiau operatiile in sens invers: montarea celor 3 suruburi, a mufelor si cablurilor de actuare (grija cand faceti testul manerului, sa fiti siguri ca nu ati activat blocarea de siguranta; in prima faza m-am pacalit, credeam ca am facut ceva prost. Cand sa ma apuc sa desfac manerul, am observat cablul si am zis sa verific sa vad daca nu cumva de acolo mi se trage; acolo era buba ), apoi panoul, suruburile, tweeter-ul si gata. 5. Rezultatul final: final result.JPG 65.97K 130 downloads Si poza promisa, cea cu Suzuki-ul scos din sant: vitara.jpg 297.02K 131 downloads |
#26
Posted 16 June 2015 - 19:11
Am reusit in sfarsit sa o iau si eu, e din 2007 cu 84.000km, benzina 1,8
IMG_20150529_170648083.jpg 149.79K
105 downloads, ce sa zic, o am de 10 zile si nu ma mai satur de ea , motorul are un zgomot fenomenal
|
#27
Posted 16 June 2015 - 22:37
Sa o stapanesti sanatos!
Stiu motorul de 1.8, la inceput asta a fost motorizarea pe care am cautat-o, dar negasind ceva pe placul meu m-am lasat "sedus" de 2.2-ul pe motorina (si nu-mi pare rau, mai ales ca in mers nici nu-ti dai seama ca e diesel, iar cuplul face toti banii). Am uitat un mic incident de asta iarna: la un moment dat am lasat-o nepornita vreo saptamana si ceva, intr-o perioada cu temperaturi sub -15 grade timp de cateva zile la rand. Stand in garaj subteran, am zis ca nu e nicio problema, dar cum necum, s-a dus bateria. Am si starter si redresor (de pe vremea cand la -25 grade mi-a inghetat motorina in filtru la VW Lupo pe care-l aveam atunci) asa ca am zis sa incerc intai cu starter-ul. Cand sa pun borna, surpriza: a dat sa porneasca alarma. Am mai incercat o data, la fel. Banuiam ca activam un sistem antifurt ceva, asa ca am luat bateria s-o pun pe redresor si intre timp am cautat pe net sa vad daca s-au mai lovit si altii de problema. Asa am aflat ca au patit mai multi posesori de Civic chestia asta, fiind frecvent intalnita la masinile de pana pe la jumatatea lui 2007. Ce m-a frapat a fost ca absolut toti au pus borna oricum si au lasat alarma sa urle pana au reusit sa porneasca masina (unii povesteau ca a urlat alarma si 15 minute). Cat de batut in cap sa fii sa nu te gandesti sa iei siguranta de la claxon? In cazul in care se intampla o faza asemanatoare se face asa (asta a fost solutia mea, partial gasita pe net, partial luata logic dupa mintea proprie): - daca la punerea bateriei/starter-ului da sa porneasca alarma, se ia borna imediat, pt ca cel mai probabil cheia a fost lasata in contact - f important, cheia sa nu fie in contact, pt ca daca se pune borna/starter-ul si incepe sa sune alarma, in cazul in care cheia e in contact, va fi suprascrisa (MICU rescrie EEPROM-ul si va rescrie si cheia) si nu mai poate fi folosita (trebuie dusa la reprezentanta si reprogramata). Pt anularea alarmei, se foloseste cheia de rezerva (o sa explic imediat de ce). - se scoate siguranta de la claxon; trebuie sa recunosc ca nu mai stiu acum daca era 12 sau 27... In orice caz, pe spatele capacului de la cutia de sigurante e trecuta. Eu am cautat in manual si am gasit, abia apoi am observat abtibildul de pe capac. - odata anulat claxonul, se pune bateria/starter-ul (eu am pus direct bateria, dupa ce am lasat-o peste noapte pe redresor). Semnalizarile vor incepe sa clipeasca, semn ca s-a activat alarma. - acum se poate porni linistit motorul cu cheia, nu mai e pericol de rescriere (riscul e doar in momentul cand in circuit intra impulsul provenit de la baterie sau starter, nu are rost sa intru in detalii) - cu cheia de rezerva se incuie si se descuie usa soferului de 1-2 ori, pana se opresc semnalizarile. Cheia de rezerva are si functie de "fob key" sau "panic key" si alarma se poate anula in acest caz particular numai cu ea, nu cu cheia principala. Bineinteles, se poate incuia si descuia usa si inainte de a porni motorul, e la alegerea fiecaruia cum face. Important e ca procesul de incuiere-descuiere sa se faca numai cu cheia de rezerva. - dupa ce alarma a fost dezactivata se pune siguranta la loc si asta a fost tot. O solutie permanenta la problema asta ar fi un update de software. |
#28
Posted 17 June 2015 - 07:48
De unde ști care e cheia principală și care de rezervă? Au ceva distinctiv din fabrică, nu sunt identice?
|
|
#29
Posted 17 June 2015 - 22:45
La mine cheia de rezerva are atasat un fel de badge cu un cod si un barcode, probabil pt cazul in care am nevoie sa-mi faca una noua in service. Dar ca si layout si nr de butoane cele 2 chei sunt identice.
Pornind de la intrebarea ta, am cautat un pic mai in detaliu motivul pt care se foloseste doar cheia de rezerva si se pare ca tipul de pe forumul unde am gasit solutia in seara respectiva are alt tip de cheie, cu panic button. Eu am cheile cu 2 butoane, fara butonul rosu. Drept urmare, trebuie sa fac si eu o rectificare: se poate folosi si cheia principala pt anularea alarmei. Insa oricum va trebui sa ai la tine ambele chei, cu una sa pornesti masina si cu una sa incui/descui usa pana se anuleaza alarma. |
#30
Posted 18 June 2015 - 19:17
Multumesc. profit de ocazie ca tu ai mai surubarit la ea, a mea am luat-o fara roata de rezerva, am doar kitul de reparatii, evident ca nu ma pot baza pe el, ca sa iau roata ma ajunge vreo 200 euro, imi trebuie aia cu diametrul de 16 ca am niste aparatori la discurile de frana si de 15 nu imi intra , tu ce folosesti?
|
#31
Posted 18 June 2015 - 21:09
Nici eu n-am roata de rezerva (din cate stiu nici nu au fost vandute cu roata de rezerva din fabrica, pt ca au vrut sa maximizeze spatiul disponibil prin renuntarea la roata de rezerva si mutarea rezervorului in mijlocul masinii, astfel incat sa creeze spatiul acela suplimentar din portbagaj), dar din ce am vazut si citit, kit-ul ala isi face treaba f bine daca se intampla sa faci o pana. In plus, rotile mele de vara sunt pe 17, cele de iarna sunt pe 16, deci ar trebui sa am o roata de rezerva pt fiecare set. Nu-mi bat capul, in cel mai rau caz, sun la ADAC si se ocupa ei de problema. Pt 96€/an am asistenta rutiera in toata Europa, inclusiv transport pe platforma in cazul in care nu pot remedia ei problema pe loc.
|
#32
Posted 10 November 2015 - 10:39
Salut!
Mai intai, mersi pt acest thread, multe informatii utile Si eu sunt cam de un an, un fericit posesor de Civic 2.2 diesel, model 2006 si as avea nevoie de un sfat. Mi s-a descarcat bateria si vreau sa iau una noua. - ce baterie mi-ati recomanda (pana acum am avut Varta Blue Dynamic) - din ce imi dau seama, e nevoie de o baterie cu polaritatea inversa - am vorbit cu o firma care se ocupa cu inlocuirea si ei pareau siguri ca e normala, dar ii pun sa vina cu ambele modele. La voi cum este? - ma ingrijoreaza putin procedura de montare descrisa mai sus - se intampla 100% asa? Eu nu am decat o cheie de contact, iar la usa am alta cheie (a incercat cineva sa intre in masina si a trebuit sa inlocuiesc butucul - am pus butuc cu cheie fara chip, pt ca era mult mai ieftin). Stiti cum ar trebui sa procedez in cazul asta? Multumesc |
#34
Posted 11 November 2015 - 00:06
Eu am cumparat luna trecuta o baterie Exidesi se pare ca e chiar asa de buna precum o lauda toti. O sa revin intr-o postare ulterioara cu detalii, pt ca intentionam oricum sa fac un update. O sa-ti fac si o poza cu bateria montata, sa vezi daca e ca la a ta (nu vad de ce ar fi diferita totusi).
Rombat n-am mai folosit de pe vremea cand conduceam Lupo (si pe vremea aia erau f bune), dar daca nu s-au prostit intre timp, ar trebui sa fie in continuare unele din cele mai bune baterii de pe piata, asa ca nu cred ca ai da gres daca ai merge pe mana lor. Legat de cheie, nu stiu cum reactioneaza cu o cheie fara cip, dar in orice caz tine minte 2 detalii preventive: 1. scoate siguranta de la claxon 2. nu pune bornele cu cheia in contact Ma asteptam ca atunci cand am schimbat bateria sa faca urat, dar n-a fost nicio problema. La fel si cand am scos bateria veche intr-o seara s-o pun pe redresor (nu era goala, dar vroiam sa fiu sigur ca dimineata porneste). |
#35
Posted 11 November 2015 - 12:47
Update: pana la urma am luat tot varta, au venit si au si montat-o ei.
https://www.neobat.r...4-ah_574012068/ Intr-adevar, cand au reconectat-o s-au aprins averiile de cateva ori, dar fara alarma. Procedura standard de montare - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0gOVT2Xnpic?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am fost totusi atent sa nu am cheia in contact |
#36
Posted 11 November 2015 - 21:27
La mine nici macar semnalizarile nu s-au aprins. Diferenta fata de atunci cand a trebuit sa scot siguranta a fost ca bateria nu era goala si am schimbat-o atunci pe loc cu cea noua. Probabil numai in cazul in care se consuma bateria si se incearca pornirea cu starter face urat... Am mai cautat info pe tema asta, dar cam toti spun aceeasi poveste: bateria descarcata + starter.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users