Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 1.8 i-vtec
Last Updated: Oct 09 2021 08:16, Started by
flaviuf
, May 21 2014 09:14
·
0
#19
Posted 27 May 2014 - 20:16
RealThing, on 21 mai 2014 - 14:21, said:
[,,,] si ma enerveaza ca nici in anul de gratie dupa 2006 japonezii n-au fost in stare sa puna un senzor la placute cu martor in bord, tot cu scartaitoare le-au facut |
#20
Posted 28 May 2014 - 21:38
Astazi am facut o revizie la 146 kkm: schimbat ulei+filtru ulei. Am optat pentru cu cel original Honda 0W20 (??!! - cam ciudata specificatia) si am solicitat si verificarea uzurii discului de ambreiaj (mi-a intrat in cap ca ar putea fi uzat, dupa ce am citit pe forum ca ar fi probleme - lucru confirmat si in acest topic de RealThing), deoarece cutia este considerata mai degraba manuala decat automata. Discul OK, dar s-a facut o resoftare si "reinvatare", iar comportamentul cutiei este simtitor schimbat in bine. Verificat punte spate (alta spaima) - totul OK, in schimb am pe fata 2 bucsi ce vor fi schimbata saptamana viitoare. De asemenea, s-a verificat instalatia de climatizare - totul OK. Trebuie pregatita de drum lung.
|
#21
Posted 28 May 2014 - 21:43
Da, din pacate la modelul asta au trecut de la punte independenta la punte semi-independenta pe spate. Sa ma... in taierile lor de costuri.
|
#22
Posted 28 May 2014 - 22:08
RT, tot nu e rea overall. Eu n-am vrut Civic ca mi s-a parut prea kitsch/StarTrek la un moment dat, dar am 2 colegi care au si nu zic de rau de ele - overall, proprietarii de Honda sunt multumiti de ele (exceptie colegul cu Legend, prietenul benzinariilor, asta fiind singurul motiv).
@flaviuf - multi km fara belele in continuare! |
#23
Posted 28 May 2014 - 22:10
Nu e rea, e chiar foarte stabila, insa pe drum mai accidentat/valurit se simte diferenta.
|
#24
Posted 28 May 2014 - 22:23
Din opinia personala si subiectiva, chiar si Civic Type R e mic copil pe langa Lancer Rallyart la terasamente - la mitsu umbli cu tub de superglue pentru rinichi.
E o compacta al naibii de fisneata, iar cand e vorba de ce ma doare pe mine mai tare: tinuta de drum si confortul la drum lung - e mai mult decat onorabila. De curiozitate - Civic parca-i facut in UK, cu CRV-ul? |
#25
Posted 28 May 2014 - 22:26
Ralliart joaca la alta categorie, 4x4, magarii care n-au legatura cu masinuta de care discutam. Din ce stiu eu sunt facute in UK.
|
#26
Posted 28 May 2014 - 22:51
Corect, Ralliart-ul (scris gresit de altfel in post-ul anterior de mine) are transmisia si motorul (cica) de pe EVO, downtuned. Am dat-o ca exemplu deoarece si TypeR-ul e rigid rau la suspensii, dar nici nu-l gadila pe mitsu la senzatii oribile pe denivelari - tipul de transmisie nu vad sa aiba mare legatura cu rigiditatea suspensiei masinii.
Revenind la Civic, eu chiar il am in calcule pentru urmatoarea masina, K24 e elegant dar nu e de oras insa nici nu prea-mi vine sa renunt la agregat. Ultima generatie de Civic mi se pare ciudata la design, dar la fel am gandit si cand am vazut-o pe cea veche. |
#27
Posted 19 July 2014 - 19:49
Ieri m-am intors dupa un tur de FIX 3000.0 km (incredibil, dar asta a fost cifra finala dupa ce amparcat masina in fata blocului) prin Grecia-Lefkada. Masina s-a comportat impecabil, iar consumul final a fost 6.4% (pe bord, in realitate trebuie sa adaugam eroarea) in conditiile urmatoare:
- climatizare 95% din drum pe on - vreo 600 km de autostrada unde am mers intre 120-160 - vreo 600 km pe insula, unde au fost doar serpentine - urcusuri si coborasuri. Au fost si drumuri incredibil de inguste, cu niste viraje extrem de stranse ce au trebuit obligatoriu luate pe exterior - altfel loveai pragul. De fapt am vazut un istet cu un Accord care si-a luat avant din parcare intr-o rampa abrupta si a abordat virajul pe interior. Rezultatul? A dat una cu pragul in asfalt de am crezut ca o rupe in doua. am trait si niste emotii ieri cand a trebuit sa scot masina din parcarea subterana din Salonic. Am facut cred 20 de manevre micrometrice pana am reusit...incredibil cum parcheaza, daca era mai mare nu mai ieseam de acolo decat cu zgarieturi. Mi-a parut rau ca nu am facut poze, dar cand am vazut situatia numai de ele nu aveam chef. va pun niste poze cu Honda pe taramuri elene, si un moment de aniversare - pe Valea Oltului la intoarcere am atins 150 kkm. Attached Files |
#28
Posted 21 July 2014 - 15:02
Super masinuta, s-o stapanesti sanatos!
OT: sa vezi cu Passatu' ce "secsi" a fost prin parcarile alea subterane din Salonic, cu tot cu senzori slabeam cate juma' de kil' la fiecare intrare si iesire din parcare |
|
#29
Posted 21 July 2014 - 17:41
Ce fain îi șade în Ellada ! Abia astept sa-l ”plantez” si eu pe Suby pe-acolo ....
Super masinuta, exceptional consumul ! PS: Din pura curiozitate: revizia la Autoklass ai facut-o ? Cum ti se par oamenii de service de-acolo ? Meseriasi sau carpaci ? |
#30
Posted 21 July 2014 - 22:03
ticodriver: te cred, a mea daca era cu 10 cm mai lata sau mai lunga nu mai ieseam de acolo...iti spun, m-au luat toate transpiratiile, iar prietena a fost "senzorul", altfel n-aveam nici o sansa.
marr: da, pana acum am fost doar la Autoklass, baietii mi s-au parut OK dar nu au fost probleme majore. Nu stiu insa daca se justifica tariful la manopera aproape dublu decat la alte service-uri, probabil pe viitor ma voi gandi de 2 ori la operatiile simple daca mai merg la ei. In plus am avut 2 chestii care m-au lasat asa usor cu un gust amar"la schimbul de bujii, i-am rugat sa mi le pastreze pe cele vechi (de pura curiozitate) si bineinteles ca n-au facut-o, iar la schimbul de ulei mi-au facturat 4 litri desi in carte scrie ca se pun 3.7. I-am intrebat daca au pus mai mult sau daca au uitat sa-mi dea diferenta (deoarece as vrea sa am de completare tinand cont ca nu gasesc ulei Honda 0W20 oriunde) si mi-au spus ca ei nu completeaza dupa manual ci dupa semn si probabil ca atata a intrat. N-am mai zis nimic, mi-am luat inca 1 litru ca sa am la mine pentru orice eventualitate. |
#31
Posted 21 July 2014 - 22:14
Trebuia sa verifici, de curiozitate, cat ulei aveai in motor. De obicei, la schimb, intra mai putin decat scrie in manual (mai raman 100-150ml prin motor), niciodata mai mult.
De exemplu, la mine zice ca intra 4.2l mereu pun 4l si este la 1-2mm sub maxim. |
#32
Posted 22 July 2014 - 08:29
closchkutza, on 21 iulie 2014 - 22:14, said:
Trebuia sa verifici, de curiozitate, cat ulei aveai in motor. De obicei, la schimb, intra mai putin decat scrie in manual (mai raman 100-150ml prin motor), niciodata mai mult. De exemplu, la mine zice ca intra 4.2l mereu pun 4l si este la 1-2mm sub maxim. |
#33
Posted 22 July 2014 - 10:16
Closchkutza se refera la faptul ca intotdeauna, chiar si cu schimbare de filtru, mai ramane ceva ulei prin instalatie, nu apuca niciodata sa se scurga tot. Ca se scurga tot ar trebui, probabil, sa stea masina pe rampa/elevator o zi intreaga.
|
|
#34
Posted 22 July 2014 - 11:00
Am inteles.Oricum inseamna ca trebuiau sa-mi returneze mai mult de 0.3 litri .
|
#35
Posted 22 July 2014 - 11:47
Exact. Probabil l-au turnat pe tot in motor, vorba aia..oricum se consuma, sa nu mai completezi (vezi doamne, au venit in intampinarea clientului..).
|
#36
Posted 09 September 2014 - 11:52
Intre timp am ajuns la aproape 153 kkm. Am facut 7000 km cu uleiul 0W20 si se pare ca-mi faceam griji degeaba cu faptul ca e prea subtire, pur si simplu asta e uleiul ei. Nu a scazut deloc, sau daca a scazut a facut-o in mod insesizabil cu ochiul liber. Urmatorul schimb va fi tot 0W20, nici nu ma mai gandesc la altceva.
Ma declar tot mai atasat de masina, abia astept dimineata sa ma sui la volan . Daca la inceput foloseam modul manual pentru depasiri rapide, intre timp m-am obisnuit cu kickdown-ul de pe automat. Am impresia ca uneori retrogradeaza direct cate 2-3 trepte, functie de cum apesi acceleratia. Imi place tot mai mult sunetul peste 4000 rpm si senzatia mea este ca masina abia asteapta sa o turezi. Desi sunt un sofer foarte echilibrat (in 23 de ani de soferie nu am avut nici macar o zgarietura), de multe ori ma trezesc furat "de priveliste". Un alt lucru de care ma declar deplin multumit este consumul mediu, care din punctul meu de vedere este exceptional pentru un benzinar de 1.8. In rest, nici o problema - am schimbat doar 2 varistoare la modulul care rabateaza oglinzile laterale deoarece acest lucru se intampla doar partial. Multumiri pentru pont lui Lowrider - am rezolvat problema cu 10 RONi. Edited by flaviuf, 09 September 2014 - 11:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users