Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop CS 2

AirGPU (cloud gaming)

KAZA Univisa

Reciclare hard disk-uri defecte v...
 Vacanta 7-10 zile auto

Procedura inmatriculare auto din UE

Pot pune faianta noua peste adezi...

Probleme martorii de bord Opel Me...
 Opel Astra K sau Skoda Octavia 3?...

Completare formular Detalii Tehni...

Investitie intro firma

Buget de vis: ce caravana sa aleg...
 Caut un VPN gratuit si un Antivir...

ajutor VPN

Sfaturi montaj folie antivapori l...

Sistem audio recomandat

Vreau sa invat programare!

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

dgn998

dgn998

New Member

• Grup: Members
Salutare Softpedia!Am 16 ani si sunt elev in clasa a IX-a la un liceu cu profil filologic.Pe langa literatura,mai am o pasiune.Programarea.Ideea este ca as dori sa invat un limbaj de programare foarte bine pana termin liceul,si m-am gandit la JAVA.Acum urmeaza intrebarile mele:
1) Pot invata sa programez singur,acasa?
2) Recomanda-ti-mi va rog un site de unde pot lua o documentatie cat mai clara si concisa
3) Ce sanse am sa intru la o facultate cu profil informatic?

yonut_a

yonut_a

Trala la la la

• Grup: Senior Members
Pai si daca esti asa pasionat de informatica de ce esti la filologie ?
1. Orice se poate cu vointa si munca
2. Ce stii despre programare inainte sa te arunci direct in Java ?
3. De intrat intri, important e sa faci faci , mai ales la matematica

dgn998

dgn998

New Member

Sunt la filo pentru ca astea imi sunt posibilitatile financiare.Despre proramare,nu stiu mare lucru,atat doar stiu ceva HTML, CSS si un pic de tot JAVA.Asa mi s-a recomandat,sa invat JAVA,la momentul actual despre programare stiu ca JAVA e un limbaj de programare orientat pe obiecte si  ca "Java is everywhere" :) De aceea am venit aici,sa fiu indrumat si de voi,imi place sa am cat mai multe perspective inainte de a ma apuca sa fac un lucru si vi-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine :)

Lon_don