![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Setari internet Digi Mobil Optim Nelimitat
Last Updated: Mar 07 2019 11:19, Started by
newspapertimes
, May 20 2014 09:14
·
0

#109
Posted 28 October 2014 - 15:00

spunetimi si mie unde gresesc la setari internet de nu merge Name DIGI.Mobil APN type default APN internet USERNAME not set Password not set Authentication type not set Proxy not set Port not set MMSC not set MMS proxy not set MMS port not set |
#110
Posted 28 October 2014 - 15:14

Acer s100 http://www.gsmarena....quid_e-3156.php trebuie neaparat semnal digi,momentan sunt in roaming. a luato dupa restart,multumesc |
#111
Posted 30 October 2014 - 21:08

Salutare
Pentru Digi helper as avea si eu doua intrebari: 1. Un mesaj cu setarile automate ale apn-ului nu putem obtine si noi din reteaua digi? Ceva de genul: trimiti mesaj gol la 6381 si primesti mesaj cu setarile automate pentru internetul cosmote. 2. Serviciul de retea pentru actualizarea automata a datei si orei nu se poate activa? Multumesc |
#112
Posted 31 October 2014 - 09:48

Salut,
Atat APN cat si setarea orei sunt setari ce trebuiesc introduse manual de catre utilizator. Pentru setarea APN-ului avem pe site tutoriale pentru mai multe dispozitive: http://www.rcs-rds.r...-internet-mobil |
#113
Posted 03 November 2014 - 13:23

Salut, posed acest tip de telefon: http://www.gsmarena....ia_n97-2615.php
Nu reusesc sa activez internetul la un abonament digi optim nelimitat in nici un fel, ma poate ajuta careva? |
#114
Posted 03 November 2014 - 13:31

Salut, posed acest tip de telefon: http://www.gsmarena....ia_n97-2615.php Nu reusesc sa activez internetul la un abonament digi optim nelimitat in nici un fel, ma poate ajuta careva? Te rog sa incerci urmatoarele setari: Menu – Settings – Connectivity – Destinations – Acces point – Options – New access point Automatically check for available access points – No Select access point – Packet data Packet data access point name: Diginet Select destination – Internet Menu – Settings – Connectivity – Destinations – Internet – Diginet Connection name: Diginet Data bearer: Packet data Access point name: internet User name: None Prompt password: No Password: **** Authentication: Normal Homepage: None Use access point: After confirmation/ Automatically Menu – Internet/Web – Web – Options – Settings – General – Access point – Ask when needed/Internet (Options – Select access point – Diginet) |
#115
Posted 03 November 2014 - 13:58

Te rog sa incerci urmatoarele setari: Menu – Settings – Connectivity – Destinations – Acces point – Options – New access point Automatically check for available access points – No Select access point – Packet data Packet data access point name: Diginet Select destination – Internet Menu – Settings – Connectivity – Destinations – Internet – Diginet Connection name: Diginet Data bearer: Packet data Access point name: internet User name: None Prompt password: No Password: **** Authentication: Normal Homepage: None Use access point: After confirmation/ Automatically Menu – Internet/Web – Web – Options – Settings – General – Access point – Ask when needed/Internet (Options – Select access point – Diginet) Am facut tot ce ai zis, dar tot nu merge, imi zice "conexiune indisponibila", nu stiu ce sa mai fac.... |
#116
Posted 03 November 2014 - 14:05

Te rog sa iti plasezi o sesizare din DigiCare pe tema aceasta sau sa apelezi Relatii Clienti Digi Mobil.
In urma indicatiilor de mai sus trebuia sa functioneze. Ai incercat sa introduci SIM-ul in alt dispozitiv pentru a verifica daca functioneaza partea de internet? Daca imi comunici in PM codul de client sau numarul de telefon RDS as putea verifica daca este activ internetul pe acel SIM. |
#117
Posted 03 November 2014 - 14:20

Te rog sa iti plasezi o sesizare din DigiCare pe tema aceasta sau sa apelezi Relatii Clienti Digi Mobil. In urma indicatiilor de mai sus trebuia sa functioneze. Ai incercat sa introduci SIM-ul in alt dispozitiv pentru a verifica daca functioneaza partea de internet? Daca imi comunici in PM codul de client sau numarul de telefon RDS as putea verifica daca este activ internetul pe acel SIM. Ti-am trimis un pm cu nr de telefon. |
#118
Posted 05 November 2014 - 11:53

Eu am un samsung note2 si la fel nu reusesc sa-l activez.... Am intrat pe linkul ala de la Digi in care iti explica pentru cateva telefoane setarile si l-am configurat exact ca la note3 ca sunt la fel setarile si cu toate astea nu merge...
Ceva idei?? |
|
#119
Posted 05 November 2014 - 11:57

Cu cartela SIM bagata in alt telefon ai acces la Internet?
Daca numarul e nou, portat sau proaspat incheiat abonamentul e posibil sa nu fie activat Internetul pe cartela respectiva, de aceea recomand sa incerci in alt telefon. Teoretic trebuie sa setezi, pentru abonament doar APN-ul: "internet" si atat, restul campurilor nu trebuiesc modificate. In telefoanele cu Android pasii sunt aproximativ urmatorii, acestia pot diferi usor de la un producator la altul sau de la un model la altul: - Settings - Wireless & Networks -> More - Mobile networks - Access Point Names - New access point +- Name: orice denumire dorita de utilizator +- APN: internet - Save - Revenit la fereastra cu Access Point Names se selecteaza pe access point-ul definit anterior. Atat. Uneori e necesar sa dai restart la telefon. Edited by Ciubex, 05 November 2014 - 12:07. |
#120
Posted 05 November 2014 - 12:02

Eu am un samsung note2 si la fel nu reusesc sa-l activez.... Am intrat pe linkul ala de la Digi in care iti explica pentru cateva telefoane setarile si l-am configurat exact ca la note3 ca sunt la fel setarile si cu toate astea nu merge... Ceva idei?? Te rog sa imi spui in PM numarul de telefon sau codul client sa ma asigur ca partea de date este activa pe SIM-ul respectiv. |
#121
Posted 05 November 2014 - 23:42

Ce setări trebuie sa fac pentru telefonul Samsung gt c3322?
Edited by cristinel07, 05 November 2014 - 23:46. |
#122
Posted 06 November 2014 - 09:39

Ce setări trebuie sa fac pentru telefonul Samsung gt c3322? Pentru un model apropiat de acela (Samsung C3590) setarile ar fi urmatoarele: Menu – Settings – Network – Use Pachet Data – Activat Menu – Settings – Network – Connections – Create 1. Set name: Diginet 2. Access name: internet 3. Auth. type: None/ PAP/ CHAP 4. User ID: 5. Password: 6. Protocol: HTTP 7. Home URL: http://www.google.ro 8. Proxy address: 9. Linger Time: 150/300 10. Advanced Settings: nu se completeaza Menu – Settings – Network – Application profiles – Internet – Diginet – Select Te rog sa ne comunici daca ai reusit sa accesezi internetul de pe dispozitivul tau. |
#123
Posted 07 November 2014 - 13:18

Cat dureaza sa se rezolve o sesizare la Digi? De marti am apelurile si internetul restrictionate si nu pot sa fac nimic, sun la relatii cu clientii si imi zici ca fac sesizare, iar cand ma duc la sediu, don'soarele de acolo imi zic acelasi lucru, astazi se face o saptamana de cand am facut abonamentul si practic nu l-am putut folosi decat pana luni (de marti nema).Ei zic ca e contractul neprocesat, adica apare neinregistrat, intreb si eu acum, cine se ocupa de procesarea contractelor si de aceste sesizari facute? Astazi sunt decis sa ma duc peste ei unde am facut contractul si sa-mi anuleze tot, ori sa-mi dea alt numar (SIM), e bataie de joc, stai 2 ore la coada ca mai apoi sa se faca alea pe acolo ca trag o hartie la xerox si sa-ti zica ca au facut o sesizare mai departe.
|
|
#124
Posted 07 November 2014 - 13:31

Cat dureaza sa se rezolve o sesizare la Digi? De marti am apelurile si internetul restrictionate si nu pot sa fac nimic, sun la relatii cu clientii si imi zici ca fac sesizare, iar cand ma duc la sediu, don'soarele de acolo imi zic acelasi lucru, astazi se face o saptamana de cand am facut abonamentul si practic nu l-am putut folosi decat pana luni (de marti nema).Ei zic ca e contractul neprocesat, adica apare neinregistrat, intreb si eu acum, cine se ocupa de procesarea contractelor si de aceste sesizari facute? Astazi sunt decis sa ma duc peste ei unde am facut contractul si sa-mi anuleze tot, ori sa-mi dea alt numar (SIM), e bataie de joc, stai 2 ore la coada ca mai apoi sa se faca alea pe acolo ca trag o hartie la xerox si sa-ti zica ca au facut o sesizare mai departe. |
#125
Posted 07 November 2014 - 13:34

Cat dureaza sa se rezolve o sesizare la Digi? De marti am apelurile si internetul restrictionate si nu pot sa fac nimic, sun la relatii cu clientii si imi zici ca fac sesizare, iar cand ma duc la sediu, don'soarele de acolo imi zic acelasi lucru, astazi se face o saptamana de cand am facut abonamentul si practic nu l-am putut folosi decat pana luni (de marti nema).Ei zic ca e contractul neprocesat, adica apare neinregistrat, intreb si eu acum, cine se ocupa de procesarea contractelor si de aceste sesizari facute? Astazi sunt decis sa ma duc peste ei unde am facut contractul si sa-mi anuleze tot, ori sa-mi dea alt numar (SIM), e bataie de joc, stai 2 ore la coada ca mai apoi sa se faca alea pe acolo ca trag o hartie la xerox si sa-ti zica ca au facut o sesizare mai departe. Te rog sa imi spui in PM codul de client pentru a verifica aceasta situatie. |
#126
Posted 07 November 2014 - 16:22

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users