Firma noua - sediu social pe baza unui contract de inchiriere
Last Updated: May 19 2014 09:32, Started by
xxsfantu
, May 16 2014 10:31
·
0
#1
Posted 16 May 2014 - 10:31
Buna ziua tuturor,
Am o mica dilema de procedura la prima mea incercare de a infiinta o firma - un SRL -D. Este referitoare la sediul social. Am facut doar rezervarea denumirii societatii si ar urma sa ma prezint cu actele care fac dovada sediului social in care va activa firma. Sunt pe punctul de a semna un contract de inchiriere cu o persoana fizica, de la care voi inchiria o casa. Acest contract as dori sa il fac pe firma care doresc sa o infiintez. Pot sa fac un contract, pe o firma, abia dupa ce este infiintata, ...logic. Dar momentul semnarii contractului si momentul infiintarii firmei... coincid si sunt strict legate. Asa ca nu inteleg cum ar trebui sa procedez in acest caz. Am sunat la Oficiul Registrului Comertului din orasul meu, am cerut informatii. Mi s-a raspuns ca as putea sa trec pe contractul de inchierere denumirea firmei, cu mentiunea "In curs de autorizare", dar pentru mai multe detalii sa ma duc sa ma consult cu un avocat. Ati intalnit situatii similare ? Cum as putea proceda ? O zi buna. Multumiri anticipat |
#2
Posted 16 May 2014 - 10:52
Nu trebuie sa consulti vreun avocat, iti spun eu.
Contractul trebuie sa-l faci inainte pentru a trece in toate actele adresa respectiva ca fiind sediul tau. Poti rezerva la Reg. Com. o denumire a viitoarei firme, si denumirea respectiva o treci in contractul de inchiriere si mentionezi cca cum ti s-a spus ca firma e in curs de infiintare. Bafta! |
#4
Posted 16 May 2014 - 11:29
#5
Posted 16 May 2014 - 12:03
la casa nu se aplica
actul de proprietate intabulat, + contract inchiriere inregistrat la fisc e bine ca odata cu firma sa infiintezi si punctul de lucru (te costa mai putin) |
#6
Posted 16 May 2014 - 12:11
#7
Posted 16 May 2014 - 12:20
#8
Posted 16 May 2014 - 17:40
De mentionat ca avizele pentru sediu ti se dau automat. Daca tot acolo vei desfasura activitati lucrative de felul: service auto, restaurant, club etc, va trebui sa obtii avize speciale activitatii de la pompieri, mediu, politie etc
|
#9
Posted 19 May 2014 - 09:32
Multumesc frumos tuturor.
Facem atunci cu denumirea firmei si cu mentiunea "in curs de infiintare". Sa inteleg ca acele date vor fi completate cu toate informatiile firmei doar la prelungirea lui sau la modificarea contractului ? Poate sa ramana cu acel "in curs de infiintare" pe toata perioada desfasurarii contracului ? O zi cat mai productiva tuturor |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users