Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reclamatii - abuz servicii rcs-rds
Last Updated: Dec 13 2022 11:46, Started by
a_d_y
, May 15 2014 17:34
·
0
#685
Posted 01 September 2017 - 01:55
belafonte, on 31 august 2017 - 22:48, said:
Rcs&Rds=kakaolu draje hobby_kakaolu_draje.jpg 25.83K 6 downloads cacao dragee.jpg 106.77K 6 downloads Edited by deathnite, 01 September 2017 - 01:55. |
#686
Posted 01 September 2017 - 12:14
Foarte inteligente ultimile doua postari!
Edited by isr2002, 01 September 2017 - 12:15. |
#687
Posted 13 December 2017 - 18:45
Surprize suprize de la RDS.- Vor sa repare dezastrul facut de cei doi amatori care au facut instalarea.
Dupa ce am facut plangeri peste tot se mai misca lucrurile. Probabil vreo institutie le-a dat una in bot. Urmeaza altele cu siguranta. De o saptamna ma suna tot un domn zugrav care zice ca e de la RDS ca vrea sa faca reparatiile. Nu-i lasati de capul lor. Faceti plangeri, doar asa se profesionalizeaza. -Nu semnati receptiile la instalari pana nu va asigurati ca totul e ca la manual. |
#688
Posted 07 December 2022 - 14:52
am un contract de cablu si televiziune la rcs-rds fiind preluat de la akta. am fost sunat asta vara de un consultant al digi sa ma portez la ei. i-am refuzat, dar la insistentele lui am acceptat sa primesc o cartela gratuita, ca daca ma razgandesc si sunt multumit de calitatea apelurilor poate ma razgandesc si ma portez la ei. intamplator, la 2-3 zile am fost vizitat de o persoana care avea telefon pe digi si nu putea sa vorbeasca la mine acasa, nu avea semnal. nu am mai incercat cartela, si am sunat persoana care m-a contactat ca nu vreau sa ma portez. toate bune si frumoase pana zilele trecute cand ma trezesc cu abonament de telefonie mobila activ la digi, de asta vara, facut fara stirea mea, pesemne de operatorul care m-a sunat. (sau cel putin asa cred). reclamatie la ANPC? ce ma sfatuiti sa fac? bag seama ca la ei se poarta aceasta practica, am fost la un punct digi si mai ca imi spuneau ca eu sunt de vina, ca de ce am acceptat sa vorbesc cu agentul lor??? nu au vrut sa-mi anuleze abonamentul incepand cu data reclamatiei, pe motiv ca trebuie sa astept terminarea lunii facturate, abia dupa aceea. a mai patit cineva asa ceva? ce ma sfatuiti sa fac?
|
#689
Posted 07 December 2022 - 18:37
Pai ce ai primit tu era cartela sau abonament? Ai semnat ceva? Contract pe mail ai primit?
|
#690
Posted 07 December 2022 - 20:00
era o cartela, de proba mi s-a spus, in vederea portarii. nu am primit contract pe mail, nu am semnat nimic. mai mult, contractul era pe numele de fata, pana in casatorie, si asa l-au preluat, nu pe numele actual, numa care s-a schimbat acum mai bine de 15 ani. totusi, seria si numarul CI sunt cele actuale. foarte ciudat. am facut cerere de reziliere a contractului si sesizare la ei, ca nu am fost de acord si nu am solicitat niciodata abonament. sunt tare curios ce motiv or sa gaseasca... cum or sa-l acopere pe cel care a facut scamatoria.
|
#691
Posted 07 December 2022 - 22:30
Aia trebuie dovedita, acel CNP nu a ajuns din senin în DB
Ai primit un număr "provizoriu" care de fapt era un sim blank activat ca abonament Digi. Faptul ca ai refuzat portarea ( ma întreb ce portare, ai oferit alt nr personal?) nu înseamnă și reziliere abonament !! Este strict vina ta personala, trebuia depusa cerere de REZILIERE, puteai sa denunti acel contract în termen de 14 zile. Vina consultantului este doar ca nu ti-a explicat aceste aspecte, atât.(sau nu ai înțeles definiția portarii și unii termeni) Cum adică "ma trezesc zilele trecute cu abonament făcut în vara" ??? 🤔 Voi citiți facturile? Se numeste număr provizoriu , nu cartela de proba ! (în cazul unei portari, altfel este număr definitiv înregistrat în rețeaua Digi) Sfatul meu: lansează procedura de reziliere, apel telefonic 0314007777 sau cu buletinul în magazin. Nu cred ca ți se percepe nici o taxa, doar daca ai avut reduceri. Edited by csachiri, 07 December 2022 - 22:32. |
#692
Posted 08 December 2022 - 12:52
csachiri, on 07 decembrie 2022 - 22:30, said:
Ai primit un număr "provizoriu" care de fapt era un sim blank activat ca abonament Digi. Faptul ca ai refuzat portarea ( ma întreb ce portare, ai oferit alt nr personal?) nu înseamnă și reziliere abonament !! Este strict vina ta personala, trebuia depusa cerere de REZILIERE, puteai sa denunti acel contract în termen de 14 zile. -cum poti denunta un lucru pe care nu stii ca il ai si nu l-ai cerut niciodata?? mi s-a spus ca mi-a fost trimis un mail, care intradevar mi-a fost trimis, dar eu sunt taran, nu stau toata ziua sa citesc mail-uri. plus ca la vodafone, mi se cerea o confirmare pe mail, dupa ce mi-au fost trimise, ca sa fie ei siguri. aici, nici o confirmare. japca. Cum adică "ma trezesc zilele trecute cu abonament făcut în vara" ??? Voi citiți facturile? -nu. mai ales la digi, pana acum, cel putin. din cand in cand le mai verific, cum am verificat-o si pa aceasta. in general platesc o suma mai mare, cam pentru 3-4 luni si se scade din ea. Se numeste număr provizoriu , nu cartela de proba ! (în cazul unei portari, altfel este număr definitiv înregistrat în rețeaua Digi) de unde crezi tu ca ar fi trebuit sa stiu eu lucrul asta? exact acest lucru i-am explicat operatorului, si am cerut sa se verifice inregistrarea convorbirii. la care ala mi-a spus ca daca a folosit numarul lui privat inregistrarea nu poate fi verificata. deci ala poate face ce vrea el... apeleaza oameni oferindu-le cartele provizorii, cum spui tu, in vederea unei eventuale portari, apoi oamenii, daca refuza, trebuie sa faca drumuri la DIGI ca sa rezilieze un contract pe care nu l-au cerut niciodata. Edited by db22urs, 08 December 2022 - 12:45. |
#693
Posted 08 December 2022 - 14:35
Mda, nu ai cerut nimic , dar nu te-ai întrebat oare cât e perioada de "proba"? Pur și simplu ai aruncat-o ca pe un prepay?
|
#694
Posted 09 December 2022 - 16:27
db22urs, on 07 decembrie 2022 - 14:52, said:
am un contract de cablu si televiziune la rcs-rds fiind preluat de la akta. am fost sunat asta vara de un consultant al digi sa ma portez la ei. i-am refuzat, dar la insistentele lui am acceptat sa primesc o cartela gratuita, ca daca ma razgandesc si sunt multumit de calitatea apelurilor poate ma razgandesc si ma portez la ei. intamplator, la 2-3 zile am fost vizitat de o persoana care avea telefon pe digi si nu putea sa vorbeasca la mine acasa, nu avea semnal. nu am mai incercat cartela, si am sunat persoana care m-a contactat ca nu vreau sa ma portez. toate bune si frumoase pana zilele trecute cand ma trezesc cu abonament de telefonie mobila activ la digi, de asta vara, facut fara stirea mea, pesemne de operatorul care m-a sunat. (sau cel putin asa cred). reclamatie la ANPC? ce ma sfatuiti sa fac? bag seama ca la ei se poarta aceasta practica, am fost la un punct digi si mai ca imi spuneau ca eu sunt de vina, ca de ce am acceptat sa vorbesc cu agentul lor??? nu au vrut sa-mi anuleze abonamentul incepand cu data reclamatiei, pe motiv ca trebuie sa astept terminarea lunii facturate, abia dupa aceea. a mai patit cineva asa ceva? ce ma sfatuiti sa fac? Salut, Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a verifica situatia semnalata. |
|
#695
Posted 09 December 2022 - 16:38
#696
Posted 12 December 2022 - 12:31
am fost sunat de digi, si am fost anuntat ca eu am cerut abonamentul, ca au dovezi. sunt curios ce dovezi au, am facut plangere la ANPC si banuiesc ca vor trebui sa le arate acolo, ca mie telefonic nu au vrut sa-mi spuna ce dovezi au. mi-au spus ca-mi fac o favoare si-mi inchid abonamentul, in conditiile in care eu am fost la un punct digi si mi-am reziliat singur abonamentul. nu au verificat daca s-a vorbit de pe abonament ca nu era treaba lor. dar care ar fi treaba lor, ma intreb?
|
#697
Posted 12 December 2022 - 15:14
Pentru ce faci plângere? Ca ti-au reziliat abonamentul fără taxe? 😅
Succes Ai fost la Digi Punct pentru a DEPUNE cerere de rezilere, ai fost sunat pentru REZILIERE |
#698
Posted 12 December 2022 - 17:16
csachiri, on 12 decembrie 2022 - 15:14, said:
Pentru ce faci plângere? Ca ti-au reziliat abonamentul fără taxe? Succes Ai fost la Digi Punct pentru a DEPUNE cerere de rezilere, ai fost sunat pentru REZILIERE |
#699
Posted 13 December 2022 - 10:17
La ce tâmpenii susții, zi mersi ca ti-am răspuns!
Tu accepți doar ce îți convine , da aveai 4 abonamente, da , normal plăteai taxa de reziliere. Informeaza-te, de la mine nu o sa mai primești răspunsuri. Edited by csachiri, 13 December 2022 - 10:17. |
|
#700
Posted 13 December 2022 - 11:46
csachiri, on 13 decembrie 2022 - 10:17, said:
La ce tâmpenii susții, zi mersi ca ti-am răspuns! Tu accepți doar ce îți convine , da aveai 4 abonamente, da , normal plăteai taxa de reziliere. Informeaza-te, de la mine nu o sa mai primești răspunsuri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users