Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reclamatii - abuz servicii rcs-rds
Last Updated: Dec 13 2022 11:46, Started by
a_d_y
, May 15 2014 17:34
·
0
#37
Posted 15 May 2014 - 19:26
Quote
Poate aici, la mine, la "tara" sunt oamenii...mai altfel Si clujenii se pare ca sunt mai altfel. Nici eu nu am avut prebleme cu RDS. Nici cu Orange. Poate din cauza ca am fost pe cartela PrePay [ http://filelist.ro/styles/images/smilies/hmmm.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#38
Posted 15 May 2014 - 19:37
a_d_y, on 15 mai 2014 - 17:34, said:
Oameni buni! In primul rand vreau sa va spun faptul ca am un deosebit respect fata cativa de aici care lucreaza la aceasta minunata firma numita RCS-RDS. Ba mai mult decat atat, sunt si prieten cu un Domn numit catalinman. Insa, astazi mi-am dat seama ce inseamna sa fii abonat RCS-RDS si sa iti pierzi timpul aiurea. Daca cineva din conducerea RCS-RDS citeste, va rog din tot sufletul sa luati masuri sau macar sa faceti ceva pentru ca in anul 2014 sa ti se intample asemenea lucruri nu cred ca este tocmai ok. Bun! Povestea mea incepe asa: Ora 12.15 - Ma indrept spre casierie. din IASI (Zona Gara) 12.30 - Intru la casierie si ma duc direct sa platesc ultimele 2 facturi restante. Foarte bine pana aici! Zic: Buna ziua! Ma numesc Bla bla am de plata bla bla bla. Duduita ( daca puteam o concediam sau cel putin o sanctionam) imi zice ca nu am nimic de plata si ca ma pot duce frumos sa stau la coada pentru a rezilia contractul. Eu insist si ii spun: Distinsa Doamna, stiu foarte clar ca am de plata mirobolanta suma de 102 lei. Ea zice. Nu si nu! Binee... Ora 12.35 - stau la un rand ATENTIE !!!!! DE DOAR 3 persoane! Cealalta colega de la comercial era in pauza de masa ( un lucru normal avand in vedere ca acele fete stau cate 8 ore pe scaun) si astept...astept..astept... CAT? nici mai mult nici mai putin decat 2 ore!! Va rog din tot sufletul sa ma credeti! 2ore . De la 12.35 pana la 2.35, pentru o amarata de reziliere. Dar asta nu e nimic! Ajung la Domnisoara/Doamna ( ca nu am controlat-o, nu stiu ce este) si ii explic ca vreau sa reziliez contractul . Bun, se uita in sistem si imi zice.. PAI nu se poate.. trebuie sa platiti 102 RON. Ahaa!????? Pai eu ce spuneam mai sus. Ma duc inapoi la casierie ii zic FUFEI ( imi cer mi de scuze dar cand stai la o coada de 2ore, nu iti mai arde de nimic)... FEMEIE.. V-am zis ca trebuie sa platesc mirifica suma de 102 ron. AA nu, ca nu aveti dreptate. Doamna, eu nu sunt nici prost nici surd. Imi cere buletinul si AAAA.. Trebuia sa ii zic numele invers Adica Adrian Ionut + N familie! NUU..cum i-am zis eu inainte. Pai oameni buni? Cand te duci la o casierie dai toata adresa, e normal asa ceva? Si dupa ce ca nu a avut dreptate, tot ea cu gura mare. Ca o concluzie. IMI PARE RAU, De ce sa ma bucur pentru un abonament de 5 euro cand pe ici pe colo serviciul de relatii cu clientii este 0. De ce in anul 2014 nu exista o modalitate prin care abonatul sa faca sesizare atunci cand angajatii sunt NESIMTITI?!?!? Asta este valabila pentru TOATA LUMEA. Insa... LA RCS-RDS te bucuri ca e ieftin.. UITE... ca nu e asa Poate cineva se sesizeaza.. Iar cu statul 2ORE la o caserie, MI SE PARE DE TOT RASUL. Ditamai FIRMA lasi 2 femei pentru servicii comerciale? Salut, La faza cu casiera te cred ca exista si cazuri de genu. Dar sincer chiar nu cred ca ai stat 2 ore pe ceas la o coada de 3 persoane . Sa vezi la Posta cum este Dupa 20 minute cred ca tranteam usa instant |
#39
Posted 15 May 2014 - 19:42
Prin urmare, nu este ceva batut in cuie sau o caracteristica, tipica RDS. In unele locuri sunt probleme, intr-altele, nu, ca si la orice alt provider.
Edited by pustiux, 15 May 2014 - 19:43. |
#40
Posted 15 May 2014 - 19:53
Din pacate ma regasesc in postul initiatorului .Fix aceleasi probleme sunt si la Buzau.Clientii sunt foarte nemultumiti,s-a lasat cu injuraturi chiar. Cainii latra,caravana ...merge.Nu-i intereseaza. Au clienti ,multi clienti.
|
#41
Posted 15 May 2014 - 19:56
Nu inteleg de ce preferati varianta de plata la ghiseu in locul platii online. Un card nu e asa de greu de obtinut iar pe urma iti faci plati la toti furnizorii. Eu de exemplu platesc curentul, Rds-ul, Orange-ul, paza etc cu cardul. Cu un drum la banca platesti toate facturile si scapi de cozi, nervi etc.
|
#42
Posted 15 May 2014 - 19:59
a_d_y, on 15 mai 2014 - 17:34, said:
Oameni buni! In primul rand vreau sa va spun faptul ca am un deosebit respect fata cativa de aici care lucreaza la aceasta minunata firma numita RCS-RDS. Ba mai mult decat atat, sunt si prieten cu un Domn numit catalinman. Insa, astazi mi-am dat seama ce inseamna sa fii abonat RCS-RDS si sa iti pierzi timpul aiurea. Daca cineva din conducerea RCS-RDS citeste, va rog din tot sufletul sa luati masuri sau macar sa faceti ceva pentru ca in anul 2014 sa ti se intample asemenea lucruri nu cred ca este tocmai ok. Bun! Povestea mea incepe asa: Ora 12.15 - Ma indrept spre casierie. din IASI (Zona Gara) 12.30 - Intru la casierie si ma duc direct sa platesc ultimele 2 facturi restante. Foarte bine pana aici! Zic: Buna ziua! Ma numesc Bla bla am de plata bla bla bla. Duduita ( daca puteam o concediam sau cel putin o sanctionam) imi zice ca nu am nimic de plata si ca ma pot duce frumos sa stau la coada pentru a rezilia contractul. Eu insist si ii spun: Distinsa Doamna, stiu foarte clar ca am de plata mirobolanta suma de 102 lei. Ea zice. Nu si nu! Binee... [...] Poate cineva se sesizeaza.. Iar cu statul 2ORE la o caserie, MI SE PARE DE TOT RASUL. Ditamai FIRMA lasi 2 femei pentru servicii comerciale? În ceea ce privește profesionalismul, chiar nu am ce să reproșez. Am fost de-a lungul timpului abonat la toate serviciile lor (și încă sunt la majoritatea) - am luat CAM în prima săptămână de apariție, micro-sim la momentul în care am solicitat, stick USB la fel, ș.a. |
#43
Posted 15 May 2014 - 20:03
Quote
Nu știu cum e prin Iași a_d_y, dar în Cluj n-am avut astfel de probleme. Merg deobicei la casieria centrală (cea de pe Moților) și nu am stat niciodată mai mult de 15-20 de minute la coadă (în condițiile în care apare și câte o bătrânică care are 120 de întrebări). N-am prins niciodată să fie o singură persoană la comercial. În ceea ce privește profesionalismul, chiar nu am ce să reproșez. Am fost de-a lungul timpului abonat la toate serviciile lor (și încă sunt la majoritatea) - am luat CAM în prima săptămână de apariție, micro-sim la momentul în care am solicitat, stick USB la fel, ș.a. Uite un clujean de-a' meu Prima data cand am intrat pe aria GSM am crezut ca a scris cineva la misto atunci cand s-a plans calitatea angajatilor RDS. |
#44
Posted 15 May 2014 - 20:08
Și eu aș fi zis că e ceva postare a unui hater, dar pe a_d_y îl cunosc de mult timp pe Softpedia
|
#45
Posted 15 May 2014 - 20:23
ionutvladoiu, on 15 mai 2014 - 19:56, said: Nu inteleg de ce preferati varianta de plata la ghiseu in locul platii online. Un card nu e asa de greu de obtinut iar pe urma iti faci plati la toti furnizorii. Eu de exemplu platesc curentul, Rds-ul, Orange-ul, paza etc cu cardul. Cu un drum la banca platesti toate facturile si scapi de cozi, nervi etc. Eu nu pentru asta am fost la ghiseu, ci pentru semnare contracte si ridicare echipamente |
#46
Posted 16 May 2014 - 00:12
|
#47
Posted 16 May 2014 - 05:36
DanyPMN, on 15 mai 2014 - 19:59, said:
micro-sim la momentul în care am solicitat, Dar am trecut peste "inconvenientele" astea. SIM-ul l-am taiat la trimul service GSM intalnit in cale, cu doar 5 lei. Plus ca individul de acolo m-a intrebat daca vreau sa imi faca si setarile pentru net mobil. Habar nu am de ce tin ca angajati toti anagramatii, cand pentru acelasi salar, mic sau mare, se gasesc nspemii de amatori, mult mai bine pregatiti. Banuiesc ca nu e greu de facut un contract, dar nu cred ca trebuie sa ai 3 doctorate ca sa stii ce naiba vinzi. Chestii pe care le inveti in mai putin de o ora. |
#49
Posted 16 May 2014 - 05:48
Deci pentru un micro-sim la Digi trebuie sa parcurgi cateva sute de km, nu Danzi23?
Cea mai tare retea de telefonie |
#50
Posted 16 May 2014 - 05:50
#51
Posted 16 May 2014 - 09:41
@ady - eu imi cer scuze pentru cele intramplate si te asigur ca situatia va fi verificata si din partea noastra pentru evitarea ei pe viitor.
|
|
#52
Posted 16 May 2014 - 10:03
danzi23, on 15 mai 2014 - 17:51, said:
btw, ady. totusi esti moderator, gandeste-te ce ar fi daca toata lumea ar crea un topic nou pt fiecare problema care a avut-o cu RDS\RTC\UPC\orange\Vodafone a_d_y, on 15 mai 2014 - 17:53, said: Asta poate sa fie un inceput. Vrei sa-l redenumesc? Angajati Nesimtiti, Abuz.. a.m.d.. |
#53
Posted 16 May 2014 - 10:04
#54
Posted 16 May 2014 - 10:10
bethlen, on 15 mai 2014 - 18:06, said:
Sammydo, tu inseamna ca nu intelegi ce spun. Pe langa faptul ca au un salariu de cacao, nici pe ala nu il merita, intelegi acum?? Ori crezi ca i-a angajat cineva cu forta acolo? a_d_y, on 15 mai 2014 - 18:09, said:
Nu mai exista data viitoare pentru ca am reziliat. Mie cand mi se pune pata, pai mi se pune! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users