Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Reclamatii - abuz servicii rcs-rds

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
699 replies to this topic

#37
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013

Quote

Poate aici, la mine, la "tara" sunt oamenii...mai altfel

Si clujenii se pare ca sunt mai altfel. Posted Image
Nici eu nu am avut prebleme cu RDS.
Nici cu Orange. Poate din cauza ca am fost pe cartela PrePay [ http://filelist.ro/styles/images/smilies/hmmm.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#38
TheOne2014

TheOne2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 22.02.2014

View Posta_d_y, on 15 mai 2014 - 17:34, said:

Oameni buni! In primul rand vreau sa va spun faptul ca am un deosebit respect fata cativa de aici care lucreaza la aceasta minunata firma numita RCS-RDS. Ba mai mult decat atat, sunt si prieten cu un Domn numit catalinman.  Insa, astazi mi-am dat seama ce inseamna sa fii abonat RCS-RDS si sa iti pierzi timpul aiurea. Daca cineva din conducerea RCS-RDS citeste, va rog din tot sufletul sa luati masuri sau macar sa faceti ceva pentru ca in anul 2014 sa ti se intample asemenea lucruri  nu cred ca este tocmai ok. Bun!
   Povestea mea incepe asa:


Ora 12.15 - Ma indrept spre  casierie. din IASI (Zona Gara)

12.30 -  Intru la casierie si ma duc direct sa platesc ultimele 2 facturi restante. Foarte bine pana aici! Zic: Buna ziua! Ma numesc Bla bla am de plata bla bla bla. Duduita ( daca puteam o concediam sau cel putin o sanctionam) imi zice ca nu am nimic de plata si ca ma pot duce frumos sa stau la coada pentru a rezilia contractul. Eu insist si ii spun: Distinsa Doamna, stiu foarte clar ca am de plata mirobolanta suma de 102 lei. Ea zice. Nu si nu! Binee...


Ora 12.35

  -  stau la un rand ATENTIE !!!!! DE DOAR 3 persoane! Cealalta colega de la comercial era in pauza de masa ( un lucru normal avand in vedere ca acele fete stau cate 8 ore pe scaun) si astept...astept..astept... CAT? nici mai mult nici mai putin decat 2 ore!! Va rog din tot sufletul sa ma credeti! 2ore . De la 12.35 pana la 2.35, pentru o amarata de reziliere. Dar asta nu e nimic!

Ajung la Domnisoara/Doamna ( ca nu am controlat-o, nu stiu ce este) si ii explic ca vreau sa reziliez contractul . Bun, se uita in sistem si imi zice.. PAI nu se poate.. trebuie sa platiti 102 RON. Ahaa!????? Pai eu ce spuneam mai sus. Ma duc inapoi la casierie ii zic FUFEI ( imi cer mi de scuze dar cand stai la o coada de 2ore, nu iti mai arde de nimic)... FEMEIE.. V-am zis ca trebuie sa platesc mirifica suma de 102 ron. AA nu, ca nu aveti dreptate. Doamna, eu nu sunt nici prost nici surd. Imi cere buletinul si AAAA.. Trebuia sa ii zic numele invers Adica Adrian Ionut  + N familie! NUU..cum i-am zis eu inainte. Pai oameni buni? Cand te duci la o casierie dai toata adresa, e normal asa ceva?  Si dupa ce ca nu a avut dreptate, tot ea cu gura mare.


Ca o concluzie. IMI PARE RAU, De ce sa ma bucur pentru un abonament de 5 euro cand pe ici pe colo serviciul de relatii cu clientii este 0.  De ce in anul 2014 nu exista o modalitate prin care abonatul sa faca sesizare atunci cand angajatii sunt NESIMTITI?!?!? Asta este valabila pentru TOATA LUMEA. Insa...  LA RCS-RDS te bucuri ca e ieftin.. UITE... ca nu e asa

Poate cineva se sesizeaza.. Iar cu statul 2ORE la o caserie, MI SE PARE DE TOT RASUL. Ditamai FIRMA lasi 2 femei pentru servicii comerciale?

Salut,

  La faza cu casiera te cred ca exista si cazuri de genu. Dar sincer chiar nu cred ca ai stat 2 ore pe ceas la o coada de 3 persoane . Sa vezi la Posta cum este :P
  Dupa 20 minute cred ca tranteam usa instant

#39
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Prin urmare, nu este ceva batut in cuie sau o caracteristica, tipica RDS. In unele locuri sunt probleme, intr-altele, nu, ca si la orice alt provider.

Edited by pustiux, 15 May 2014 - 19:43.


#40
giulio

giulio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 346
  • Înscris: 26.12.2006
Din pacate ma regasesc in postul initiatorului .Fix aceleasi probleme sunt si la Buzau.Clientii sunt foarte nemultumiti,s-a lasat cu injuraturi chiar. Cainii latra,caravana ...merge.Nu-i intereseaza. Au clienti ,multi clienti.

#41
ionutvladoiu

ionutvladoiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 26.09.2007
Nu inteleg de ce preferati varianta de plata la ghiseu in locul platii online. Un card nu e asa de greu de obtinut iar pe urma iti faci plati la toti furnizorii. Eu de exemplu platesc curentul, Rds-ul, Orange-ul, paza etc cu cardul. Cu un drum la banca platesti toate facturile si scapi de cozi, nervi etc.

#42
DanyPMN

DanyPMN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 31.05.2008

View Posta_d_y, on 15 mai 2014 - 17:34, said:

Oameni buni! In primul rand vreau sa va spun faptul ca am un deosebit respect fata cativa de aici care lucreaza la aceasta minunata firma numita RCS-RDS. Ba mai mult decat atat, sunt si prieten cu un Domn numit catalinman.  Insa, astazi mi-am dat seama ce inseamna sa fii abonat RCS-RDS si sa iti pierzi timpul aiurea. Daca cineva din conducerea RCS-RDS citeste, va rog din tot sufletul sa luati masuri sau macar sa faceti ceva pentru ca in anul 2014 sa ti se intample asemenea lucruri  nu cred ca este tocmai ok. Bun!
   Povestea mea incepe asa:


Ora 12.15 - Ma indrept spre  casierie. din IASI (Zona Gara)

12.30 -  Intru la casierie si ma duc direct sa platesc ultimele 2 facturi restante. Foarte bine pana aici! Zic: Buna ziua! Ma numesc Bla bla am de plata bla bla bla. Duduita ( daca puteam o concediam sau cel putin o sanctionam) imi zice ca nu am nimic de plata si ca ma pot duce frumos sa stau la coada pentru a rezilia contractul. Eu insist si ii spun: Distinsa Doamna, stiu foarte clar ca am de plata mirobolanta suma de 102 lei. Ea zice. Nu si nu! Binee...

[...]

Poate cineva se sesizeaza.. Iar cu statul 2ORE la o caserie, MI SE PARE DE TOT RASUL. Ditamai FIRMA lasi 2 femei pentru servicii comerciale?
Nu știu cum e prin Iași a_d_y, dar în Cluj n-am avut astfel de probleme. Merg deobicei la casieria centrală (cea de pe Moților) și nu am stat niciodată mai mult de 15-20 de minute la coadă (în condițiile în care apare și câte o bătrânică care are 120 de întrebări). N-am prins niciodată să fie o singură persoană la comercial.
În ceea ce privește profesionalismul, chiar nu am ce să reproșez. Am fost de-a lungul timpului abonat la toate serviciile lor (și încă sunt la majoritatea) - am luat CAM în prima săptămână de apariție, micro-sim la momentul în care am solicitat, stick USB la fel, ș.a.

#43
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013

Quote

Nu știu cum e prin Iași a_d_y, dar în Cluj n-am avut astfel de probleme. Merg deobicei la casieria centrală (cea de pe Moților) și nu am stat niciodată mai mult de 15-20 de minute la coadă (în condițiile în care apare și câte o bătrânică care are 120 de întrebări). N-am prins niciodată să fie o singură persoană la comercial.
În ceea ce privește profesionalismul, chiar nu am ce să reproșez. Am fost de-a lungul timpului abonat la toate serviciile lor (și încă sunt la majoritatea) - am luat CAM în prima săptămână de apariție, micro-sim la momentul în care am solicitat, stick USB la fel, ș.a.

Uite un clujean de-a' meu Posted Image
Prima data cand am intrat pe aria GSM am crezut ca a scris cineva la misto atunci cand s-a plans calitatea angajatilor RDS.

#44
DanyPMN

DanyPMN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 31.05.2008
Și eu aș fi zis că e ceva postare a unui hater, dar pe a_d_y îl cunosc de mult timp pe Softpedia :)

#45
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

View Postionutvladoiu, on 15 mai 2014 - 19:56, said:

Nu inteleg de ce preferati varianta de plata la ghiseu in locul platii online. Un card nu e asa de greu de obtinut iar pe urma iti faci plati la toti furnizorii. Eu de exemplu platesc curentul, Rds-ul, Orange-ul, paza etc cu cardul. Cu un drum la banca platesti toate facturile si scapi de cozi, nervi etc.

Eu nu pentru asta am fost la ghiseu, ci pentru semnare contracte si ridicare echipamente

#46
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004

View Posta_d_y, on 15 mai 2014 - 17:46, said:

Si motivul rezilierii care a fost? Ca sa avem imaginea "completa".

Edited by mhanor, 16 May 2014 - 00:13.


#47
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View PostDanyPMN, on 15 mai 2014 - 19:59, said:

micro-sim la momentul în care am solicitat,
Bullshit. Am solicitat expres micro SIM, nu aveau. Am intrebat daca au o jucarie de taiat (costa 20 lei), iar nu aveau. De fapt, cand am intrebat de micro SIM, mi-a raspuns cucoana: "aaa, pentru smartphone". Dar pentru ce, pacatele mele, aveam nevoie de date, pentru Huawei-ul de la RDS? Doh. Normal ca nici nu a stiut ce e ala acces point, mi-a zis ca net-ul merge fara nici o setare. Mergea pe dreacu.
Dar am trecut peste "inconvenientele" astea. SIM-ul l-am taiat la trimul service GSM intalnit in cale, cu doar 5 lei. Plus ca individul de acolo m-a intrebat daca vreau sa imi faca si setarile pentru net mobil.

Habar nu am de ce tin ca angajati toti anagramatii, cand pentru acelasi salar, mic sau mare, se gasesc nspemii de amatori, mult mai bine pregatiti. Banuiesc ca nu e greu de facut un contract, dar nu cred ca trebuie sa ai 3 doctorate ca sa stii ce naiba vinzi. Chestii pe care le inveti in mai putin de o ora.

#48
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Daca veneai la Cluj ti-ar fi dat micro-Sim din prima :-"

#49
-invata-

-invata-

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 285
  • Înscris: 28.11.2013
Deci pentru un micro-sim la Digi trebuie sa parcurgi cateva sute de km, nu Danzi23?

Cea mai tare retea de telefonie Posted Image

#50
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View Postdanzi23, on 16 mai 2014 - 05:46, said:

Daca veneai la Cluj ti-ar fi dat micro-Sim din prima :-"
Lasa ca e mai bine asa :). Am reusit sa bag la loc microSIM-ul in partea taiata cu capsatorul, si ambele in  telefonul cu SIM normal. A mers ca un adaptor Posted Image .

#51
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
@ady - eu imi cer scuze pentru cele intramplate si te asigur ca situatia va fi verificata si din partea noastra pentru evitarea ei pe viitor.

#52
generalmotors

generalmotors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,261
  • Înscris: 11.12.2008

View Postdanzi23, on 15 mai 2014 - 17:51, said:

btw, ady. totusi esti moderator, gandeste-te ce ar fi daca toata lumea ar crea un topic nou pt fiecare problema care a avut-o cu RDS\RTC\UPC\orange\Vodafone
Mucles! Moderatorii sint persoane speciale! (gaseste el o explicatie pentru asta, stai linistit!)

View Posta_d_y, on 15 mai 2014 - 17:53, said:


Asta poate sa fie un inceput. Vrei sa-l redenumesc? Angajati Nesimtiti, Abuz.. a.m.d..
Ia uite, exact ce ziceam!

#53
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011

View Postmeanman, on 15 mai 2014 - 17:48, said:

Tocmai citeam ca RTC a semnat un contract cu Cisco ptr. nu stiu ce upgradeuri: vrei RTC, platesti Cisco, vrei RDS, platesti Huawei, ZTE si alti necalificati care lucreaza lowcost.
Scump și prost, asta înseamnã mai nou Cisco, dar dã bine la reclamã.

#54
generalmotors

generalmotors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,261
  • Înscris: 11.12.2008

View Postbethlen, on 15 mai 2014 - 18:06, said:

Sammydo, tu inseamna ca nu intelegi ce spun. Pe langa faptul ca au un salariu de cacao, nici pe ala nu il merita, intelegi acum?? Ori crezi ca i-a angajat cineva cu forta acolo?
Asa, ca chestie, tu ce meserie ai?

View Posta_d_y, on 15 mai 2014 - 18:09, said:

Nu mai exista data viitoare pentru ca am reziliat. Mie cand mi se pune pata, pai mi se pune!
Ai reziliat sau te-au "reziliat" ei pentru neplata de doua luni? Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate