Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Comparații între hărțile iGO ale celor 3 furnizori

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#109
gutab

gutab

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 09.09.2010

View Postkretzu77, on 07 noiembrie 2014 - 17:16, said:

Mie mi s-a rupt cand am avut o cearta

Subscriu. Si eu vreau sa  cumpar un soft original. Din nefericire este imposibil fara a achizitiona si un device. Ceea ce mi se pare o prostie.

#110
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,441
  • Înscris: 06.06.2006

View Postgutab, on 04 februarie 2015 - 21:01, said:

Subscriu. Si eu vreau sa  cumpar un soft original. Din nefericire este imposibil fara a achizitiona si un device. Ceea ce mi se pare o prostie.
Lasa-i sa se planga de piraterie.

#111
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Nu se plâng pentru că nu par a fi direct afectați. Dacă ar fi fost, ar fi făcut ceva sau îi mânca falimentul. Ei vând unor terți, firme, care îl încorporează în diverse produse. Cum dracu de mai există firmele alea aș fi curios să știu. Câți își mai cumpără sisteme individuale? Mergeau foarte bine astea acum 10 ani, dar situația este alta. N-am să înțeleg niciodată genul ăsta de inflexibilitate care duce uneori la moartea unor produse foarte bune. L-am întâlnit și prin alte părți.

#112
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Imi poate spune si mie cineva care este cea mai noua harta a Romaniei pentru IGO? In acest moment am harta Romania_HERE_2014.Q3_141121.fbl. Exista vreo alta harta mai noua?

#113
Tatomir

Tatomir

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,671
  • Înscris: 26.03.2010
Romania_HERE_2014.Q4_150302.fbl  sau  Romania_TomTom_2015.03_150405.fbl

#114
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
O sa merg pe cele de la Here. Acum vreo 3 ani mi-a trecut un TomTom prin mana si am ramas dezamagit de acoperirea pentru Romania. Presupun ca nimic nu s-a schimbat in ultima vreme, nu?

#115
Tatomir

Tatomir

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,671
  • Înscris: 26.03.2010
Harta tomtom are 25mb, here 16mb si nng 18,5mb. Nu stiu sa-ti spun care e mai buna, dar singura care a vrut sa ma duca (in vara asta) de la Cartisoara la Pitesti ( pe transfagarasan ) a fost nng, here si tomtom tineau mortis sa ma duca pe Valea Oltului.

#116
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
De la nng care e ultima varianta de harta?

#117
Tatomir

Tatomir

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,671
  • Înscris: 26.03.2010
Romania_NNG_2014.12_150218.fbl

#118
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,686
  • Înscris: 17.01.2008
In cazul hartilor, marimea nu spune nimic. e ceva relativ si s-a mai discutat de ce.
TomTom are (avea) sectoare e autostrada care nu erau finalizate.
Eu as merge pe NNG.

In 3 ani, TomTom a luat avant in ceeace priveste acoperirea Romaniei.

Ca idee poti merge pe varianta cu toate hartile si cu utilitarul GJA cu care sa schimbi hartile dupa cum vrei.
Sau cu skin care sa permita schimbarea hartilor direct din Igo.

Edited by danutzu_1069, 29 July 2015 - 07:20.


#119
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
În ultima vreme cam toți au ajuns la un nivel cât de cât similar. Uneori găsești ceva la unul și altceva la altul, dar în linii mari sunt cam acolo.

Între Here și TomTom, încă mi se pare TomTom cu cele mai bune rute și cea mai bună acoperire. Asta din experiență directă.

Foarte departe a ajuns și Waze, ba chiar bate TomTom (testat numai în România). A ajuns să prezinte situația din teren mai bine decât OsmAnd sau la fel. Programul are nevoie de conexiune la net. Nu uitați că sistemul este în timp real și că mai sunt semnalate bălării de care programul ține cont (cum ar fi un drum închis care nu are absolut nimic). Nivelul de protecție cu Waze este ce 75%. Combinat cu stație ajunge pe la 95%. Pentru 100% trebuie să stai acasă.

Pentru transport în comun recomand Moovit. Foarte util mi s-a părut. Îi trebuie net pentru a accesa informațiile.

#120
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Pana la urma am folosit pe cele de la Here. In Constanta am incercat sa ajung la City Mall. Din pacate, GPS-ul m-a dus pe o straduta paralela cu mall-ul, la un km, care se termina intr-un parc... Imi arata drumuri secundare din Mamaia si Navodari ca fiind neasfaltate, desi sunt asfaltate de 2-3 ani de zile.

Edited by DeuxEx, 08 August 2015 - 06:40.


#121
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Se pare că Nokia vinde Here unor producători de mașini din Germania (BMW, Audi, Mercedes, în fine BMW, VAG și Daimler). Pentru 3 miliarde de euro. Aplicația s-ar putea să rămână gratuită în continuare dacă utilizatorii acceptă colectarea de date pentru îmbunătățirea serviciilor oferite posesorilor de mașini.
N-am știut că Here avusese pierderi anul trecut de peste un miliard de euro.

#122
razor74

razor74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 816
  • Înscris: 09.10.2006

View Postc6t9, on 04 august 2015 - 18:13, said:

În ultima vreme cam toți au ajuns la un nivel cât de cât similar. Uneori găsești ceva la unul și altceva la altul, dar în linii mari sunt cam acolo.

Între Here și TomTom, încă mi se pare TomTom cu cele mai bune rute și cea mai bună acoperire. Asta din experiență directă.

Foarte departe a ajuns și Waze, ba chiar bate TomTom (testat numai în România). A ajuns să prezinte situația din teren mai bine decât OsmAnd sau la fel. Programul are nevoie de conexiune la net. Nu uitați că sistemul este în timp real și că mai sunt semnalate bălării de care programul ține cont (cum ar fi un drum închis care nu are absolut nimic). Nivelul de protecție cu Waze este ce 75%. Combinat cu stație ajunge pe la 95%. Pentru 100% trebuie să stai acasă.

Pentru transport în comun recomand Moovit. Foarte util mi s-a părut. Îi trebuie net pentru a accesa informațiile.

Waze - nu are nici macar nume de strazi trecute in orase destul de importante, giratorii lipsa nume de bulevarde importante lipsa. Vezi Adjud, Vezi prin Sovata ( praf) vezi prin Piatra Neamt (comunele Limitrofe). Pot sa spun ca OSM este cu mult peste toti ceilalti producatori in zonele enumerate si nu numai. Ca sa nu mai zic de limitele de localitati incorecte sau lipsa, limite de viteza incorecte sau lipsa. Pe osm personal am colectat si implementat peste 2000 de corectii limite localitati si viteza numai pe DN2, DN15, DN15C, DN13, DN13A...  Pe 17 - 18 august nu am vazut pe Waze mai mult de 3 utilizatori in trafic(logati) in toata Moldova. Pai cum sa ai asistenta trafic cu 3 utilizatori? Aruncati o privire pe aplicatia Here cu traficul activat si vedeti diferenta...

PS - Dupa cum mai spuneam. De aici numai informatii pertinente nu se pot lua. Cel mult barfe ca la coltul strazii...

#123
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
Limite de localități și viteze? E o dimineață grea?

#124
Rhesus

Rhesus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 22.04.2014

View Postrazor74, on 30 august 2015 - 11:20, said:

Waze - nu are nici macar nume de strazi trecute in orase destul de importante, giratorii lipsa nume de bulevarde importante lipsa. Vezi Adjud, Vezi prin Sovata ( praf) vezi prin Piatra Neamt (comunele Limitrofe). Pot sa spun ca OSM este cu mult peste toti ceilalti producatori in zonele enumerate si nu numai. Ca sa nu mai zic de limitele de localitati incorecte sau lipsa, limite de viteza incorecte sau lipsa. Pe osm personal am colectat si implementat peste 2000 de corectii limite localitati si viteza numai pe DN2, DN15, DN15C, DN13, DN13A...  Pe 17 - 18 august nu am vazut pe Waze mai mult de 3 utilizatori in trafic(logati) in toata Moldova. Pai cum sa ai asistenta trafic cu 3 utilizatori? Aruncati o privire pe aplicatia Here cu traficul activat si vedeti diferenta...

PS - Dupa cum mai spuneam. De aici numai informatii pertinente nu se pot lua. Cel mult barfe ca la coltul strazii...

Ai dreptate până la un punct. Legat de Waze, e ok ce zici.
Dar nu poți spune că dacă mergi la Here ,,vedeți diferența”.

Din toate punctele de vedere, rutările efective pe Here sunt jalnice dacă nu chiar... groaznice. (bineînțeles nu vorbim de un drum București - Constanța)

Am buchisit fiecare hartă. De la diferiți providers. Plătite și free. Nici una nu e perfectă.

OSM. E gratis, ok. Dar muuuuuuuuuuuulte informații sunt outdated, aici mă refer în special la categoria de drum respectiv starea drumului (in mod identic, și la Here). Zvonurile spun că Here își pregătește coliva. E foarte greu, cu câtiva oameni, să faci o hartă actualizată fără suportul utilizatorilor. Ideea este că până când Here nu va schimba categoria de drumuri județene (respectiv un rang mai mare), rutările vor fi cum vor fi. Totuși parcă OSM stă mai bine la capitolul categorie de drumuri.

De TomTom nu am ce vorbi. Au făcut ce au făcut in 2013 și stop. Suport online 0, actualizări pe ici pe colo (mă refer la harta TomTom pt. dispozitivele TomTom, deoarece acestea sunt ,,prioritare”). Am lăudat-o. Eram entuziasmat (chiar eu am deschis topicul prin 2013). Ce a urmat... nimic.Hărțile Offline vor muri. Totuși, dacă e de ales pt. nostalgicii iGO, tot TomTom rămâne soluția (nu îmi vine să cred ce spun, dacă mă gândesc cum era prin 2011-2012).

Waze ca substrat nu e rău. Dar trebuie să bage bani. Nu poți să te bazezi 100% pe utilizatori. Cum nici furnizorii de hărți nu pot să se bazeze strict pe informațiile ,,culese” de o mână de oameni. Trebuie combinat: o echipă medie, asta înseamnă aproximativ 5-6 persoane/ județ (deci o companie cu 5*40= aprox. 200 de persoane) + informațiile utilizatorilor (și un feedback constructiv, de pe teren, cum se vrea (dar niciodată nu cred că în Românica va fi) la Waze). Ambele sunt un must. Ambele trebuie să existe concomitent. Exemple de hărți doar cu info utilizatorilor (OSM, Waze) avem, Exemple de hărți doar (aproape 90%) cu info furnizorilor avem (TomTom).

Here este totuși singura companie care ar fi dorit să le aibă în mod concurent pe ambele. Dar...

Edited by Rhesus, 30 August 2015 - 14:25.


#125
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postc6t9, on 19 august 2015 - 11:43, said:

Se pare că Nokia vinde Here unor producători de mașini din Germania (BMW, Audi, Mercedes, în fine BMW, VAG și Daimler).

Pe scurt, BMW Group, Daimler and Volkswagen

#126
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,686
  • Înscris: 17.01.2008
@Razor
Asa cum la OSM se poate lucra la harta la fel si la waze se poate lucra la harta. Si aici ma refer la actualizarile de care spui tu. La ei exista manageri de zona sau de tara care pot actualiza oriunde. In rest lucreaza utilizatorii locali. Ceeace are waze si nu are osm sunt nivelurile de utilizatori. Asta inseamna ca nu oricine isi poate baga picioarele in DN-uri, de ex, si sa le faca varza. Totbla capitolul ce are waze si nu are osm, sunt avertizarile online si posibilitatea de a pune o averizare imediat.
Din cauza asta eu zic sa nu punem waze si osm in aceiasi oala.
Si sa nu uitam ca waze e mai tanar decat osm.
Am facut editari si in waze si in osm, in tara si in afara.

Edited by danutzu_1069, 30 August 2015 - 15:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate