Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Cauze pentru care un motor se tureaza in relanti

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
geo, te-ai uitat la data? xtremdriving, on 14 mai 2014 - 11:15, said

#38
geo_fly

geo_fly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 06.05.2007

View Postericmario, on 09 decembrie 2016 - 10:16, said:

geo, te-ai uitat la data? xtremdriving, on 14 mai 2014 - 11:15, said
buna remarca :)).  am luat topicul de la început,  nu m-am uitat la data. :P

#39
christie01

christie01

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.12.2016

View Postmihaicozac, on 07 mai 2014 - 21:00, said:

Eu am avut la un Peugeot 206 aceeaşi problemă, ori se tura ori se oprea din senin, defectul provenea de la senzorul de temperatura apei.
Fii amabil,te rog,unde ai schimbat acel senzor de temperatură a apei?

#40
bas

bas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 01.04.2005
Tocmai cand ma pregateam si eu sa-i raspund ceva lui xtremdriving am observat conversatia voastra referitoare la data :).Oricum din cate vad contul a fost sters , deci sigur l-a ars un moderator printr-un topic pe unde iar a comentat total pe langa subiect.
Si acum on-topic : Intrebare adresata celor care au mai avut problema asemanatoare .Desi am curatat corpul clapeta (Logan 1.4 , 2005) inclusiv motorasul pas cu pas , masina tot se supratureaza (peste 2700 rpm) chiar si cand e lasata pe liber , este posibil sa fie de la senzorul de turatie ?
Motorul nu se opreste niciodata iar turatia oscileaza +/- 200 rpm (in jurul valorii de 2700 rpm)

#41
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Invatare clapetei cu testerul.

Edited by alexa32, 22 December 2016 - 17:20.


#42
ovidiudrg

ovidiudrg

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.10.2017
salut vio diaconu,
am aceasi problema la golf 5 , daca ai rezolvat sau stii cauza problemei te rog sa imi raspunzi.. merci

#43
trestie-de-balta

trestie-de-balta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,505
  • Înscris: 24.01.2007

View Postovidiudrg, on 06 octombrie 2017 - 21:20, said:

salut vio diaconu,
am aceasi problema la golf 5 , daca ai rezolvat sau stii cauza problemei te rog sa imi raspunzi.. merci


Am avut un caddy 2.0 SDI din 2005 care nu avea joja, deci nu-i puteam verifica nivelul. Era pus un dop.
Dupa primul schimb la 13-14 mii de km am masura 4,15 l in conditiile in care ii pusesem 4,3 l.

Dupa cativa ani s-a bulit pinionul de a 5-a si am mers as mai bine de 1 an pana am gasit unul la pret bun.
Dupa cateva luni de la schimbul de ulei si 3-4 mii de km la 3000-3200 de ture a inceput sa creasca ralantiul pe la 1200-1250.
Cum i-am facut schimbul nu s-a mai turat.

Dupa iarasi cateva mii de km a inceput sa creasca iar ralantiul, doar ca pe la 8000 de km i-am facut schimbul si l-am rugat pe mecanic sa-l masoare. Mancase 1,3 litri.

Banuiesc ca tu ai verificat nivelul de ulei.

#44
ovidiudrg

ovidiudrg

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.10.2017
am cumparat masina de aprox doua luni, am schimbat uleiul si filtrele, baterie noua, distributie noua, toate la acelasi mecanic. a pus-o la tester si nu a gasit nici o eroare.(mecanicul la care am dus-o e cam cel mai bun din zona plus ca are soft original Vag cu licenta platita, ca la reprezentanta)



#45
ovidiudrg

ovidiudrg

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.10.2017
problema rezolvata.. am inlocuit sonda de temperatura care era defecta si transmitea informatii eronate catre calculatorul masinii, de acolo si accelerarea la liber a masinii. Pentru cei cu VW golf 5 1.9 tdi aceasta este rezolvarea problemei. numai bine!

#46
crbmrn

crbmrn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 21.07.2018
Salut, am al meu aceeași problemă la un Passat b6, 2.0tdi BMR. In zilele cand relantiul o ia razna la semafor nu imi merge nici dezaburirea de la climatronic pentru lumea din spate ( ploaie lacul pe butonul din climatronic ). În zilele cand nu face figuri sa urce relantiul, dezaburirea merge perfect. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Cum as putea rezolva problema asta cu relantiul? De ce o ia razna dupa ce fac cativa km cu masina? De ce face uneori si uneori nu face? Si de ce dupa ce o opresc timp de o perioadă de timp nu face..

#47
v46is

v46is

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 06.11.2014
Eu la 1.9 TDI am rezolvat problema cu senzorul de temperatura inlocuit .Am pus un senzor no-name injur de 20 lei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate