Cauze pentru care un motor se tureaza in relanti
Last Updated: Dec 27 2019 22:07, Started by
Viodiaconu
, May 07 2014 20:09
·
0
#37
Posted 09 December 2016 - 10:16
geo, te-ai uitat la data? xtremdriving, on 14 mai 2014 - 11:15, said
|
#38
Posted 09 December 2016 - 10:19
#40
Posted 22 December 2016 - 13:25
Tocmai cand ma pregateam si eu sa-i raspund ceva lui xtremdriving am observat conversatia voastra referitoare la data .Oricum din cate vad contul a fost sters , deci sigur l-a ars un moderator printr-un topic pe unde iar a comentat total pe langa subiect.
Si acum on-topic : Intrebare adresata celor care au mai avut problema asemanatoare .Desi am curatat corpul clapeta (Logan 1.4 , 2005) inclusiv motorasul pas cu pas , masina tot se supratureaza (peste 2700 rpm) chiar si cand e lasata pe liber , este posibil sa fie de la senzorul de turatie ? Motorul nu se opreste niciodata iar turatia oscileaza +/- 200 rpm (in jurul valorii de 2700 rpm) |
#41
Posted 22 December 2016 - 17:18
Invatare clapetei cu testerul.
Edited by alexa32, 22 December 2016 - 17:20. |
#42
Posted 06 October 2017 - 21:20
salut vio diaconu,
am aceasi problema la golf 5 , daca ai rezolvat sau stii cauza problemei te rog sa imi raspunzi.. merci |
#43
Posted 06 October 2017 - 22:39
ovidiudrg, on 06 octombrie 2017 - 21:20, said:
salut vio diaconu, am aceasi problema la golf 5 , daca ai rezolvat sau stii cauza problemei te rog sa imi raspunzi.. merci Am avut un caddy 2.0 SDI din 2005 care nu avea joja, deci nu-i puteam verifica nivelul. Era pus un dop. Dupa primul schimb la 13-14 mii de km am masura 4,15 l in conditiile in care ii pusesem 4,3 l. Dupa cativa ani s-a bulit pinionul de a 5-a si am mers as mai bine de 1 an pana am gasit unul la pret bun. Dupa cateva luni de la schimbul de ulei si 3-4 mii de km la 3000-3200 de ture a inceput sa creasca ralantiul pe la 1200-1250. Cum i-am facut schimbul nu s-a mai turat. Dupa iarasi cateva mii de km a inceput sa creasca iar ralantiul, doar ca pe la 8000 de km i-am facut schimbul si l-am rugat pe mecanic sa-l masoare. Mancase 1,3 litri. Banuiesc ca tu ai verificat nivelul de ulei. |
#44
Posted 07 October 2017 - 06:46
am cumparat masina de aprox doua luni, am schimbat uleiul si filtrele, baterie noua, distributie noua, toate la acelasi mecanic. a pus-o la tester si nu a gasit nici o eroare.(mecanicul la care am dus-o e cam cel mai bun din zona plus ca are soft original Vag cu licenta platita, ca la reprezentanta)
|
#46
Posted 25 November 2019 - 01:35
Salut, am al meu aceeași problemă la un Passat b6, 2.0tdi BMR. In zilele cand relantiul o ia razna la semafor nu imi merge nici dezaburirea de la climatronic pentru lumea din spate ( ploaie lacul pe butonul din climatronic ). În zilele cand nu face figuri sa urce relantiul, dezaburirea merge perfect. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Cum as putea rezolva problema asta cu relantiul? De ce o ia razna dupa ce fac cativa km cu masina? De ce face uneori si uneori nu face? Si de ce dupa ce o opresc timp de o perioadă de timp nu face..
|
|
#47
Posted 27 December 2019 - 22:07
Eu la 1.9 TDI am rezolvat problema cu senzorul de temperatura inlocuit .Am pus un senzor no-name injur de 20 lei.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users